AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #1541 Del Skrevet 2. juni 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Kanskje noen bør opprette en egen tråd om best plassering for varmepumpe? Etter dagens teaser for morgendagens program så tror jeg AJ vinner hammeren i morgen. TV2 har vært veldig dårlig på å klippe det spennende i år 😏 Synes de avslører for mye med teaserne. Alle ser jo hvilken hytte de kommenterer. Det jeg ikke forstår er hvorfor man velger pizzaovn, når man åpenbart trenger en snekker 🤔 😅 Anonymkode: 67c9f...a44 De vet jo at de ikke har sjans til å vinne hammer, hvorfor ikke utnytte at de vinner de fleste konkurransene og ta med seg premiene hjem. Da føles nok ikke arbeidet så forgjeves. Anonymkode: 5f3b0...d56 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #1542 Del Skrevet 2. juni 2021 Smurfii skrev (6 minutter siden): Herlighet så flink Veronica er til å fotografere, syns bildene ble super fine😌✨ Stilen til Anna og Jone treffer ikke helt meg, det blir litt kjedelig og «tomt», men det er aldri noe som kræsjer eller er helt kokkolokko når det kommer til farger og interiør.🤓 Virker som Adrian og Christine har fått opp igjen spiriten og det er så herlig å see!😍✨ Tror bildene blir veldig fine på veggen. På en teaser for i morgen, så ser vi at dommerne kommenterer at far og datter må møblere om, spent på hva det er de mener der. Anonymkode: 5f3b0...d56 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #1543 Del Skrevet 2. juni 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Virker som far og datter ønsket den som sto på gulvet, men det var ikke nok plass til at den kunne stå uten noe foran seg. Må de ha så stor plass? Anonymkode: 5f3b0...d56 Nei, har ikke inntrykk av det, men jeg vet forsåvidt ikke. Tror hvertfall ikke man bør sette en sofa eller lignende foran. Vi har som sagt vår i gangen og den er plassert slik at det ikke står noe rett foran den. Tror ikke den hadde passet så godt i en stue, men i gangen i hyttene hadde den vært perfekt. Under trappa for eksempel. Synes man bør få lov til å diskutere det man vil her i tråden. Er jo tydeligvis flere som stusset på plasseringen av pumpene. Det er mye som har blitt diskutert her som jeg synes er uinteressant, men da hopper jeg bare over de innleggene. Anonymkode: bbd2f...f6b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #1544 Del Skrevet 2. juni 2021 Meglerene ...klarer ikke like hytta, er så skuffet over den dårlige stilen dem 😰 Hadde kanskje litt forventninger til dem. AJ sin hytte liker jeg godt , spesielt panelfargen...å at de lager mye selv! MEN sofaen synes jeg var total bom 😬 VK liker jeg også godt, men typ gull er ikke min stil..ellers liker jeg mye av interiøret og Likte godt bildene de har fremkalt. Noe som er litt skuffende i år er at de har hatt mye penger/gavekort. Tidligere har deltakerne måtte være mye mer kreative. Husker fetterne som brukte glassdusj dør til «gjære» på hemsen. ....er vel pga sponsore Anonymkode: 7e490...f9c 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #1545 Del Skrevet 2. juni 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Noe som er litt skuffende i år er at de har hatt mye penger/gavekort. Tidligere har deltakerne måtte være mye mer kreative. Skjønte dere hva som er ukens budsjett? Jeg ble litt forvirret av det. På mandag fikk de beskjed om et budsjett på 7.000 kr. Men så handlet de for 10.000 kr på nettet. Og så handlet de i en fysisk butikk hvor de kjøpte sofaer. Fra hvilket budsjett fikk de kjøpt sofa, egentlig, fra 7.000 kr budsjettet eller fra 10.000 kr? Anonymkode: a6a37...c9e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #1546 Del Skrevet 2. juni 2021 8 minutter siden, AnonymBruker said: Skjønte dere hva som er ukens budsjett? Jeg ble litt forvirret av det. På mandag fikk de beskjed om et budsjett på 7.000 kr. Men så handlet de for 10.000 kr på nettet. Og så handlet de i en fysisk butikk hvor de kjøpte sofaer. Fra hvilket budsjett fikk de kjøpt sofa, egentlig, fra 7.000 kr budsjettet eller fra 10.000 kr? Anonymkode: a6a37...c9e Sånn jeg skjønte det hadde de budsjett på 7.000kr, som det virker som de fleste brukte på Fagmøbler, fysisk butikk. I tillegg fikk alle 10.000kr i gavekort på nettbutikken Multitrend. Anonymkode: 152a5...efb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #1547 Del Skrevet 2. juni 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Sånn jeg skjønte det hadde de budsjett på 7.000kr, som det virker som de fleste brukte på Fagmøbler, fysisk butikk. I tillegg fikk alle 10.000kr i gavekort på nettbutikken Multitrend. Anonymkode: 152a5...efb Tror de fikk sofa sponset av fagmøbler kanskje? De skal jo kunne bruke pengene hvor de vil. Ikea, jysk, rusta osv. Så, når tv2 lager et opplegg med at de skal kaste bort mye av dagen på å kjøre til fagmøbler på Elverum (mye kjøring), så vil jeg tro alle fikk sponset sofa. Anonymkode: 5f3b0...d56 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #1548 Del Skrevet 3. juni 2021 Anna og Jone var kanskje best denne uken, men visste uansett at de kom til å vinne før jeg så programmet.. Det er så typisk at de skal være likt til finalen for å gjøre det "mer spennende" Jaja, blir sikkert en bra finale, men lett å se at i hvert fall to av tre dommere heier på A+J Anonymkode: 65f2e...c97 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #1549 Del Skrevet 3. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Anna og Jone var kanskje best denne uken, men visste uansett at de kom til å vinne før jeg så programmet.. Det er så typisk at de skal være likt til finalen for å gjøre det "mer spennende" Jaja, blir sikkert en bra finale, men lett å se at i hvert fall to av tre dommere heier på A+J Anonymkode: 65f2e...c97 Enig med deg Anonymkode: fd2fe...8f7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 3. juni 2021 #1550 Del Skrevet 3. juni 2021 Ukesfinale: Spoiler Enda en uke over, en igjen. Er sykt spent på ukesfinalen. Jeg synes det er fortjent at A&J vinner. Likte godt stuen deres. K&V jeg likte faktisk også deres stue, den virket «hjemmekoselig». Men kanskje litt rotete. Det ble litt for mye pynt kanskje. Vet ikke, fikk bare litt «rot» når jeg så på alt. Meglerene, ja mørkt. Det er alt for mørkt. Hadde et håp før de begynte å male at den ene veggen de snakket om skulle være en lysere vegg, men nei, enda mer mørk. Og så klarer de ikke male skikkelig, og det blir små hull som lyser opp. Tvillingene. Jeg liker stilen deres. Men likte ikke den hjemmesnekkra sofaen. Ikke pga høyden, bare… jeg liker en god sofa å synke ned i. Alle slike de lager i tid for hjem virker aldri like myke og «synke nedi» som en skikkelig sofa, som K&V hadde. Til og med A&J sin så litt for stiv ut til å være en helt «synke nedi» sofa. Jeg gleder meg til neste uke. Jeg tror at K&V og A&J tar en hammer hver am dommerene, så da er de enda likt. Jeg tror det kommer til å bestemmes ut fra naboenes hammer. Jeg kan se for meg at de vinner hver sin konkuranse. Så hvem får nabo hammeren? Jeg tror K&V tar den, og at de da vinner dessverre. Jeg heier på A&J, men tror ikke de stikker av med seieren. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #1551 Del Skrevet 3. juni 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Jaja, blir sikkert en bra finale, men lett å se at i hvert fall to av tre dommere heier på Anonymkode: 65f2e...c97 Ikke spoile!! Les overskriften og bruk spoilertags som alle andre Anonymkode: 152a5...efb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #1552 Del Skrevet 3. juni 2021 Spoiler A og J vinner ikke, så enten blir det KV eller så blir det som ifjor når Ø og L vant Anonymkode: d9969...53a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #1553 Del Skrevet 3. juni 2021 Hva er greia med å beise veggene? Veggene til Anna og Jone og den ene veggen til tvillingene ser helt J…. ut. Mulig noen liker det, men det ser så flekkete ut. Det samme med utsiden av hyttene. Hadde jo vært så mye finere med maling. Anonymkode: 6ee85...c99 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #1554 Del Skrevet 3. juni 2021 Torsdagens ukefinale Spoiler Synes Aina og Finn var enda mer kritisk enn det som kom frem i spoileren, alt V gjør er visst dårlig, alt K gjør er bra. Syntes ikke det var så stor forskjell på KV/AJ til at sistnevnte får så mye wow av dommerne. Jeg vet jeg er opphengt i det, men tror ikke det er klippingen, for det er begrenset hvor mye mer dommerne sier i det de kommer inn i hyttene. ikke en sjans med sånne dommere at andre enn AJ vinner. Anonymkode: 17c6e...9da 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #1555 Del Skrevet 3. juni 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Hva er greia med å beise veggene? Veggene til Anna og Jone og den ene veggen til tvillingene ser helt J…. ut. Mulig noen liker det, men det ser så flekkete ut. Det samme med utsiden av hyttene. Hadde jo vært så mye finere med maling. Anonymkode: 6ee85...c99 enig, hva faen lissom Anonymkode: 027ec...981 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #1556 Del Skrevet 3. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva er greia med å beise veggene? Veggene til Anna og Jone og den ene veggen til tvillingene ser helt J…. ut. Mulig noen liker det, men det ser så flekkete ut. Det samme med utsiden av hyttene. Hadde jo vært så mye finere med maling. Anonymkode: 6ee85...c99 Synes de beisa veggene er helt nydelige inne i en hytte. Anonymkode: a38b3...d5e 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #1557 Del Skrevet 3. juni 2021 Oppland skrev (På 31.5.2021 den 12.10): Vinner K og V hytta er det fortjent, men det var for stor forskjell på byggferdighetene til parene i år til at det ble spenning i programmet . Pluss den elendige klippinga da! Fortjent? Hele poenget er jo at mennesker uten snekkerferdighter skal konkurrere. Det er inhen tvil om at K har jugd om sine ferdigheter når de meldte seg på og Aina og Finn har kun vært statister. Lars har bestem alt. Har vært flere prosjekter (soverom og bod) hvor Aina og Finn ikke syntes K og V var finest,men hvem vant? Anonymkode: 788c4...b84 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #1558 Del Skrevet 3. juni 2021 veggene til a og j og tvillingene ser helt for jævlige ut, bare flekkete og ser ut som de er halvferdig. Anonymkode: 027ec...981 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #1559 Del Skrevet 3. juni 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): De gangene K og V har vunnet har vært så jævlig fortjent, så ikke kom her å si noe annet! Og jeg tror at meningene til spesielt Aina veier mye tyngre enn du selv tror og det er veldig synd for den kjerringa eier ikke stil for fem flate øre! Jeg skal skåle og godte meg når Anna gråter og Jone klikker i finalen fordi de ikke vinner Anonymkode: 027ec...981 De har vunnet fordi Lars trumfer gjennom.#Snekkerhytta. Jeg er ikke fan av Anna og Jone med heller de en Kurt og Veronica.Og et tips. Ro ned aggressiviteten. Anonymkode: 788c4...b84 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #1560 Del Skrevet 3. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Synes de beisa veggene er helt nydelige inne i en hytte. Anonymkode: a38b3...d5e Smak og behag 😊 Personlig liker jeg at det er fint på hytta også, og at det ser forseggjort ut. Og den type vegger minner meg mest om falleferdige hytter i skogen uten strøm og vann med utedo 100 meter unna. Som mange sikkert liker, men ikke min smak. Anonymkode: 6ee85...c99 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå