Gå til innhold

Sommerhytta 2021. INGEN SPOILING.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva skjer med hyttene til de som ikke vinner? Selger tv2 de?

Anonymkode: 0fd34...ea4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Hva skjer med hyttene til de som ikke vinner? Selger tv2 de?

Anonymkode: 0fd34...ea4

Utbygger (Mjøsli) sponser vinnerhytta, og selger resten (etter varierende grad av korreksjoner og utbedring). TV2 eier ikke hyttene. Ikke produksjonsselskapet Strix heller. 

Anonymkode: 0f85a...4b6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Ribernt skrev (2 timer siden):

Som vist på onsdag så klarer ikke Aina å være nøytral da hun besøker parene. Lyser opp og er veldig entusiastisk hos AJ og er helt likegyldig hos KV. Samme med bodene; dritsur og negativ hos KV og holder på å lette av begeistring for døra til AJ!! Bare se forrige torsdags episode! Flere sånne eksempler!  Så er helt enig med deg!!

Hun favoriserer så inn i helvete at det er provoserende å se på! 

Anonymkode: d9969...53a

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli

A&J. Finn sine soleklare favoritter. Og Aina sine, men det skjønner jeg så fin den hytta blir. Jeg hadde ikke brukt så lys fug mellom de mørkere flisene, fugen stjal mye av oppmerksomheten (trodde ikke det skulle være mulig 🤣) og burde vært grå slik at det ikke skjedde ENDA mer på det gulvet. Flisene er også passé, de var kule i 2014/15. Fantastisk fin farge på panelen. Veldig pent gjennomført, men det svære skapet ble altfor stort og jeg skjønner ikke plasseringen av skapet og benken. Men benken var veldig fint snekret.

K&V. Hvorfor fikk vi ikke se overgangen mellom gips og panel når Lars var så begeistret for den? Ellers ser jeg ikke vitsen med å lage en halvvegg på denne måten når det likevel skal være åpent inn. Men det er bare meg. Jeg likte heller ikke fargen på panelen, grusomt traust. Gangen virket ellers trang og litt kjip? Faktisk den dårligste uka for KV etter min mening. Og dumt Veronica først nå har skjønt hvor pent panel er på ei hytte. Jeg tror de hadde hatt større sjanse til å vinne hytta hvis de hadde hatt panel i hele hytta. Ikke at de ligger dårlig an til å vinne, men jeg tror de hadde hatt enda større sjans. Eller mindre sjanse til å tape på målstreken for AJ, for å si det mer korrekt.

T&T. Veldig fin gulfarge! Synes også trappa ute var fin, selv om gjennomføringen var dårlig og trappa var skeiv. De har mye kreativitet, men det ble litt rotete og veldig lite oppbevaring. Benken var faen meg så stygg at jeg må gi cred til Lars for å ikke le seg ihjel. Lars er fin sånn!

A&C. Velvel, det er jo ganske tydelig at styling av bolig ikke har vært et fag på den eiendomsmeglerskolen de har gått... Fæle greier.

Hvorfor får vi hver uke se hva naboene mener om hyttene?? Hvem bryr seg om at ei lita jente synes gardinen til A&J var harry? Jeg er enig, men det finnes ikke interessant.

Riktig vinner i dag.

Nå som endelig bedømmingen i konkurransen har blitt mer korrekt så synes jeg man burde funnet folk som er på ca samme nivå. Dette var spikeren i kista for to av lagene... Man så det på ansiktene deres også, at det gikk 100% opp for dem nå. Stakkars folk!

Endret av loveli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli
AnonymBruker skrev (11 timer siden):
  Skjul innhold

Men visst det som ryktene skal ha det til sies at AogJ ikke vinner, hvem er det da som kan stå igjen som vinnere om det ikke er et av de to flinkeste parene? Sjansen er vel høyest hos AogC fremfor TT? 

Anonymkode: 027ec...981

Er det sagt at verken KV eller AJ vinner da? I så fall er det bare dumme rykter, verken AC eller TT har sjans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Gangen til AC var rett og slett stygg 😔

Anonymkode: 21590...0bb

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte gangen til Papsen og Veronica best, uten tvil!😍 

Liker uteområdet til Trine og Trude!🌿🌸

Syns ikke gangen til Adrian og Christine var så fæl som mange skal ha det til..likte veldig godt bildene de hadde malt selv Litt for mørk gang og telefonbenk er veldig gammeldags..🙄 

Eneste jeg likte hos Anna og Jone var flisene...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Sitronmelis skrev (9 timer siden):

Gangen til meglerne var rett og slett grusomt stygg! 

Likte gangen til de andre, men aller best AJ sin. 

Helt enig! Var helt krise! Var nesten litt sånn tragikomisk 

Anonymkode: 7e490...f9c

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg liker hytta til Anna og Jone best - de gjør en ordentlig jobb i hvert rom og har til nå valgt en helt normalt, koselig stil. Jeg kunne gjerne hatt den hytta 🙂

Hytta til Kurt og Veronica på 2 plass hos meg

De andre to lagene deler 3 plass.

Heier på A og J, at de vinner hytta til slutt 👍

Anonymkode: 3b271...bbd

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

A&J - de er flinke med farger, materialer og de er gode til å lage helhet i det de gjør. Soleklar vinnere for meg denne uken.

K&V - Kurt er jo eksemplarisk på utførelse. Victoria sin stil derimot treffer ikke helt i blinken for meg. Syntes gangen virket veldig rotete. Å plassere garderobestangen slik at en henger opp klær foran vinduet hjelper ikke for å holde gangen lys ved å dekke til vindu. Syntes gangen manglet noe helhet. Så er det disse metallhylle-skapet de legger inn. Må si jeg er skuffet over at de ikke har laget egne hyller så flinke de begge er.

C&A - Må legge til at jeg ikke er særlig begeistret for fargevalget de har valgt for hytten sin, men må si at bildene som står i samme farge skapte en bedre helhet en jeg føler jeg har sett fra de tidligere. Ville ikke hatt de selv, men må si jeg liker ideen og hva de er inne på, gøy med kreativitet selvom disse ikke akkurat er min stil. De ikea møblene de bare slenger inn innimellom slik som garderobeskapet på soverommet gir absolutt ingen helhet med noe annet. De ser helt malplasserte ut, samme med benken.

T&T - må si jeg elsker å følge med på disse. Fargen de valgte er helt nydelig til blåtonen de har på veggen på kjøkkenet. Digger at de er kreative, og skulle så gjerne ønske de hadde mer tid slik at vi kunne sett mer kreativitet, samme gjelder andre par. Ofte noen ganger blir det litt for rotete i min mening. Andre gangen lager de utrolig fine ting. åpenbart at dette er kreative mennesker. Synes disse er med på å gjøre sesongen, ikke bare er de relateable, men 

Må legge til at jeg personlig kunne nok aldri gjort en like god jobb som de her på den tiden. Ser utrolig stressende ut. Må si at jeg irriterer meg grenseløs over hvor mye materialer som blir kastet bort bare fordi de skal ha så lite tid som mulig. De fleste vet at når en er stresset, sliten, hatt dårlig søvn, ikke er vant til å arbeide slik og har hvada 4 dager(?) på seg til å bli ferdig at arbeidet ikke blir så bra. Selvfølgelig klapp på skulderen til de som klarer det, men helt ærlig - det hadde vært mye gøyere å følge med på mennesker som i større grad kunne tatt seg tid til å gjøre en god jobb - mindre materialkast og komme på gode kreative løsninger fordi de har noe overskudd til det ved å legge til litt mer tid. Merker dessuten at motivasjonen har falt for enkelte deltakere.

Anonymkode: 019b1...3f7

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malika

Hvordan klarer noen av dere å se detaljer på snekkerarbeid utenom det vi får vist i episodene? Jeg er ganske så handy og kjent med snekring, men ser jo kun det som er obvious ikke bra eller bra, som de viser og snakker om. Det er altfor lite vi får se om hva de driver med. Men vi får se mye taco og iskrem, og pauser hos TT. Og TT-latter og liksom-morsomt hvor de med nasale stemmer og med stemmeleie opp på slutten.

Og disse hyttene er vel ikke sommerhytter? De er helårshytter, og vinterhytter. Og ingen av parene klarer å style de med tanke på det. Sammenrasket virker det hele, uten en plan.  Og hager som geiter og andre dyr spiser opp orker jeg ikke nevne... Og joda, jeg ser KV har en plan, men marmor, gips og gull passer ikke inn. 

Jeg vil se noe moderne, men samtidig tidløst. Det løste Øyunn og Levi i fjor! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stusset på at AC fikk tyn for den store kommoden sin mens AJ bare fikk skryt for det enda større klesskapet sitt. Ikke mindre trangt hos dem enn hos AC...

Ellers fortjent vinner-par idag syns jeg.

Så forresten i går at TT hadde utemøblement på hytta si FØR de hadde vunnet det i konkurransen. Litt ødeleggende når klippingen  er så dårlig...

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hun favoriserer så inn i helvete at det er provoserende å se på! 

Anonymkode: d9969...53a

Da skulle du sett sesongen med KK. Da truet far og datter med å trekke seg flere ganger fra programmet (kom frem i ettertid), og de gikk til sak mot tv2 etterpå, sammen med de andre parene. Det hadde blitt delt ut ekstra hammer til KK og det var tydelig at Aina favoriserte, i tillegg til at det var noen koblinger til paret fra tidligere som ikke var helt heldig. 

Anonymkode: 5f3b0...d56

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
loveli skrev (4 timer siden):

A&J. Finn sine soleklare favoritter. Og Aina sine, men det skjønner jeg så fin den hytta blir. Jeg hadde ikke brukt så lys fug mellom de mørkere flisene, fugen stjal mye av oppmerksomheten (trodde ikke det skulle være mulig 🤣) og burde vært grå slik at det ikke skjedde ENDA mer på det gulvet. Flisene er også passé, de var kule i 2014/15. Fantastisk fin farge på panelen. Veldig pent gjennomført, men det svære skapet ble altfor stort og jeg skjønner ikke plasseringen av skapet og benken. Men benken var veldig fint snekret.

K&V. Hvorfor fikk vi ikke se overgangen mellom gips og panel når Lars var så begeistret for den? Ellers ser jeg ikke vitsen med å lage en halvvegg på denne måten når det likevel skal være åpent inn. Men det er bare meg. Jeg likte heller ikke fargen på panelen, grusomt traust. Gangen virket ellers trang og litt kjip? Faktisk den dårligste uka for KV etter min mening. Og dumt Veronica først nå har skjønt hvor pent panel er på ei hytte. Jeg tror de hadde hatt større sjanse til å vinne hytta hvis de hadde hatt panel i hele hytta. Ikke at de ligger dårlig an til å vinne, men jeg tror de hadde hatt enda større sjans. Eller mindre sjanse til å tape på målstreken for AJ, for å si det mer korrekt.

T&T. Veldig fin gulfarge! Synes også trappa ute var fin, selv om gjennomføringen var dårlig og trappa var skeiv. De har mye kreativitet, men det ble litt rotete og veldig lite oppbevaring. Benken var faen meg så stygg at jeg må gi cred til Lars for å ikke le seg ihjel. Lars er fin sånn!

A&C. Velvel, det er jo ganske tydelig at styling av bolig ikke har vært et fag på den eiendomsmeglerskolen de har gått... Fæle greier.

Hvorfor får vi hver uke se hva naboene mener om hyttene?? Hvem bryr seg om at ei lita jente synes gardinen til A&J var harry? Jeg er enig, men det finnes ikke interessant.

Riktig vinner i dag.

Nå som endelig bedømmingen i konkurransen har blitt mer korrekt så synes jeg man burde funnet folk som er på ca samme nivå. Dette var spikeren i kista for to av lagene... Man så det på ansiktene deres også, at det gikk 100% opp for dem nå. Stakkars folk!

Det har aldri vært så skjevt mellom parene som nå. Castingen i år er helt merkelig. Fra dag 1. Konseptet fungerer ikke der oppe. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Gangen til AC var rett og slett stygg 😔

Anonymkode: 21590...0bb

Tror de bomma på fargen. Hadde de valgt en lysere farge, så hadde gangen hatt et annet inntrykk. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Malika skrev (2 timer siden):

Hvordan klarer noen av dere å se detaljer på snekkerarbeid utenom det vi får vist i episodene? Jeg er ganske så handy og kjent med snekring, men ser jo kun det som er obvious ikke bra eller bra, som de viser og snakker om. Det er altfor lite vi får se om hva de driver med. Men vi får se mye taco og iskrem, og pauser hos TT. Og TT-latter og liksom-morsomt hvor de med nasale stemmer og med stemmeleie opp på slutten.

Og disse hyttene er vel ikke sommerhytter? De er helårshytter, og vinterhytter. Og ingen av parene klarer å style de med tanke på det. Sammenrasket virker det hele, uten en plan.  Og hager som geiter og andre dyr spiser opp orker jeg ikke nevne... Og joda, jeg ser KV har en plan, men marmor, gips og gull passer ikke inn. 

Jeg vil se noe moderne, men samtidig tidløst. Det løste Øyunn og Levi i fjor! 

Nå selger tv2 det inn som sommerhytte i hver eneste episode, selvom det er helt malplassert

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Dråpe skrev (41 minutter siden):

Stusset på at AC fikk tyn for den store kommoden sin mens AJ bare fikk skryt for det enda større klesskapet sitt. Ikke mindre trangt hos dem enn hos AC...

Ellers fortjent vinner-par idag syns jeg.

Så forresten i går at TT hadde utemøblement på hytta si FØR de hadde vunnet det i konkurransen. Litt ødeleggende når klippingen  er så dårlig...

Enig i skap/kommode-kommentaren. Begge to ruver like mye, men synes skapet tok kaka. Det var finere hos A&J enn hos C&A, men den kommentaren viser at dommerne ser litt det de vil se og favoriserer. Tror det var ganske bestemt tidlig i uka hvem som kom til å vinne i Aina og Finn sine øyne. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Enig i skap/kommode-kommentaren. Begge to ruver like mye, men synes skapet tok kaka. Det var finere hos A&J enn hos C&A, men den kommentaren viser at dommerne ser litt det de vil se og favoriserer. Tror det var ganske bestemt tidlig i uka hvem som kom til å vinne i Aina og Finn sine øyne. 

Veldig enig i dette.

Og det er jo det veldig mange seere reagerer på, at dømmingen er så avhengig av HVEM som dømmes. Hadde dømmingen vært konsekvent hadde seere og deltakere visst hva man hadde å forholde seg til, men nå fremstår konkurransen like rettferdig og forståelig som Joker Nord. Husker enda at Aina reagerte på pynten på utebordet til tvillingene når minst et annet par hadde samme dumme pynt (Aina reagerte på at pynten var så lett at det kunne blåse bort). Tvillingene har også fått skryt for å ta med naturen inn i hytta, men det samme naturelementet var visst feil i boden...

Det skrives gjentatte ganger at seerne aldri blir fornøyde og klager uansett utfall, men grunnen til at vi ofte reagerer på ulike ting er jo fordi det hele tiden er ulike ting som dømmes forskjellig avhengig av hvilket par som dømmes. 

Jeg synes ikke de skapene til vennene var for store for rommet sett i forhold til den svære borgen av et skap hos kjærestene. I tillegg skjønte jeg virkelig ikke poenget med skapet til kjærestene, da det bare skulle henges ting inni der. Hadde vært penere å henge opp en garderobestang fra taket hele veien fra benken...

Det sagt, det var korrekte vinnere denne uken synes jeg. Jeg synes ikke løsningene eller designet hos VK var pent. De to andre lagene var så langt bak at de ikke hadde sjanse, som vanlig.

Endret av loveli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vel si at jeg ikke syns ukens vinnere hadde den fineste gangen. Føles vel som Aina bestemte dette dagen hun så flisene. Styggeste flisene jeg har sett, beklager.

Jeg likte K og V og tvillingene. 

A og C har så mye slurv!!! Det er sprekker uten maling og alt virker så innmari slurvete

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...