Gå til innhold

Sommerhytta 2021. INGEN SPOILING.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Spoiler

Synes det er så rart at man får se så lite av selve jobbingen. Var jo flere som hadde lagt fliser, til og med TT, tror jeg. Synes det er så mye annet unødvendig med. Veldig mye skjæring, mat, pauser...

Litt tanker om dagens episode.

Anonymkode: bbd2f...f6b

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Onsdagens episode

Skjul innhold

Fortsetter med trenden med å vise TT tar pauser og Adrian står og ser på.... Denne gangen går også Anna over til å kritisere TT sine pauser og at hun aaaaaldri tar pauser og skryter av at hun ikke engang har spist middag, det glemte hun bort....

I dag fikk vi litt hagetips (heldigvis ikke av Finn), men det var av litt simplere typen - hvordan lage vannspeil..... Men vi fikk bare se hageeksperten besøke AC. 

Konkurransen i dag. Jeg var helt sikker på at den skulle vinne, men det var fordi Aina var dommer og den hadde litt krimskrams på seg. Jeg hadde kun valgt KV sin i bruk. AJ sin var katastrofe...  TT trengte virkelig snekkeren for listing/utforing, denne gangen så dro de ikke avgårde når snekkeren jobbet.

KV jobber litt ute i dag, men jeg klarte ikke helt å se hva planen var, selv om V sa det skulle bli adkomst og trappetrinn.  En av søstrene jobber også ute, jeg kommer bare ikke på hvem som er hvem akkurat nå.... 

Har begynt å forstå litt hvordan det skal se ut hos KV, men vi fikk ikke se noe hvordan det skulle være i området med trappen, ikke heller helt hva AJ gjør rundt trappen - på tirsdagens episode ble det meste filmet fra stuen, men denne gangen ble det meste filmet fra andre vinkler. 

Anonymkode: ac846...3a6

Spoiler

Anna i sitt «rette humør» men jeg har fått inntrykk av at Jone er litt samme ulla, han kan være ganske frekk tilbake.

Hvem vant dagens konkurranse?

Anonymkode: d9969...53a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Treffer vel mer oss som kanskje tilhører den yngre garde ;)  De har jo flest hammere totalt, så noe må de jo ha gjort riktig ikke bare snkker-messig 😄 Anna safer stilen veldig, det er så kjedelig og oppbrukt.. til de grader! 

Godt vi er forskjellige gitt! Er totalt uenig med deg i alt du skriver og det kjenner jeg er helt greit 😄 Vi får se hvem som ler sist når det hele avgjøres ;)  

Anonymkode: 027ec...981

Hvor usaklig er det mulig å bli? Det å bli krenket av andres smak og meninger er forøvrig godt gjort. Hva du legger i "yngre garde" vet jeg ikke, men om du hinter til at jeg er i førti femti årene må jeg skuffe deg, har ikke nådd de tiår. 

Hvem som står igjen med hytte til sist er fullstendig likegyldig for min del, så bare le du, eller gråt om seieren ikke går dit du vil. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Onsdagens konkurransevinner

Spoiler

Trodde det kom frem av krimskramset og at TT hadde bruk av snekker. Søstrene vant ihvertfall lampekonkurransen og valgte Joker som inkluderte 2 timers snekker, møbler og pynt. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Oida skrev (16 minutter siden):

Hvor usaklig er det mulig å bli? Det å bli krenket av andres smak og meninger er forøvrig godt gjort. Hva du legger i "yngre garde" vet jeg ikke, men om du hinter til at jeg er i førti femti årene må jeg skuffe deg, har ikke nådd de tiår. 

Hvem som står igjen med hytte til sist er fullstendig likegyldig for min del, så bare le du, eller gråt om seieren ikke går dit du vil. 

Tror heller det var du som ble kraftig fornærmet her:hoho:Virker som stilen til V er litt for moderne for din smak, bare en ærlig sak det ;) jada, skal alt på en gang jeg om ikke seieren går dit jeg vil:hoho:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Tror heller det var du som ble kraftig fornærmet her:hoho:Virker som stilen til V er litt for moderne for din smak, bare en ærlig sak det ;) jada, skal alt på en gang jeg om ikke seieren går dit jeg vil:hoho:

Slutt dere to, dere blir ikke enige uansett så dere kan like godt slutte å kverulere og hakke på hverandre. Ta sånt på pm, vær så snill. Smaken er som baken og den er delt, sånn ferdig.🤦‍♀️

Anonymkode: d9969...53a

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror det blir fint hos de fleste, men jeg hater den grønnfargen hos meglerne. Likte veldig godt KV sine vegger 😍 

Skjønner at meglerne henger bakpå når de tar seg tid til bobling istedenfor å jobbe når de har igjen så mye! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi ser TT tar pauser hele tiden og AC henger oppå hverandre og kommer seint igang, det er nok mye klipping. Litt synd at det er så dårlig klipping i år og med den latterliggjørende musikken i bakgrunnen. Det sammen med Aina og Finn har gjort denne sesongen mye mindre engasjerende enn det kunne vært.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kath H. skrev (11 minutter siden):

Når vi ser TT tar pauser hele tiden og AC henger oppå hverandre og kommer seint igang, det er nok mye klipping. Litt synd at det er så dårlig klipping i år og med den latterliggjørende musikken i bakgrunnen. Det sammen med Aina og Finn har gjort denne sesongen mye mindre engasjerende enn det kunne vært.

Det er virkelig gjentagende uke etter uke det vi ser. Vi ser pauser, AC tett i tett (C leder an), A klager på J,  vi ser alle sage, meningsløse middager. Det er bare påfallende at vi ikke får se det vi vil se, hvordan de tenker og hvordan de jobber (ordentlig)   Likevel det ER noe nytt denne uken, i tirsdagens episode fikk vi faktisk se Veronica med en spikerpistol.....  Synes også vi ser en utvikling med at søstrene er mer selvstendige.    Å skrive om disse tingen er virkelig ikke spoiling forut for en kveldsepisode. Det som heller ville overraske er om det bryter med det bilde som har vært gjeldende for nesten samtlige episoder.  På mandagens episoder får vi se på hvordan halvparten sliter med å komme i gang, og halvparten fyker av gårde. På tirsdager får vi se hvordan de som har kommet kortest har kommet og konkurranse. På onsdager viser de bare bittelitt igjen, men finner noe annet å fokusere på samt dagens konkurranse og tid på å vise premien, på ukesfinalen brukes mye tid på at naboene kikker på og at de sitter og spiser mens de venter på hvem som finner hammeren, og minst tid på hvordan siste innspurt ble. Noen uker har det gått fra å se heeelt uferdig ut til å se ferdig ut, og det har vært rart.  

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg forstår meg mindre og mindre på meglerenes smak og fagkunnskap. Så utrolig mørke fargevalg i et så lite rom med lite tilgjengelig naturlig lys, kombinert med fargen på gulvet. Jeg skjønner ingenting av disse valgene. Skal ikke de kunne råde kundene sine til å få rom til å virke større ved salg?

(Må legge til at de selvfølgelig er herlige, positive mennesker begge to).

Anonymkode: 0f85a...4b6

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg forstår meg mindre og mindre på meglerenes smak og fagkunnskap. Så utrolig mørke fargevalg i et så lite rom med lite tilgjengelig naturlig lys, kombinert med fargen på gulvet. Jeg skjønner ingenting av disse valgene. Skal ikke de kunne råde kundene sine til å få rom til å virke større ved salg?

(Må legge til at de selvfølgelig er herlige, positive mennesker begge to).

Enig med deg, forstår veldig lite av det. Gulvet er knallgult, passer dårlig sammen med andre farger og man skulle tro at meglere vet at det er mer moderne med lysere gulv. Man trenger ikke nødvendigvis ha det så grått, men gult/på grensen til oransje gulv er virkelig ikke pent. Jeg liker grønnfargen på kjøkkenet fordi de ellers har hvite flater og mye naturlig lys, men i gangen kan det blir veldig mørkt og føles lite, og tenker de da at de skal ha den i hele stua også? I tillegg er jo soverommet mørkt også, med en fryktelig blåfarge.. Synes det er rart at mennesker som burde ha sett en del leiligheter/hus ikke har mer kunnskap om hva som fungerer.. Men de er skikkelig søte, positive og morsomme, og jeg liker veldig godt hvordan de snakker med hverandre. Så kunne liksom så gjerne ønske at de fikk det til.

Anonymkode: bbd2f...f6b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Spoiler

Noen som vet hvor utegruppa som TT vant i dagens episode er fra? 

Anonymkode: f09ab...607

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er de inne hos hverandre og «stjeler» ideer? 

Anonymkode: a38b3...d5e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Sitronmelis skrev (5 timer siden):

Jeg tror det blir fint hos de fleste, men jeg hater den grønnfargen hos meglerne. Likte veldig godt KV sine vegger 😍 

Skjønner at meglerne henger bakpå når de tar seg tid til bobling istedenfor å jobbe når de har igjen så mye! 

Husk at det mye klipping. Tror ikke de sitter p bobler hele dagen. De andre bobler jo de også. De kan jo ikke jobbe 24/7, det er det ingen som klarer. 

Anonymkode: 5f3b0...d56

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kath H. skrev (4 timer siden):

Klippingen i år er helt krise...

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Klippingen i år er helt krise...

Har de latt en gjeng ungdommer ha arbeidsuke i klippen?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, en skulle nesten  tro det, men jeg tror faktisk en gjeng ungdommer hadde klart det bedre enn den elendige klippinga som har vært denne sesongen. Er så skuffet over årets sesong både over klipping  , de skulle også valgt deltakere som sto mer likt når det gjelder snekring, flislegging osv. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

De kan da vitterlig velge hvilken premie de ønsker selv. De fortjener da like mye seier som alle andre par, når det er de som hadde det beste produktet. Den som vinner får bestemme premie. La nå folk velge selv. Hva de velger å gjøre med boblebadet når programmet er over har vi ingenting med. Føler ikke at de sutrer over å henge bakpå, de må da få lov å snakke seg i mellom. Tipper du ikke hadde gjort det noe bedre selv. 

Hadde kanskje ikke gjort det bedre selv, selv om jeg er ganske sikker på at jeg hadde det. Hadde uansett i det minste tatt bedre valg!

Anonymkode: 7e490...f9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Koronatiltak😁

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Onsdagens episode

Skjul innhold

Fortsetter med trenden med å vise TT tar pauser og Adrian står og ser på.... Denne gangen går også Anna over til å kritisere TT sine pauser og at hun aaaaaldri tar pauser og skryter av at hun ikke engang har spist middag, det glemte hun bort....

I dag fikk vi litt hagetips (heldigvis ikke av Finn), men det var av litt simplere typen - hvordan lage vannspeil..... Men vi fikk bare se hageeksperten besøke AC. 

Konkurransen i dag. Jeg var helt sikker på at den skulle vinne, men det var fordi Aina var dommer og den hadde litt krimskrams på seg. Jeg hadde kun valgt KV sin i bruk. AJ sin var katastrofe...  TT trengte virkelig snekkeren for listing/utforing, denne gangen så dro de ikke avgårde når snekkeren jobbet.

KV jobber litt ute i dag, men jeg klarte ikke helt å se hva planen var, selv om V sa det skulle bli adkomst og trappetrinn.  En av søstrene jobber også ute, jeg kommer bare ikke på hvem som er hvem akkurat nå.... 

Har begynt å forstå litt hvordan det skal se ut hos KV, men vi fikk ikke se noe hvordan det skulle være i området med trappen, ikke heller helt hva AJ gjør rundt trappen - på tirsdagens episode ble det meste filmet fra stuen, men denne gangen ble det meste filmet fra andre vinkler. 

Spoiler

Hvorfor Meglerene må gjøre alt sammen forundrer meg... de lurer på hvorfor de henger mer bak og hvorfor AJ klarer å være så effektive .... fordi de ikke må gjøre alt sammen!! 🙄

uff blir så irritert av det! En kan måle og en kan sage...man trenger ikke to for å sage hele tiden

Anonymkode: 7e490...f9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...