AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #1021 Del Skrevet 17. mai 2021 Hvem i f**n er det som er ansvarlig for klippingen?! Så mye tid med knottproblem. Akkompagnert med idiotisk musikk. Fy f... jeg er lei av årets sesong! Ikke en eneste tegning av bod har vi fått sett. Ikke en eneste diskusjon om hvordan den skal se ut, beregning av materialbruk etc. Har sett alle episodene av alle sesongene, men nu tror jeg nesten jeg er ferdig. Anonymkode: e9a8c...b46 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #1022 Del Skrevet 17. mai 2021 ANgående mandagens episode, trodde vi skulle gå en hel episode uten å se noe hos far og datter, men når det var et par minutter igjen så valgte de å vise oss litt av det de hadde begynt med. Det var MYE viktigere å vise flirende søstre eller knott... Vi har fått se hele området som er valgt ut for bod hos alle unntatt far/datter, der har de bare sagt at det vil være i nærheten av boblebadet. Anonymkode: ac846...3a6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #1023 Del Skrevet 17. mai 2021 Jeg syntes egentlig det er gøy med litt fnising og moro, og at de plages mot knott er helt fint å ha som en kort sekvens. Tilsammen hadde dette tatt ca 5 minutter og er fint som koselige avbrekk fra snekring og fag. Men jeg syntes absolutt det er altfor mye kjedelige talking heads intervjuer, uinteressant kjekling, par som bare står der og ikke gjør noe, klaging på at man er sliten, osv osv. Jeg ønsker også skisser og tegninger av hva de planlegger og informasjon om prosessen bygge bod. Kanskje noen inspirasjonsbilder eller ett eller annet. Og at både fagfolk og deltakerne snakker mer om hva de gjør underveis og hvorfor. For eksempel syntes jeg runden der de gikk rundt og planla beliggenheten til boden var relevant, men jeg savnet å høre mer begrunnelser og hvorfor/hvorfor ikke. Jeg savner egentlig en slags Ole Martin som i 4 stjerners middag, som kan kommentere faglig på de valgene deltakerne gjør underveis og vise alternativ. Dette kunne jo alle dommerene bidratt til. Da får man også litt mer innblikk i hva de vektlegger. Anonymkode: 152a5...efb 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #1024 Del Skrevet 18. mai 2021 Jeg er spent på neste sesong og om de har fått med seg noe av kritikken her. I denne tråden er man jo hardbarka seer, og om man mister de pga dårlig klipping bør man gjøre noe. Anonymkode: dc3bb...71e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #1025 Del Skrevet 18. mai 2021 Jeg må si jeg fikk et helt annet inntrykk av Jone i episoden som ble sendt igår. Jeg klarer ikke helt sette fingeren på hva det er, men det er et eller annet med han som irriterer meg / som jeg ikke liker. Håper virkelig ikke han kommer gjennom med forslaget sitt med å lage en slags man cave bod full med fotball plakater og tv, da svarer de jo ikke helt på oppgaven i seg selv. Men samtidig virker han ganske bestemt og litt vrang så forundrer meg ikke om han kommer gjennom med noe av det. Og jeg blir så glad av å se på A og C, herlighet for noen gledesspredere, så blide og morsomme i hver eneste episode! Jeg har på følelsen av at far og datter får hammer denne uka, om de faktisk klarer å bli ferdig og få til planen de har tenkt ut Anonymkode: 027ec...981 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #1026 Del Skrevet 18. mai 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg må si jeg fikk et helt annet inntrykk av Jone i episoden som ble sendt igår. Jeg klarer ikke helt sette fingeren på hva det er, men det er et eller annet med han som irriterer meg / som jeg ikke liker. Håper virkelig ikke han kommer gjennom med forslaget sitt med å lage en slags man cave bod full med fotball plakater og tv, da svarer de jo ikke helt på oppgaven i seg selv. Men samtidig virker han ganske bestemt og litt vrang så forundrer meg ikke om han kommer gjennom med noe av det. Og jeg blir så glad av å se på A og C, herlighet for noen gledesspredere, så blide og morsomme i hver eneste episode! Jeg har på følelsen av at far og datter får hammer denne uka, om de faktisk klarer å bli ferdig og få til planen de har tenkt ut Anonymkode: 027ec...981 Det er jo bare noe de tuller med 😆 Akkurat som at tvillingene skal ha pølsebod, A+C ha italiensk restaurant og far og datter ha badeandoppbevaring. Jeg syntes hverken Anna eller Jone er noe gode på å kommunisere med hverandre, det blir ofte veldig surt og mye frem og tilbake av "ja, da gjør vi det som du vil, nei vi kan gjøre det på din måte, nei du kan bestemme ja da gjør vi det sånn da, nei det er det samme for meg, hva vil du?" 🙈 Anonymkode: 152a5...efb 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #1027 Del Skrevet 18. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er jo bare noe de tuller med 😆 Akkurat som at tvillingene skal ha pølsebod, A+C ha italiensk restaurant og far og datter ha badeandoppbevaring. Jeg syntes hverken Anna eller Jone er noe gode på å kommunisere med hverandre, det blir ofte veldig surt og mye frem og tilbake av "ja, da gjør vi det som du vil, nei vi kan gjøre det på din måte, nei du kan bestemme ja da gjør vi det sånn da, nei det er det samme for meg, hva vil du?" 🙈 Anonymkode: 152a5...efb Jaa, er kanskje der det ligger🤣 jeg vet ikke alltid om han kødder eller ikke nei kommunikasjonen de i mellom virker ikke helt god, derfor jeg syns A og C sitt humør løfter litt episodene😂 Anonymkode: 027ec...981 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 18. mai 2021 #1028 Del Skrevet 18. mai 2021 Det er jo bare klaging over hvor sliten de er. Vanskelig å komme i gang. Off, huff, nei.. Like motivasjon. Ikke fått slappet av nok i helgen osv osv. Også den knotten da.. 5 min med klasking og mas. Veldig lite inspirerende for seerne å følge med på. Skal i gang med å bygge en bod selv, for første gang. Kunne vært kjekt å fått sett noe planlegging og bygging programmet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #1029 Del Skrevet 18. mai 2021 Tirsdagens episode Spoiler Far og datter som har valgt snekker i premien for fuglekassen. Synes det hadde vært en glimrende måte å vise oss seere hvordan snekkeren og far kom fram til løsningen og ikke bare far som sier at snekkeren kom på en bra løsning. A+J sine holdninger mot hverandre er fortsatt like irriterende å se på. Vil heller se leende søstres måte å føle de ikke helt får til det de vil enn A+J som viser så dårlig stemning. Venneparet er også mer hyggelige å se. Far og datter vil jeg se mer av, vil ha far til å forklare hvordan de tenker om jobben.... Denne uken blir ikke lett for datter, hun blir bare slave enn så lenge. Anonymkode: 17c6e...9da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 18. mai 2021 #1030 Del Skrevet 18. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er spent på neste sesong og om de har fått med seg noe av kritikken her. I denne tråden er man jo hardbarka seer, og om man mister de pga dårlig klipping bør man gjøre noe. Anonymkode: dc3bb...71e Må jo nesten tro at de har en helt egen person som sitter å noterer ned alt av kritikk her inne 😂 Kan håpe, men er ikke sikker på det 🤞🏻 Tirsdag ep: Spoiler Ja far og datter kan få til noe her, men synd de droppet å isolere boden. Med snekker og alt, kunne de nok klart det. Men det blir som det blir. Faktisk viser Jone litt her at han kan snakke tilbake til Anna. Og jeg liker jo den litt sarkastiske måten Anna snakker på, da jeg er helt lik jeg og. «Skal du ikke ta av deg alle klærne» 😂 Jeg hadde svart akkurat likt 😂 Gleder meg til neste ep. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #1031 Del Skrevet 18. mai 2021 Forrige uke må de jo ha vist den diskusjonen mellom Anna og Jone der de diskuterer gavekort eller ikke i hver eneste episode? Altså, har de virkelig så lite å vise at de må kjøre samme intervjusekvens om og om og om igjen? De kan jo ikke ha kranglet særlig mye gjennom disse fire dagene, om det er den ene krangelen som må vises hver dag? Jeg liker egentlig Anna og Jone, selv om hun innimellom kan fremstå som dårlig på å gi Jone kred og ros. Men jeg sleit litt med den "dum og deilig" sekvensen, der hun sa "du er i hvert fall dum" før hun modererte seg til "du er i hvert fall deilig" da Jone spurte hva hun sa. Men jeg ville nok avskrevet det på "søvnmangel"- irritasjonskontoen. I mandagens episode var det jo veldig til fokus på knott. Jeg kjente at med geiter som spiser alt utendørs, og masse knott som tydeligvis er skikkelig plagsomt, så er ikke dette akkurat god reklame for hyttefeltet. (Burde de ikke prøve å få hyttene og stedet til å fremstå som attraktivt? Siden de sponses med hyttene og sånt? ) Dårlig reklame å få det til å fremstå som et sted der du ikke orker å være ute på grunn av plagsom knott. Anonymkode: aad7e...379 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #1032 Del Skrevet 18. mai 2021 Spoiler Jeg skjønner mer virkelig ikke på valgene produksjonsselskapet tar... Her kaster man bort tid på plystring, eggesteking, knott, krangling og limonade, men når KV får besøk av en snekker som kommer med masse tips og triks, så blir det en montasje med musikk over. Dette har gått fra å være en oppussingskonkurranse med sosialt dryss, til å bli prating, krangling, syting og naturfotografi med litt snekring nå og da. Jeg har faktisk ikke sett alt i år, for et par uker var enkelte programmer produsert med heftig bruk av copy/paste fra episoden før. Da mista jeg interessen. Nok en gang vant KV, og det var som vanlig velfortjent! Hvis de ikke vinner hele greia, med tanke på at de byggmessig går de andre en høy gang, så er det helt koko. Det eneste som kan felle dem, er den kjipe trynefaktordømmingen. Anonymkode: 87f23...d39 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #1033 Del Skrevet 18. mai 2021 Forstår ikke hvorfor de skal lage bod. Det hadde vært mye bedre med soverom 2 eller hems. Kjedelig å vinne en halvferdig hytte. Har det rabla for tv2? Og årets klipping. Det er krise. Anonymkode: 5f3b0...d56 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #1034 Del Skrevet 18. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Forstår ikke hvorfor de skal lage bod. Det hadde vært mye bedre med soverom 2 eller hems. Kjedelig å vinne en halvferdig hytte. Har det rabla for tv2? Og årets klipping. Det er krise. Anonymkode: 5f3b0...d56 Problemet er vel at årets "hems" i virkeligheten er en full 2. et med 2 soverom og stue. Altså blir dette enormt mye jobb, MYE mer enn den lille hemsen de hadde i fjor. (Som i seg selv var kjempestress på en uke.) Anonymkode: aad7e...379 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #1035 Del Skrevet 18. mai 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Problemet er vel at årets "hems" i virkeligheten er en full 2. et med 2 soverom og stue. Altså blir dette enormt mye jobb, MYE mer enn den lille hemsen de hadde i fjor. (Som i seg selv var kjempestress på en uke.) Anonymkode: aad7e...379 Og toalett! Enig i at det blir for mye å ta hele. Men de kunne jo feks tatt stua eller ett soverom Anonymkode: 152a5...efb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #1036 Del Skrevet 18. mai 2021 Merker at tvillingene nå begynner å bli lei og demotiverte for at de ikke har noen gullhammere. Tipper produksjonen får det med seg å at de da "vinner" denne ukes hammer. Jeg har hele tiden prøvd å se Anna med positive øyne, men hun er jo aldri hyggelig med Jone. Å skulle hun ha et hyggelig øyeblikk, så avsluttes det alltids med et stikk. Anonymkode: 6b5f0...bd3 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 18. mai 2021 #1037 Del Skrevet 18. mai 2021 Dagens episode: Spoiler Av det lille vi fikk se av ukesprosjektet i dag så imponerer Anna og Jone meg med tanke på deres utgangspunkt, og kan fort bli en konkurrent til gullhammeren selv om Kurt og Veronica som vanlig er i en egen klasse. Disse to parene bygger jo anneks i forhold til de andre to parene. Det er likevel vanskelig å se at noen andre enn Kurt og Veronica vinner denne uken. Ellers: ZzZ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snute Skrevet 18. mai 2021 #1038 Del Skrevet 18. mai 2021 Syns det er synd at det blir brukt så utrolig mye tid ute, syns de burde fått bedre tid eller gjort mer inne i hytta. Det er vel to rom mindre inne i år enn tidligere (hems og soverom 2) I tillegg skjønner jeg ikke poenget med å ha så masse blomster, kjøkkenhage, dam osv ute i en hage på fjellet! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #1039 Del Skrevet 18. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Problemet er vel at årets "hems" i virkeligheten er en full 2. et med 2 soverom og stue. Altså blir dette enormt mye jobb, MYE mer enn den lille hemsen de hadde i fjor. (Som i seg selv var kjempestress på en uke.) Anonymkode: aad7e...379 Men er hytta riktig til dette TV-formatet da? Anonymkode: 0f85a...4b6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #1040 Del Skrevet 18. mai 2021 snute skrev (3 timer siden): Syns det er synd at det blir brukt så utrolig mye tid ute, syns de burde fått bedre tid eller gjort mer inne i hytta. Det er vel to rom mindre inne i år enn tidligere (hems og soverom 2) I tillegg skjønner jeg ikke poenget med å ha så masse blomster, kjøkkenhage, dam osv ute i en hage på fjellet! Helt enig. Blomster som må vannes hele tiden, og spises opp av geiter, på en hytte hvor man kanskje er et par helger i måneden.... Anonymkode: 0f85a...4b6 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå