Gjest loveli Skrevet 29. mai 2021 #1401 Del Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Tja...ikke glem far og sønn i forrige sesong (?) Mikkel og ...? De vant ikke selv om de var OVERLEGNE på snekring Anonymkode: 7e490...f9c Var de virkelig overlegne på snekring? Ble ikke Arber og Ezra like flink på slutten av sesongen? Mener å huske at Lars ble så imponert over utviklingen deres (men de fikk ikke hammer fra Lars for det, selv om KK fikk hammer for beste utvikling året før (over far i far og datter-paret som var best på snekring det året)). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #1402 Del Skrevet 29. mai 2021 loveli skrev (1 time siden): Var de virkelig overlegne på snekring? Ble ikke Arber og Ezra like flink på slutten av sesongen? Mener å huske at Lars ble så imponert over utviklingen deres (men de fikk ikke hammer fra Lars for det, selv om KK fikk hammer for beste utvikling året før (over far i far og datter-paret som var best på snekring det året)). Ja vil si de var overlegne på snekring, i tidligere tråden om sommerhytta 2020 så var det også noe som gikk igjen der. Men de var sykt dårlig på styling og nektet å ta innover tips fra aina. I finalen var Mikkel og Cornelius 1/3 lag med 3 gullhammere, Lars ga sin gullhammer til dem i finalen. Anonymkode: 7e490...f9c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 29. mai 2021 #1403 Del Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Ja vil si de var overlegne på snekring, i tidligere tråden om sommerhytta 2020 så var det også noe som gikk igjen der. Men de var sykt dårlig på styling og nektet å ta innover tips fra aina. I finalen var Mikkel og Cornelius 1/3 lag med 3 gullhammere, Lars ga sin gullhammer til dem i finalen. Anonymkode: 7e490...f9c Kanskje de var det. Jeg husker bare at Arber og Ezra fikk mye skryt. Og ja, hundehytta til far og sønn er den styggeste hytta som er laget i Sommerhyttaprogrammets historie. 🤣 Hjelper ikke med godt håndtverk når det du lager er så innihelvette stygt. 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prelunia Skrevet 29. mai 2021 #1404 Del Skrevet 29. mai 2021 loveli skrev (4 timer siden): Var de virkelig overlegne på snekring? Ble ikke Arber og Ezra like flink på slutten av sesongen? Mener å huske at Lars ble så imponert over utviklingen deres (men de fikk ikke hammer fra Lars for det, selv om KK fikk hammer for beste utvikling året før (over far i far og datter-paret som var best på snekring det året)). Det var da IKKE KK som fikk hammeren fra Lars.. Det var Anette og Thor Erling , og de var rå på snekring de også.. Lars har alltid gitt hammeren rettferdig, så slutt å si at han ga den til KK pga best utvikling , når det ikke stemmer. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #1405 Del Skrevet 29. mai 2021 1 hour ago, loveli said: Og ja, hundehytta til far og sønn er den styggeste hytta som er laget i Sommerhyttaprogrammets historie. 🤣 Hjelper ikke med godt håndtverk når det du lager er så innihelvette stygt. 😅 Haha, husker badet med fliser i taket 😅😳 Det ble litt mye. Likte hytta til Arber og Ezra best, men Aina likte ikke sofaen... og ikke den nye sofaen de byttet til heller for å gjøre Aina fornøyd 🙈 Aina likte ikke de brukte kjøkkenstolene til K&V, men når Øyunn og Try kom drassende med det styggeste skapet ever, så var det sååå fint. Så i år tror jeg A&J vinner rett og slett fordi det er den hytta/stilen Aina liker best. Anonymkode: 67c9f...a44 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 29. mai 2021 #1406 Del Skrevet 29. mai 2021 (endret) Prelunia skrev (1 time siden): Det var da IKKE KK som fikk hammeren fra Lars.. Det var Anette og Thor Erling , og de var rå på snekring de også.. Lars har alltid gitt hammeren rettferdig, så slutt å si at han ga den til KK pga best utvikling , når det ikke stemmer. Aha, sorry. Poenget er uansett at et år ble hammeren delt ut fordi paret hadde best utvikling, mens det neste år ble delt ut til de som var best fra start. Jeg er ikke uenig i noen av de valgene, men jeg reagerer på inkonsekvent dømming. Men Lars er den desidert flinkeste og mest rettferdige dommeren. Endret 29. mai 2021 av loveli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #1407 Del Skrevet 29. mai 2021 loveli skrev (3 timer siden): Kanskje de var det. Jeg husker bare at Arber og Ezra fikk mye skryt. Og ja, hundehytta til far og sønn er den styggeste hytta som er laget i Sommerhyttaprogrammets historie. 🤣 Hjelper ikke med godt håndtverk når det du lager er så innihelvette stygt. 😅 De fikk mye skryt i starten, men fikk ikke helt til dette med å skape rom. De fikk heller ingen gullhammer i finalen av noen av dommerne. Anonymkode: 5f3b0...d56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #1408 Del Skrevet 29. mai 2021 Prelunia skrev (1 time siden): Det var da IKKE KK som fikk hammeren fra Lars.. Det var Anette og Thor Erling , og de var rå på snekring de også.. Lars har alltid gitt hammeren rettferdig, så slutt å si at han ga den til KK pga best utvikling , når det ikke stemmer. KK fikk vel av Aina? Anonymkode: 5f3b0...d56 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #1409 Del Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Haha, husker badet med fliser i taket 😅😳 Det ble litt mye. Likte hytta til Arber og Ezra best, men Aina likte ikke sofaen... og ikke den nye sofaen de byttet til heller for å gjøre Aina fornøyd 🙈 Aina likte ikke de brukte kjøkkenstolene til K&V, men når Øyunn og Try kom drassende med det styggeste skapet ever, så var det sååå fint. Så i år tror jeg A&J vinner rett og slett fordi det er den hytta/stilen Aina liker best. Anonymkode: 67c9f...a44 Jeg syntes hytta ti Levi og Øyunn ga meg mest hyttefølelse når den endelig var ferdig. Men, jeg likte mye av det se andre hadde også. Det var nok utsikten til Ø og L, og det koselige stedet nede ved vannet osv, gjenbruk osv, som gjorde at de fikk den. De fikk jo hammeren til hyttenaboene, den var jo utslagsgivende. Tror hyttenaboene ofte gir hammeren til de unge. Anonymkode: 5f3b0...d56 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prelunia Skrevet 29. mai 2021 #1410 Del Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): KK fikk vel av Aina? Anonymkode: 5f3b0...d56 Ja? Jeg sa bare at Lars ikke ga hammeren til KK , som noen hevdet.. Men til Anette og TE, som ikle var dårligere enn far og datter med snekring. Sa ingenting om Aina. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prelunia Skrevet 29. mai 2021 #1411 Del Skrevet 29. mai 2021 loveli skrev (1 time siden): Aha, sorry. Poenget er uansett at et år ble hammeren delt ut fordi paret hadde best utvikling, mens det neste år ble delt ut til de som var best fra start. Jeg er ikke uenig i noen av de valgene, men jeg reagerer på inkonsekvent dømming. Men Lars er den desidert flinkeste og mest rettferdige dommeren. Det ene året (sesong 2) hvor Lars delte ut hammeren til det paret med mest utvikling, så startet alle parene på scratch med tanke på snekkerferdigheter. Ingen hadde noe særlig mer erfaring enn andre. Da er det jo sånn det blir... Det var fetterne og kjæresteparet som var de som ble best etter hvert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #1412 Del Skrevet 29. mai 2021 Snekkerferdighetene til far har vært alt for bra for konseptet. Håper likevel ikke de vinner for har ikke sans for stilen deres. Anonymkode: a38b3...d5e 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #1413 Del Skrevet 29. mai 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg syntes hytta ti Levi og Øyunn ga meg mest hyttefølelse når den endelig var ferdig. Men, jeg likte mye av det se andre hadde også. Det var nok utsikten til Ø og L, og det koselige stedet nede ved vannet osv, gjenbruk osv, som gjorde at de fikk den. De fikk jo hammeren til hyttenaboene, den var jo utslagsgivende. Tror hyttenaboene ofte gir hammeren til de unge. Anonymkode: 5f3b0...d56 Nei, det var Ezra og Arber som fikk hyttenaboenes hammer. Aina ga sin til J&J, men jeg trodde det var Ø&T som finn Aina sin så jeg husket feil. Anonymkode: 67c9f...a44 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #1414 Del Skrevet 29. mai 2021 Må dere gnåle om de tidligere sesongene hele tiden? Uinteressant hvem som fikk hvilke hammere når. Der er IKKE noe hemmelig agenda her som dere skal prøve å finne ut av. Det er ett lett underholdningsprogram og noen er virker veldig opphengt. Forslag : Se programmet, så kan du slå av og gå videre - ikke kaste deg over tastene for å få ned siste teori eller oppgulp om Aina eller Anna 🤦♀️ Anonymkode: 3b271...bbd 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #1415 Del Skrevet 29. mai 2021 6 minutter siden, AnonymBruker said: Snekkerferdighetene til far har vært alt for bra for konseptet. Håper likevel ikke de vinner for har ikke sans for stilen deres. Anonymkode: a38b3...d5e Jeg håper de vinner for jeg synes den hytta er finest i år, men smaken er som baken. Kjøkkenet til A&J har et 30 cm gap mellom høyskapet og veggen som gjør at jeg synes hele kjøkkenet blir ødelagt. Bordet hennes er fint. Glad jeg ikke er dommer for jeg merker at jeg ikke klarer å være nøytral da jeg ikke liker selvgodheten til Anna 😏🙈 Ellers så synes jeg faktisk at hytta til tvillingene kanskje er mest sommerhytte (og ikke helårshytte) og er veldig koselig, men det blir kanskje litt vel mye kreative selvlagde ting. Hadde de kuttet ut noe av det så tror jeg det hadde blitt riktig fint 😊 Anonymkode: 67c9f...a44 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #1416 Del Skrevet 29. mai 2021 Prelunia skrev (46 minutter siden): Ja? Jeg sa bare at Lars ikke ga hammeren til KK , som noen hevdet.. Men til Anette og TE, som ikle var dårligere enn far og datter med snekring. Sa ingenting om Aina. Tror du må lese kommentaren min igjen. Her har du lest for mye inn i en kommentar. Jeg spurte bare om det stemte at det var KK som fikk hammer av Aina? Altså favorittene hennes hele den sesongen. I tillegg til at hun hadde stylet hjemme i boligen deres før sesongen starta. Ble jo også delt ut dobbelt hammer den sesongen, så KK fikk enda en. Tror du blander meg med en annen ab. Anonymkode: 5f3b0...d56 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #1417 Del Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Nei, det var Ezra og Arber som fikk hyttenaboenes hammer. Aina ga sin til J&J, men jeg trodde det var Ø&T som finn Aina sin så jeg husket feil. Anonymkode: 67c9f...a44 Stemmer det. Også hadde hyttenaboene satt opp Øyunn og Levi på 2.plass, så når det da var likt mellom far og sønn, J&J, så var hyttenaboene sine stemmer utslagsgivende for Ø og L. Ezra og Arber hadde jo ikke sjans til å ta igjen de andre da.. Anonymkode: 5f3b0...d56 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #1418 Del Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Må dere gnåle om de tidligere sesongene hele tiden? Uinteressant hvem som fikk hvilke hammere når. Der er IKKE noe hemmelig agenda her som dere skal prøve å finne ut av. Det er ett lett underholdningsprogram og noen er virker veldig opphengt. Forslag : Se programmet, så kan du slå av og gå videre - ikke kaste deg over tastene for å få ned siste teori eller oppgulp om Aina eller Anna 🤦♀️ Anonymkode: 3b271...bbd Det er også frivillig å lese denne tråden. Man kan også slå av og ikke logge inn her... Anonymkode: 5f3b0...d56 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 29. mai 2021 #1419 Del Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Må dere gnåle om de tidligere sesongene hele tiden? Uinteressant hvem som fikk hvilke hammere når. Der er IKKE noe hemmelig agenda her som dere skal prøve å finne ut av. Det er ett lett underholdningsprogram og noen er virker veldig opphengt. Forslag : Se programmet, så kan du slå av og gå videre - ikke kaste deg over tastene for å få ned siste teori eller oppgulp om Aina eller Anna 🤦♀️ Anonymkode: 3b271...bbd Jeg er egentlig enig, men man må nesten dra opp gamle sesonger når man sier at dømmingen er inkonsekvent. For det er alltid noen som responderer med "jaha, hvorfor mener du det er urettferdig dømming? Ingen har vunnet en ufortjent hammer i år. Er du bare sur fordi favorittene dine ikke vant?" Da må man liksom forklare, hver bidige gang. Er derfor jeg gjør det hvertfall. Vi får bare være uenige i at dette bare er et lett underholdningsprogram uten fixing og trixing i kulissene. Jeg ser et program med mye å vinne på at rett par vinner og gir Sommerhytta og TV2 mye spalteplass etter finalen. All PR er god PR. Trauste familier uten interesse av å holde seg aktuelle i ssosiale medier er en dårlig deal for TV2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #1420 Del Skrevet 29. mai 2021 loveli skrev (10 minutter siden): Jeg er egentlig enig, men man må nesten dra opp gamle sesonger når man sier at dømmingen er inkonsekvent. For det er alltid noen som responderer med "jaha, hvorfor mener du det er urettferdig dømming? Ingen har vunnet en ufortjent hammer i år. Er du bare sur fordi favorittene dine ikke vant?" Da må man liksom forklare, hver bidige gang. Er derfor jeg gjør det hvertfall. Vi får bare være uenige i at dette bare er et lett underholdningsprogram uten fixing og trixing i kulissene. Jeg ser et program med mye å vinne på at rett par vinner og gir Sommerhytta og TV2 mye spalteplass etter finalen. All PR er god PR. Trauste familier uten interesse av å holde seg aktuelle i ssosiale medier er en dårlig deal for TV2. Veldig enig i dette. Dette kom jo veldig tydelig fram i sesongen med KK. Det er jo en grunn til at tv2 drar de inn igjen i hver eneste sesong. Anonymkode: 5f3b0...d56 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå