AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #1741 Del Skrevet 8. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan noen si hvor jeg kan se hvem som vinner? Skjønner at det ikke kan spoiler her, men jeg er av den typen som liker å vite hvem som vinner i forkant av finalen Anonymkode: f4958...18a Spoiler Jeg vet ikke hvor folk har lest hvem som vinner. Men faren til Jone skrev på Facebook helt i begynnelsen «vinner ikke» elle noe sånt. Han kranglet med noen i en gruppe om tv serier. Jeg vet jo ikke om det stemmer, men mannen virket spess Anonymkode: 6ee85...c99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #1742 Del Skrevet 8. juni 2021 Jeg vet de klipper, men bortsett fra konkurransen er alt med Trine og Trude pauser i dagens episode. Allikevel forstår de ikke hvorfor de ikke vinner hammere, og klager på Kurt. Selvinnsikten er totalt fraværende. Anonymkode: 6ee85...c99 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abrakadabra88 Skrevet 8. juni 2021 #1743 Del Skrevet 8. juni 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Skjul innhold Jeg vet ikke hvor folk har lest hvem som vinner. Men faren til Jone skrev på Facebook helt i begynnelsen «vinner ikke» elle noe sånt. Han kranglet med noen i en gruppe om tv serier. Jeg vet jo ikke om det stemmer, men mannen virket spess Anonymkode: 6ee85...c99 Spoiler Ahhh, så de vinner ikke med andre ord? Søren, jeg heier på de😬 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #1744 Del Skrevet 8. juni 2021 Abrakadabra88 skrev (7 minutter siden): Skjul innhold Ahhh, så de vinner ikke med andre ord? Søren, jeg heier på de😬 Spoiler Jeg vet ikke. Jeg har kun fått med meg kommentaren hans. Men for alt jeg vet kan det hende han sa det for å være morsom. Han kranglet som sagt med andre folk da jeg så dette 😂 Personlig håper jeg det stemmer. Kan hende noen andre har mer håndfast informasjon. Anonymkode: 6ee85...c99 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #1745 Del Skrevet 8. juni 2021 Ariana807 skrev (2 timer siden): Merker at jeg ikke tørr å lese innlegg her lengre. Er for mye snakk om dette med at vinneren er spoilet, tror jeg skal holde meg borte frem til jeg har fått sett finalen. Håper at det ikke blir slikt snakk i tråden til neste sesong, for det er kjekt å lese og dele egne tanker med folk. Enig. Kjedelig at tråden ble en tråd med personhets av deltagerne og spoiling Ts Anonymkode: 6b5f0...bd3 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #1746 Del Skrevet 8. juni 2021 Det er ikke så synd på Anna. Når det samme skjer i 40 episoder på rad er det ikke rart det ikke blir ansett for å bære tatt ut av kontekst, men mer naturlig å se det som et negativt personlighetstrekk. På den andre siden er det lett å se at hun fremstilles som hardtarbeidende. https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/til-dere-som-har-hetset-anna-23-dere-er-noen-naive-tv-seere-som-tror-pa-alt-dere-ser-pa-sommerhytta/o/5-95-246445 Anonymkode: 17c6e...9da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milletrille2 Skrevet 8. juni 2021 #1747 Del Skrevet 8. juni 2021 (endret) Skulle ønske de kunne variert litt på dommerne. Snekkeren er jo grei, der er det liksom riktig eller galt. Resten går veldig på smak og stil. Skulle vært noen gjestedommere a la Stjernekamp. Kjøkkenekspert på kjøkkenuke f.eks. Så kunne Finn vært med når det var større uteprosjekter og Aina inni mellom. Så hadde det blitt litt mer variasjon i tilbakemeldingene. Også burde det vært et poengsystem, ev at dommerne delte ut en hammer hver hver uke. Blir liksom alt eller ingenting. på tide å gjøre noen endringer på konseptet - etter min mening 😂 Endret 8. juni 2021 av milletrille2 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #1748 Del Skrevet 8. juni 2021 Har sagt det fra dag én; heia Anna og Jone!! Anonymkode: 56cbe...680 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #1749 Del Skrevet 8. juni 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er ikke så synd på Anna. Når det samme skjer i 40 episoder på rad er det ikke rart det ikke blir ansett for å bære tatt ut av kontekst, men mer naturlig å se det som et negativt personlighetstrekk. På den andre siden er det lett å se at hun fremstilles som hardtarbeidende. https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/til-dere-som-har-hetset-anna-23-dere-er-noen-naive-tv-seere-som-tror-pa-alt-dere-ser-pa-sommerhytta/o/5-95-246445 Anonymkode: 17c6e...9da Tror Anna og Jone har det bra sammen jeg. Hvis ikke ville det jo bli slutt. Anna er veldig hardtarbeidende og Jone likeså. Motivasjonen er en hytte til flere millioner og det er lett å forstå drivkraften til Anna spesielt. Ikke alle 22/23 åringer som er så arbeidsomme som henne og det er virkelig et positivt personlighetstrekk i dagens Norge fullt av latsabber 👍 Anonymkode: a38b3...d5e 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 8. juni 2021 #1750 Del Skrevet 8. juni 2021 Jeg syns konkurransen var av det bedre slaget i dag, faktisk! Det var ingen av parene som hadde en kjempe fordel til å begynne med, det var mye mer åpent om hvem som kom til å stikke av med seieren😌✨ Det er så koselig å se hvor utrolig glad Kurt blir når de vinner, ekte glede💗 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisha* Skrevet 8. juni 2021 #1751 Del Skrevet 8. juni 2021 Smurfii skrev (9 minutter siden): Jeg syns konkurransen var av det bedre slaget i dag, faktisk! Det var ingen av parene som hadde en kjempe fordel til å begynne med, det var mye mer åpent om hvem som kom til å stikke av med seieren😌✨ Det er så koselig å se hvor utrolig glad Kurt blir når de vinner, ekte glede💗 Ja,og hver gang AJ taper, henger geipen på Anna.🤦♀️ Ikke ett smil å se når noen av de andre gjør det bra. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #1752 Del Skrevet 8. juni 2021 Uff må få det ut! Tenk at tvillingene står å ser på AJ å kommenterer på hvor effektive og arbeidsjern de er...på samme tid som de har vært i media å klaga på «urettferdighet» fordi Kurt kunne så mye 🤮🤮🤮 de hadde jo aldri slått AJ om VK ikke var med, de hadde jo ikke slått Meglerene engang. Jeg vet det klippes når de slapper av også, men det ser bare helt idiotisk ut at de ligger på sofaen når Aina kommer, å før det har de stått å sett på AJ og hatt besøk av Meglerene. Det kommer ganske tydelig frem hvorfor det er to lag så leder suverent. Både AJ og VK fortjener å vinne, å har ingen anelse om hvem som faktisk vinner Anonymkode: 7e490...f9c 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #1753 Del Skrevet 8. juni 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Uff må få det ut! Tenk at tvillingene står å ser på AJ å kommenterer på hvor effektive og arbeidsjern de er...på samme tid som de har vært i media å klaga på «urettferdighet» fordi Kurt kunne så mye 🤮🤮🤮 de hadde jo aldri slått AJ om VK ikke var med, de hadde jo ikke slått Meglerene engang. Jeg vet det klippes når de slapper av også, men det ser bare helt idiotisk ut at de ligger på sofaen når Aina kommer, å før det har de stått å sett på AJ og hatt besøk av Meglerene. Det kommer ganske tydelig frem hvorfor det er to lag så leder suverent. Både AJ og VK fortjener å vinne, å har ingen anelse om hvem som faktisk vinner Anonymkode: 7e490...f9c Forstår godt at de ikke «gidder» å slite seg ut denne siste uka. De har jo ikke sjans å vinne uansett hva de gjør. Tror de ferreste hadde orke gi 100% da! De har jo jobba godt de aller fleste ukene. Men når man aldri vinner så forstår jeg jo at de gir opp. Syns ikke hytta deres er så grusom jeg, mye som er fint! Anonymkode: e3348...5fb 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #1754 Del Skrevet 8. juni 2021 Murstein skrev (20 minutter siden): Ja,og hver gang AJ taper, henger geipen på Anna.🤦♀️ Ikke ett smil å se når noen av de andre gjør det bra. Er det så rart? Det handler om en hytte til over 3 mill. De er konkurrenter. Tipper du og alle andre hadde reagert HELT likt om ikke verre 🤦🏻♀️ Anonymkode: 16f2a...f29 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #1755 Del Skrevet 8. juni 2021 Murstein skrev (26 minutter siden): Ja,og hver gang AJ taper, henger geipen på Anna.🤦♀️ Ikke ett smil å se når noen av de andre gjør det bra. Hun er pottesur da ja🙈 Anonymkode: 20346...d97 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #1756 Del Skrevet 8. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hun er pottesur da ja🙈 Anonymkode: 20346...d97 Faen så teite dere er. Selvsagt er det lov å bli skuffa/irritert når det er såå jevnt og det står om en hytte! HYTTE. Hadde du helt ærlig stått der med et smil om det var deg?.. Anonymkode: 16f2a...f29 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisha* Skrevet 8. juni 2021 #1757 Del Skrevet 8. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er det så rart? Det handler om en hytte til over 3 mill. De er konkurrenter. Tipper du og alle andre hadde reagert HELT likt om ikke verre 🤦🏻♀️ Anonymkode: 16f2a...f29 Ja det er rart! For det er kun Anna som henger med geipen! 🤷♀️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #1758 Del Skrevet 8. juni 2021 Murstein skrev (Akkurat nå): Ja det er rart! For det er kun Anna som henger med geipen! 🤷♀️ No så dumt. De har alle parene klagd på hvor irriterende det er at KV vinner hele tiden. Selvsagt reagerer alle. Ikke alt man ser heller. Anonymkode: 16f2a...f29 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisha* Skrevet 8. juni 2021 #1759 Del Skrevet 8. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): No så dumt. De har alle parene klagd på hvor irriterende det er at KV vinner hele tiden. Selvsagt reagerer alle. Ikke alt man ser heller. Anonymkode: 16f2a...f29 Det stemmer ikke! De andre viser glede og gratulerer hverandre! Men skjønner att du heier på Anna!😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #1760 Del Skrevet 8. juni 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): No så dumt. De har alle parene klagd på hvor irriterende det er at KV vinner hele tiden. Selvsagt reagerer alle. Ikke alt man ser heller. Anonymkode: 16f2a...f29 KV vinner hele tiden? er ikke få hammere sure paret har knabba til seg heller, her er det ganske close race så hold tåta! Anna ser faen me sur ut hele tiden, spesielt etter å ha tapt konkurranser. Eneste var at Jone i dag smilte når han så på Veronica etter KV vant. Anonymkode: 027ec...981 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå