Ctrl Skrevet 9. juni 2021 #1801 Del Skrevet 9. juni 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): hvorfor er det pisskonkurranse bare fordi favoritt paret ditt ikke vinner?🤦♀️ Anonymkode: 027ec...981 Nei. Det har jeg begrunnet tidligere. Fordi pisskonkurransene har ingenting med hytta å gjøre. Uavhengig av hvem som vinner konkurransene. En ukes blodslit og et helt rom kompenseres altså igjennom en random konkurranse med flaks og tilfeldigheter i seg. Sommerhytta handler om å ha den beste og fineste hytta, og er ikke et gameshow. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #1802 Del Skrevet 9. juni 2021 Jeg hadde aldri meldt meg på sommerhytta. Hadde blitt deprimert av å lese om meg selv på kg i ettertid. Fy f så kjipe mange av dere er. Dere snakker om utseende og personlighet? Personlighet på folk dere ikke kjenner... Anonymkode: 137e2...fd5 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #1803 Del Skrevet 9. juni 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg hadde aldri meldt meg på sommerhytta. Hadde blitt deprimert av å lese om meg selv på kg i ettertid. Fy f så kjipe mange av dere er. Dere snakker om utseende og personlighet? Personlighet på folk dere ikke kjenner... Anonymkode: 137e2...fd5 Jeg har vel skrevet flere ganger nå at hun sikkert er søt og snill privat, men dørgende kjedelig PÅ TV. Dette skal jo være et underholdningsprogram, så da hadde det jo vært en fordel om deltagerene hadde vist personlighet og faktisk vært underholdende å følge med på, eller? Anonymkode: 99e6b...b6b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #1804 Del Skrevet 9. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har vel skrevet flere ganger nå at hun sikkert er søt og snill privat, men dørgende kjedelig PÅ TV. Dette skal jo være et underholdningsprogram, så da hadde det jo vært en fordel om deltagerene hadde vist personlighet og faktisk vært underholdende å følge med på, eller? Anonymkode: 99e6b...b6b Jeg siktet ikke bare til deg, men siden du svarer.... hvorfor må hun vise så mye personlighet? Og hvor mye klarer hun å vise på så små klipp? Hun er der for å vinne en hytte, hun er ikke med i jakten på kjærligheten. Anonymkode: 137e2...fd5 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #1805 Del Skrevet 9. juni 2021 Ctrl skrev (56 minutter siden): Nei. Det har jeg begrunnet tidligere. Fordi pisskonkurransene har ingenting med hytta å gjøre. Uavhengig av hvem som vinner konkurransene. En ukes blodslit og et helt rom kompenseres altså igjennom en random konkurranse med flaks og tilfeldigheter i seg. Sommerhytta handler om å ha den beste og fineste hytta, og er ikke et gameshow. Jeg heier på KV, men tror at AJ kommer til å vinne fordi de stikker av med både Aina, Finn og naboenes gullhammer. Anonymkode: 2f449...914 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #1806 Del Skrevet 9. juni 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg har vel skrevet flere ganger nå at hun sikkert er søt og snill privat, men dørgende kjedelig PÅ TV. Dette skal jo være et underholdningsprogram, så da hadde det jo vært en fordel om deltagerene hadde vist personlighet og faktisk vært underholdende å følge med på, eller? Anonymkode: 99e6b...b6b Det er jo tydeligvis ekstremt subjektivt. Jeg ser en kreativ, inspirerende, snill, koselig, nøyaktig, hyggelig og søt jente som er flink til å samarbeide. Liker henne kjempegodt og føler hun tilfører masse til programmet! Det samme med Kurt, liker han kjempegodt. Så flink og arbeidsom og nøye. Liker veldig godt å se på dem. Anonymkode: bbd2f...f6b 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #1807 Del Skrevet 9. juni 2021 4 hours ago, Oppland said: Det kan være et hobbyen hans er snekring. Så har han hatt den interessen i mange år er det ikke rart han får til mye. Min far er ikke utdannet i tømrerfaget, men snekret hytta vår gjorde han, pent og nøyaktig gjort. Det kan være... Men nå har han svart i et intervju at han faktisk ikke kunne spesielt mer enn å bygge platt, men at han øvde veldig mye mellom han fikk vite at han skulle være med og fram til innspillingsstart. Det kunne jo de andre også gjøre. Og ærlig talt, veldig lite av det de gjør på sommerhytta er spesielt vanskelig, man må bare gidde å være nøye nok og greie å jobbe veldig mye fem dager i uka, ti uker i strekk. Anonymkode: 120ea...7e0 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterpotta Skrevet 9. juni 2021 #1808 Del Skrevet 9. juni 2021 Spoiler Jeg tar av meg hatten for AC og TT. De ryker ut av konkurransen og tar det med godt humør. Attpåtil så vil de gjøre ferdig det de har begynt på. TT hjelper til og med de to andre parene med å fjerne søppel. Var riktignok ikke mye, men bare å ha tanken er helt enestående. Nå håper jeg VK vinner hytta, selv om jeg personlig liker hytta til JA best. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #1809 Del Skrevet 9. juni 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg heier på KV, men tror at AJ kommer til å vinne fordi de stikker av med både Aina, Finn og naboenes gullhammer. Anonymkode: 2f449...914 Spoiler Ordrett hva jeg skulle til å skrive selv. Jeg tror sluttstillingen blir 7-7 mellom KV og AJ, men at sistnevnte vinner fordi de får nabohammeren. Alternativt; at AJ får alle fire hammerne i morgen, alt etter som hva Lars har bestemt seg for å dømme etter denne gangen, evner isolert sett, eller progresjon. Jeg synes klippingen legger litt opp til dette, det fokuseres svært mye på hvor knusende et tap vil føles for Anna spesielt. Seerne føler med henne og vil bli skikkelig glade hvis det lykkes for dem likevel. Jeg tror også KV er innforstått med at forspranget deres akkurat er for knapt, og at sjansen for å bli slått på målstreken med aller minste margin så absolutt er til stede. De vet nok at det trolig vil stå og falle på nabohammeren, og at det kanskje er lettere for naboene å falle for et ung par. Anonymkode: 08f62...5c5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #1810 Del Skrevet 9. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skjul innhold Ordrett hva jeg skulle til å skrive selv. Jeg tror sluttstillingen blir 7-7 mellom KV og AJ, men at sistnevnte vinner fordi de får nabohammeren. Alternativt; at AJ får alle fire hammerne i morgen, alt etter som hva Lars har bestemt seg for å dømme etter denne gangen, evner isolert sett, eller progresjon. Jeg synes klippingen legger litt opp til dette, det fokuseres svært mye på hvor knusende et tap vil føles for Anna spesielt. Seerne føler med henne og vil bli skikkelig glade hvis det lykkes for dem likevel. Jeg tror også KV er innforstått med at forspranget deres akkurat er for knapt, og at sjansen for å bli slått på målstreken med aller minste margin så absolutt er til stede. De vet nok at det trolig vil stå og falle på nabohammeren, og at det kanskje er lettere for naboene å falle for et ung par. Anonymkode: 08f62...5c5 Spoiler Synd, men sant. Ingen av mine favoritter vant de to foregående sesongene heller. Heiet på Esra og Arber i fjor, og Emma og Jostein året før. EJ var teknisk overlegne, men likevel ga Lars hammeren til et annet par den sesongen. Blir ikke overrasket om det samme skjer i morgen. Anonymkode: 2f449...914 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kath H. Skrevet 9. juni 2021 #1811 Del Skrevet 9. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har vel skrevet flere ganger nå at hun sikkert er søt og snill privat, men dørgende kjedelig PÅ TV. Dette skal jo være et underholdningsprogram, så da hadde det jo vært en fordel om deltagerene hadde vist personlighet og faktisk vært underholdende å følge med på, eller? Anonymkode: 99e6b...b6b og kommentarer som dette gjør denne tråden dørgende kjedelig. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prelunia Skrevet 9. juni 2021 #1812 Del Skrevet 9. juni 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Skjul innhold Synd, men sant. Ingen av mine favoritter vant de to foregående sesongene heller. Heiet på Esra og Arber i fjor, og Emma og Jostein året før. EJ var teknisk overlegne, men likevel ga Lars hammeren til et annet par den sesongen. Blir ikke overrasket om det samme skjer i morgen. Anonymkode: 2f449...914 Det stemmer ikke at Jostein og Emma var teknisk overlegne i den sesongen.. Da må du se den på nytt. Anette og mannen hennes som fikk hammeren var meget dyktige teknisk de og , og de fikk skryt uke etter uke av Lars. Så de fortjente absolutt hammeren av Lars . 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #1813 Del Skrevet 9. juni 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Fatter ikke hvordan noen (K og V ) har samvittighet til å melde seg på et program og tydeligvis juge på søknadsskjema. Så om de vinner håper jeg de og Tv2 får tyn. «For å sikre en rettferdig konkurranse, er profesjonelle håndverkere, interiøreksperter, gartnere, eller personer med mye erfaring innenfor oppussing og/eller hagearbeid, dessverre diskvalifisert fra å søke deltakelse i Sommerhytta». Anonymkode: 788c4...b84 Tørr jeg minne dere om kjøkkenuka da de hadde montert skap som ikke kunne åpnes opp? Såååå de er vel ikke akkurat noen eksperter k&v heller. Men de er grundige og nøye. Og har nok en blanding av livserfaring og at de har øvd litt etter påmelding. (Noe strengt talt alle burde gjort) Men ærlig talt - anna snakket jo ikke omtrent ikke om annet de første ukene enn at hun var opplært av faren sin (om han er proff eller bare handy vet jeg ikke). Så hun har jo aldri vært helt på Bunn i sommerhytta hun heller. Basiskunnskap har hun tydeligvis hatt. Derfor hun skrøt så av jone når han fikk til noe også - fordi hun allerede kunne mye av det. Og ja jeg skjønner det er forskjell på erfaring som en i 20 årene og 50 årene har gjort seg. at det kan føles urettferdig, men nå er det tv2 som har plukket ut. Mikkel hadde jo sikkert omtrent samme erfaring som Kurt - hvor var hylekoret da? Anonymkode: 20346...d97 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 9. juni 2021 #1814 Del Skrevet 9. juni 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): ... at det kan føles urettferdig, men nå er det tv2 som har plukket ut. Mikkel hadde jo sikkert omtrent samme erfaring som Kurt - hvor var hylekoret da? Anonymkode: 20346...d97 Mikkel slapp unna fordi han og sønnen lagde en dritstygg hundehytte. 🤣 Hadde Mikkel vært påmeldt med Veronica eller Anna så hadde det vært heeeeelt lynsjestemning her. Men "heldigvis" var han påmeldt sammen med sin sønn og de... ja... jeg vet ikke helt hva de holdt på med egentlig. De hørte hvertfall ikke på Aina. 😅 Jeg synes jo Cornelius (sønnen) virker som en dritherlig mann da, og Mikkel var typisk sin generasjon med masse selvtillit og han sa ting rett ut. Tror ikke de har Janteloven i Danmark... 😅 Artig fyr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #1815 Del Skrevet 9. juni 2021 Kath H. skrev (1 time siden): og kommentarer som dette gjør denne tråden dørgende kjedelig. Lurt at du siterer og drar den frem igjen, da😂 Anonymkode: 99e6b...b6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
youcancallmejune Skrevet 9. juni 2021 #1816 Del Skrevet 9. juni 2021 (endret) Huff, så kjedelig denne sesongen har vært. Far og datter vinner jo alt. Ingen spenning i det hele tatt. Jeg tar meg i å ønske at de skal bomme skikkelig på noe, men jeg vet jo at det aldri kommer til å skje. Endret 9. juni 2021 av youcancallmejune 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ribernt Skrevet 9. juni 2021 #1817 Del Skrevet 9. juni 2021 Jeg har rett og slett sluttet å se på sommerhytta! De siste 2 1/2 ukene har jeg boikottet hele driten… Det er så utrolig dårlig når Aina lar det skinne så sykt igjennom at hun ikke liker KV, men elsker AJ! Ihvertfall med alt som hun har kødda det til med i tidligere sesonger av sommerhytta (stylet leiligheten til KK feks…) Det blir aldri i verden rettferdig dømming med Finn og Aina og litt Lars. Trenger nye dommere!! Etter bomba i fjor når fretexhytta vant forbanna jeg at det var slutt, men måtte se litt i år. Når KV vant de tre første ukene så tenkte jeg at nå har de tatt til seg kritikken og alt var sånn det burde være, men så stoppet det opp igjen, så nå er det slutt!! Skjønner ikke at det er lov å ha et så lett opplegg på dommere, dømming, og vinner av en premie til flere millioner! Over 4 millioner! Er egentlig veldig strengt i Norge med premier… Får håpe det en gang blir rettferdig, og da; Da skal jeg se👍🏻 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #1818 Del Skrevet 9. juni 2021 Man vil jo gjerne bli ferdig. Man man man. Kan de ikke bare si VI vil - vi gjør - vi vil vinne? Det er så irriterende å høre det der feige "man" hele tiden. Og enig med de som synes parene er kjedelige i år. Dørgende kjedelig. I hvert fall de to ledende parene. Takk for at dere gadd lese det jeg skrev. Anonymkode: 91300...2c6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #1819 Del Skrevet 9. juni 2021 Heia Anna og Jone! Anonymkode: a38b3...d5e 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 9. juni 2021 #1820 Del Skrevet 9. juni 2021 Syns det var veldig snilt av Trine og Trude å hjelpe til med å kaste søppel helt på tampen👍🏻😌 Blir spennende i morgen, jeg kommer nok til å klappe litt ekstra for Kurt og Veronica🌟💗 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå