Gjest loveli Skrevet 14. mai 2021 #981 Del Skrevet 14. mai 2021 Jeg tror jeg er midt imellom for/mot Anna. Å kødde med hverandre er gøy når man er kjærester, jeg gjør også det med mannen min og kunne sagt akkurat det samme til han. Vi hadde ledd rått av det sammen og antakelig hadde mannen min klasket meg på ræva og kalt meg ei feit ku og sagt jeg måtte passe meg hvis vi besøker en gård så jeg ikke havner på slakteriet fordi bonden ikke ser forskjell på meg og kuene på jordet. Eller noe sånt. Når vi krangler sier vi aldri sånt til hverandre, for oss er det humor og noe vi kan le av sammen. Men, Anna er veldig uheldig med ordvalgene sine og hvis hun ikke er uheldig så er hun bare uhyggelig. Og jeg synes ikke det virker som mye humor bak endel av det hun sier. Jeg kjenner henne ikke, men jeg synes hun behandler Jone dårlig. Men jeg vet ikke intensjonen hennes, jeg vet bare at det jeg ser og mitt inntrykk er veldig negativt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #982 Del Skrevet 14. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Noen her som har/har vurdert å melde seg på? Evt hvorfor ikke? Anonymkode: 0f85a...4b6 For langt borte og mannen er tømrer, kunne tatt med svigermor da 😋 Anonymkode: 7e490...f9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #983 Del Skrevet 14. mai 2021 7 minutter siden, loveli said: Men, Anna er veldig uheldig med ordvalgene sine og hvis hun ikke er uheldig så er hun bare uhyggelig. Og jeg synes ikke det virker som mye humor bak endel av det hun sier. Jeg kjenner henne ikke, men jeg synes hun behandler Jone dårlig. Men jeg vet ikke intensjonen hennes, jeg vet bare at det jeg ser og mitt inntrykk er veldig negativt. Enig i det du skriver. Men...at hun er uhyggelig var da å ta hardt i. Lite hyggelig blir vel riktig. Anonymkode: 37940...11d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 14. mai 2021 #984 Del Skrevet 14. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Enig i det du skriver. Men...at hun er uhyggelig var da å ta hardt i. Lite hyggelig blir vel riktig. Anonymkode: 37940...11d Tomato potato? 🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #985 Del Skrevet 14. mai 2021 16 minutter siden, AnonymBruker said: For langt borte og mannen er tømrer, kunne tatt med svigermor da 😋 Anonymkode: 7e490...f9c De er jo på litt forskjellige steder da! Jeg kunne ikke vært med, liker ikke å være på tv, men skulle gjerne meldt på mannen 😁 han er ikke så handy i hadde hatt godt av å lære litt (+vinne en hytte til oss) Anonymkode: 152a5...efb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #986 Del Skrevet 14. mai 2021 Jone har flere ganger sagt han ikke tar tilbake på Anna for da blir det dårlig stemning, så det er ganske så enveis. Anonymkode: 17c6e...9da 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterpotta Skrevet 14. mai 2021 #987 Del Skrevet 14. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du sier at det er "måten det blir sagt på og kringkastet på TV".... Da bør jo det også slå inn at dette ikke er virkeligheten, og du bør gjøre deg bedre enn å gå til personlig angrep og henge ut en person du ikke kjenner.... Anonymkode: 72e9c...623 Det var da voldsomt som du henger deg opp i hva jeg skriver og mener. Har du i det hele tatt fått med deg at mange mener det samme som meg? Du kan prøve å overbevise meg så mye du vil, det endrer ikke min oppfatning av de stikkene Anna kommer med. Jeg har ikke dømt Anna nord og ned. De er veldig flinke begge to og når de klarer å samarbeide uten disse stikkene til Anna, så er de flotte begge to. Du har vel også lagt merke til at Jone har uttrykt at han ikke tar igjen med Anna, for da blir det dårlig stemning? Hva sier det om forholdet da? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #988 Del Skrevet 14. mai 2021 Hvorfor valgte Anna og Jone å bygge skammekrok på kjøkkenet sitt? Var det et subtilt hint fra tøffelhelten Jone om at Anna bør skamme seg for hvor stygt hun snakker til ham? Anonymkode: a6a37...c9e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 14. mai 2021 #989 Del Skrevet 14. mai 2021 Blomsterpotta skrev (1 time siden): Det var da voldsomt som du henger deg opp i hva jeg skriver og mener. Har du i det hele tatt fått med deg at mange mener det samme som meg? Du kan prøve å overbevise meg så mye du vil, det endrer ikke min oppfatning av de stikkene Anna kommer med. Jeg har ikke dømt Anna nord og ned. De er veldig flinke begge to og når de klarer å samarbeide uten disse stikkene til Anna, så er de flotte begge to. Du har vel også lagt merke til at Jone har uttrykt at han ikke tar igjen med Anna, for da blir det dårlig stemning? Hva sier det om forholdet da? At han ikke ønsker dårlig stemning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 14. mai 2021 #990 Del Skrevet 14. mai 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvorfor valgte Anna og Jone å bygge skammekrok på kjøkkenet sitt? Var det et subtilt hint fra tøffelhelten Jone om at Anna bør skamme seg for hvor stygt hun snakker til ham? Anonymkode: a6a37...c9e Ser mange spør om dette. Jeg kommenterte det aldri selv. Men jeg likte faktisk denne lille kroken. Jeg antar du snakker om det lille gapet mellom høyskapet og veggen. Veg ville selv hatt en slik krok, til f.eks ha plass til en slik vegghengt støvsuger. Knagger for tørkehåndkle ol. 😄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #991 Del Skrevet 14. mai 2021 Det er altfor mye personkritikk av deltagerne i denne tråden, hvor gamle er mange her lurer jeg på. Jeg ser på programmet for å se hvordan de snekrer hytta rom for rom, jeg legger merke til ulike ting og liker noe(n) bedre enn andre - men ikke f** om jeg sitter og skriver stygge, nedlatende kommenterer om deltagerne på nett! Synes mange i denne tråden mangler normal folkeskikk. Anonymkode: 3b271...bbd 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #992 Del Skrevet 14. mai 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jo de sa det. jeg tror de fire resterende ukene går til: stue inngangsdør/parti gang finaleuke Anonymkode: ea381...9cf Ifølge TV-guiden skal neste uke være utebod, og uken etter der skal være entré og inngangsparti, så da er vel siste uken stuen og så er det finaleuke. Det virker (hvertfall foreløpig) som at deltagerne får litt roligere uker fremover. Synes de fikk altfor mange oppgaver denne uken. Hvis produksjonen hadde planlagt litt bedre kunne de fått tid nok til å bygge kjøkken på de 4-5 dagene de har til rådighet, men da burde deltagerne fått i oppdrag å fikse gulv og vegger en annen uke (og så selvfølgelig droppet den idiotiske grønnsakshagen), sånn at de kunne brukt hele denne uken på å montere kjøkkenet. Synes ikke det er noe gøy å se på når produksjonen legger opp til så ekstremt mye jobb sånn at deltagerne ikke får gjort jobben ordentlig. Jeg vil ikke se på stressa søvnløse zombier som ikke blir ferdig, jeg vil mye heller se på uthvilte deltagere som gjør en grundig og ordentlig jobb. Anonymkode: a6a37...c9e 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #993 Del Skrevet 14. mai 2021 47 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor valgte Anna og Jone å bygge skammekrok på kjøkkenet sitt? Var det et subtilt hint fra tøffelhelten Jone om at Anna bør skamme seg for hvor stygt hun snakker til ham? Anonymkode: a6a37...c9e Kanskje det var der de vurderte å ha en Grorudpalme? Anonymkode: 37940...11d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 14. mai 2021 #994 Del Skrevet 14. mai 2021 (endret) AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Ifølge TV-guiden skal neste uke være utebod, og uken etter der skal være entré og inngangsparti, så da er vel siste uken stuen og så er det finaleuke. Det virker (hvertfall foreløpig) som at deltagerne får litt roligere uker fremover. Synes de fikk altfor mange oppgaver denne uken. Hvis produksjonen hadde planlagt litt bedre kunne de fått tid nok til å bygge kjøkken på de 4-5 dagene de har til rådighet, men da burde deltagerne fått i oppdrag å fikse gulv og vegger en annen uke (og så selvfølgelig droppet den idiotiske grønnsakshagen), sånn at de kunne brukt hele denne uken på å montere kjøkkenet. Synes ikke det er noe gøy å se på når produksjonen legger opp til så ekstremt mye jobb sånn at deltagerne ikke får gjort jobben ordentlig. Jeg vil ikke se på stressa søvnløse zombier som ikke blir ferdig, jeg vil mye heller se på uthvilte deltagere som gjør en grundig og ordentlig jobb. Anonymkode: a6a37...c9e For det første synes jeg at utebod burde vært unødvendig å lage i år. Samt utekjøkken. Dette kunne blitt omgjort til å lage hemsen. Vi snakker jo om 2 hele uker her. Er det ikke gjesterom i år? For det andre er jeg enig i at deltakerne har altfor mye å gjøre. Dette er mennesker hvor flesteparten aldri har tatt i en hammer før. Å bygge bad og kjøkken f.eks er i overkant på 4 døgn! Rovdrift på deltakerne burde aldri vært et mål. Produksjonen kunne fint ha fått opp panelet på veggene før deltakerne gikk i gang. Ihvertfall på kjøkkenet. Vi seere får uansett ikke noe igjen av å se at de setter opp panel i det uendelige. Så kunne deltakerne lagt gulv og malt/beiset panelet slik de ønsker det, samt dekorert og stylet, montert skap og møbler (og kanskje snekkert møbler?), pusset og ordnet i stand, slik at vi fikk se et fullverdig og selvlaget produkt. Da tror jeg at alle parene ville konkurrert om hammerne hver uke. Kurt og Veronica har en stor tidsfordel med tanke på arbeidsmengden ettersom Kurt er så drevet i faget. Det ville de ikke fått hvis en del av jobben allerede var gjort på forhånd, og det var beregnet god tid. Ikke minst ville vi som seere blitt mye mer inspirert, samtidig som vi fikk en jevnere konkurranse. Endret 14. mai 2021 av Ctrl 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joni123 Skrevet 14. mai 2021 #995 Del Skrevet 14. mai 2021 Jeg synes også det er for mye personkritikk av parene. De har altfor mye å gjøre og er under stort press. Skulle likt å sett alle de som pirker her i samme situasjon med null søvn. Adrian og Kristine synes jeg også klarte seg bra, de har blitt mye flinkere. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #996 Del Skrevet 14. mai 2021 Jeg også synes det er rart vi ikke får se hemsen i år. Det ville vært mye mer interessant enn utebod og utekjøkken. Anonymkode: bbfa0...aa1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 14. mai 2021 #997 Del Skrevet 14. mai 2021 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Jeg også synes det er rart vi ikke får se hemsen i år. Det ville vært mye mer interessant enn utebod og utekjøkken. Anonymkode: bbfa0...aa1 Om tegningen noen delte her tidligere stemmer, ser det ut som om det er 2 soverom/steder og en stue. Kanskje ikke tid nok til det 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mperle Skrevet 14. mai 2021 #998 Del Skrevet 14. mai 2021 Ser flere kommenterer at deltakerne blir for mye diskutert her i tråden. Syns egentlig ikke det er så rart når årets sesong av sommerhytta handler 75% om deltakernes personlighetstrekk og dynamikken dem imellom. Alt blir fremhevet av produksjonen i form av klipping og musikk. Det er dessverre så lite av selve arbeidet, utførelse, farger, valg mm vi seere får ta del i.. Men det vi får se blir nok diskutert like mye forholdsmessig sett, er jo bare så lite av dette pr episode. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #999 Del Skrevet 14. mai 2021 Jeg hadde gladelig diskutert det tekniske, interiørvalg osv, men når så stor del av det vi blir presentert er kaffeslabberas, Annas kritikk av Jone, Veronicas vanning av grønt ute, Adrians komme ut av skapet historie/«vi kan ingenting» og søstrenes bading/sykdom/sitting i stol for å velge en ting som liksom går gjennom i HVER episode for hver hytte så er det det vi diskuterer. Anonymkode: 17c6e...9da 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 15. mai 2021 #1000 Del Skrevet 15. mai 2021 Jeg forstår ingenting av årets filming??? Ting virker ikke være kronologisk, vi får ikke se hva deltagerene gjør, vi får generelt ikke se så mye jobbing. Jeg tror det er grunnen til persondiskusjon her inne. Vi får jo ikke se de jobbe midt på natta, hva de tenker, at de henter ting på finn etc. Vi ser derimot veldig mye diskusjon og bak kamera. De gjenbruker klipp i flere episoder og svosj så er det torsdag og finale. Ifjor husker jeg spenningen rundt om de ble ferdige eller ikke, men i år virker de nesten alltid bli ferdig, helt uten at man forstår hvordan. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå