Gå til innhold

Sommerhytta 2021. INGEN SPOILING.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Oida skrev (37 minutter siden):

Jeg foreslår du leser og hører intervjuene med tvillingene og meglerne. Meglerne fortalte blant annet at de spurte spesifikt om de andre deltakerne var like uerfaren som dem, noe de fikk bekreftet at det var de.Hvorfor tror du tvillingene kontktet produksjonen diverse ganger de første ukene? For at de hadde for lite å gjøre? Da kom det frem at far hadde mer erfaringen han hadde gitt uttrykk for. 

Det er ikke alle som har mulighet til å sette opp kjøkken og å snekre terrasser som forberedelser til programmet At du lærer dette ved å se på YouTube videoer, betyr ikke at alle andre gjør det. Jeg vil anta de fleste lærer praktiske ting ved å utføre dem sammen med å se videoer.

Så nei, jeg er ikke enig i at de fire parene stilte med like sjanser til å vinne hytten. To av dem hadde og har muligheten. De andre to virker det som ble tatt med for å fylle opp deltaker kvoten.

Dette har jeg forklart 3 ganger allerede. 

Alle har mulighet til forberedelser. De kunne omså oppsøkt håndverkere og spurt om å få være med dem i en time eller to. Eller naboer. Eller bekjente. Mulig de hadde fått god opplæring da også. Det handler om kreativitet og tiltak. 

Det tvillingene og meglerne uttaler nå er preget av surking fra dårlige tapere. Alt dreier seg om at deres egne forberedelser og tilnærminger var for dårlig. For å sette det på spissen: Ingen bør sitte på sofaen å se på tv og kose seg helt til innspillingen starter, bare fordi man hører at andre har samme utgangspunkt. Da vil de i utgangspunktet ikke vinne hytta nok.

Men det er greit. Jeg registrerer at du er uenig. Det er helt i orden for min del. Utover det orker jeg ikke sirkulere meningene mine noe mer om det, for så banebrytende er ikke meningene mine. 😆

Endret av Ctrl
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Han kunne nok litt fra før ja, men ikke noe utover det som er normalt. Faren min er minst like dyktig uten å ha lært mer enn man  plukker opp i løpet av et liv. Folk bygde mer selv før enn man gjør nå med sertifiseringer, tek ditt-og-datt osv. 

Eksempel er bestefaren min som kjøpte en tomt og bygde et stort hus selv, med både El og rør. Gjorde selv og fikk ting godkjent når det sto klart. 

Faren min har pusset opp et helt hus + hytte. Samt bygget flere plattinger, boder osv. 

Nå er det vanlig å ringe fagfolk bare man skal sette opp en lettvegg. 

Anonymkode: 99b7a...f35

Da kunne ikke faren og bestefaren din vært med på Sommerhytta, for de har for mye snekkererfaring til det. Husker ikke hva Kurt har av snekkererfaring i øyeblikket, men jeg synes det virker som mer enn at han "bare" har tilegnet seg kunnskaper i forkant.

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Nå vet ikke jeg hvilken hytte som er nr 1, 2, 3 eller 4. Men veldig stor forskjell på prisen! 

Hentet fra annonsen på finn.no:

Prisantydning hytte 1: Kr 3.390.000,-
Prisantydning hytte 2: Kr 3.690.000,-
Prisantydning hytte 3: Kr 3.790.000,-
Prisantydning hytte 4: kr 4.090.000,-

Anonymkode: 6ee85...c99

Dette reagerte jeg også på!

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg skjønner ikke kritikken av far og datter. Anna er også ekstremt flink og kan mye. Ser ingen klage på det.. lager møbler hver gang og er nesten ferdig på dag 2(sånn det framstår på tv) 

Anonymkode: e72ad...c81

Det er en viss forskjell på Ann som lærer mens hun jobber og finner ut av det på den måten og Kurt som har mye kunnskaper og kan mye fra før.

Gnå skrev (4 timer siden):

Dere som synes K (og V) er for flink til å være med: Burde man la være å melde seg på Idol hvis en vet en er veldig flink til å synge, eller Master Chef hvis en er god til å lage mat, av hensyn til alle som kanskje er like flinke?

Jeg synes det er litt motsatt, altså at det er rart å melde seg på til noe en vet en ikke kan noe om, og så heller ikke forberede seg når en blir tatt med.

For øvrig er begge deler helt  lov på Sommerhytta, så jeg synes ingen har gjort noe galt. Om noen er det i så fall de som står for castingen. Og kanskje har de klart nettopp det de ville: å vekke engasjement og sterke følelser hos publikum?

Dette er jo to helt vidt forskjellige konsept det er helt unaturlig å sammenligne. Jeg har ikke sett Master chef, men jeg antar at det ikke akkurat er lov at Hellstrøm melder seg på der? Eller at en kjent sanger melder seg på Idol? Det blir litt satt på spissen, men du skjønner poenget? Sommerhyttas konsept er at man ikke skal ha mye snekker- og oppussingserfaring, og da skjønner jeg at noen reagerer da det er veldig tydelig at Kurt har mye erfaring på området mens de andre knapt har tatt i en hammer. Jeg synes dog de burde forberedt seg bedre, spesielt AC som faktisk sa i et intervju at de trodde de fikk "hemmelig" snekkerhjelp som ikke vises på tv. 

Anonymkode: 6bf95...834

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I den grad castingen har feilet på noe, er det at de tok med tvillingene. De ville vært dårlige sammenlignet med vanlige folk som pusser opp en sommerhytte. Hittils har de tapt alle ukesprosjekter, også mot meglerne som også er noen hakk under K&V. 

Beklager, men jeg tror tvillingene hadde vært dårligere enn de fleste. Mest pga de gjør slurvefeil som det er superenkelt å fikse om man bare gidder. Det er ikke snakk om feil man oppdager etter to dager. Men feil man ser med en gang, som de bare lar stå. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Da kunne ikke faren og bestefaren din vært med på Sommerhytta, for de har for mye snekkererfaring til det. Husker ikke hva Kurt har av snekkererfaring i øyeblikket, men jeg synes det virker som mer enn at han "bare" har tilegnet seg kunnskaper i forkant.

Dette reagerte jeg også på!

Det er en viss forskjell på Ann som lærer mens hun jobber og finner ut av det på den måten og Kurt som har mye kunnskaper og kan mye fra før.

Dette er jo to helt vidt forskjellige konsept det er helt unaturlig å sammenligne. Jeg har ikke sett Master chef, men jeg antar at det ikke akkurat er lov at Hellstrøm melder seg på der? Eller at en kjent sanger melder seg på Idol? Det blir litt satt på spissen, men du skjønner poenget? Sommerhyttas konsept er at man ikke skal ha mye snekker- og oppussingserfaring, og da skjønner jeg at noen reagerer da det er veldig tydelig at Kurt har mye erfaring på området mens de andre knapt har tatt i en hammer. Jeg synes dog de burde forberedt seg bedre, spesielt AC som faktisk sa i et intervju at de trodde de fikk "hemmelig" snekkerhjelp som ikke vises på tv. 

Kurt er ikke masse erfaring i snekring. Men han har et yrkesliv med erfaring i å være nøye med detaljene og ikke akseptere småfeil. 

Man ser det på hele personligheten til tvillingene at de ikke er så nøye på ting. Og som regel er "godt nok" helt greit. Men det kan man ikke tillate seg når man konkurrerer om 3,5 millioner og motstanderen er nøye i alt han gjør. 

Jeg tenker at det som har ført til hammerutdelingen ikke er snakkererfaringen, men "attention to detail". 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Ctrl skrev (1 time siden):

Dette har jeg forklart 3 ganger allerede. 

Alle har mulighet til forberedelser. De kunne omså oppsøkt håndverkere og spurt om å få være med dem i en time eller to. Eller naboer. Eller bekjente. Mulig de hadde fått god opplæring da også. Det handler om kreativitet og tiltak. 

Det tvillingene og meglerne uttaler nå er preget av surking fra dårlige tapere. Alt dreier seg om at deres egne forberedelser og tilnærminger var for dårlig. For å sette det på spissen: Ingen bør sitte på sofaen å se på tv og kose seg helt til innspillingen starter, bare fordi man hører at andre har samme utgangspunkt. Da vil de i utgangspunktet ikke vinne hytta nok.

Men det er greit. Jeg registrerer at du er uenig. Det er helt i orden for min del. Utover det orker jeg ikke sirkulere meningene mine noe mer om det, for så banebrytende er ikke meningene mine. 😆

Helt enig med deg. Jeg er ekstremt lite handy, men om jeg visste jeg skulle være med på Sommerhytta, så hadde jeg prøvd å forberede meg. Kanskje laget en platting eller lignende, sett masse YouTube-filmer, gått litt i butikker og sett hva hva slags verktøy som finnes. I det minste hadde jeg prøvd å tenke ut hva slags stil og farger jeg ville hatt. Funnet inspirasjon på nett, kanskje laget et moodboard med møbler o.l. Synes det er ekstremt spesielt at de ikke aner på forhånd hvordan de vil hytta skal se ut og begynner å diskutere type gulv osv i butikken under innspilling. Da er det jo deres egen skyld at det blir halvveis.

Anonymkode: bbd2f...f6b

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Helt enig med deg. Jeg er ekstremt lite handy, men om jeg visste jeg skulle være med på Sommerhytta, så hadde jeg prøvd å forberede meg. Kanskje laget en platting eller lignende, sett masse YouTube-filmer, gått litt i butikker og sett hva hva slags verktøy som finnes. I det minste hadde jeg prøvd å tenke ut hva slags stil og farger jeg ville hatt. Funnet inspirasjon på nett, kanskje laget et moodboard med møbler o.l. Synes det er ekstremt spesielt at de ikke aner på forhånd hvordan de vil hytta skal se ut og begynner å diskutere type gulv osv i butikken under innspilling. Da er det jo deres egen skyld at det blir halvveis.

En annen ting er at det nesten virker som de ikke har sett tidligere sesonger heller, de er liksom så veldig overrasket over hvor mye jobb det er 😅

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest loveli
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Kurt er ikke masse erfaring i snekring. Men han har et yrkesliv med erfaring i å være nøye med detaljene og ikke akseptere småfeil. 

Man ser det på hele personligheten til tvillingene at de ikke er så nøye på ting. Og som regel er "godt nok" helt greit. Men det kan man ikke tillate seg når man konkurrerer om 3,5 millioner og motstanderen er nøye i alt han gjør. 

Jeg tenker at det som har ført til hammerutdelingen ikke er snakkererfaringen, men "attention to detail". 

Nja. Det henger nok litt sammen, men du har rett i at erfaring ikke har hatt alt å si her. Bare se på Anna, som jeg fortsatt beundrer ståpåviljen til og at hun er så arbeidsom og nøye og opptatt av å stadig lære og utvikle seg. Dama har hatt enorm utvikling og fordi hun er like nøye som Kurt så er det nå dødt løp mellom AJ og VK snekkermessig.

Jeg tror som sagt castingen har trodd at meglerne kunne ha samme utvikling som Anna, men meglerne hadde det ikke i seg. Det ble dessverre tydelig ganske tidlig. Når de da også har en elendig smak på interiør og driter langt i uteprosjektene (tvillingene er uendelig mye flinkere her) så har de falt utenfor. De hadde hatt så mye bedre sjanse til å vinne hytta med litt forberedelser!

Hva tvillingene gjorde i årets cast skjønner jeg ikke. De er de eneste som har vært totalt skivebom fra start.

Endret av loveli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ja, ikke sant! Jeg ville ha brukt all min tid på å forberede meg. Søke hjelp, veiledning og inspirasjon. Det jeg ikke kunne ville jeg ha anstrengt meg for å lære på forhånd. Jeg ville mest sannsynlig ha, sammen med min Sommerhyttapartner, planlagt alt nedi minste detalj ved hjelp av kunnskapsfolk. Byggvarehus, interiøreksperter, interiørbutikker, snekkere, venner med erfaring osv. rundt materialer, farger, dekorer, stil, arbeid, teknikker, verktøy osv. Jeg skulle ikke ha vært i tvil på noe før innspillingen startet. 

Egentlig litt som K&K. De hadde fått "selveste" Halvor Bakke til å designe hytten sammen med dem på forhånd, så "alt" var avklart på forhånd. 

Er det usportslig? Nei, egentlig ikke, for alle har jo mulighet til det. Alle bør jo det. Men det ser usportslig ut når man er det eneste paret som er smart nok til å gjøre det, og da oppstår det fort sutring fra resten. 

loveli skrev (9 minutter siden):

Jeg tror som sagt castingen har trodd at meglerne kunne ha samme utvikling som Anna, men meglerne hadde det ikke i seg. Det ble dessverre tydelig ganske tidlig. Når de da også har en elendig smak på interiør og driter langt i uteprosjektene (tvillingene er uendelig mye flinkere her) så har de falt utenfor. 

Jeg trodde eiendomsmeglere hadde det i seg å ha både kunnskap og øye for detaljer rundt interiør, farger, materialer, møbler og andre sammensetninger for å fremme verdien på salgsobjektet mest mulig. Jobben er jo å markedsføre og selge en eiendom ut ifra potensialet. At C&A ikke fikk det helt til snekkermessig er helt OK, men at de bommet så grovt på farger, møbler og interiør var rett og slett svært overraskende for meg. Mulig jeg overvurderte kunnskapsbasen rundt eiendomsmegling, men jeg trodde studenter satt igjen med i alle fall noe rundt dette. Så jeg sjekket studier rundt bachelor i eiendomsmegling, og ser at studiene inneholder mest regnskap, økonomi, jus, markedsføring osv., og lite rundt det jeg trodde. Likevel, yrket og utdannelsen i betraktning, så synes jeg det var skuffende at de falt så utenfor.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tar meg i å lure litt på hvordan dette kommer til å påvirke karrieren til C og T&T (A jobber jo ikke som megler, men som truckfører). Jeg ville verken hatt en megler eller en frisør som var lite nøye eller utviste en "godt nok"-holdning kombinert med dårlig stil på TV. 

Anonymkode: 0f85a...4b6

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli
Ctrl skrev (16 minutter siden):

Ja, ikke sant! Jeg ville ha brukt all min tid på å forberede meg. Søke hjelp, veiledning og inspirasjon. Det jeg ikke kunne ville jeg ha anstrengt meg for å lære på forhånd. Jeg ville mest sannsynlig ha, sammen med min Sommerhyttapartner, planlagt alt nedi minste detalj ved hjelp av kunnskapsfolk. Byggvarehus, interiøreksperter, interiørbutikker, snekkere, venner med erfaring osv. rundt materialer, farger, dekorer, stil, arbeid, teknikker, verktøy osv. Jeg skulle ikke ha vært i tvil på noe før innspillingen startet. 

Egentlig litt som K&K. De hadde fått "selveste" Halvor Bakke til å designe hytten sammen med dem på forhånd, så "alt" var avklart på forhånd. 

Er det usportslig? Nei, egentlig ikke, for alle har jo mulighet til det. Alle bør jo det. Men det ser usportslig ut når man er det eneste paret som er smart nok til å gjøre det, og da oppstår det fort sutring fra resten. 

Jeg trodde eiendomsmeglere hadde det i seg å ha både kunnskap og øye for detaljer rundt interiør, farger, materialer, møbler og andre sammensetninger for å fremme verdien på salgsobjektet mest mulig. Jobben er jo å markedsføre og selge en eiendom ut ifra potensialet. At C&A ikke fikk det helt til snekkermessig er helt OK, men at de bommet så grovt på farger, møbler og interiør var rett og slett svært overraskende for meg. Mulig jeg overvurderte kunnskapsbasen rundt eiendomsmegling, men jeg trodde studenter satt igjen med i alle fall noe rundt dette. Så jeg sjekket studier rundt bachelor i eiendomsmegling, og ser at studiene inneholder mest regnskap, økonomi, jus, markedsføring osv., og lite rundt det jeg trodde. Likevel, yrket og utdannelsen i betraktning, så synes jeg det var skuffende at de falt så utenfor.

Nei, det er liksom det. Man tror at meglere skal inneha litt basic kunnskaper om interiør, farger, stoffligheter, komposisjoner, at de er nøye og har øye for detaljer. Men disse to har jo ingen av delene. Og som du spør om, hvordan påvirker dette karrieren til Christine? Jeg tror hun kan overleve i faget pga personligheten sin, og det at hun heldigvis bare skal selge objekter og ikke innrede dem. De fleste meglere i dag anbefaler jo boligstylister før salg uansett (i byene hvertfall). 😅

TT tror jeg overlever jobbmessig fordi de er frisører på landet. Tror ikke de hadde overlevd som frisører hos Gevir, Jan Thomas studio o.l., men tipper de kan holde på jobben i "Gunn's frisør og negl-salong" hvor de fleste kundene er trofaste og skal ha samme permanent hver gang (vet ikke hvor de jobber). Ser man på håret deres og hvordan de bærer klærne sine så vet man jo hva man går til når man klipper seg hos dem. Beklager altså, men jeg hadde snudd i døra. Sprudlende og distré damer som sikkert appellerer til noen som vil beskrive dem som positive, herlige og humørspredere. Dette vil redde dem fra å forbli evig jobbsøkere hvis de skulle blitt arbeidsledige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ang A og C, smaken er som baken, den er forskjellig. Jeg personlig liker meglernes stil ❤️ Snekkerkunnskapene deres, eller deres egen personlige smak, vil nok ikke påvirke evnen til å selge andres hjem. 

Anonymkode: 7d22b...fda

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Ctrl skrev (1 time siden):

Synes ikke det er usportslig, nei, bare veldig smart og noe alle burde gjøre, men skjønner jo at det virker sånn for de som bare dukker opp der og ikke har forberedt seg noen ting. Lurer på hva motivasjonen for å melde seg på er da egentlig? Å vinne en hytte selvfølgelig, men en hytte man ikke har noen som helst tanker om hvordan man vil skal se ut? Særlig meglerne har jo helt tydelig ingen tanker om dette. De snakker  om at de blir overrasket over hvor lik stil de har osv., er ikke det litt rart at de ikke har diskutert noen ting på forhånd? Hadde vel vært naturlig å treffes på forhånd (virker jo som de er veldig mye sammen uansett), sett på ting sammen og diskutert litt hvordan man vil ha det? Når mannen og jeg kjøpte leilighet for et par år siden hadde vi snakket masse om møblering, maling og dekor lang tid i forveien. Det er jo halve moroa! I sommerhytta er det jo kjempelurt for å spare tid også. Ifjor hadde J & J med seg modboards av rommene, og det er jo så lurt! Da blir hytta så utrolig mye mer helhetlig, og de slipper å gjøre om masse på farger osv etterpå. Skjønner ingenting av det, jeg. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men poenget mitt er nettopp at K ikke er    som Hellstrøm eller en proff sanger. Han har vel bare øvd mye og blitt flink? Jeg synes bare det er rart å ta ham for det. Hvis noen har gjort en feil det, må det vel i så fall være de som har gjort castingen. Hvis for store forskjeller i nivå på deltagerne er et problem, er det vel opp til dem å sørge for at det ikke blir det? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest loveli
Gnå skrev (38 minutter siden):

Men poenget mitt er nettopp at K ikke er    som Hellstrøm eller en proff sanger. Han har vel bare øvd mye og blitt flink? Jeg synes bare det er rart å ta ham for det. Hvis noen har gjort en feil det, må det vel i så fall være de som har gjort castingen. Hvis for store forskjeller i nivå på deltagerne er et problem, er det vel opp til dem å sørge for at det ikke blir det? 

Absolutt!!

Hadde jeg ønsket å være med på Sommerhytta hadde jeg begynt forberedelsene allerede før jeg søkte. Litt praktisk kunnskap er det uansett bra å ha. Så hadde jeg gjort ALT jeg kunne for å være sikker på at jeg fikk et godt resultat, ved å kontakte interiørarkitekter for å gjøre det best mulig. F.eks. Linda Steen fra "Superoppusserne" på TV3. Hun er ikke som Halvor Bakke hvor du vet hva du får og alt har lik stil, hun er spennende på en måte. (Jeg digger stilen til Halvor, men tror Linda kunne gjort hytta mer personlig).

Hadde man vært taktisk smart hadde man vel fått en venninne til å spørre Aina og latt som om man pusset opp en annen hytte, men det kunne fort blitt avslørt. Men det er jo ikke direkte juks? 😁

Hadde heller brukt noen tusen på sånt, enn å bruke 10uker av livet og miste masse inntekt for å delta på Sommerhytta og tape fordi jeg var lat i forkant.

Men nå sies det at Kurt har løyet. Om det er sant vet jeg ikke, men han har visst skrevet færre ting under "erfaring" i søknaden enn hva han har snakket om med de andre deltakerne. Men det er jo nettopp slikt man har castingbyråer til. De har faktisk én jobb og det er å plukke ut rette deltakere til rette programmer.

Endret av loveli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes Trine og Trude mister litt ansikt når de klager på andre. De klager ikke direkte på Kurt, men det de sier gjør så han må forsvare seg i media. Synes ikke det er noe særlig. Har likt Trude og Trine som personer godt, men det de har levert er desverre ikke bra. På kjøkkenet var jo en skapdør oppned og den glippa på oppvaskmaskinen. Listing rundt stikkontakt. Den sofaen så ubehagelig og massiv ut. De må skjønne at de kommer faktisk alt for kort til. Og Trine var jo desverre mye fraværende, men da fikk Trude god hjelp, hvis hun ikke fikk den hjelpen så Gud vet hvordan det hadde blitt. Meglerne har og gitt utrykk for at de syntes det var urettferdig. Synes helt ærlig jeg så Adrian stå mest og se på Christine som jobbet. Er ikke fan av Anna Og Jone, men de gjør det hverfall pent rundt seg. Og Anna virkelig jobber på. 

Anonymkode: da1a7...ade

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Oii!! Det er jo kun hytten til Kurt og Veronica som ikke ligger ute for salg på Finn.no. Det må jo bety at de vinner, så fortjent!!!!

Endret av Vintermorgen
Spoilerboks lagt inn.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Begynner å bli komisk hvordan klippingen fremstår når AC snakker om hvor mye de elsker interiør og hvordan de blir slaktet hver ukesfinale for valgene de har tatt. Skulle nesten trodd de var fargeblinde på noe av paletten 🧐 og den klokken på veggen i stuen var vel populær i 2006?

Også veldig merkelig av Aina å kommentere på sofaplasseringen til KV på den måten at du gjerne vil sitte inntil vegg og ikke vindu, mens i AJ sin trenger de verken vegg eller vindu bak, da kan man bare sitte midt i rommet?

Anonymkode: 2b419...196

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Begynner å bli komisk hvordan klippingen fremstår når AC snakker om hvor mye de elsker interiør og hvordan de blir slaktet hver ukesfinale for valgene de har tatt. Skulle nesten trodd de var fargeblinde på noe av paletten 🧐 og den klokken på veggen i stuen var vel populær i 2006?

Også veldig merkelig av Aina å kommentere på sofaplasseringen til KV på den måten at du gjerne vil sitte inntil vegg og ikke vindu, mens i AJ sin trenger de verken vegg eller vindu bak, da kan man bare sitte midt i rommet?

Anonymkode: 2b419...196

Jeg liker egentlig veldig godt K og V men sist gang syns jeg A og J gjorde det best. Sofaen til K og V var feilplassert, det hadde Aina helt rett i. For en gangs skyld. 

Anonymkode: f78d2...08c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Dette, om Kurt, er jeg helt enig i. Som bokbinder er det viktig å være supernøye med detaljene, ellers blir resultatet fort skjevt og skakt.

Heier på Kurt! 
Hilsen fra en kollega i bransjen. 

Anonymkode: 146fb...08e

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står jo at det er bilder av andre hytter i området og at det er illustrasjonsfoto som er lagt ut, så vi kan sikkert holde på spenningen litt til.

jeg heier på Anna og Jone.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...