AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #1781 Del Skrevet 9. juni 2021 Jeg har bare lest til siden 35 i denne tråden, så det er mulig dette er kommentert senere. Jeg kan bare ikke forstå at det ikke er kommentarer på at Veronica har null personlighet. Et mindre karismatisk menneske skal man lete lenge etter. Hun er sikkert søt og snill privat, men på tv er det så mange lag med fasade (og sminke) at det er vanskelig å få noe inntrykk av hvem hun egentlig er. Til og med når hun spiser er alt veldig «kontrollert», og aldri har vel et hårstrå ligget feil😅 Jeg synes hun er polert, pen og kjedelig, men det er meg Anonymkode: 99e6b...b6b 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oida Skrevet 9. juni 2021 #1782 Del Skrevet 9. juni 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Tv 2 har jo gått ut å sagt at det ikke er urettferdig 🙄🙄 - At ordet urettferdighet blir brukt om sesong fem, er nytt for produksjonen. At enkelte deltakere var frustrerte over at andre har bedre ferdigheter enn de selv har, må man forvente i en konkurranse som Sommerhytta. Men urettferdig er det ikke. Det er ikke ulovlig å være flink og å jobbe hardt og systematisk. Det er heller ikke ulovlig å forberede seg godt før Sommerhytta, sier pressesjef Jan-Petter Dahl til KK. Han legger til at i et program som Sommerhytta skal og bør det være hard konkurranse. - I år, som tidligere, ser vi at hverken alder, kjønn eller betydelig håndverkserfaring trenger å avgjøre hvem som vinner, sier pressesjef Dahl til KK. Anonymkode: 7e490...f9c Forventer du at tv2 skulle gå ut å si, "joda det er urettferdig"? Selvfølgelig sier de at det er rettferdig og smører på med masse svada for å underbygge dette. Fakta er at under innspillingen av denne sesongen har det kommet frem at far har mer erfaring en det han ga uttrykk for under castingen. Jeg har sett noen sesonger av Sommerhytta og det har aldri vært så enorm forskjell på kunnskapsnivået hos deltakerne før. Noe som kom godt frem når far og datter vant x antall ukes oppdrag i starten. At et par står uten hammer i finaleuken har vel aldri skjedd før. For egen del synes jeg rett og slett det er ubehagelig å se på at det er to par som fungerer som statister. Så jeg har spolet meg gjennom de fleste episodene og bare sett på ferdige rom. Finaleuken orker jeg rett å slett ikke se på. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #1783 Del Skrevet 9. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har bare lest til siden 35 i denne tråden, så det er mulig dette er kommentert senere. Jeg kan bare ikke forstå at det ikke er kommentarer på at Veronica har null personlighet. Et mindre karismatisk menneske skal man lete lenge etter. Hun er sikkert søt og snill privat, men på tv er det så mange lag med fasade (og sminke) at det er vanskelig å få noe inntrykk av hvem hun egentlig er. Til og med når hun spiser er alt veldig «kontrollert», og aldri har vel et hårstrå ligget feil😅 Jeg synes hun er polert, pen og kjedelig, men det er meg Anonymkode: 99e6b...b6b mange lag med sminke og fasade? hun er naturlig pen, herrigud! Anna var jo orangutang i ansiktet i går, har sett det samme hos Christine. Anna ser jo ut som en porselens dukke i trynet. Veronica er også god og snill i motsetning til visse andre.. Anonymkode: 027ec...981 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #1784 Del Skrevet 9. juni 2021 Oida skrev (2 minutter siden): Forventer du at tv2 skulle gå ut å si, "joda det er urettferdig"? Selvfølgelig sier de at det er rettferdig og smører på med masse svada for å underbygge dette. Fakta er at under innspillingen av denne sesongen har det kommet frem at far har mer erfaring en det han ga uttrykk for under castingen. Jeg har sett noen sesonger av Sommerhytta og det har aldri vært så enorm forskjell på kunnskapsnivået hos deltakerne før. Noe som kom godt frem når far og datter vant x antall ukes oppdrag i starten. At et par står uten hammer i finaleuken har vel aldri skjedd før. For egen del synes jeg rett og slett det er ubehagelig å se på at det er to par som fungerer som statister. Så jeg har spolet meg gjennom de fleste episodene og bare sett på ferdige rom. Finaleuken orker jeg rett å slett ikke se på. Kanskje ikke ,men man har jo sett i andre sesonger at man må ikke være best på snekring for å vinne! Og AJ klarer jo fint å ta hammere. Anonymkode: 7e490...f9c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oida Skrevet 9. juni 2021 #1785 Del Skrevet 9. juni 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Gjentar denne: å si at f.eks Meglerene fortjener en hammer til når de ikke klarer å male uten flekket eller at TT fortjener en hammer nå de i uke 8 ikke klarer å skjære ut til en lysbryter blir jo feil uansett hvordan man snur på det. Man kan ikke si at Brann er best når de ligger nederst i eliteserien , selv om man gjerne må heie på dem! Kurt for mye av skylden for at andre ikke er flinke nok, TT og Meglerene kunne valgt snekker som hjelp flere ganger , ikke bare for hjelp men også for å se og lære...det gjorde deltakere i sist sesong! Fikk snekkeren til å lære dem mens de jobbet. Uansett hvor god Kurt er har det ingenting å si på at man ikke klarer å legge panel beint i ett hjørne, skjære ut til lysbryter , male jevnt , legge MEGA list under døren fordi man ikke klarer å sage parketten lang nok...å ikke minst fikse på tingene når man ser de ær blir feil. Ingen andre par i andre sesonger har hatt så store problemer/utfordringer så seint i enn sesong som TT så her har dem seg selv å skylde på. Anonymkode: 7e490...f9c Hvordan tenker du at meglerne skulle valgt snekker flere ganger, når de omtrent ikke har vunnet en konkurranse? AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kanskje ikke ,men man har jo sett i andre sesonger at man må ikke være best på snekring for å vinne! Og AJ klarer jo fint å ta hammere. Anonymkode: 7e490...f9c Tidligere sesonger har nivået vært jevnere. Når det denne sesongen kun er to par som har mulighet til å vinne hytten, noe som har vært klart i ukesvis, sier det seg selv at castingen er på tryne. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snute Skrevet 9. juni 2021 #1786 Del Skrevet 9. juni 2021 (endret) Jeg syns det er utrolig rart at ikke de parene uten erfaring satt seg litt mer inn i verktøy osv før innspillingen startet. Det er jo bare å se på sesongen fra i fjor, så får man ett godt inntrykk av hva man bør kunne noe om. Virker som to av parene jobber mye mer enn de to andre, mulig de har gitt opp, men da kan de ikke klage heller syns jeg. Syns også det er litt rart at de sitter og nærmest ler av de som jobber «ræva» av seg for å vinne hytta. Endret 9. juni 2021 av snute 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 9. juni 2021 #1787 Del Skrevet 9. juni 2021 Oida skrev (24 minutter siden): Forventer du at tv2 skulle gå ut å si, "joda det er urettferdig"? Selvfølgelig sier de at det er rettferdig og smører på med masse svada for å underbygge dette. Fakta er at under innspillingen av denne sesongen har det kommet frem at far har mer erfaring en det han ga uttrykk for under castingen. Jeg har sett noen sesonger av Sommerhytta og det har aldri vært så enorm forskjell på kunnskapsnivået hos deltakerne før. Noe som kom godt frem når far og datter vant x antall ukes oppdrag i starten. At et par står uten hammer i finaleuken har vel aldri skjedd før. For egen del synes jeg rett og slett det er ubehagelig å se på at det er to par som fungerer som statister. Så jeg har spolet meg gjennom de fleste episodene og bare sett på ferdige rom. Finaleuken orker jeg rett å slett ikke se på. Hvor har Kurt høstet slik erfring da? Har han jobbet som håndverker eller hjelpemann for håndverker? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 9. juni 2021 #1788 Del Skrevet 9. juni 2021 (endret) PetterKanin skrev (18 timer siden): Hvor har Kurt høstet slik erfring da? Har han jobbet som håndverker eller hjelpemann for håndverker? Det kan være hobbyen hans er snekring. Så har han hatt den interessen i mange år er det ikke rart han får til mye. Min far er ikke utdannet i tømrerfaget, men snekret hytta vår gjorde han, pent og nøyaktig gjort. Endret 10. juni 2021 av Oppland Slettet et ord 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #1789 Del Skrevet 9. juni 2021 snute skrev (1 time siden): Jeg syns det er utrolig rart at ikke de parene uten erfaring satt seg litt mer inn i verktøy osv før innspillingen startet. Det er jo bare å se på sesongen fra i fjor, så får man ett godt inntrykk av hva man bør kunne noe om. Virker som to av parene jobber mye mer enn de to andre, mulig de har gitt opp, men da kan de ikke klage heller syns jeg. Syns også det er litt rart at de sitter og nærmest ler av de som jobber «ræva» av seg for å vinne hytta. Jeg ler av de to hele tiden, de er så morsomme. Jeg ler ikke av de men med de, om du skjønner. Anonymkode: 4e1e9...de0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #1790 Del Skrevet 9. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har bare lest til siden 35 i denne tråden, så det er mulig dette er kommentert senere. Jeg kan bare ikke forstå at det ikke er kommentarer på at Veronica har null personlighet. Et mindre karismatisk menneske skal man lete lenge etter. Hun er sikkert søt og snill privat, men på tv er det så mange lag med fasade (og sminke) at det er vanskelig å få noe inntrykk av hvem hun egentlig er. Til og med når hun spiser er alt veldig «kontrollert», og aldri har vel et hårstrå ligget feil😅 Jeg synes hun er polert, pen og kjedelig, men det er meg Anonymkode: 99e6b...b6b Hvorfor er det interessant? Har det noe som helst med ferdighetene hennes å gjøre da...? Anonymkode: 154fe...8e8 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solkrem Skrevet 9. juni 2021 #1791 Del Skrevet 9. juni 2021 Jeg ble litt overrasket i dag da vi fikk se de ferdige hyttene. Kun basert på det jeg så fra nabobesøket (og om vi ser bort fra kvaliteten på snekringen) ville jeg personlig ha valgt hyttene i denne rekkefølgen: 1) Meglerne. Jeg så hytta i et helt nytt lys i dag, og synes soverommet ble mye finere. Uteområdet deres er også det jeg liker best, for de firbente kommer uansett til å spise opp alle vekstene der. En hyttehage med tilnærmet null vedlikehold virker helt topp. Det er denne hytta som gir meg mest hyttefølelse, og jeg synes de mørke fargene er behagelige. 2) Tvillingene. Dette er den eneste sommerhytta slik jeg ser det. Hytta er original, og uteområdet ser ut som det er greit å vedlikeholde. Mange fine farger og mye sjarm. Hadde slengt inn en massiv og myk sofa på stua og stortrivdes der. 3) Far og datter. Alt ser helt nydelig ut, og jeg kunne gjerne bodd slik hjemme. Men noe av poenget med hytte for meg er at det ikke skal se ut og kjennes som hjemme. Da kunne jeg jo like gjerne blitt... hjemme? Hadde det vært et program for oppussing av hus hadde de uten tvil fått førsteplassen min. 4) Kjæresteparet. Alt ser fint ut, men det ser samtidig ut som hvilken som helst reklame fra en møbelbutikk. Jeg ser nesten ingen spor etter kreativitet eller personlighet. Lite som vekker hyttestemningen min hos disse. Samtidig er dammen deres noe av det jeg liker aller best denne sesongen. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kath H. Skrevet 9. juni 2021 #1792 Del Skrevet 9. juni 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Enig. Veronica får til nød lov til å være håndlanger og kappe noen planker av og til. Resten skal han bygge selv. Liker ikke mannen og innstillingen. Anonymkode: 91f23...044 Ser vi på forskjellige serier?? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #1793 Del Skrevet 9. juni 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hvorfor er det interessant? Har det noe som helst med ferdighetene hennes å gjøre da...? Anonymkode: 154fe...8e8 Nei, synes bare det er merkelig av Tv2. Kjedeligere cast skal man lete lenge etter! Anonymkode: 99e6b...b6b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 9. juni 2021 #1794 Del Skrevet 9. juni 2021 (endret) Dagens episode: Spoiler Se der ja. Pisskonkurransene avgjorde alt før finalen. Det er vel klink umulig at K&V nå ikke vinner med sitt forsprang på 2 gullhammere pga konkurransene. De vil få minst èn gullhammer fra dommerne imorgen, da mest sannsynlig fra Lars. Noe annet er vel umulig. Og da må A&J rett og slett ha alle de 3 andre gullhamrene for å vinne, herav nabohammeren som veier dobbelt hvis det blir likt. Og det klarer ikke A&J, for det har vel aldri skjedd at et par har overkjørt de andre så voldsomt i en finale før. Det er ingen grunn til å tro at det skjer i år. Jeg blir heller ikke overrasket om Finn gir ut en sympatigullhammer til T&T også. Så jeg tillater meg på forskudd å gratulere Kurt og Veronica som vinnere av Sommerhytta 2021. Dagens episode bar da preg av stakkars Anna og Jone som måtte sluke skuffelsen på en rå måte. De gir ikke opp, men har nok innsett at dette er svært vanskelig. Pga pisskonkurranser som ikke har noe med hytta å gjøre! C&A og T&T var nok innstilt på nederlaget, men kjenner naturlig nok at det er rart og surt å bli erklært ferdige. Hvis dere enda har håp i hengende snøret om at A&J skal klare dette: NB! Ikke vær redd for spoiling før finalen starter imorgen. Finalen på Sumo/Play og TV starter samtidig, kl 20.00, men Sumo/Play har ingen reklame og sluttes derfor tidligere. Så er dere redd for spoiling av vinnere, så bør dere ikke være i tråden fra ca. kl 2015 (første reklame) til slutt. Det finnes dessverre alltid idioter som kommer til å spoile vinnerne bare for å gjøre det. Endret 9. juni 2021 av Ctrl 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #1795 Del Skrevet 9. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har bare lest til siden 35 i denne tråden, så det er mulig dette er kommentert senere. Jeg kan bare ikke forstå at det ikke er kommentarer på at Veronica har null personlighet. Et mindre karismatisk menneske skal man lete lenge etter. Hun er sikkert søt og snill privat, men på tv er det så mange lag med fasade (og sminke) at det er vanskelig å få noe inntrykk av hvem hun egentlig er. Til og med når hun spiser er alt veldig «kontrollert», og aldri har vel et hårstrå ligget feil😅 Jeg synes hun er polert, pen og kjedelig, men det er meg Anonymkode: 99e6b...b6b Hvordan i all verden er det relevant? De skal pusse opp en hytte, ikke delta i «hvem er penest i dette programmet». Latterlig kommentar. Anonymkode: 0e516...54b 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BrukonymAner Skrevet 9. juni 2021 #1796 Del Skrevet 9. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Slutt med det der hun er bare 23 år greiene, hun er voksen!! Adrian, Christine og Veronica er jevnaldrende men klarer f å oppføre seg fordi om! Jeg er like gammel som Anna og reaksjonen hennes er TRAGISK. Heh, sånn apropos drittungeoppførsel... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #1797 Del Skrevet 9. juni 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hvordan i all verden er det relevant? De skal pusse opp en hytte, ikke delta i «hvem er penest i dette programmet». Latterlig kommentar. Anonymkode: 0e516...54b Snakker ikke om utseende, men null utstråling og personlighet på tv. Rett og slett veldig kjedelig å følge med på😴 Anonymkode: 99e6b...b6b 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 9. juni 2021 #1798 Del Skrevet 9. juni 2021 Oppland skrev (2 timer siden): Det kan være et hobbyen hans er snekring. Så har han hatt den interessen i mange år er det ikke rart han får til mye. Min far er ikke utdannet i tømrerfaget, men snekret hytta vår gjorde han, pent og nøyaktig gjort. Og da er vi jo tilbake til at det han er en helt ordinær snart 50 år gammel mann med helt ordinære kunnskaper ... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #1799 Del Skrevet 9. juni 2021 PetterKanin skrev (18 minutter siden): Og da er vi jo tilbake til at det han er en helt ordinær snart 50 år gammel mann med helt ordinære kunnskaper ... Nettopp! Anonymkode: 7e490...f9c 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #1800 Del Skrevet 9. juni 2021 Ctrl skrev (1 time siden): Dagens episode: Vis skjult innhold Se der ja. Pisskonkurransene avgjorde alt før finalen. Det er vel klink umulig at K&V nå ikke vinner med sitt forsprang på 2 gullhammere pga konkurransene. De vil få minst èn gullhammer fra dommerne imorgen, da mest sannsynlig fra Lars. Noe annet er vel umulig. Og da må A&J rett og slett ha alle de 3 andre gullhamrene for å vinne, herav nabohammeren som veier dobbelt hvis det blir likt. Og det klarer ikke A&J, for det har vel aldri skjedd at et par har overkjørt de andre så voldsomt i en finale før. Det er ingen grunn til å tro at det skjer i år. Jeg blir heller ikke overrasket om Finn gir ut en sympatigullhammer til T&T også. Så jeg tillater meg på forskudd å gratulere Kurt og Veronica som vinnere av Sommerhytta 2021. Dagens episode bar da preg av stakkars Anna og Jone som måtte sluke skuffelsen på en rå måte. De gir ikke opp, men har nok innsett at dette er svært vanskelig. Pga pisskonkurranser som ikke har noe med hytta å gjøre! C&A og T&T var nok innstilt på nederlaget, men kjenner naturlig nok at det er rart og surt å bli erklært ferdige. Hvis dere enda har håp i hengende snøret om at A&J skal klare dette: NB! Ikke vær redd for spoiling før finalen starter imorgen. Finalen på Sumo/Play og TV starter samtidig, kl 20.00, men Sumo/Play har ingen reklame og sluttes derfor tidligere. Så er dere redd for spoiling av vinnere, så bør dere ikke være i tråden fra ca. kl 2015 (første reklame) til slutt. Det finnes dessverre alltid idioter som kommer til å spoile vinnerne bare for å gjøre det. hvorfor er det pisskonkurranse bare fordi favoritt paret ditt ikke vinner?🤦♀️ Anonymkode: 027ec...981 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå