Gå til innhold

Gudinnen av knulling


PonnyTale

Anbefalte innlegg

Dette er jo tydeligvis et forum hvor slike brukernavn er ønskelig, iom at dere aldri har tatt rapporteringen seriøst. KnulleGuden666 regjerer jo lett og ledig rundt her inne, sammen med Knullemannen.

Helt utrolig at Norges største nettforum synes dette er greit. Det må da være lov å kreve en viss standard på brukenavnene, slik at vi slipper å bli kvalm av å ferdes rundt her inne. 

Takk for meg! 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

PonnyTale skrev (10 minutter siden):

Dette er jo tydeligvis et forum hvor slike brukernavn er ønskelig, iom at dere aldri har tatt rapporteringen seriøst. KnulleGuden666 regjerer jo lett og ledig rundt her inne, sammen med Knullemannen.

Helt utrolig at Norges største nettforum synes dette er greit. Det må da være lov å kreve en viss standard på brukenavnene, slik at vi slipper å bli kvalm av å ferdes rundt her inne. 

Takk for meg! 

Det er en viss standard. Det er ikke lov å hete "Aurora Borealis", for eksempel. For da kan noen identifisere deg.

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
PonnyTale skrev (På 21.3.2021 den 21.01):

Dette er jo tydeligvis et forum hvor slike brukernavn er ønskelig, iom at dere aldri har tatt rapporteringen seriøst. KnulleGuden666 regjerer jo lett og ledig rundt her inne, sammen med Knullemannen.

Helt utrolig at Norges største nettforum synes dette er greit. Det må da være lov å kreve en viss standard på brukenavnene, slik at vi slipper å bli kvalm av å ferdes rundt her inne. 

Takk for meg! 

Hvorfor er mitt brukernavn så farlig? Dette brukernavnet er forøvrig endret etter jeg først opprettet min bruker, jeg skrev da på brukernavnbytte her på ris og ros og en moderator endret det da det var mitt ønske. Ser virkelig ikke noe galt i det, jeg er dog ikke kristen 😉

 

 

(håper ikke dette går under brukerdebatt så jeg blir utestengt igjen, men i og med denne tråden har vært lenge her regner jeg med det går bra)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...