AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #1101 Del Skrevet 19. mai 2021 Tok meg litt tid til å se gjennom alle episodene og her er oppsummering av alle vinnere og hva slags konkurranser det har vært frem til og med tirsdagens episode denne uken. Uke 1 Ukesprosjekt: Utekjøkken Hammer: KV Dørskilt: Vinner - AJ. Premie: Velge hytte først Verktøykasse: Vinner: AJ. Premie: Boblebad Skru sammen Cubastol: Vinner: KV. Premie: utegrill Uke 2 Ukesprosjekt Soverom Hammer: KV Skap/Benk: Vinner: TT Premie: Snekker Minihage: Vinner : TT Premie: Sengetøy Uke 3 Ukesprosjekt: Fasade og inngangsparti: Vinner: KV Sy vimpel: Vinner: AC Premie: Snekker Huskelek: Vinner: KV Premie: Lyd Uke 4 Ukesprosjekt: Bad: Vinner: AJ Badeender: Vinner: AJ: Premie: Joker Lodding; Vinner: TT Premie: Boblebad Uke 5 Ukesprosjekt. Terrasse: Vinner: AC Fugleskremsel: Vinner: T og svoger Premie: Joker Herbarium: Vinner: KV Premie: Utepeis Uke 6 Ukesprosjekt: Kjøkken og kjøkkenhage: Vinner: AJ Kake: Vinner: AJ Premie: Gavekort Ståltrådpynt: Vinner: TT Premie: Kjøkkenmontør Uke 7 Ukesprosjekt: Bod: Vinner ? Fuglekasse: Vinner KV: Premie: Snekker Gullhammer KV: 3 AJ: 2 AC: 1 TT: 0 Konkurranser KV: 4 AJ: 4 AC: 1 TT: 5 Anonymkode: ac846...3a6 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #1102 Del Skrevet 19. mai 2021 De bodene blir så stygge. Huff. Anonymkode: 5f3b0...d56 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #1103 Del Skrevet 19. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): De bodene blir så stygge. Huff. Anonymkode: 5f3b0...d56 Hadde du klart noe bedre på 3-4 dager? Anonymkode: 56cbe...680 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #1104 Del Skrevet 19. mai 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): De skal da ikke bo vegg i vegg. Det er et ganske stort hyttefelt. Tviler på at funkyfamilien roper og skriker utover hele der. Det er da også noe å henge seg opp i. Det er forøvrig en egen tråd om funkygine inne på rampelys. Ta heller diskusjonen der. Jeg svarer på akkurat det jeg vil svare på, så hersketeknikkene kan du legge fra deg. Her ønsker vi å diskutere programmet og hyttebygging - ikke funkygine. Anonymkode: 5f3b0...d56 Du har lov å diskutere hva du vil, på samme måte som jeg har lov til det 😉 Det er ikke hersketeknikk, det var du som klagde. Men du er kanskje sjefen her? Det er kanskje du som bestemmer? Ikke det nei 🤦♀️ Det er helt sikkert en egen tråd om henne. Men den har jeg ingen interesse av å gå inn i. Hun bygger hytte i samme område som sommerhytta, begge deler er Forøvrig driftet av tv2. Så helt tilfeldig er det nok heller ikke. Hadde ikke du klaget så fælt så hadde det ikke vært mer om henne heller. Men siden du drar det ut 😂 Anonymkode: 6ee85...c99 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #1105 Del Skrevet 19. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor er det teit? De har jo vunnet konkurransene liksom. Anonymkode: 5f3b0...d56 fordi jeg syns det burde stått igjen og vært en del av hytta:) ja det er jo konkurranse på lik linje som at det er en stor konkurranse å vinne hytta! Anonymkode: 027ec...981 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prague Skrevet 19. mai 2021 #1106 Del Skrevet 19. mai 2021 Sigyn skrev (På 14.5.2021 den 0.18): Går mot strømmen, likte tvillingenes kjøkken best jeg. Elsker fargen, og det var generelt koselig (selv om jeg ikke ville hatt høyglans). Anna og Jone, samt Christine og Adrian, hadde kjøkken som går under "fint, men mørkt og ikke veldig koselig" synes jeg. Kurt og Veronica sitt likte jeg minst. Hittil synes jeg de har tatt mange kjedelige valg, denne uken vil jeg legge til småharry i tillegg. Og skjønner meg egentlig ikke på fargene, gullet, gipsveggene mm - det er jo ingenting som overhodet antyder at det faktisk er en fjellhytte, ikke leilighet i byen? (men de gjør det ofte teknisk bra da, ser den) Enig med deg- hadde håpet de vant denne uka. Men de kunne godt ha valgt noe annet enn høyglans kjøkken. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #1107 Del Skrevet 19. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hadde du klart noe bedre på 3-4 dager? Anonymkode: 56cbe...680 Og hvor jeg har skrevet det? Slutt å tillegg meg meninger jeg ikke har eller påstå at jeg har sagt noe jeg ikke har sagt. Jeg synes det er tullete at de skal bygge bod, de kunne heller tatt soverom 2 feks. Det skjønner vel du også hadde du fulgt med i tråden. Vennligst ikke sleng dritt. Anonymkode: 5f3b0...d56 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #1108 Del Skrevet 19. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): fordi jeg syns det burde stått igjen og vært en del av hytta:) ja det er jo konkurranse på lik linje som at det er en stor konkurranse å vinne hytta! Anonymkode: 027ec...981 Det blir ikke helt det samme. Anonymkode: 5f3b0...d56 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lalaB Skrevet 19. mai 2021 #1109 Del Skrevet 19. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): fordi jeg syns det burde stått igjen og vært en del av hytta:) ja det er jo konkurranse på lik linje som at det er en stor konkurranse å vinne hytta! Anonymkode: 027ec...981 Det bør jo være likt uavhengig om det er boblebad eller gavekort de vinner. Om de bruker gavekort til å kjøpe pynteputer og kjøkkenduppeditter så er ikke det så naturlig å la det følge hytta. Hyttene selges jo ikke møblert etterpå. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 19. mai 2021 #1110 Del Skrevet 19. mai 2021 Så lite vi har fått se av idéer, kronologisk fremgang og utførelse så er det vanskelig å si hvem jeg tror vinner i morgen. Blir det første gullhammer til TT? Hvor argumentet er at de har forbedret snekringen sin voldsomt? Eller blir den delt ut til paret med best bod? Hadde de andre oppgaver? Jeg husker ikke. Whatever. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #1111 Del Skrevet 20. mai 2021 Torsdagens episode Spoiler Nesten sjokkert over hvor mye mer Finn og Aina krever av KV enn av de andre. Ting kan være plettfritt, så klager de på en hylle og en benk. Nesten ufyselige var de. Hadde blitt skikkelig sur om ikke KV hadde vunnet denne uken. Da synes jeg ikke lenger det ville vært verdt å følge med mer. Hadde ikke det ikke vært for at byggingen hadde vært mest i fokus hadde de nok ikke fått hammeren. Ikke det at jeg liker alt det KV gjør, men de gjør alltid mer samt mer gjennomført. Anonymkode: 17c6e...9da 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 20. mai 2021 #1112 Del Skrevet 20. mai 2021 Ukesfinale: Spoiler Jeg trodde faktisk, slik de snakket, at de kom til å gjøre den «utdelingen» med å gi tvillingene hammeren. Og jeg hadde kjøpt den altså. KV ja de... de hadde en stor fint bygget bod, men jeg er enig i at det var lite på innsiden. Ville hatt mer et eller annet av knagger ol. Alle hadde fine boder, de andre hadde mer på innsiden, to av lagene hadde en del mindre boder. Grei uke, gleder meg til neste uke. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lass4r Skrevet 20. mai 2021 #1113 Del Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Torsdagens episode Vis skjult innhold Nesten sjokkert over hvor mye mer Finn og Aina krever av KV enn av de andre. Ting kan være plettfritt, så klager de på en hylle og en benk. Nesten ufyselige var de. Hadde blitt skikkelig sur om ikke KV hadde vunnet denne uken. Da synes jeg ikke lenger det ville vært verdt å følge med mer. Hadde ikke det ikke vært for at byggingen hadde vært mest i fokus hadde de nok ikke fått hammeren. Ikke det at jeg liker alt det KV gjør, men de gjør alltid mer samt mer gjennomført. Anonymkode: 17c6e...9da Spoiler Kan godt hende dommerne klippes mer kritiske til KV for å skape spenning da, for om de åpenbart er mer imponert over KV blir det jo ingen spennende ukesfinale De blir sikkert bedt om å sette fingeren på noe, og da klipper de jo inn det svaret så det ikke blir åpenbart hva resultatet av ukesfinalen blir. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #1114 Del Skrevet 20. mai 2021 Kan ikke de som faktisk snekrer best og som gjør det best alt i alt bare vinne da? er det om å gjøre og finne noe å trekke på og som egentlig ikke er å finne? aina og finn er to fjompenisser! Anonymkode: 027ec...981 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 20. mai 2021 #1115 Del Skrevet 20. mai 2021 (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kan ikke de som faktisk snekrer best og som gjør det best alt i alt bare vinne da? er det om å gjøre og finne noe å trekke på og som egentlig ikke er å finne? aina og finn er to fjompenisser! Anonymkode: 027ec...981 I fjor var det ikke de som snekret best, men de som hadde hatt den beste progresjonen gjennom ukene som fikk Lars sin hammer. Så jeg er veldig spent på hva Lars sier denne gangen. Tror vi alle her inne nesten er enig i at vi gjerne ønsker oss nye dommere. *Redigering: var ikke paret med best progresjon som fikk hammeren i fjor, men det laget som hadde vært like gode fra start av 😅 Endret 20. mai 2021 av Ariana807 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #1116 Del Skrevet 20. mai 2021 Ariana807 skrev (20 minutter siden): I fjor var det ikke de som snekret best, men de som hadde hatt den beste progresjonen gjennom ukene som fikk Lars sin hammer. Så jeg er veldig spent på hva Lars sier denne gangen. Tror vi alle her inne nesten er enig i at vi gjerne ønsker oss nye dommere. Ja, så på tide at de byttes ut! skjønner ikke dømminga deres Anonymkode: 027ec...981 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #1117 Del Skrevet 20. mai 2021 Fy søren som Aina irriterer meg! Ærlig talt altså. Boden til Far og datter, og Anna og Jone var finest. Men hun kritisere de? Mtp hvordan de andre ser ut 😮 Finn trenger virkelig ikke å være med i programmet! Bytt ut Aina og Finn asap ! Anonymkode: 15bb6...13c 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lass4r Skrevet 20. mai 2021 #1118 Del Skrevet 20. mai 2021 Ariana807 skrev (26 minutter siden): I fjor var det ikke de som snekret best, men de som hadde hatt den beste progresjonen gjennom ukene som fikk Lars sin hammer. Så jeg er veldig spent på hva Lars sier denne gangen. Tror vi alle her inne nesten er enig i at vi gjerne ønsker oss nye dommere. Var jo Mikkel og Cornelius som fikk gullhammeren til Lars, de vant vel ikke pga progresjon? Du tenker på sesongen før det kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #1119 Del Skrevet 20. mai 2021 Spoiler Så kjipt at man vet på forhånd hvem som vinner uka. Hadde trekt meg om jeg var søstrene eller meglerne. De har jo ikke sjans til å ta igjen fire hammere. Det er for ujevnt i år. Null spenning. Håpløst. Anonymkode: 5f3b0...d56 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #1120 Del Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Skjul innhold Så kjipt at man vet på forhånd hvem som vinner uka. Hadde trekt meg om jeg var søstrene eller meglerne. De har jo ikke sjans til å ta igjen fire hammere. Det er for ujevnt i år. Null spenning. Håpløst. Anonymkode: 5f3b0...d56 Ikke enig med resultatet i dag. Anonymkode: a38b3...d5e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå