AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #1121 Del Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Fy søren som Aina irriterer meg! Ærlig talt altså. Boden til Far og datter, og Anna og Jone var finest. Men hun kritisere de? Mtp hvordan de andre ser ut 😮 Finn trenger virkelig ikke å være med i programmet! Bytt ut Aina og Finn asap ! Anonymkode: 15bb6...13c Bare synd de er med neste sesong også🤦🏼♀️ Anonymkode: 5f3b0...d56 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #1122 Del Skrevet 20. mai 2021 Spoiler Synes det blir veldig kjedelig å følge med når det er de samme som så og si vinner hele tiden. Det er ikke far og datter sin feil at det er sånn, det er jo produksjonen som har casta for dårlig. Det er mer spennende når det er mer jevnt når det nærmer seg finaleuke. Skal godt gjøres å snu dette for flere av deltakerne. Nå deles det ut mange hammere i finaleuken, men allikevel. Synes det er rart castingen er som den er i år også, det er da vel ganske mange søkere på dette programmet. Anonymkode: 5f3b0...d56 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #1123 Del Skrevet 20. mai 2021 42 minutter siden, AnonymBruker said: Reveal hidden contents Synes det blir veldig kjedelig å følge med når det er de samme som så og si vinner hele tiden. Det er ikke far og datter sin feil at det er sånn, det er jo produksjonen som har casta for dårlig. Det er mer spennende når det er mer jevnt når det nærmer seg finaleuke. Skal godt gjøres å snu dette for flere av deltakerne. Nå deles det ut mange hammere i finaleuken, men allikevel. Synes det er rart castingen er som den er i år også, det er da vel ganske mange søkere på dette programmet. Anonymkode: 5f3b0...d56 Veldig enig. Anonymkode: 37940...11d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 20. mai 2021 #1124 Del Skrevet 20. mai 2021 (endret) Lass4r skrev (1 time siden): Var jo Mikkel og Cornelius som fikk gullhammeren til Lars, de vant vel ikke pga progresjon? Du tenker på sesongen før det kanskje? Det har du helt rett i! Måtte gå tilbake å sjekke, og jeg tok feil. Jeg var sikker på at det var forrige sesong at det var de med mest progresjon som tok hammeren, men der husket jeg feil 😅 Men da blir det nå veldig spennende å se da hvem som får Lars sin hammer. Endret 20. mai 2021 av Ariana807 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 20. mai 2021 #1125 Del Skrevet 20. mai 2021 (endret) Min ukesrangering: Spoiler 1. Kurt og Veronica. Stor og romslig bod, ligner mer på et anneks enn en bod. Veldig fin plassering der den stod, og passer bruksområdet som omkledningsrom for bading. Snekkerfaglig som vanlig best i klassen, og fint innredet med det aller meste. Om ikke annet potensiale til det meste. Jeg kunne fint eid denne boden. Aina mente alt var surrete, og at det var lite oppbevaring... I forhold til hva, spør jeg? I alle fall ikke til de andre deltakerne! Finn forventet selvfølgelig å få hakaslepp, men fikk ikke det fordi han har så sykt høye forventninger til Kurt og Veronica. Jeg tenker Finn må ta seg en runde eller to med seg selv for å lage samme vilkår for alle parene. 2. Anna og Jone. En veldig god nr 2. Også en stor og fin bod, og veldig godt håndverk. Helt grei plassering, selv om den ruver veldig foran hytta. Jeg kunne også eid denne boden. Aina ber Anna og Jone, som eneste par, om å droppe panel innvendig for å bygge platting og benk utvendig. Finn støtter jo selvfølgelig dette. Men dette var vel ikke noe som inngikk i ukesprosjektet, eller hva? Og hvorfor fikk ikke C&A og T&T samme tilbakemelding? 3. Christine og Adrian. Liten og enkel bod. Ikke mer enn det. Jeg likte ikke plasseringen, selv om dommerne elsket den. Veldig mange snekkererror. Christine og Adrian høster store superlativer fra Finn og Aina. "Sjarm", "perfekt" og "treffer meg rett i hjertet". Seriøst? Lars på sin side var motvekt og slaktet snekkeringen. Heldigvis, for det var tidvis elendig håndverk. Boden falt ikke i smak hos meg. 4. Trine og Trude. En liten og enkel bod her også. Ikke særlig avansert. En utedo, som naboene og Aina kalte det. Aina mente Trine og Trude hadde innredet fint med disse plastikkurvene (?!). Finn syntes det var en fin "arbeidsbod". Hæ? Det er jo ikke plass til noe eller noen inni der! Boden falt ikke i smak hos meg. Man får helt tydelig se klasseforskjellen mellom K&V og A&J sammenlignet med C&A og T&T. Forskjellen har vært der hele veien, men denne uken var den særlig merkbar. Likevel virker det påfallende at K&V og A&J nesten blir "slaktet" i forhold til C&A og T&T, i alle fall av Aina og Finn. Hva er greia med det? Har det med klippingen å gjøre? Jeg finner det helt sykt at Kurt og Veronicas innredning er så mye dårligere enn C&A og T&T basert på tilbakemeldingene. Heldigvis trumfer Lars igjennom denne uken, for Aina og Finn burde ikke ha særlig med stemmerett i dette prosjektet! For snakk om tullete tilbakemeldinger av Aina og Finn denne runden. Episoden var full av pisspreik fra de begge i dag. Få de bort fra programmet! Endret 20. mai 2021 av Ctrl 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vintermorgen Skrevet 20. mai 2021 #1126 Del Skrevet 20. mai 2021 Ryddet for spoiling og brukerdebatt. Vintermorgen, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 20. mai 2021 #1127 Del Skrevet 20. mai 2021 Programmet kunne nok vært tjent med at det hadde blitt gitt poeng til alle lag i stedet for gullhammere. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #1128 Del Skrevet 20. mai 2021 Ctrl skrev (1 time siden): Min ukesrangering: Vis skjult innhold 1. Kurt og Veronica. Stor og romslig bod, ligner mer på et anneks enn en bod. Veldig fin plassering der den stod, og passer bruksområdet som omkledningsrom for bading. Snekkerfaglig som vanlig best i klassen, og fint innredet med det aller meste. Om ikke annet potensiale til det meste. Jeg kunne fint eid denne boden. Aina mente alt var surrete, og at det var lite oppbevaring... I forhold til hva, spør jeg? I alle fall ikke til de andre deltakerne! Finn forventet selvfølgelig å få hakaslepp, men fikk ikke det fordi han har så sykt høye forventninger til Kurt og Veronica. Jeg tenker Finn må ta seg en runde eller to med seg selv for å lage samme vilkår for alle parene. 2. Anna og Jone. En veldig god nr 2. Også en stor og fin bod, og veldig godt håndverk. Helt grei plassering, selv om den ruver veldig foran hytta. Jeg kunne også eid denne boden. Aina ber Anna og Jone, som eneste par, om å droppe panel innvendig for å bygge platting og benk utvendig. Finn støtter jo selvfølgelig dette. Men dette var vel ikke noe som inngikk i ukesprosjektet, eller hva? Og hvorfor fikk ikke C&A og T&T samme tilbakemelding? 3. Christine og Adrian. Liten og enkel bod. Ikke mer enn det. Jeg likte ikke plasseringen, selv om dommerne elsket den. Veldig mange snekkererror. Christine og Adrian høster store superlativer fra Finn og Aina. "Sjarm", "perfekt" og "treffer meg rett i hjertet". Seriøst? Lars på sin side var motvekt og slaktet snekkeringen. Heldigvis, for det var tidvis elendig håndverk. Boden falt ikke i smak hos meg. 4. Trine og Trude. En liten og enkel bod her også. Ikke særlig avansert. En utedo, som naboene og Aina kalte det. Aina mente Trine og Trude hadde innredet fint med disse plastikkurvene (?!). Finn syntes det var en fin "arbeidsbod". Hæ? Det er jo ikke plass til noe eller noen inni der! Boden falt ikke i smak hos meg. Man får helt tydelig se klasseforskjellen mellom K&V og A&J sammenlignet med C&A og T&T. Forskjellen har vært der hele veien, men denne uken var den særlig merkbar. Likevel virker det påfallende at K&V og A&J nesten blir "slaktet" i forhold til C&A og T&T, i alle fall av Aina og Finn. Hva er greia med det? Har det med klippingen å gjøre? Jeg finner det helt sykt at Kurt og Veronicas innredning er så mye dårligere enn C&A og T&T basert på tilbakemeldingene. Heldigvis trumfer Lars igjennom denne uken, for Aina og Finn burde ikke ha særlig med stemmerett i dette prosjektet! For snakk om tullete tilbakemeldinger av Aina og Finn denne runden. Episoden var full av pisspreik fra de begge i dag. Få de bort fra programmet! Fin oppsummering. Tenkte med en gang at C&A og T&T ikke hadde sjans denne uka. Hele bod-uka var malplassert. Virkelig. Anonymkode: 5f3b0...d56 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 20. mai 2021 #1129 Del Skrevet 20. mai 2021 Det er morsomt hvordan det i tidligere sesonger har blitt klaget på at gullhammerne har blitt delt ut for jevnt, mens det i år er for ujevnt og lite spennende 😛 Spoiler Jeg hadde trodd AC eller TT skulle få hammer denne uka for å jevne ut. Kommentarene til Finn og Aina var fullstendig tåpelige, jeg håper det er dårlig klipping som er årsaken og at de sa fine ting og. De virker nesten ute etter å finne noe å ta KV på, og de elsker alt AJ gjør. Trodde ikke det var mulig at KV vant med de tilbakemeldingene. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #1130 Del Skrevet 20. mai 2021 Ariana807 skrev (2 timer siden): Det har du helt rett i! Måtte gå tilbake å sjekke, og jeg tok feil. Jeg var sikker på at det var forrige sesong at det var de med mest progresjon som tok hammeren, men der husket jeg feil 😅 Men da blir det nå veldig spennende å se da hvem som får Lars sin hammer. Spoiler Hvis ikke KV får den, skjønner jeg absolutt ingenting. Angående positive/negative kommentarer: Selvfølgelig er det på grunn av spenningen, men jeg tror også det tenkes at man må gjøre opplevelsen så god man kan for TT og AC. Det er en helt tydelig mismatch i castingen, enten er KV og AJ for flinke og over et forventet nivå, eller så er TT og AC for "svake", og godt under hva man forventer. Det må være ekstremt kjipt å nå gå på uke 8 og nærmest vite at man skal jobbe omtrent livet av seg for ei hytte man overhodet ikke har sjanse på å vinne. Litt positivitet med på veien kan ikke skade. Anonymkode: 08f62...5c5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #1131 Del Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): De bodene blir så stygge. Huff. Anonymkode: 5f3b0...d56 Jeg lo når jeg så meglerene sin bod 😂 tenkte utedass med en gang + hva skjer med taket...nei altså det var latterlig dårlig Anonymkode: 7e490...f9c 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #1132 Del Skrevet 20. mai 2021 Ginny skrev (2 timer siden): Det er morsomt hvordan det i tidligere sesonger har blitt klaget på at gullhammerne har blitt delt ut for jevnt, mens det i år er for ujevnt og lite spennende 😛 Skjul innhold Jeg hadde trodd AC eller TT skulle få hammer denne uka for å jevne ut. Kommentarene til Finn og Aina var fullstendig tåpelige, jeg håper det er dårlig klipping som er årsaken og at de sa fine ting og. De virker nesten ute etter å finne noe å ta KV på, og de elsker alt AJ gjør. Trodde ikke det var mulig at KV vant med de tilbakemeldingene. Det er vel mer dømmingen det har vært klager på. At det er manglende innsikt og kriterier. Det er jo heller ikke spennende når de samme får hver uke. Hvorfor de skal lage en malplassert bod, men ha en halvferdig hytte innvendig fordi hytta egentlig ikke passer konseptet er for meg helt hull i hodet. I første sesong så var det også er par som slet med å karre til seg hammere. Da var det mye rar dømming, tilbakemeldinger og favorisering. Dette endret de noe på, men det er fortsatt mye subjektiv dømming. Anonymkode: 5f3b0...d56 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #1133 Del Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Skjul innhold Hvis ikke KV får den, skjønner jeg absolutt ingenting. Angående positive/negative kommentarer: Selvfølgelig er det på grunn av spenningen, men jeg tror også det tenkes at man må gjøre opplevelsen så god man kan for TT og AC. Det er en helt tydelig mismatch i castingen, enten er KV og AJ for flinke og over et forventet nivå, eller så er TT og AC for "svake", og godt under hva man forventer. Det må være ekstremt kjipt å nå gå på uke 8 og nærmest vite at man skal jobbe omtrent livet av seg for ei hytte man overhodet ikke har sjanse på å vinne. Litt positivitet med på veien kan ikke skade. Anonymkode: 08f62...5c5 Det har vært tydelig siden dag 1 at castingen har slått uheldig ut. Både med tanke på innholdet i programmet og ferdighetsnivået til deltakerne, og hvordan de passer sammen som gruppe. Anonymkode: 5f3b0...d56 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #1134 Del Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg lo når jeg så meglerene sin bod 😂 tenkte utedass med en gang + hva skjer med taket...nei altså det var latterlig dårlig Anonymkode: 7e490...f9c Skjønner ikke hvorfor de ikke fikk soverom 2. Bod ute gir null mening. Anonymkode: 5f3b0...d56 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #1135 Del Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Skjønner ikke hvorfor de ikke fikk soverom 2. Bod ute gir null mening. Anonymkode: 5f3b0...d56 Syns da bod gir mening, veldig nydelig å ha en bod. De skal vel pusse opp stue og sov nr 2 også? Anonymkode: f78d2...08c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #1136 Del Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Syns da bod gir mening, veldig nydelig å ha en bod. De skal vel pusse opp stue og sov nr 2 også? Anonymkode: f78d2...08c Nei. Nå er det inngangsparti og stue igjen før finaleuke. Mye av hytta vil da stå uferdig ettersom hytta er for stor og ikke passer konseptet... derfor gir ikke bod mening. Det har man heller aldri hatt med tidligere. Dette har vært med i tidligere sesonger: utekjøkken, soverom 1, bad, platting, kjøkken, inngangsparti + hems, soverom 2, stue, osv. Anonymkode: 5f3b0...d56 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #1137 Del Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 18.5.2021 den 21.19): Nå var boden eneste oppgaven denne uken så det var ikke så spesielt. De andre ukene noen har hatt snekkerhjelp så har de hatt andre oppgaver de jobbet med. Anonymkode: 37940...11d ...eller de har gått og hatt piknik eller annet sånn dill🙄🤷♀️ Anonymkode: f78ff...b93 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #1138 Del Skrevet 20. mai 2021 At det står så mye igjen er kanskje et resultat av at det tidligere år ikke har vært så mye bra arbeid og hyttene skulle selges, da er det tryggere å ha fokus ute og heller la fagfolk gjøre ting ferdig. Anonymkode: 17c6e...9da 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 20. mai 2021 #1139 Del Skrevet 20. mai 2021 (endret) Skjønner ikke at de som bygger et minihus ikke ser på hordan ting er gjort på det ferdige huset som står rett ved siden av. Endret 20. mai 2021 av PetterKanin 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #1140 Del Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): At det står så mye igjen er kanskje et resultat av at det tidligere år ikke har vært så mye bra arbeid og hyttene skulle selges, da er det tryggere å ha fokus ute og heller la fagfolk gjøre ting ferdig. Anonymkode: 17c6e...9da Det har vært en del artikler om dette. De retter opp noe i etterkant før de selger hyttene, men på langt nær alt. Tror de bare har vært uheldig med hyttene i år. Og castingen. Anonymkode: 5f3b0...d56 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå