AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #1061 Del Skrevet 18. mai 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg er spent på neste sesong og om de har fått med seg noe av kritikken her. I denne tråden er man jo hardbarka seer, og om man mister de pga dårlig klipping bør man gjøre noe. Anonymkode: dc3bb...71e Tror ikke tv2 gidder å lese her gitt... Anonymkode: 5f3b0...d56 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #1062 Del Skrevet 18. mai 2021 Jeg lurer på om det er så mye planting og bygging av bod på grunn av sponsorene av programmet. Anonymkode: 371dc...3f3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #1063 Del Skrevet 18. mai 2021 loveli skrev (1 time siden): Jeg håper det hjalp litt for Adrian at det kom et etablert homsepar inn, som normaliserer homofili for han. Adrian har sagt at han føler på mye skam rundt det å være homofil, pga fordommer han plukker opp rundt seg. Stakkars gutt, håper han får det lettere med dette etterhvert. 🤗 Men det var kanskje fint for han å se at homser kan leve et normalt a4-liv også med barn og åpenlys kjærlighet for hverandre, hvis det er det han ønsker. Kjære vene, lever du i 1980 eller? Anonymkode: 146fb...08e 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #1064 Del Skrevet 18. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Litt er greit nok, men det er jo blitt halve programmet. Når de filma TogT som satt på benken og bare så ut i luften.. det føltes jo ut som flere minutter. Og det hadde kanskje holdt med at Guri sa at - Her på Mjøsli er det mye knott, noe deltakerne merker godt. Og et lite kort klipp. Anonymkode: 027ec...981 Fint om Guri sier minst mulig tenker jeg. Spoler alltid over henne. Har ønska meg ny programleder siden andre sesong. Med tanke på at hytta er for stor til at den kan ferdigstilles, så passer ikke hytta konseptet. Vi ser kun brune vegger, stein og stein. Anonymkode: 5f3b0...d56 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #1065 Del Skrevet 18. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Funkygine bygger hytte i det området. Anonymkode: 6ee85...c99 Det har ingenting med saken å gjøre. Sommerhytta ble spilt inn lenge før de kjøpte tomt der. Anonymkode: 5f3b0...d56 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #1066 Del Skrevet 18. mai 2021 Ginny skrev (2 timer siden): Hvorfor har de valgt å bruke KK som tidligere deltagere? Hva skal de komme med råd om, hva man kan kjøpe for pengene man får når man selger hytta? Det har vært så mange andre fine deltagere, hvorfor er det alltid KK? Særlig når det ble så mye styr og jukseanklager etter deres sesong.. Bod kunne vært veldig interessant, det er jo noe helt annet å sette opp et bygg selv. Men produksjonen har jo valgt å ikke ha fokus der. De hadde med de i fjor også. Tror de kun har de med for pr. De er jo pr kåte de også. Anonymkode: 5f3b0...d56 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #1067 Del Skrevet 18. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det har ingenting med saken å gjøre. Sommerhytta ble spilt inn lenge før de kjøpte tomt der. Anonymkode: 5f3b0...d56 Jeeeez, det var noen som nevnte at det ikke var noe salgsfremmende hvordan de fremhever all knotten og de løse geitene. I tillegg får man da hele familien Funky som er rimelig høylytte med på kjøpet. Jeg vet ikke helt når hun kjøpte tomt, men veldig lenge etter innspilling var det nok ikke. Sånn siden innspillingen foregikk for ca 1 år siden 😉 Dersom du ikke syntes det har noe med saken å gjøre, hvorfor brukte du tid på å svare? Det er da masse annet her du kan svare på som sikkert interesserer deg ❤️ Anonymkode: 6ee85...c99 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 18. mai 2021 #1068 Del Skrevet 18. mai 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kjære vene, lever du i 1980 eller? Anonymkode: 146fb...08e Å, deg igjen... Hva mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #1069 Del Skrevet 18. mai 2021 All denne klagingen på Anna... 😫 Hvis Jone har problemer med det så klarer han å si ifra selv, ellers må han lære seg det. Tror ikke det hjelper han at dere sitter på KG og slenger dritt. Tenk om hun leser her inne? Eller familien hennes? Tenk om dere, deres barn eller noen dere bryr dere om hadde blitt omtalt på denne måten. Tror ikke det er en eneste side her uten dritt om Anna. Hva får dere ut av det og hva får andre ut av det? Hva med å spre litt glede istedenfor. Anonymkode: 27dab...7b2 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honningmor Skrevet 18. mai 2021 #1070 Del Skrevet 18. mai 2021 Sommerhytta i år er driiiiit kjedelig Skuffa! Fatter ikke hva som skjer med klippinga? Er jo bare tull hele greia. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 18. mai 2021 #1071 Del Skrevet 18. mai 2021 loveli skrev (28 minutter siden): Å, deg igjen... Hva mener du? Skal vi se. "homser" som du kaller det har levd normalt i ganske mange år allerede. Adrian er en del av en større gjeng og det var til tv han kom ut. At homofile får barn og gifter seg har vært normalt siden før Adrian ble født og det har vært normalt hele hans oppvekst. Det er nok det brukeren reagerer på Jeg og egentlig. Veldig rar uttalelse.. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 18. mai 2021 #1072 Del Skrevet 18. mai 2021 Elhaym skrev (51 minutter siden): Skal vi se. "homser" som du kaller det har levd normalt i ganske mange år allerede. Adrian er en del av en større gjeng og det var til tv han kom ut. At homofile får barn og gifter seg har vært normalt siden før Adrian ble født og det har vært normalt hele hans oppvekst. Det er nok det brukeren reagerer på Jeg og egentlig. Veldig rar uttalelse.. Ok, men da har dere jo ikke fulgt med. JEG tenker ikke sånn om homofile, ADRIAN gjør det. HAN har sagt at det er vanskelig for han at han er homofil, HAN har sagt at han har holdt det skjult for omverdenen fordi HAN føler skam rundt det å være homofil. HAN føler det er et voldsomt stigma rundt det å bære homofil. HAN kaller det å være homo. Konteksten her har jo alt å si, jeg hadde da aldri sagt det jeg sa hvis ikke konteksten var at ADRIAN føler det som han gjør rundt det å være homofil. HAN har sagt at HAN skulle ønske han var heterofil. De som har fulgt med på Sommerhytta har sett dette og de som har lest hele denne tråden har fått med seg at jeg ikke har noe imot homofile. Jeg var den første til å gratulere han i denne tråden da han kom ut og jeg sa i den forbindelse at jeg håper vi en gang kommer dit at homofile ikke trenger å komme ut av skapet, men at det å være homofil blir likestilt det å bære heterofil og derfor ikke noe å snakke om. Kan vi bare sette strek over denne misforståelsen? Seriøst, dere tar helt feil slutning. Håper de som misforsto innlegget mitt kan lese det på nytt med denne informasjonen i bakhodet, kanskje dere klarer å lese det med nye briller og forstå hvor det jeg sa kom fra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #1073 Del Skrevet 18. mai 2021 Skal de male naken mann eller dame i morgen? Synes det er tullete å drive med det i et slikt program. Anonymkode: b3c62...883 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #1074 Del Skrevet 18. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeeeez, det var noen som nevnte at det ikke var noe salgsfremmende hvordan de fremhever all knotten og de løse geitene. I tillegg får man da hele familien Funky som er rimelig høylytte med på kjøpet. Jeg vet ikke helt når hun kjøpte tomt, men veldig lenge etter innspilling var det nok ikke. Sånn siden innspillingen foregikk for ca 1 år siden 😉 Dersom du ikke syntes det har noe med saken å gjøre, hvorfor brukte du tid på å svare? Det er da masse annet her du kan svare på som sikkert interesserer deg ❤️ Anonymkode: 6ee85...c99 De skal da ikke bo vegg i vegg. Det er et ganske stort hyttefelt. Tviler på at funkyfamilien roper og skriker utover hele der. Det er da også noe å henge seg opp i. Det er forøvrig en egen tråd om funkygine inne på rampelys. Ta heller diskusjonen der. Jeg svarer på akkurat det jeg vil svare på, så hersketeknikkene kan du legge fra deg. Her ønsker vi å diskutere programmet og hyttebygging - ikke funkygine. Anonymkode: 5f3b0...d56 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #1075 Del Skrevet 18. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): All denne klagingen på Anna... 😫 Hvis Jone har problemer med det så klarer han å si ifra selv, ellers må han lære seg det. Tror ikke det hjelper han at dere sitter på KG og slenger dritt. Tenk om hun leser her inne? Eller familien hennes? Tenk om dere, deres barn eller noen dere bryr dere om hadde blitt omtalt på denne måten. Tror ikke det er en eneste side her uten dritt om Anna. Hva får dere ut av det og hva får andre ut av det? Hva med å spre litt glede istedenfor. Anonymkode: 27dab...7b2 Var en sak i se og hør for litt siden om de to ettersom de har fått mye kritikk for hvordan de fremstilles på tv, og hvordan Anna snakker til Jone. Mener noen la ut en link her til det. Anonymkode: 5f3b0...d56 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #1076 Del Skrevet 18. mai 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Skal de male naken mann eller dame i morgen? Synes det er tullete å drive med det i et slikt program. Anonymkode: b3c62...883 De har hatt med det tidligere også hvis jeg ikke husker feil. La de styre på. Konkurransene er bare tull allikevel. Unner meglerparet å vinne en konkurranse. Anonymkode: 5f3b0...d56 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oida Skrevet 19. mai 2021 #1077 Del Skrevet 19. mai 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Skal de male naken mann eller dame i morgen? Synes det er tullete å drive med det i et slikt program. Anonymkode: b3c62...883 Når de nå engang skal ha disse konkurransene er det greit at det er noe lagene stiller forholdsvis likt. Utfallet av fuglekasse konkurransen var gitt på forhånd. Kjedelig for de andre tre lagene. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #1078 Del Skrevet 19. mai 2021 Ginny skrev (13 timer siden): Hvorfor har de valgt å bruke KK som tidligere deltagere? Hva skal de komme med råd om, hva man kan kjøpe for pengene man får når man selger hytta? Det har vært så mange andre fine deltagere, hvorfor er det alltid KK? Særlig når det ble så mye styr og jukseanklager etter deres sesong.. Bod kunne vært veldig interessant, det er jo noe helt annet å sette opp et bygg selv. Men produksjonen har jo valgt å ikke ha fokus der. Eneste jeg klarte å fokusere på var øyenbryna til han ene av de, tror det er Knut? De var farget litt for hardt. Med det anstrengte smilet i tillegg og lyse øynene så det en smule skummelt ut.. 😮 Anonymkode: 027ec...981 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #1079 Del Skrevet 19. mai 2021 Oida skrev (54 minutter siden): Når de nå engang skal ha disse konkurransene er det greit at det er noe lagene stiller forholdsvis likt. Utfallet av fuglekasse konkurransen var gitt på forhånd. Kjedelig for de andre tre lagene. De har så mange konkurranser underveis at det skal godt gjøres å være best i alle. Kurt var ikke en reser på symaskinen, akkurat. Og hvem er proffe på fugleskremsel? Hvordan kunne noen vite at Kurt var så god på blomster? Og det der rørgreiene de skulle sette sammen? Anonymkode: dc3bb...71e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oida Skrevet 19. mai 2021 #1080 Del Skrevet 19. mai 2021 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): De har så mange konkurranser underveis at det skal godt gjøres å være best i alle. Kurt var ikke en reser på symaskinen, akkurat. Og hvem er proffe på fugleskremsel? Hvordan kunne noen vite at Kurt var så god på blomster? Og det der rørgreiene de skulle sette sammen? Anonymkode: dc3bb...71e Fugleskremsel, vimpel, presse blomster sammen med akt tegning er noe mer uforutsigbar konkurranse enn snekring. Nå er det en gang slik at et par er mye bedre på det området en de andre tre. Som kom godt frem når datterens bidrag stort sett bare var å være håndlanger av skruer og lime pinner på taket. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå