Gå til innhold

Sommerhytta 2021. INGEN SPOILING.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvorfor de vil ha de boblebadene skjønner jeg ikke. De er schtøgg (som Adrian sier hele tiden). Men dem om det. Og hvordan kan man si at TT er grisk fordi de velger seg en fortjent premie? 

Kort kommentar til dagens episode: TT som sier at de er finishen deres det mangler på, før vi får se et ytterhjørne med store gliper i panelet...Altså, hvis de lurer på hvor de må sette inn støtet på finishen, så er enkel måling før kapp elementert.

Om Øyunn på farmen: hvorfor valgte de ikke heller Levi, som faktisk er en stor tv-sjarmbombe?! Men de ønsker vel konflikter. 

Anonymkode: dc3bb...71e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
55 minutter siden, AnonymBruker said:

Kort kommentar til dagens episode: TT som sier at de er finishen deres det mangler på, før vi får se et ytterhjørne med store gliper i panelet...Altså, hvis de lurer på hvor de må sette inn støtet på finishen, så er enkel måling før kapp elementert.

Jeg vil tro det kommer en hjørnelist som vil dekke de glipene, så det blir nok fint til slutt 😊

Anonymkode: 67c9f...a44

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli

Dumt å sitere og fortsette å skrive til en bruker du ikke vil diskutere med. Hvis du ikke vil bli sitert så burde du ikke skrive et innlegg på et diskusjonsforum med siteringsmuligheter. Du ble også svart på en høflig og oppklarende måte, ser ikke problemet med det.

Ellers;

Deltakerne blir kompensert på den måten at de får dekket alle faste utgifter av TV2. Jeg tror derfor at noen får mer enn andre, men det er noe uklart for meg.

Jeg skjønner ikke helt hvorfor Anna og Jone satte opp det SVÆRE skapet inne i den lille gangen. Det burde i så fall ha stått i hjørnet og benken burde vært plassert annerledes.

Jeg liker faktisk gulfargen til TT, blir glad av den liksom. Jeg synes tingene de fikk i Jokeren var typisk dem, slik som den skåla med hjerter oppover langs håndtaket. Virkelig en "hjemmekoselig" ting. Huff. 🤣 Passer til de hjemmekoselig stolene rundt spisebordet da. De skal virkelig ha for å ikke ha gitt opp.

AC må jo ha gitt opp? Synes spesielt Adrian virker helt nedbrutt. Kanskje jeg legger for mye i det, eller kanskje jeg tenker sånn fordi jeg hadde gitt opp hvis jeg var han. Likte håndtakene på skapet.

KV skal lage en brei trapp i hagen, tror det kan bli fint.

Synd vi ikke har fått se mer av hvordan rommene til deltakerne blir... :(

Endret av loveli
Slettet sitat er fjernet.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan dere som avsporer hele tråden, gi dere? Takk:)

jeg syntes oppriktig at KV er verdige vinnere, de klager ikke, tvert imot så vet de at dette er en Once in a lifetime sjanse, og må bruke den tiden de har selvom de er slitne. Alle de andre parene klager over at de må gjøre ditt og datten og er slitne. 
men selvfølgelig, det kan være klippingen og filmingen også som gjør at jeg tror at KV ikke klager. Men de utnytter virkelig sjansen de har fått til å vinne en hytte, lære seg mye nytt, og de står på. Dette var jo ikke noe de hadde gjort før, så det er veldig moro å se hvor flinke de er og at de selv også ser at dette kan de jo faktisk! 

Anonymkode: 580c2...7a5

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg håper AJ vinner, og synes de fortjener hytta (mest). De har stått på som bare juling uke etter uke, i tillegg er BEGGE to med på det praktiske. Anna er faktisk ganske handy også, i motsetning til Veronica. Veronica hadde aldri kommet så langt opp det ikke var for faren, og da mener jeg at innsatsen blir ujevn og mer urettferdig. 

TT sin stil er ikke noe jeg ville hatt på hytta. Den synger «Mot i brøstet» lang vei, og det blir litt småharry for min del.

AC virker veldig slitne, og det forstår jeg. De kommer seg, men de mangler kreativitet og stil (som f.eks vinnerparet sist sesong hadde). 

Så hvis vi da oppsummerer med at KV ikke hadde klart seg uten K, pluss at stilen minner mer om en vanlig bolig, så er AJ de suverene vinnerene i mine øyne. 

Anonymkode: 56cbe...680

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg håper AJ vinner, og synes de fortjener hytta (mest). De har stått på som bare juling uke etter uke, i tillegg er BEGGE to med på det praktiske. Anna er faktisk ganske handy også, i motsetning til Veronica. Veronica hadde aldri kommet så langt opp det ikke var for faren, og da mener jeg at innsatsen blir ujevn og mer urettferdig. 

TT sin stil er ikke noe jeg ville hatt på hytta. Den synger «Mot i brøstet» lang vei, og det blir litt småharry for min del.

AC virker veldig slitne, og det forstår jeg. De kommer seg, men de mangler kreativitet og stil (som f.eks vinnerparet sist sesong hadde). 

Så hvis vi da oppsummerer med at KV ikke hadde klart seg uten K, pluss at stilen minner mer om en vanlig bolig, så er AJ de suverene vinnerene i mine øyne. 

Slutt å angrip jenta! Virkelig! Veronica kan mye, uavhengig av klippingen så har vi sett at hun har stått på og bidratt mye! Og hva i alle dager vet du om hva hun hadde gjort og ikke om så og så? Bare hold kjeft, det blir for dumt, virkelig! 

Anonymkode: d9969...53a

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Slutt å angrip jenta! Virkelig! Veronica kan mye, uavhengig av klippingen så har vi sett at hun har stått på og bidratt mye! Og hva i alle dager vet du om hva hun hadde gjort og ikke om så og så? Bare hold kjeft, det blir for dumt, virkelig! 

Hva vet du da?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Og Jone hadde ikke klart seg uten Anna...selv om han har jobbet på byggmax - skulle tro han hadde plukka opp noe. Men ja, Kurt er veldig handy, men Veronica har stått på å prøver p gjøre ting selv og lære...på samme måte som Jona har måtte lære også. Hvorfor sammenlignes kun V mot A 🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 7e490...f9c

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Og Jone hadde ikke klart seg uten Anna...selv om han har jobbet på byggmax - skulle tro han hadde plukka opp noe. Men ja, Kurt er veldig handy, men Veronica har stått på å prøver p gjøre ting selv og lære...på samme måte som Jona har måtte lære også. Hvorfor sammenlignes kun V mot A 🤷🏻‍♀️

Synes ærlig talt Jone ser ut til å gjøre en del mer enn Veronica. Men det er jo ikke bare hennes skyld heller, ofte slipper hun ikke til selv om hun vil.

Anonymkode: 5f17b...bf8

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Synes ærlig talt Jone ser ut til å gjøre en del mer enn Veronica. Men det er jo ikke bare hennes skyld heller, ofte slipper hun ikke til selv om hun vil.

Tja vanskelig å si synes jeg ....synes egentlig alle dem jobber godt...men uansett om VK kanskje totalt har litt bedre fordel på snekring så ligger AJ helt i hælen - de er jo flinke. 

sånsett i mine øyne så er det vanskelig å si hvem av dem som vinner , de er alle gode (altså AJ of KV)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Har ikke akkurat sett Jone gjøre mye utendørs...... Veronicas hagejobbing - alene har vært massiv sett i forhold til alle andre deltakere. Bare for at hun ikke håndterer spikerpistolen står hun ikke og ser på som Adrian. Alt handler ikke om saging og spikring.  

Anonymkode: 17c6e...9da

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Har ikke akkurat sett Jone gjøre mye utendørs...... Veronicas hagejobbing - alene har vært massiv sett i forhold til alle andre deltakere. Bare for at hun ikke håndterer spikerpistolen står hun ikke og ser på som Adrian. Alt handler ikke om saging og spikring.  

Kunne ikke sagt det bedre sjæl! Veronica er flink, og absolutt ikke mindre flink enn frøken Swix!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Kan ikke si annet enn at jeg er enig med dagens vinner. Den gangen ble råflott. Jeg får mer og mer tru på at AJ vinner hele hytta og kjenner det er helt greit. Nå er nok løpet kjørt for både TT og AC uansett.

La forresten merke til at AC som egentlig har blitt flinke til å snekre og spikerslag, de hadde skrudd fast en list 😳 Det var så stygt at jeg skjønner ikke at de ikke klarte å se det selv. Virket som det var gjort i det aller siste minuttet før Guri ringte i bjella.

Endret av Blomsterpotta
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ukesfinale:

Spoiler

Fortjent vinner denne uken. A&J har stått på, og de har fått det nesten 100% til, det var en hjørnelist, som jeg faktisk ikke forstår at fikk stå, men hvor perfeksjonist Anna er 😅

Hos tvillingene, er det bare jeg som så veggen der linjene ikke var like på begge sider av hjørnet? 😅

388BDEA2-29C9-43AE-9701-67E726B3CA99.thumb.jpeg.a8f055f809c8bc11128223db9acbfea3.jpeg

For det er ikke like godt snekkerarbeid som Lars ville ha det til 😅 Kanskje det bare var kameravinkelen.

Jeg likte gangen til tvillingene, lyst og fint, men er enig i at parkett er et dårlig valg, da vannskader kan oppstå fort 😅

Likte at K&V ikke stengte av med dør, for det hadde blitt en mørk liten gang. De holdt det åpent og lyst. Likte gangen, men likte A&J sin bedre.

Meglerene, mørk og mørk gang 😬 Det ble alt for mørkt for min del. De burde valgt et lysere alternativ. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Kunne ikke sagt det bedre sjæl! Veronica er flink, og absolutt ikke mindre flink enn frøken Swix!

Så skal man ikke heller glemme at Veronica hele tiden ikke må fremheve seg selv slik Anna, som med sin kritikk av alle andre, egenskryt av å ikke engang spiser middag osv.  Veronicas litt mer lavmælte stil og manglende dramapersonlighet gjør at vi ser mindre av henne, men ikke nødvendigvis at hun gjør mindre. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ukesfinalen

Spoiler

Meglernes gang så rett og slett helt mørk og jævlig ut og for meg ble alt feil, spesielt når en gammel telefonbenk dukker opp til og med.  Hadde ingenting positivt å si. Overgangen til stua var latterlig, selv gulvet var grusomt. Synes nesten synd på de at de må vise dette frem. 

Søstrenes gang, prøver litt for mye på noe de ikke kan- dekor, litt stygge overganger i  hjørnene også.

KV, de burde droppet stumtjeneren og hatt litt mer teksturer ellers likte jeg lille «boden»

AJ,  kjedelig selv om det var litt pynt i gulvet. Den benken de bygde, skulle hatt skuffen i annen farge for å live opp litt. Garderobeskapet så stort og vil se rotete ut når det fylles opp. 

Alle har jo tatt bort trappen, ok at den er midlertidig, men de som har flislagt, hvordan er det tenkt å få tilbake en trapp opp til hemsen?

Vinneren... Hadde godtatt AJ som vinnere hvis den innerste gangen ikke hatt sett så naken og trist ut.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Så skal man ikke heller glemme at Veronica hele tiden ikke må fremheve seg selv slik Anna, som med sin kritikk av alle andre, egenskryt av å ikke engang spiser middag osv.  Veronicas litt mer lavmælte stil og manglende dramapersonlighet gjør at vi ser mindre av henne, men ikke nødvendigvis at hun gjør mindre. 

enig enig enig😁

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes ar hun programlederen kler seg så fint, liker toppene hennes 😍 Hadde vært kult å vite hvor hun kjøper de 🧐🤔

Anonymkode: 4e1e9...de0

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Spoiler

Men visst det som ryktene skal ha det til sies at AogJ ikke vinner, hvem er det da som kan stå igjen som vinnere om det ikke er et av de to flinkeste parene? Sjansen er vel høyest hos AogC fremfor TT? 

Anonymkode: 027ec...981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gangen til meglerne var rett og slett grusomt stygg! 

Likte gangen til de andre, men aller best AJ sin. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...