snute Skrevet 28. mai 2021 #1381 Del Skrevet 28. mai 2021 Jeg syns gangen til A&J var finest og mest praktisk. Mulig skapet var stort, men man trenger ikke å dra ut skuffer som også tar plass, som man må på en kommode. I tillegg syns jeg det må være pluss for å lage selv, ikke kjøpe på Ikea. Jeg syns hytten til A&J helt klart er den fineste med moderne fjellhytte stil. Hadde nok valgt en annen løsning og farge på kjøkkenet. Blir spennende å se hvem som vinner til slutt. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #1382 Del Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 26.5.2021 den 23.37): Hva vet du da? Anonymkode: 56cbe...680 Klar over hvor massiv jobb den hagen var blant annet? Hun har jo bidratt og gjort MYE! Syns også det blir helt feil å slenge ut at Anna er mer handy, det vet du ikke en dritt om. Hadde Anna prøvd å komme inn i jentegjengen min hadde jeg bitcha henne før hun hadde rukket å åpne kjeften. Veronica er jo bare helt utrolig nydelig og søt! Anna skryter jo bare av seg selv og klarer ikke holde kjeft om noe som helst mens hun jobber.. Anonymkode: 027ec...981 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #1383 Del Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hun favoriserer så inn i helvete at det er provoserende å se på! Anonymkode: d9969...53a Syns de burde ha noe konkret å gå etter. Syns ikke det skal være sånn at Ainas personlige stil skal være avgjørende. Det burde vært noe konkret. Snekring er konkret. Blomster og uteområde kan være konkret i form av plante blomster på rett sted mtp regn, sol, skygge og så videre. Hva som er praktisk og fint på en hytte. Men deltakerene går jo å lurer på om Aina vil like de og de flisene... Det burde jo ikke ha noe å si. Jeg kan null om slike ting. Kanskje det finnes forskjellige navn på forskjellige stiler, kanskje Aina kunne dømt etter om stilen er gjennomført, hva fargene gjør med lyset og stemningen i rommet eller hva vet jeg. Interiøret kan jo lett byttes om på så syns det bare burde gi en halv hammer eller noe rett og slett. Anonymkode: f78d2...08c 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vintermorgen Skrevet 28. mai 2021 #1384 Del Skrevet 28. mai 2021 Ryddet for personangrep med svar. Vintermorgen, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 28. mai 2021 #1385 Del Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Klar over hvor massiv jobb den hagen var blant annet? Hun har jo bidratt og gjort MYE! Syns også det blir helt feil å slenge ut at Anna er mer handy, det vet du ikke en dritt om. Hadde Anna prøvd å komme inn i jentegjengen min hadde jeg bitcha henne før hun hadde rukket å åpne kjeften. Veronica er jo bare helt utrolig nydelig og søt! Anna skryter jo bare av seg selv og klarer ikke holde kjeft om noe som helst mens hun jobber.. Anonymkode: 027ec...981 Anna er åpenbart mer handy, mens Veronica lærer fort. Hvorvidt noen er søte og/eller nydelige eller ikke eller snakker mens de jobber er da komplett irrelevant for konkurransen de deltar i ... 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 28. mai 2021 #1386 Del Skrevet 28. mai 2021 https://www.vg.no/#/video/218946/sommerhytta-dette-fr-du-ikke-se-p-tv?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row4_pos1&utm_campaign=overlay-main-android Vennene er ikke helt fornøyde de heller. 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #1387 Del Skrevet 28. mai 2021 loveli skrev (4 minutter siden): https://www.vg.no/#/video/218946/sommerhytta-dette-fr-du-ikke-se-p-tv?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row4_pos1&utm_campaign=overlay-main-android Vennene er ikke helt fornøyde de heller. 😉 Det virker til å være veldig vanskelig å planlegge når de tydeligvis noen dager kan holde på hele natten nesten, og andre ganger ikke kan jobbe så mye de vil. Vi har jo skjønt at deltagerne ikke akkurat står timesvis og forbereder maten og handler........ Anonymkode: ac846...3a6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #1388 Del Skrevet 28. mai 2021 C og A har åpenbart fått med seg at 80-tallet, sterke og mørke farger og loppisfunn er supertrendy, men jeg synes dessverre ikke de helt får det til likevel. Tror kanskje de får problemer når de skal gjøre det hyttete? At da gå det fra å være trendy 80-tallsstil til å bli utdatert. Tror nok de hadde fått det til mye bedre i en leilighet hvor de slapp å gjøre interiøret hyttete, og heller bare kunne fokusert på å gjøre det trendy. Litt det samme med Veronica egentlig, selvom hun glemmer å gjøre det hyttete (bortsett fra denne uken i gangen) og bare går for det som var trendy i forfjor og som ville passet inn i en leilighet. Anonymkode: a6a37...c9e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #1389 Del Skrevet 28. mai 2021 loveli skrev (55 minutter siden): https://www.vg.no/#/video/218946/sommerhytta-dette-fr-du-ikke-se-p-tv?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row4_pos1&utm_campaign=overlay-main-android Vennene er ikke helt fornøyde de heller. 😉 Kan skjønne at de reagerte på at Kurt kunne så mye fra før, når de hadde blitt lovet at det skulle være et amatørprogram. Tv2 har bomma litt på at parene hadde så ulike kunnskapsnivå, noe som selvfølgelig ikke er Kurt sin feil. Anonymkode: 5f3b0...d56 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kath H. Skrevet 28. mai 2021 #1390 Del Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Enig i skap/kommode-kommentaren. Begge to ruver like mye, men synes skapet tok kaka. Det var finere hos A&J enn hos C&A, men den kommentaren viser at dommerne ser litt det de vil se og favoriserer. Tror det var ganske bestemt tidlig i uka hvem som kom til å vinne i Aina og Finn sine øyne. Anonymkode: 5f3b0...d56 100 % enig. Reagerte på det med de kommodene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 28. mai 2021 #1391 Del Skrevet 28. mai 2021 Ryddet for brukerangrep og brukerdebatt, og svar til det. _popcorn_, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #1392 Del Skrevet 28. mai 2021 Jeg har et lite håp om at C og A bytter fargen på kjøkkenet når de skal i gang med stue til uka. At stue og kjøkken får en lysere farge. Og at de bytter fargen i gangen i finaleuka. Levi og Øyunn bytta fargen på kjøkkenet i stue-uka i fjor, og det ble så mye bedre. De kan ikke ha den mørke grønne fargen i hele hytta😬 Anonymkode: 5f3b0...d56 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honningmor Skrevet 28. mai 2021 #1393 Del Skrevet 28. mai 2021 Uansett hva man tenker om Anna (som forøvrig får ufortjent mye pes) så er hun imponerende flink til å snekre/finne løsninger. Det skal hun f meg ha! 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #1394 Del Skrevet 28. mai 2021 Synes faktisk gangen til tvillingene ble fin, selv om jeg ikke ville valgt den fargen som Aina syntes var sååå nydelig for jeg syntes den var kjedelig men gangen ble i alle fall lys og fin og ikke minst lun. Likte ikke benken deres, og at panelene ikke treffer hverandre i hjørnet så teit ut. Gangen til KV syntes jeg var upraktisk da det blir veldig lite plass igjen når de bygger den igjen på den måten, selv om de heldigvis valgte bort å ha dør der. Likte ikke den mørkeste av fargene deres på veggen, den lysere var bedre. Meglerene har valgt en alt for mørk farge på gangen sin, dessuten krasjet det helt med gult parkettgulv og mørkegrønne vegger. Overraskende at de ikke så det selv. Bildene de malte var helt ok, ikke noe wow-faktor akkurat. Hadde kanskje valgt en annen farge en veggfargen som bakgrunnsfargen på maleriene om jeg var de. Aj sin gang var finest, men jeg syntes det store skapet var for stort og ruvende og ga litt av samme inntrykk som KV sin gang. Det blir veldig mye fokus på at TT tar pauser hele tiden, Anna skryter av at hun jobber hele tiden uten pauser og velger ditt og datt pga Aina skal like det Alltid like gøy å se resultatene fra konkurransene, de fleste tingene de lager ser jo helt forferdelig ut. Stumtjener/opphenget til KV var jo mindre pent og det valgte de å bruke. Ingen av lampene var særlig fine, noe som ikke er så rart da de fikk alt for kort tid til å lage de. Den eneste jeg kanskje kunne vurdert å ha hjemme er KV sin, selv om den ikke var helt min smak. Enten er klippingen slik eller så gjør Kurt alt snekkerarbeid og Veronica står for interiøret, noe jeg synes blir feil fordeling da han har en stor fordel der i og med at han har mest erfaring av alle deltakerne. Anonymkode: 6bf95...834 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #1395 Del Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): upraktisk da det blir veldig lite plass igjen Ser et par andre i tråden også nevner at de gjerne ønsker en luftig gang. Hvorfor det egentlig? Etter min mening er gangen et rom man raskt går gjennom på vei inn og ut, og skal ellers kun brukes til oppbevaring. Å ha masse luft og danseplass og potteplanter og uvirksom plass er meningsløst for meg. Og jeg synes gangen til TT, CA og tildels JA hadde for mye dødplass og for lite god oppbevaring. Eneste med en fornuftig bruk av plassen var VK. Anonymkode: a6a37...c9e 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sigyn Skrevet 28. mai 2021 #1396 Del Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ser et par andre i tråden også nevner at de gjerne ønsker en luftig gang. Hvorfor det egentlig? Etter min mening er gangen et rom man raskt går gjennom på vei inn og ut, og skal ellers kun brukes til oppbevaring. Å ha masse luft og danseplass og potteplanter og uvirksom plass er meningsløst for meg. Og jeg synes gangen til TT, CA og tildels JA hadde for mye dødplass og for lite god oppbevaring. Eneste med en fornuftig bruk av plassen var VK. Anonymkode: a6a37...c9e Helt enig! Altså, gjerne ja takk, begge deler - men heller nok oppbevaring enn danseplass. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #1397 Del Skrevet 28. mai 2021 Vi må ikke glemme at alle har tatt bort trappen og at det skal en trapp inn igjen, blir ikke nødvendigvis sååå luftig da. Anonymkode: 17c6e...9da 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #1398 Del Skrevet 28. mai 2021 Sigyn skrev (1 time siden): Helt enig! Altså, gjerne ja takk, begge deler - men heller nok oppbevaring enn danseplass. Det kommer en trapp der da...🙄 Anonymkode: 5f3b0...d56 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #1399 Del Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kan skjønne at de reagerte på at Kurt kunne så mye fra før, når de hadde blitt lovet at det skulle være et amatørprogram. Tv2 har bomma litt på at parene hadde så ulike kunnskapsnivå, noe som selvfølgelig ikke er Kurt sin feil. Anonymkode: 5f3b0...d56 Tja...ikke glem far og sønn i forrige sesong (?) Mikkel og ...? De vant ikke selv om de var OVERLEGNE på snekring Anonymkode: 7e490...f9c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #1400 Del Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): og at panelene ikke treffer hverandre i hjørnet så teit ut. Ah! Det var faktisk kjempe irriterende 😛 Anonymkode: 7e490...f9c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå