AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #1441 Del Skrevet 31. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 29.5.2021 den 17.57): Helt enig! Det blir veldig skjevfordelt når Kurt er så flink til å snekre og alle de andre er relativt amatører hele gjengen. Den eneste som er litt over snittet er Anna, men hun lærer mens hun jobber virker det som. Stilen til Veronica, for jeg tror det er hennes stil og ikke faren som kommer fram på hytta, er ikke noe for meg og jeg synes ikke den passer på ei hytte. Jeg er ikke så glad i gulldetaljer generelt, og spesielt ikke på ei hytte. Badet deres var ok nok, men for glorete for min smak, og kjøkkenet ble rotete med alle detaljene: gull, marmor og en barløsning som gjorde at kjøkkenet både ser mindre ut og at det fysisk blir mindre plass der. Jeg er helt enig i det gapet mellom veggen og høyskapet ser helt idiotisk ut, hvorfor i alle dager satte de ikke høyskapet inntil veggen og forlenget benkeplaten? Synes ikke alltid dommerene er så nøytrale heller jeg da, og det deles jo ut hammere på veldig forskjellige grunnlag til tider. Jeg er enig med deg i at hytta til tvillingene kanskje er mest sommerhytte: K&V sin blir mer et (alt for) moderne hus, A&C sitt blir for mørkt og de har ikke så god peiling på interiør, A&J sin hytte er jo fin, men T&T sin er jo mer sommerlig som du skriver, men kanskje litt mye kreativitet som de ikke helt har kommet i land med som med den benken deres. Anonymkode: 6bf95...834 Helt enig! Og det er ingen tvil om at Lars sine meninger veier tyngst. Har sett flere eksempler for at Finn og Aina ikke har likt K & V best,men alikevel har de vunnet hammeren Anonymkode: 788c4...b84 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 31. mai 2021 #1442 Del Skrevet 31. mai 2021 Vinner K og V hytta er det fortjent, men det var for stor forskjell på byggferdighetene til parene i år til at det ble spenning i programmet . Pluss den elendige klippinga da! 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #1443 Del Skrevet 31. mai 2021 Håper Anna og Jone vinner. Synes de er flinke og liker best deres stil og smak. Anonymkode: a38b3...d5e 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #1444 Del Skrevet 31. mai 2021 Det er bare et par som fortjener å stå som offisielle hytteeiere om knappe to uker og det er to som har vært flinke fra dag en og som RESPEKTERER OG ER SNILLE MOT HVERANDRE! K og V ! Anonymkode: 027ec...981 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #1445 Del Skrevet 31. mai 2021 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Det er bare et par som fortjener å stå som offisielle hytteeiere om knappe to uker og det er to som har vært flinke fra dag en og som RESPEKTERER OG ER SNILLE MOT HVERANDRE! K og V ! Anonymkode: 027ec...981 Det er da flere av parene som er snille mot hverandre. Både meglerne og tvillingene. De her jo stått på de også, de er bare ikke linke flinke. Castingen er skeiv i år med tanke på kunnskapsnivå. Tror både meglerne og tvillingene ser at slaget er tapt, men de holder humøret oppe for det. Tror ikke A&J hadde vært like positive i samme situasjon. Anonymkode: 5f3b0...d56 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #1446 Del Skrevet 31. mai 2021 Smurfii skrev (5 timer siden): Skjul innhold Elsker grønn fargen hos Adrian og Christine💗🌿 setter virkelig sitt hytte-preg..😉 Flinkeste Veronica og Papsen, syns de jobber så fint sammen💗 elsker alt ved hytta deres!! Er jevnaldrende med Anna og Jone men skjønner ikke «humoren» deres at all..🙄Tar seg særdeles dårlig ut på tv, og derfor blir uttrykket av dem deretter..☹️ Også utrolig stress å se hvor opptatt de er av å please Aina hver eneste ukeee.... Spoiler De har vel sett at det er det som fungerer om de skal ha sjans til å vinne... Anonymkode: 0f85a...4b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 31. mai 2021 #1447 Del Skrevet 31. mai 2021 Dagens episode: Spoiler Parene kjører videre i sin sedvanlig stil uten nevneverdige overraskelser (enda). K&V og A&J virker å ha en bedre helhet med mer gjennomtenkt stil, farger og materialer. Og når man da vet at disse to parene også er suverent best håndverkermessig, så skal det vel godt gjøres at T&T og C&A vinner en gullhammer denne uken. Men man vet jo aldri hva dommerne dømmer etter, så jeg ser ikke bort ifra at det vanker en sympatihammer denne uken. A&J imponerer meg aller mest. Folk skryter veldig av utviklingen til T&T og C&A i år, men det glemmes jo av at A&J var jo minst like mye på scratch på forhånd som disse to parene. Fra å gå fra kunnskaps- og erfaringsløs slik A&J har gjort til å ende opp som nesten like god som K&V er vanvittig bra. K&V imponerer også. Det ser faktisk meget bra ut innvendig. Bedre og bedre jo mer helhetsinntrykket kommer fram, selv om enkelte detaljer kan diskuteres. Men detaljer er og forblir bare detaljer. Alle parene har det. Og det kalles vel mer bagateller. Stillingen er kanskje ujevn inn mot finalen, men den er fortjent ujevn i år. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oida Skrevet 31. mai 2021 #1448 Del Skrevet 31. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er bare et par som fortjener å stå som offisielle hytteeiere om knappe to uker og det er to som har vært flinke fra dag en og som RESPEKTERER OG ER SNILLE MOT HVERANDRE! K og V ! Anonymkode: 027ec...981 Hvordan får du det til at tvillingene og meglerne ikke har respektert og vært snille med hverandre? Nå har jeg ikke sett alle episodene, men utfra det jeg har fått med har stemningen blant nevnte deltagere vært god hele veien. Når det er sagt er castingen til tv2 elendig med tanke på de sprikende ferdighetene til deltakerne. Det må være utrolig trist for de to parene som omtrent fra start ikke har hatt mulighet til å vinne hytten. Med tanke på det store fortrinnet far og datter har hatt fra starten synes jeg kjæresteparet fortjener seieren. De har utviklet seg og blitt bedre uke for uke. Stilen deres treffer meg ikke helt, men er hyggelig og "hyttete". 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #1449 Del Skrevet 31. mai 2021 Oida skrev (19 minutter siden): Hvordan får du det til at tvillingene og meglerne ikke har respektert og vært snille med hverandre? Nå har jeg ikke sett alle episodene, men utfra det jeg har fått med har stemningen blant nevnte deltagere vært god hele veien. Når det er sagt er castingen til tv2 elendig med tanke på de sprikende ferdighetene til deltakerne. Det må være utrolig trist for de to parene som omtrent fra start ikke har hatt mulighet til å vinne hytten. Med tanke på det store fortrinnet far og datter har hatt fra starten synes jeg kjæresteparet fortjener seieren. De har utviklet seg og blitt bedre uke for uke. Stilen deres treffer meg ikke helt, men er hyggelig og "hyttete". mente mellom K og V og A og J. J jobber på maxbo og A har gått i lære hos faren så helt uerfarne var de ikke:) synst ikke de har utviklet seg det spor, så der stiller de ganske likt. Eneste er at A og J ikke klarer å oppføre seg foran kamera, det gjør K og V Anonymkode: 027ec...981 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #1450 Del Skrevet 31. mai 2021 Oida skrev (1 time siden): Hvordan får du det til at tvillingene og meglerne ikke har respektert og vært snille med hverandre? Nå har jeg ikke sett alle episodene, men utfra det jeg har fått med har stemningen blant nevnte deltagere vært god hele veien. Når det er sagt er castingen til tv2 elendig med tanke på de sprikende ferdighetene til deltakerne. Det må være utrolig trist for de to parene som omtrent fra start ikke har hatt mulighet til å vinne hytten. Med tanke på det store fortrinnet far og datter har hatt fra starten synes jeg kjæresteparet fortjener seieren. De har utviklet seg og blitt bedre uke for uke. Stilen deres treffer meg ikke helt, men er hyggelig og "hyttete". Synes også deltakerne har behandlet hverandre bra utenom A og J. Anonymkode: 5f3b0...d56 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 31. mai 2021 #1451 Del Skrevet 31. mai 2021 I teaseren denne uka virket Aina veldig fornøyd inne hos AJ. De to siste ukene har TV2 spoilet vinnerne på denne måten. Så vinner AJ denne uken? Vi får se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #1452 Del Skrevet 31. mai 2021 AnAngel skrev (På 29.5.2021 den 20.47): Jeg liker konseptet godt. Dvs. det kunne vært et godt konsept, og har vært et godt konsept. Denne sesongen har fokuset dessverre gått over fra bygging av hytte til relasjonene mellom parene. Og da helst framheve de egenskapene som kan bli oppfattet negativt. Synes også kompetansen blant deltakerne spriker for mye. Kurt har jo drevet med en del snekring (på hobbybasis) i sitt liv, mens C&A , aldri hadde tatt i en sag før. Etter min mening bør deltakerne være på noenlunde samme nivå, enten det er høyt eller lavt. I alle fall at 1 på hvert lag har erfaring fra før. Men selvsagt, burde det da gjelde i alle 3 "grenene"? Snekringen er vel det viktigste. Ja, det er synd å se alt materiale som går til spille. Det er også veldig synd å se hvor alle er så opptatt av å please Aina. Har tenkt om det hadde vært bedre om deltakerne fikk bygge hytta etter sin personlige stil, og til sitt bruk. F.eks uteboden til TT, som ble kommentert at var veldig liten. De nevnte vel at de ikke hadde planer om å ha ski og diverse fritidsutstyr der inne. Om deltakerne måtte begrunne sine valg, både når det gjelder løsninger og fargevalg osv tror jeg dømmingen kunne blitt mer rettferdig. Snekring er imidlertid snekring da, uansett. Mulig de får det uten at det vises på TV, men hva om de fikk mer veiledning underveis. Har reagert noen ganger på at når en av dommerne er innom dem i planleggingen, for så å bli intervjuet, og dommeren sier, ja nå har de tenkt å bruke den fargen, eller plante der nede, eller legge panel der, men det spørs om det blir så bra eller noe liknende. Sier dem ikke til deltakerne at kanskje de bør legge skifer der i stedet for gress (bare et eksempel) pga drenering, eller male to strøk for å få det jevnt f.eks. ? Evt. som en skrev lenger oppe i tråden; om oppgavene var mer konkrete Shabby - chic, moderne og hva alle stilene heter. Jeg vet ikke, men noe er feil med Sommerhytta. Jeg vil gjerne se mer av hva de gjør, lære, hva gjør de feil, hva må jeg unngå om jeg skal legge panel, hvordan få til fine overganger, hvorfor er det ikke lurt å ha mørk farge i gangen, +++++++ Jeg liker faktisk alle parene, hver på sin måte Har veldig sansen for meglerparet, tror de har et sterkt og varig vennskap, det skorter dog på kompetanse og syn (ser de ikke at malingen er slurvete?). A & J har vokst på meg, de er utholdende og flinke , TT er positive med et godt humør, dessverre slurvete, men de er fortsatt i læring, V&K er også dyktige på hver sitt område, V er nok flinkere enn vi får se, far må slippe henne mer til. Tror også de har et godt forhold, som har blitt enda bedre i denne perioden (min spekulasjon). Det er egentlig ingen av stilene jeg har falt for, kun enkeltelementer jeg har likt godt. F.eks. panelet på kjøkkenet til A &J likte jeg veldig godt. Gangen deres vant i mine øyne denne gang. Helt enig! Jeg føler at snekringen er det viktigste når dommerne skal bedømme deltagerne, så bruker de Aina og Finn som dømmer sånn at det passer konkurransen. Hvis et par trenger å vinne (for å gjøre det mer spennende) så syns Aina plutselig at interiøret er sååååååååå utrolig kjempefint. Eller så begynner Finn å gråte en skvett over en vakker plante som rører han dypt inni sjelen. Anonymkode: e6db8...9f8 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #1453 Del Skrevet 31. mai 2021 8 hours ago, AnonymBruker said: Det er bare et par som fortjener å stå som offisielle hytteeiere om knappe to uker og det er to som har vært flinke fra dag en og som RESPEKTERER OG ER SNILLE MOT HVERANDRE! K og V ! Anonymkode: 027ec...981 Mener du at k&v respekterer hverandre? Jeg synes de har et skikkelig anstrengt forhold og at det virker som om hun har fått med seg han bare fordi han har dårlig samvittighet for at veggen på pikerommet ble revet ned. Det var en konkurranse der han ville velge snekker, men om hun fikk noe annet skulle hun hjelpe han med snekkering. Nei, de skal samarbeide! Sånn som hun snakker om ukesoppdragene og alt virker det som at hun kanskje har gjort 25% av jobben og han har gjort resten. Nei, hun respekterer ikke faren sin. Anonymkode: bf91a...4f6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 31. mai 2021 #1454 Del Skrevet 31. mai 2021 Er skikkelig imponert over Anna. Skikkelig flink å jobber på! AJ sin hytte er min klare favoritt. KV er også veldig flinke, men det blir feil for meg med gull og marmor på en hytte. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #1455 Del Skrevet 31. mai 2021 Spent på stuene denne uka. Ble litt overrasket over at AJ vil ha samme farge på stua som kjøkkenet, men det blir nok fint. Smart å lage stuebord også, men spent på hvordan det blir og hvor stort det blir. Synes ikke vi får et ordentlig inntrykk fra dagens episode. KV sin følte jeg ikke jeg fikk så mye inntrykk av da vi ikke så så mye mer enn at Kurt la plater på veggen. Liker overhodet ikke grønnfargen som AC har falt for. Føler det blir for mørkt og det er ikke min stil. TT sin stue føler jeg også jeg ikke har fått sett ordentlig, bare at de har satt på plass isolasjonen. Anonymkode: 6bf95...834 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 31. mai 2021 #1456 Del Skrevet 31. mai 2021 Gavekortene er nok reklame ja. Ikke fra Ellos vel og merke, men Multitrend som jo er en av annonsørene/sponsorene til programmet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 31. mai 2021 #1457 Del Skrevet 31. mai 2021 Men en ting som «irriterer» meg.. hvorfor velger de hvite lister når vinduskarmene er sorte? Er jo finere med sort belisting da, og det passer også godt på en hytte etter min smak. Den trappa ble installert, er den hvit hos alle? Isåfall et merkelug standardvalg. Igjen mtp sorte karmer. Hvorfor ikke trehvit, og så kan hver enkel hytte tilpasse beis/farge etter hva som passer best inn? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #1458 Del Skrevet 31. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Liker overhodet ikke grønnfargen som AC har falt for. Føler det blir for mørkt og det er ikke min stil. Enig! Veldig militærgrønn for meg Anonymkode: 7e490...f9c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #1459 Del Skrevet 1. juni 2021 Tirsdagens episode Spoiler Altfor mye fokus på konkurranser (flere deler som AJ vant fordi de kunne spikre fortere) samt gjester og altfor lite fokus på progresjonen i hytta. Jeg liker ikke hvordan Aina behandler deltakerne så ulikt, alltid for kritisk til KV uten å skjønne grunnen. Ellers en episode som går lett i glemmeboka. Anonymkode: 17c6e...9da 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #1460 Del Skrevet 1. juni 2021 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Tirsdagens episode Vis skjult innhold Altfor mye fokus på konkurranser (flere deler som AJ vant fordi de kunne spikre fortere) samt gjester og altfor lite fokus på progresjonen i hytta. Jeg liker ikke hvordan Aina behandler deltakerne så ulikt, alltid for kritisk til KV uten å skjønne grunnen. Ellers en episode som går lett i glemmeboka. Anonymkode: 17c6e...9da Er det bare nye i folk i produksjonen av Sommerhytta 2021, det så mye dårligere enn de foregående sesongene. Anonymkode: ca472...b14 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå