AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #1681 Del Skrevet 5. juni 2021 Synes det er merkelig at enkelte stadig fremhever at Kurt kunne snekre fra før. Men hva med Anna? Hun har snekret med sin far i mange år. Å hvor har hun lært å snekre møbler? Det er neppe noe hun har lært i løpet av Sommerhytta. Anonymkode: 6b5f0...bd3 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #1682 Del Skrevet 5. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg liker egentlig veldig godt K og V men sist gang syns jeg A og J gjorde det best. Sofaen til K og V var feilplassert, det hadde Aina helt rett i. For en gangs skyld. Anonymkode: f78d2...08c Smaken er som baken. Jeg hadde foretrukket K&V plassering av sofaen framfor A&J sin. Deres sofa sto jo midt på gulvet og tok opp mye av plassen i stua. Anonymkode: 6b5f0...bd3 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #1683 Del Skrevet 5. juni 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Synes det er merkelig at enkelte stadig fremhever at Kurt kunne snekre fra før. Men hva med Anna? Hun har snekret med sin far i mange år. Å hvor har hun lært å snekre møbler? Det er neppe noe hun har lært i løpet av Sommerhytta. Anonymkode: 6b5f0...bd3 Det kan ikke sammenlignes. Kurt har nærmere 30 år erfaring mer enn Anna som er kun 23 år. Anonymkode: a38b3...d5e 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #1684 Del Skrevet 5. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Smaken er som baken. Jeg hadde foretrukket K&V plassering av sofaen framfor A&J sin. Deres sofa sto jo midt på gulvet og tok opp mye av plassen i stua. Anonymkode: 6b5f0...bd3 Smaken er som baken ja. A&J har en utrolig smart og lekker løsning på sofaen - mot utsikten. Nydelig stue! K&J sin plassering av sofaen fremsto rotete og alt for mye stæsj. Anonymkode: a38b3...d5e 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #1685 Del Skrevet 5. juni 2021 Angående castingen, så er det ikke mulig for de som caster å vite hvor stor (eller liten..) utvikling parene kommer til å ha på forhånd. Fra tidligere år har vi sett folk som knapt vet hva en hammer er, som har blitt veldig flinke. F.eks mor og datter (husker ikke navn, men de var fra omtrent samme sted som innspillingen i Østfold. De kjente "premie-snekkeren" fra før). Levi og dama, og Esra og Arber fra i fjor gjorde det jo veldig bra til slutt. En annen ting er personlighet. Anna og Kurt er arbeidsomme og dyktige folk. De er nok gode i det de gjør til daglig også, de står på og lærer seg det de må for å få jobben gjort. De klager ikke over at andre er bedre. Adrian er typen som venter til andre gjør jobben for ham (fordi ellers blir ingen ting gjort...). Da er det ikke rart det blir lite hammere. Ingen vet hvordan årets sesong blir på forhånd. Det er mye som skal passe sammen. Morsomme personligheter, personer som skaper diskusjon (litt konflikter), dyktige og mindre dyktige folk, konstellasjoner som skaper en dynamikk man kan kjenne seg igjen i. En ting jeg syns er kjedelig med sommerhytta nå er all sponsingen. Det gjør at man - må- handle på spesifikke butikker osv. Programmet har tapt seg på kreativitet og spontanitet. Nå vet man på forhånd hvilke konkurranser som kommer, hvordan ukene blir lagt opp, og at alle må handle i samme katalogvarehus. Anonymkode: dc3bb...71e 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #1686 Del Skrevet 6. juni 2021 Alle hyttene er lagt ut til salgs. Står lenke til info om hvordan prosessen er tidligere i tråden. Man prioriterer 1. og 2. valg i tilfellet førstevalget er vinnerhytta. Anonymkode: 61af9...0f6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #1687 Del Skrevet 6. juni 2021 https://www.seher.no/kjendis/jeg-har-nesten-bare-ventet-pa-drapstrusler/73867007 Hvis du som leser dette har sendt en av meldingene som det skrives om i artikkelen her, vil jeg bare si : Skam deg, sånt gjør man ikke! Lavmål 😡 Jeg forstår ikke at man skal holde på å sende sine personlige meninger direkte til noen kun fordi de er med på noe som vises på tv eller lignende. Folk har jo ingen filter eller normal folkeskikk når det kommer til kommentarfelt og SoMe. Man trenger ikke like alt og alle, greit nok det - men ikke SKRIV det til vedkommende, for din personlige mening er ikke viktig her. Anonymkode: 3b271...bbd 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 6. juni 2021 #1688 Del Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): https://www.seher.no/kjendis/jeg-har-nesten-bare-ventet-pa-drapstrusler/73867007 Hvis du som leser dette har sendt en av meldingene som det skrives om i artikkelen her, vil jeg bare si : Skam deg, sånt gjør man ikke! Lavmål 😡 Jeg forstår ikke at man skal holde på å sende sine personlige meninger direkte til noen kun fordi de er med på noe som vises på tv eller lignende. Folk har jo ingen filter eller normal folkeskikk når det kommer til kommentarfelt og SoMe. Man trenger ikke like alt og alle, greit nok det - men ikke SKRIV det til vedkommende, for din personlige mening er ikke viktig her. Anonymkode: 3b271...bbd Enig. Dette er jo helt vanvittig. Hva er det som gjør at folk går fra å mislike noen på tv til å faktisk gå over terskelen med å sende vedkommende en melding direkte? Og attpåtil vri utav seg et innhold i meldingen som omfatter drapstrusler og lignende? Hva er alt dette godt for?! Hva får folk ut av disse handlingene sine med hatet? Ens personlige meninger er jo ingenting og betyr jo ingenting, så hvorfor late som det? Det er jo helt latterlig. De burde vært fritatt alt av teknologiske løsninger som straff. Ja, også tv! For det ser ikke ut som om at de mestrer det. Folk eier ikke skam eller folkeskikk lenger. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #1689 Del Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): https://www.seher.no/kjendis/jeg-har-nesten-bare-ventet-pa-drapstrusler/73867007 Hvis du som leser dette har sendt en av meldingene som det skrives om i artikkelen her, vil jeg bare si : Skam deg, sånt gjør man ikke! Lavmål 😡 Jeg forstår ikke at man skal holde på å sende sine personlige meninger direkte til noen kun fordi de er med på noe som vises på tv eller lignende. Folk har jo ingen filter eller normal folkeskikk når det kommer til kommentarfelt og SoMe. Man trenger ikke like alt og alle, greit nok det - men ikke SKRIV det til vedkommende, for din personlige mening er ikke viktig her. Anonymkode: 3b271...bbd Selvsagt er dette her helt uakseptabel trakasserende atferd. Jeg mener likevel at det må være greit å diskutere saklig hvordan deltakerene fremstår i programmet på en forumtråd dedikert til formålet. Anonymkode: 0f85a...4b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #1690 Del Skrevet 6. juni 2021 Oida skrev (På 5.6.2021 den 10.30): Her synes jeg du bommer litt. Ja det er helt klart en fordel å sette seg inn i ting før deltagelse i et slikt program, men å påstå at det er tvillingene som er malplassert i programmet blir for meg noe spesielt. Hvordan tenker du at de, eller meglerne, på forhånd skulle vite at deres konkurrenter hadde erfaring med snekring som ligger langt over det de selv har? Meglerne fortalte i et intervju at de spurte spesifikt om de andre deltakerne hadde like lite kunnskap og erfaring som dem da de var på casting. De fikk da til svar at det var tilfelle. De som sitter med ansvaret for "malplasserte" deltakere er tv2 og Strix. Sammensettingen av deltakere utfra ferdigheter er elendig, og det er bare trist for de to parene som fra start var uten mulighet til å vinne. Når så far sier han ikke har noe erfaring med oppussing og snekring, men i etterkant erkjenner at han har bygd kjøkken og terrasser, da bekrefter det bare den elendige castingen. Unnskyldningen og bortforklaringen fra tv2 om at de tenker på at deltakerne skal ha forskjellig stil og personlighet er bare patetisk. Jeg vil tro det er fullt mulig å finne fire par med disse kvalifikasjoner i tillegg til rimelig lik erfaring og ferdighet med oppussing. Det som forøvrig er morsomt å observere i denne tråden er hvor mye trynefaktor har å si. Det er jo tydelig at far & datter er favoritten. Enkelte brukere klikker nærmest og slenger rundt seg med skjellsord når kjæresteparet får gullhammer. "Det er så ufortjent for far har prikkfritt snekkerarbeid". Men om man ser tilbake på fjorårets sesong, hvor far & sønn var overlegent best på snekring og utførelse, da var det nærmest jubel på KG når de ikke fikk gullhammer. De kjørte sin stil fullt ut, og brydde seg null med å tilfredsstille interiørdesigneren. Noe de fikk null kred for på KG. Sterk kontrast til i år hvor enkelte brukere klikker når interiørdesigneren våger å kritisere stilen og sammensetningen til datteren. Dette beviser vel bare at trynefaktor trumfer det meste. Far & sønn var fjorårets hat objekt. Da betydde ikke prikkfritt snekkerarbeid noe og skulle ikke legges vekt på av "KG dommerne". I år er far & datter tydeligvis "elsk objektene" og da er prikkfritt snekkerarbeid det viktigste for "KG dommerne". For egen del betyr det ingenting hvem som står igjen med hytten. Men håper det ikke er far & datter av den enkle grunn at de har hatt en stor fordel med fars snekker erfaring. Er så enig dette! Spot on! Nevner man her inne noe positivt om noen av parene utenom far og datter, blir man lynsja og tillagt ytringer og meninger man ikke har. Det er en konkurranse, da er det de som vinner som fortjener hytta. Uansett hvem det er. Men, mange klarer ikke skille det fra sine favoritter, hvis favorittene ikke vinner er det baluba. Anonymkode: 5f3b0...d56 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #1691 Del Skrevet 6. juni 2021 Ctrl skrev (På 5.6.2021 den 11.17): Deg om det. Men å møte opp på et snekkerprogram hvor det snekkeres om en premie på 3,5 millioner uten å være særlig forberedt, er for meg en gåte. Det blir som å møte uforberedt på eksamen. Nesten respektløst mot både seere og andre søkere. Man sitter jo ikke hjemme å tvinner tomler og venter på at innspillingen skal starte, fordi man regner med at andre kan like lite som de selv. Det er jo helt tullete spør du meg. Alle har mulighet til å både planlegge og lære. Sommerhytta handler ikke om å lære. Det handler ikke om progresjon og utvikling. Det handler om å levere best totalprodukt mellom arbeid, interiør, materialer og eksteriør hver uke. Å da være forberedt er noe man bør forvente. Og gjør du ikke det, så er du mer malplassert enn andre. Da er du den som stryker på en eksamen på bekostning av andre som ville bestått med glans i forhold. Problemet i år var at det var to slike par, ikke bare tvillingene. To par som ikke engang klarte å konkurrere mot A&J som hadde samme utgangspunkt som disse to. Hadde det ikke vært for K&V så ville A&J hatt 8-9 gullhammere nå. Forskjellen mellom parene er enkel i år: Det handler om forberedelse og planlegging. Når A&J og K&V gikk inn på Maxbo for å velge materialer hver uke så visste de momentant hva de skulle ha. I stor motsetning til C&A og T&T, som brukte lang tid på å diskutere materialer og farger. Grønnfargen til C&A, som ble deres store nemesis i programmet, var et spontant valg. T&T valgte også farger og materialer spontant. Far er ingen snekker. Han har ikke særlig overdrevet med kunnskap. Han har mer grunnleggende hobbyerfaring slik menn på den alderen har, og også han bruker lang tid han på å fullføre prosjektene. Han er ikke feilfri, og noen av valgene og materialene kan i høyeste grad diskuteres. Men han er ekstremt nøye i motsetning til visse andre. Men uslåelig er han ikke, det er jo A&J et prakteksempel på. Både meglerne og tvillingene gjorde flere åpenbare feil underveis, som de også selv så, uten å rette på det. Panelet ble skjevt. "Jaja, sa den ene", til det. De måtte liste rundt lysbryteren, men det var ikke så nøye. Listene ble ikke perfekt, men det var heller ikke så nøye. "Godt nok", sa dem. At fliser på badet ikke var i vater, jaja, vi prøver så godt vi kan... Det er simpelthen sløvskap, og handler ikke om at de ikke kan. HER ligger den store forskjellen mellom K&V og A&J mot tvillingene og meglerne. K&V og A&J aksepterte ikke slike feil. "Godt nok" var ikke godt nok. Og det er ingen hokkuspokkus å legge gulv, terrassebord, montere kjøkken, male, legge panel på vegg og listing. Det er tidkrevende, ja, men "alle" kan gjøre det. Og har du forberedt deg godt på metoder, kvalitet og bruk av verktøy så er det rimelig grei skuring! Far & sønn vant ikke i fjor ettersom de var dårlige på å kombinere interiør og materialer, og leverte løsninger som overhodet ikke falt i smak verken for seere eller dommere. Det handlet ikke om trynefaktor da, men valgene deres. At de var best på snekring hjalp liksom ikke. Man kan faktisk vinne uten å være prikkfri, og det er jo fjoråret et levende bevis på. Ergo skulle det vært mulig for meglerne og tvillingene å vinne, hadde de bare forberedt seg godt nok og planlagt bedre. K&Vs gipsvegger, farger, marmor og gull kunne fort satt K&V i samme situasjon som far og sønn, hadde bare motstanderne planlagt bedre, forberedt seg og levert bedre! I år synes jeg A&J høster bedre respons her i tråden totalt sett enn K&V. Men kanskje vi leser tråden forskjellig? Uansett kan jeg ikke svare på hvorfor enkelte brukere "klikker" og kommer med skjellsord når K&V ikke vinner. Jeg er ikke en av dem. Faktisk så mener jeg at stillingen burde vært 5-4-0-0 i favør A&J hittil, iht. mine ukesrangeringer. Det er viktig å huske på at vi ser ikke alt. Tror man skal være forsiktig med å være så bastant i meningene sine uten å fysisk ha vært der. Anonymkode: 5f3b0...d56 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #1692 Del Skrevet 6. juni 2021 Synes ikke at folk bli lynsja for å mene noe/heie på andre enn far og datter, å man kan gjerne heie på den ene eller andre MEN å si at f.eks Meglerene fortjener en hammer til når de ikke klarer å male uten flekket eller at TT fortjener en hammer nå de i uke 8 ikke klarer å skjære ut til en lysbryter blir jo feil uansett hvordan man snur på det. Man kan ikke si at Brann er best når de ligger nederst i eliteserien , selv om man gjerne må heie på dem! Kurt for mye av skylden for at andre ikke er flinke nok, TT og Meglerene kunne valgt snekker som hjelp flere ganger , ikke bare for hjelp men også for å se og lære...det gjorde deltakere i sist sesong! Fikk snekkeren til å lære dem mens de jobbet. Uansett hvor god Kurt er har det ingenting å si på at man ikke klarer å legge panel beint i ett hjørne, skjære ut til lysbryter , male jevnt , legge MEGA list under døren fordi man ikke klarer å sage parketten lang nok...å ikke minst fikse på tingene når man ser de ær blir feil. Ingen andre par i andre sesonger har hatt så store problemer/utfordringer så seint i enn sesong som TT så her har dem seg selv å skylde på. Anonymkode: 7e490...f9c 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #1693 Del Skrevet 6. juni 2021 Aina og Finn burde blitt byttet ut med Halvor Bakke og Kjersti Bergesen. To som i motsetning til Aina og Finn kan det de driver med og som er veldig dyktige! Anonymkode: d9969...53a 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #1694 Del Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Synes ikke at folk bli lynsja for å mene noe/heie på andre enn far og datter, å man kan gjerne heie på den ene eller andre MEN å si at f.eks Meglerene fortjener en hammer til når de ikke klarer å male uten flekket eller at TT fortjener en hammer nå de i uke 8 ikke klarer å skjære ut til en lysbryter blir jo feil uansett hvordan man snur på det. Man kan ikke si at Brann er best når de ligger nederst i eliteserien , selv om man gjerne må heie på dem! Kurt for mye av skylden for at andre ikke er flinke nok, TT og Meglerene kunne valgt snekker som hjelp flere ganger , ikke bare for hjelp men også for å se og lære...det gjorde deltakere i sist sesong! Fikk snekkeren til å lære dem mens de jobbet. Uansett hvor god Kurt er har det ingenting å si på at man ikke klarer å legge panel beint i ett hjørne, skjære ut til lysbryter , male jevnt , legge MEGA list under døren fordi man ikke klarer å sage parketten lang nok...å ikke minst fikse på tingene når man ser de ær blir feil. Ingen andre par i andre sesonger har hatt så store problemer/utfordringer så seint i enn sesong som TT så her har dem seg selv å skylde på. Anonymkode: 7e490...f9c Dette. At Kurt er god og nøye er ikke et forsvar for at T&T er dårlige. Det blir som å klage på motstanderen i et løp vant med måltid på 30 minutter når man selv brukte 60. Anonymkode: 99b7a...f35 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #1695 Del Skrevet 6. juni 2021 On 6/5/2021 at 3:52 PM, Ctrl said: Egentlig litt som K&K. De hadde fått "selveste" Halvor Bakke til å designe hytten sammen med dem på forhånd, så "alt" var avklart på forhånd. Hvor har dere disse Halvor Bakke-greiene fra? Flere her er som omtaler det som fakta, har dette blitt bekreftet noe sted? Anonymkode: 120ea...7e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 6. juni 2021 #1696 Del Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvor har dere disse Halvor Bakke-greiene fra? Flere her er som omtaler det som fakta, har dette blitt bekreftet noe sted? Anonymkode: 120ea...7e0 Det ble mye omtalt i den tiden, pluss at K&K var nær venn med Halvor Bakke. Man kunne også se at K&K hadde flere Bakke-elementer inne hos seg. F.eks den mose-veggen, som er én av mange elementer: https://wall-it.no/sommerhytta-2019/ https://wall-it.no/presseoppslag-eventyrlig-oppussing/ I 2017 var Halvor Bakke involvert forretningsmessig i forbindelse med K&K: https://www.designpappa.com/home/2017/5/25/fotoshoot-i-kkwhitehouse Så at der har vært en connection hele veien er det vel ingen tvil om. Nå har vel også K&K lansert en kolleksjon hos Christina Glassverk sammen med Halvor Bakke og Finn Schjøll, faktisk https://www.facebook.com/magnorglassverk/posts/10164848772675473?comment_id=10164849240475473 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #1697 Del Skrevet 6. juni 2021 Ctrl skrev (1 time siden): Nå har vel også K&K lansert en kolleksjon hos Christina Glassverk sammen med Halvor Bakke og Finn Schjøll, faktisk https://www.facebook.com/magnorglassverk/posts/10164848772675473?comment_id=10164849240475473 Total avsporing, men siden du er så veldig påståelig her: Christina Glassverk? Nå blander du Christiania Glasmagasin og Hadeland Glassverk 😂 Dessuten er det Magnor de har samarbeid med, det har ikke noe å gjøre med de to ovennevnte. Anonymkode: 54072...d57 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 6. juni 2021 #1698 Del Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Total avsporing, men siden du er så veldig påståelig her: Christina Glassverk? Nå blander du Christiania Glasmagasin og Hadeland Glassverk 😂 Dessuten er det Magnor de har samarbeid med, det har ikke noe å gjøre med de to ovennevnte. Anonymkode: 54072...d57 Haha 😂 Ja, Magnor Glassverk. Ble litt klabb og babb angående glassverk der ja! 😜 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oida Skrevet 6. juni 2021 #1699 Del Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Selvsagt er dette her helt uakseptabel trakasserende atferd. Jeg mener likevel at det må være greit å diskutere saklig hvordan deltakerene fremstår i programmet på en forumtråd dedikert til formålet. Anonymkode: 0f85a...4b6 Problemet er vel at kommentarene og diskusjonen ikke er saklig, om vi ser bort fra idoliseringen av far & datter. Tvillingene blir omtalt som late. De tar pauser hele tiden. De gidder visstnok ikke bry seg med å gjøre ting ordentlig. De ler og tøyser for mye. Det siste er at karrieren som frisører er over da kundene vil flykte når de nå har sett hvor dårlig stil de har. Dette er bare et lite utvalg av superlativer fra KG brukere. Meglerne eier ikke stil. De syter og klager. De er dårlige tapere. De kan ikke gjøre ting alene. De vinner ikke fordi at Adrian bare står å ser på at Christine jobber. Christine kommer nå til å mislykkes som megler for alle har sett at hun ikke eier stil. Adrian kan visstnok glemme å begynne å jobbe som megler. Saklige kommentarer om dette paret, eller? Kjæresteparet. Jone er en tøffel som lar seg underkue av Anna som kjefter hele tiden.De har ikke stil. Gullhammerne har de vunnet kun for at interiørdesigneren liker dem. Det er ikke rettferdig at de er med i programmet på grunn av at sponsor Maxbo er Jones arbeidsgiver. Jone har nærmest fagbrev i snekring på grunn av sin arbeidsplass. Ikke mye saklig i disse kommentarene heller. Interiørdesigneren og blomster Finn har fått kommentarer og "superlativer" så ufine og grove at jeg ikke vil sitere dem. At de jevnlig har blitt slettet sier vel sitt. Det virker som en del brukere får fullstendig skylapper når det kommer til slike programmer. De ser fullstendig bort fra at det som vises på tv er en brøkdel av det som skjer. At ting er klippet og redigert legges det null vekt på. I stedet konspireres det på høyt nivå og skjellsord tastes og postes uten filter. Favoritten skal "fremsnakkes" og forsvares uansett hva. Om jeg skulle gå for denne ukritiske varianten og kommentere far & datter etter hvordan de er mye fremstilt på tv vil det være slik. Far snekrer og flislegger. Datter shopper og vanner blomster. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #1700 Del Skrevet 6. juni 2021 Oida skrev (18 minutter siden): Problemet er vel at kommentarene og diskusjonen ikke er saklig, om vi ser bort fra idoliseringen av far & datter. Tvillingene blir omtalt som late. De tar pauser hele tiden. De gidder visstnok ikke bry seg med å gjøre ting ordentlig. De ler og tøyser for mye. Det siste er at karrieren som frisører er over da kundene vil flykte når de nå har sett hvor dårlig stil de har. Dette er bare et lite utvalg av superlativer fra KG brukere. Meglerne eier ikke stil. De syter og klager. De er dårlige tapere. De kan ikke gjøre ting alene. De vinner ikke fordi at Adrian bare står å ser på at Christine jobber. Christine kommer nå til å mislykkes som megler for alle har sett at hun ikke eier stil. Adrian kan visstnok glemme å begynne å jobbe som megler. Saklige kommentarer om dette paret, eller? Kjæresteparet. Jone er en tøffel som lar seg underkue av Anna som kjefter hele tiden.De har ikke stil. Gullhammerne har de vunnet kun for at interiørdesigneren liker dem. Det er ikke rettferdig at de er med i programmet på grunn av at sponsor Maxbo er Jones arbeidsgiver. Jone har nærmest fagbrev i snekring på grunn av sin arbeidsplass. Ikke mye saklig i disse kommentarene heller. Interiørdesigneren og blomster Finn har fått kommentarer og "superlativer" så ufine og grove at jeg ikke vil sitere dem. At de jevnlig har blitt slettet sier vel sitt. Det virker som en del brukere får fullstendig skylapper når det kommer til slike programmer. De ser fullstendig bort fra at det som vises på tv er en brøkdel av det som skjer. At ting er klippet og redigert legges det null vekt på. I stedet konspireres det på høyt nivå og skjellsord tastes og postes uten filter. Favoritten skal "fremsnakkes" og forsvares uansett hva. Om jeg skulle gå for denne ukritiske varianten og kommentere far & datter etter hvordan de er mye fremstilt på tv vil det være slik. Far snekrer og flislegger. Datter shopper og vanner blomster. Nå synes jeg du svartmaler tråden noe voldsomt. Det er klart enkelte brukere tar litt av hva gjelder misnøyen de velger å dele, men jeg synes også det er mye konstruktiv og legitim kritikk å hente også. Det er ikke sånn at det bare er usaklig hets og halshugging som deles. Anonymkode: 5ba07...1d0 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå