AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #1841 Del Skrevet 9. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): https://www.finn.no/realestate/leisuresale/ad.html?finnkode=212967396 Anonymkode: 67c9f...a44 Der har de lagt ut hytta til AJ. Hvorfor? For at vi skal tro de ikke vinner, eller spoiler realestate hele konkurransen? Anonymkode: 137e2...fd5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #1842 Del Skrevet 9. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Der har de lagt ut hytta til AJ. Hvorfor? For at vi skal tro de ikke vinner, eller spoiler realestate hele konkurransen? Anonymkode: 137e2...fd5 Det er bilde av ALLE hyttene - som nevnt i mange tråder, til og med gjengitt hvilket bilde hører til hvilken hytte. Stua i dette prospektet er fra hytta hvor blant annet dagens intervjuer av flere av deltagerne ble filmet. Det er bare å se tilbake på veggene der. Anonymkode: ac846...3a6 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #1843 Del Skrevet 9. juni 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Håper dere teite kjerringer her inne (som sikkkert er 40+) snart kan slutte med all negativitet mot Anna & Jone. Det er så ufortjent og mye av skylden har TV2 som har klipt så dumt. Anonymkode: 16f2a...f29 Jeg er godt over 40+, og reagerer voldsomt på denne hetsingen av Anna og Jone! Tragisk hva folk får seg til å si! Mange (p)syke folk der ute, dessverre Forstår ikke hvorfor det er så viktig for voksne folk å tråkke ned og tilegne folk de ikke kjenner dårlige personegenakaper! Dette er vanmige folk som har meldr seg på et oppussingsprogram. Nei, folk lever seg inn og tror alt de ser på TV. (Jeg heier forresten ikke på AJ) Anonymkode: 72e9c...623 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #1844 Del Skrevet 9. juni 2021 Ribernt skrev (1 time siden): Jeg har rett og slett sluttet å se på sommerhytta! De siste 2 1/2 ukene har jeg boikottet hele driten… Det er så utrolig dårlig når Aina lar det skinne så sykt igjennom at hun ikke liker KV, men elsker AJ! Ihvertfall med alt som hun har kødda det til med i tidligere sesonger av sommerhytta (stylet leiligheten til KK feks…) Det blir aldri i verden rettferdig dømming med Finn og Aina og litt Lars. Trenger nye dommere!! Etter bomba i fjor når fretexhytta vant forbanna jeg at det var slutt, men måtte se litt i år. Når KV vant de tre første ukene så tenkte jeg at nå har de tatt til seg kritikken og alt var sånn det burde være, men så stoppet det opp igjen, så nå er det slutt!! Skjønner ikke at det er lov å ha et så lett opplegg på dommere, dømming, og vinner av en premie til flere millioner! Over 4 millioner! Er egentlig veldig strengt i Norge med premier… Får håpe det en gang blir rettferdig, og da; Da skal jeg se👍🏻 Sååå enig! Vet ikke om noen andre la merke til dette, men når Aina gikk gjennom alle hyttene og gikk gjennom endringer som burde gjøres osv, så utelot hun å fortelle KV at de burde flytte på sofaen? Mens hos Trude og Trine anbefalte hun dem å flytte benk i stua og kjøkkenbord for at det skulle bli finere. Syntes dette var spesielt når Finn og Aina syntes at sofaen til KV hadde dårlig plassering. Akkurat som hun ikke ønsker at de skal få det fint🤯 Anonymkode: 8cfa0...1ca 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #1845 Del Skrevet 9. juni 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er bilde av ALLE hyttene - som nevnt i mange tråder, til og med gjengitt hvilket bilde hører til hvilken hytte. Stua i dette prospektet er fra hytta hvor blant annet dagens intervjuer av flere av deltagerne ble filmet. Det er bare å se tilbake på veggene der. Anonymkode: ac846...3a6 Hyttene er borte fra finn. Anonymkode: 4e1e9...de0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nooni Skrevet 9. juni 2021 #1846 Del Skrevet 9. juni 2021 Ctrl skrev (12 minutter siden): Ja enig. Den store forskjellen mellom deltakerne i år var kompleks. Det handlet ikke kun om ferdigheter. Kanskje Sommerhytta burde holde en slags "inntaksprøve" hvor casten ikke røper på forhånd om de er ute etter kunnskapsløse eller de med litt erfaring? Og så prøvd å finsortere bunken litt, slik at deltakerne ble litt mer jevne? Ja nei, bare et retorisk spørsmål pga høyttenkning fra meg nå. Noe håper jeg dem har gjort til neste sesong for å få mer konkurrerende deltakelse i seg. For det er et problem. Et problem som ikke bør ignoreres. Men nå har vel innspillingen til neste sesong allerede startet, så det nytter vel ikke å mene noe om det Ja kjør de gjennom en inntaksprøve på 10 uker først, da hadde vi hvert fall ikke sett noe til TT 😂 For egen del så syns jeg det er mest spennende å se folk som har progresjon og som jobber hardt, samtidig så synes jeg nok at deltagerne i år har vært litt kjedelige. Ingen har fått meg til å le slik som Jerry og Jeanett gjorde i fjor. Det startet litt trått, men underholdningsmessig tok de seg opp og ble utrolig morsomme å følge (syns jeg). I år har ingen vært så underholdende, men at de gjenstående er verdige vinnere syns jeg det ikke er noe tvil om. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 9. juni 2021 #1847 Del Skrevet 9. juni 2021 Nooni skrev (Akkurat nå): Ja kjør de gjennom en inntaksprøve på 10 uker først, da hadde vi hvert fall ikke sett noe til TT 😂 For egen del så syns jeg det er mest spennende å se folk som har progresjon og som jobber hardt, samtidig så synes jeg nok at deltagerne i år har vært litt kjedelige. Ingen har fått meg til å le slik som Jerry og Jeanett gjorde i fjor. Det startet litt trått, men underholdningsmessig tok de seg opp og ble utrolig morsomme å følge (syns jeg). I år har ingen vært så underholdende, men at de gjenstående er verdige vinnere syns jeg det ikke er noe tvil om. Haha, nei ikke såå drastisk. Artig med progresjon. Men jeg blir heller begeistret for inspirasjon rundt material, interiør, kreativitet og tjuvtriks i arbeidet fra jevngode som alle slåss på samme linje fra samme utgangspunkt, enn kun å se at deltakerne jobber for utvikling og det å bli ferdige. Men så har jo klippingen vært bånn i bøtta denne sesongen, så det er jo ikke sikkert at man hadde fått noe mer utav det med andre deltakere i år. Enig i den lave underholdningsverdien og verdige vinnere blant gjenstående par. Skulle jeg valgt en hytte selv så hadde jeg valgt A&Js hytte tvert. Men samtidig så er K&V like verdige vinnere de også. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 9. juni 2021 #1848 Del Skrevet 9. juni 2021 For meg er det nesten likegydlig hvem som vinner. Jeg synes begge parene som gjenstår er verdige vinnere. Jeg holder en ørliten knapp på A&J da jeg personlig hadde valgt deres hytte. Dessuten synes jeg de fortjener det veldig. Synes også de har fått ufortjent mye hets. Vi må huske på at det er TV. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nooni Skrevet 9. juni 2021 #1849 Del Skrevet 9. juni 2021 (endret) Ctrl skrev (8 minutter siden): Skulle jeg valgt en hytte selv så hadde jeg valgt A&Js hytte tvert. Men samtidig så er K&V like verdige vinnere de også. Der har du hele poenget. Jeg hadde helt klart også foretrukket AJs hytte. Jeg liker ingen av de andre spesielt godt, verken når det kommer til design eller praktiske løsninger, men mener likevel at KV er verdige vinnere om det skulle gå den veien. Endret 9. juni 2021 av Nooni 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #1850 Del Skrevet 9. juni 2021 Håper på Anna og Jone. Liker hytta deres best og synes de er råflinke til alt de gjør. Imponerende av et så ungt par. Anonymkode: a38b3...d5e 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 9. juni 2021 #1851 Del Skrevet 9. juni 2021 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Sååå enig! Vet ikke om noen andre la merke til dette, men når Aina gikk gjennom alle hyttene og gikk gjennom endringer som burde gjøres osv, så utelot hun å fortelle KV at de burde flytte på sofaen? Mens hos Trude og Trine anbefalte hun dem å flytte benk i stua og kjøkkenbord for at det skulle bli finere. Syntes dette var spesielt når Finn og Aina syntes at sofaen til KV hadde dårlig plassering. Akkurat som hun ikke ønsker at de skal få det fint🤯 Anonymkode: 8cfa0...1ca Kanskje Aina ikke sa det på runden sin fordi det jo var sagt i ukesfinalen uken før? Eller så kan det være klippet bort. 🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 9. juni 2021 #1852 Del Skrevet 9. juni 2021 Hvem tror dere vinner? Jeg tenker at de åpnet vårens sesong av Sommerhytta med 3 strake hamre og da tenker jeg at det kan avsluttes med 3 strake hamre også. Finn: AJ Aina: AJ Lars: KV (men kan også gi til best progresjon: AJ) Naboene: AJ Men hvor kult hadde det ikke vært om AJ fikk 4 hamre i finalen! 🤣 Selv om KV også fortjener hytta da. 🤪 Er dette sesongen for overraskelser? Blir det første gang ett par gruser de andre i finalen? Det har vært mye fokus på AJ og hvor kjipt det er for dem å tape. Slikt drama lager ofte store produksjoner for å senere snu på følelsene til seerne ved at vi blir glad på deres vegne når de vinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BrukonymAner Skrevet 9. juni 2021 #1853 Del Skrevet 9. juni 2021 (endret) Kanskje de skulle kjørt en runde et år hvor de kun etterspør par som har mye erfaring med oppussing og som kan en hel del på forhånd. Det hadde i det minste blitt mer rettferdig, men da igjen mister man det som er litt av sjarmen til programmet. Endret 9. juni 2021 av BrukonymAner 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 9. juni 2021 #1854 Del Skrevet 9. juni 2021 Tror AJ får hammer av hyttenaboene og Aina. Lars gir sin til KV Finn er jeg usikker på 🤔 Hva skjer hvis det står likt etter at de siste fire hammerene er delt ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #1855 Del Skrevet 9. juni 2021 loveli skrev (46 minutter siden): Kanskje Aina ikke sa det på runden sin fordi det jo var sagt i ukesfinalen uken før? Eller så kan det være klippet bort. 🤗 Jeg har ikke sett at de fikk tilbakemelding på at de syntes de burde ommøblere stuen! Hørte jo at finn og Aina kommenterte det når de var der for å inspisere, men ikke at KV har fått noe tilbakemelding på det direkte🤔 men syntes hun var veldig tydelig hos alle andre, men kanskje det bare var jeg som reagerte på det 🤣 syntes bare det er så tydelig hvem hun har som favoritt Anonymkode: 8cfa0...1ca 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 9. juni 2021 #1856 Del Skrevet 9. juni 2021 Irja skrev (6 minutter siden): Tror AJ får hammer av hyttenaboene og Aina. Lars gir sin til KV Finn er jeg usikker på 🤔 Hva skjer hvis det står likt etter at de siste fire hammerene er delt ut? Hvis det er likt mener jeg naboenes hammer har «dobbeltstemme». 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #1857 Del Skrevet 9. juni 2021 loveli skrev (43 minutter siden): Finn: AJ Aina: AJ Lars: KV (men kan også gi til best progresjon: AJ) Naboene: AJ Tror også det blir slik! Unner både KV og JA seier Anonymkode: 7e490...f9c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå lenestol Skrevet 9. juni 2021 #1858 Del Skrevet 9. juni 2021 Jeg tror AJ får hammer fra Finn og Aina, mens KV får fra Lars og naboene. Håper på AJ da, men tror altså ikke at de vinner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #1859 Del Skrevet 9. juni 2021 Blå lenestol skrev (8 minutter siden): Jeg tror AJ får hammer fra Finn og Aina, mens KV får fra Lars og naboene. Håper på AJ da, men tror altså ikke at de vinner. Håper også på AJ men vanskelig å vite. Hadde ikke faren til Jone sagt et eller annet sted at de ikke vant eller er det bare rykter? Anonymkode: a38b3...d5e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #1860 Del Skrevet 9. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hyttene er borte fra finn. Anonymkode: 4e1e9...de0 Alle ligger der. Anonymkode: 3213b...1ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå