AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #1301 Del Skrevet 26. mai 2021 Oppland skrev (13 minutter siden): Ja, en skulle nesten tro det, men jeg tror faktisk en gjeng ungdommer hadde klart det bedre enn den elendige klippinga som har vært denne sesongen. Er så skuffet over årets sesong både over klipping , de skulle også valgt deltakere som sto mer likt når det gjelder snekring, flislegging osv. Enig i det her. Spenningen forsvinner litt i år. Det er litt mer spennende når det er mer jevnt mellom parene. Castingen er dårlig og hytta passer ikke konseptet. Den er for stor. Er jo en mer vinterhytte. Dømmingen er helt krise i år. Det har den vært tidligere også, men for noen rare og malplasserte kommentarer deltakerne får. Og det går på om aina liker det eller ikke. Finn bare fabler. Synd de får holde på sånn neste sesong også. Spent på hvem som tar hammeren denne uka, og hvordan de ulike resultatene blir. Anonymkode: 5f3b0...d56 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #1302 Del Skrevet 26. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Skjul innhold Hvorfor Meglerene må gjøre alt sammen forundrer meg... de lurer på hvorfor de henger mer bak og hvorfor AJ klarer å være så effektive .... fordi de ikke må gjøre alt sammen!! 🙄 uff blir så irritert av det! En kan måle og en kan sage...man trenger ikke to for å sage hele tiden Anonymkode: 7e490...f9c Folk er ulike og jobber på ulike måter. Ser da flere klipp hvor de ikke gjør alt sammen. Det er også noe å irritere seg over... Anonymkode: 5f3b0...d56 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 26. mai 2021 #1303 Del Skrevet 26. mai 2021 (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Enig i det her. Spenningen forsvinner litt i år. Det er litt mer spennende når det er mer jevnt mellom parene. Castingen er dårlig og hytta passer ikke konseptet. Den er for stor. Er jo en mer vinterhytte. Dømmingen er helt krise i år. Det har den vært tidligere også, men for noen rare og malplasserte kommentarer deltakerne får. Og det går på om aina liker det eller ikke. Finn bare fabler. Synd de får holde på sånn neste sesong også. Spent på hvem som tar hammeren denne uka, og hvordan de ulike resultatene blir. Anonymkode: 5f3b0...d56 Egentlig er det bare to par som kjemper om hammerene i år dessverre. Endret 26. mai 2021 av Oppland Manglet et ord. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #1304 Del Skrevet 26. mai 2021 Oppland skrev (8 minutter siden): Egentlig er det bare to par som kjemper om hammerene i år dessverre. Samme sa jeg til samboer i dag 🙃 Anonymkode: 7e490...f9c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #1305 Del Skrevet 26. mai 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Altså når megleren tok boblebad....de fortjener ikke seier...attpå til står de å sutrer på ar de kanskje henger litt bakpå. Av det vi så i introduksjonen i ep.1 så bor de i leilighet , tviler på de har plass til noe boblebad der uansett. de skulle i det minste tatt jokeren der vel alle har fått snekker ? ett boblebad er uansett ikke sååååå dyrt om man ønsker ett hjemme Anonymkode: 7e490...f9c DEN SEIEREN VAR SÅ FORTJENT! Så du det rælet de andre laget? TT sitt var jo fullstendig krise, bare rot! Ble så glad når de endelig fikk boblebadet de hadde så lyst på! Griske TT som tidligere stakk av med to stk boblebad Anonymkode: 027ec...981 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #1306 Del Skrevet 26. mai 2021 Oppland skrev (55 minutter siden): Egentlig er det bare to par som kjemper om hammerene i år dessverre. Det ser sånn ut. Så kudos til de to andre parene for å ikke ha trekt seg enda. Anonymkode: 5f3b0...d56 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #1307 Del Skrevet 26. mai 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): DEN SEIEREN VAR SÅ FORTJENT! Så du det rælet de andre laget? TT sitt var jo fullstendig krise, bare rot! Ble så glad når de endelig fikk boblebadet de hadde så lyst på! Griske TT som tidligere stakk av med to stk boblebad Anonymkode: 027ec...981 Kunne ikke vært mer enig. De hadde det beste produktet. Om de plasserer boblebadet i en bakgård i Oslo eller hjemme hos foreldrene til en av de har jo ikke vi en dritt med. Folk må få lov til velge hva de vilt Anonymkode: 5f3b0...d56 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #1308 Del Skrevet 26. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kunne ikke vært mer enig. De hadde det beste produktet. Om de plasserer boblebadet i en bakgård i Oslo eller hjemme hos foreldrene til en av de har jo ikke vi en dritt med. Folk må få lov til velge hva de vilt Anonymkode: 5f3b0...d56 Ja, jeg tenker akkurat det samme! De har snakket om det boblebadet i flere uker nå, selvfølgelig tar de det når de ser det fortsatt henger på tavla over premier! - Ja, jeg trodde helt ærlig at de hadde tatt bort muligheten til å vinne boblebad etter at TT stakk av med 2! stk. Derfor ble jeg veldig veldig glad på deres vegne! Jeg håper de får mye glede av det, det er de vel unt Anonymkode: 027ec...981 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 26. mai 2021 #1309 Del Skrevet 26. mai 2021 (endret) AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Det ser sånn ut. Så kudos til de to andre parene for å ikke ha trekt seg enda. Anonymkode: 5f3b0...d56 De kan ikke trekke seg. Strix har det juridiske i behold med å kontraktsbinde deltakerne i 10 uker. Hvis noen trekker seg så må de vel betale kompensasjoner for tap av produksjon, som fort kan være snakk om mangemillionbeløp i denne konteksten. Det har aldri skjedd at noen par har stått på randen til å trekke seg, og det vil ikke skje verken i år eller et annet år heller. Uansett hvordan stillingen blir. Dessuten så betaler Strix deltakerne godt og premierer de gjennom sponsorer i tillegg i disse ukene. Det er en grunn til at deltakerne velger bort håndverkhjelp for småpremier som de selv får til odel og eie. Samtidig er det jo litt "heder og ære" ved å få en sjanse til å skape seg en TV-profil. Flere har jo grepet den muligheten også. K&K f.eks, men også Øyunn som nå overraskende nok skal være med i Farmen Kjendis 2022. Og så er det jo til syvende og sist et stort minne for livet. Once in a lifetime. Så på en annen måte kan man jo si det er ikke synd i noen selv om de ikke vinner. Det er langt ifra en dugnad, og har potensiell mye vinning i seg. Uansett om man vinner eller taper, men spesielt om man vinner. Endret 26. mai 2021 av Ctrl 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #1310 Del Skrevet 26. mai 2021 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Ja, jeg tenker akkurat det samme! De har snakket om det boblebadet i flere uker nå, selvfølgelig tar de det når de ser det fortsatt henger på tavla over premier! - Ja, jeg trodde helt ærlig at de hadde tatt bort muligheten til å vinne boblebad etter at TT stakk av med 2! stk. Derfor ble jeg veldig veldig glad på deres vegne! Jeg håper de får mye glede av det, det er de vel unt Anonymkode: 027ec...981 Må huske på at det ikke er lov å unne noen av deltakerne her inne noe🤪 Anonymkode: 5f3b0...d56 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #1311 Del Skrevet 26. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): DEN SEIEREN VAR SÅ FORTJENT! Så du det rælet de andre laget? TT sitt var jo fullstendig krise, bare rot! Ble så glad når de endelig fikk boblebadet de hadde så lyst på! Griske TT som tidligere stakk av med to stk boblebad Anonymkode: 027ec...981 Vel jeg mente faktisk ikke at de ikke fortjente DEN seieren , men de fortjener ikke å vinne hytta!! Å det er min mening..hvorfor tar du deg så når av det egentlig 🤭 Anonymkode: 7e490...f9c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #1312 Del Skrevet 26. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vel jeg mente faktisk ikke at de ikke fortjente DEN seieren , men de fortjener ikke å vinne hytta!! Å det er min mening..hvorfor tar du deg så når av det egentlig 🤭 Anonymkode: 7e490...f9c ok? Sikker på du ikke bare har endret mening idag da? Du burde omformulere den kommentaren din i såfall. Kan fort misforstås. Ekstremt provoserende å lese at de ikke fortjente å vinne pga valg av premie, det var slik jeg tolket kommentaren din. Men da har vi fått oppklart det. Anonymkode: 027ec...981 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #1313 Del Skrevet 26. mai 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Må huske på at det ikke er lov å unne noen av deltakerne her inne noe🤪 Anonymkode: 5f3b0...d56 ops, sant det🤣 Anonymkode: 027ec...981 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #1314 Del Skrevet 26. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): ok? Sikker på du ikke bare har endret mening idag da? Du burde omformulere den kommentaren din i såfall. Kan fort misforstås. Ekstremt provoserende å lese at de ikke fortjente å vinne pga valg av premie, det var slik jeg tolket kommentaren din. Men da har vi fått oppklart det. Anonymkode: 027ec...981 Kanskje jeg burde vært tydeligere , men meningen var at de fortjener ikke å vinne hytta p.d.d synes jeg. Når man ikke gir 120% for å vinne så er det bortkasta plass, kunne gått til noen andre som er mer lærevillig Og engasjerte 😌 Anonymkode: 7e490...f9c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #1315 Del Skrevet 26. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kanskje jeg burde vært tydeligere , men meningen var at de fortjener ikke å vinne hytta p.d.d synes jeg. Når man ikke gir 120% for å vinne så er det bortkasta plass, kunne gått til noen andre som er mer lærevillig Og engasjerte 😌 Anonymkode: 7e490...f9c De som er mest lærevillig og engasjerte ligger allerede øverst i tet, men jeg skjønner nå hva du egentlig ville frem til. Vi setter strek Og det var ikke meningen å være frekk, jeg kunne spart meg for caps locken.. Anonymkode: 027ec...981 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #1316 Del Skrevet 26. mai 2021 Jeg synes Anna og Jone fortjener hytta. Liker ikke stilen til V med messing, marmoraktig etc. Heller ikke synes jeg det er fint med gipsplater på en hytte, som de har brukt hele veien. Bortsett fra gangen og der har de tatt etter Anna og Jone?? Synes også far er litt for flink i utgangspunktet selv om han er sympatisk. For et arbeidsjern! Liker veldig godt meglerparet som har fått til mye bra. TT er de som ligger i bunn i mine øyne selv om de er kreative. Boden så ut som en utedo blant annet. Anonymkode: a38b3...d5e 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kath H. Skrevet 26. mai 2021 #1317 Del Skrevet 26. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har de latt en gjeng ungdommer ha arbeidsuke i klippen? Anonymkode: 0f85a...4b6 Eller noen som egentlig vil jobbe med konflikt-reality av typen Farmen.. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kath H. Skrevet 26. mai 2021 #1318 Del Skrevet 26. mai 2021 Ctrl skrev (45 minutter siden): Nettopp. Deltakerne er kontraktbundet, og blir også godt kompensert for dette. Man trenger aldri å være bekymret for at noen skal trekke seg, og det er heller ikke synd på de selv om det ikke går veien Takk for støtten! Blir de kompensert for deltagelsen? I tillegg til å ha mulighet til å vinne hytte? (og flere boblebad 😄 ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 26. mai 2021 #1319 Del Skrevet 26. mai 2021 Av det lille vi fikk se av entreen til twinsa på slutten så ble jeg faktisk imponert! Syns interiøret var superfint😄✨ Likte også det sorte skapet med fletta håndtak hos Christine og Adrian😍 Passer så godt inn med den lekre grønnfargen de har valgt✨🌿 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 26. mai 2021 #1320 Del Skrevet 26. mai 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg satte pris på denne informasjonen, og synes du forholder deg ryddig, og er en ressurs i tråden. Anonymkode: 0f85a...4b6 Takk Kath H. skrev (8 minutter siden): Blir de kompensert for deltagelsen? I tillegg til å ha mulighet til å vinne hytte? (og flere boblebad 😄 ) Ja, deltakerne får en økonomisk kompensasjon for sin deltakelse. Slik det ofte er under slike program. Men hvor mye de får er uvisst for meg. Annet enn at jeg kan si at ingen stopper livet sitt og struper inntekten i 10 uker for å jobbe på dugnad. Jeg tror deltakerne kommer godt ut av det tilslutt. Om ikke annet gjennom tapt arbeidsfortjeneste. Hvordan denne kompensasjonen blir avregnet mot vinnere, vet jeg ikke. Angående gevinster så ligger det mange sponsorer og reklame i dette, så til syvende og sist så vinner jo sponsorene på hele dette oppstyret. Et boblebad som deles ut på Sommerhytta koster jo ikke allverden, egentlig. Mellom 5.000 - 10.000,-. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå