Gå til innhold

Hva pleier dere å gjøre på lørdager?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har gått tom for ideer for ting å gjøre, i tillegg er det dårlig vær ute. Hva pleier dere å gjøre inne i disse tider på en lørdag?

Anonymkode: f18ac...fba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Strikker, ser på serier, rydder/støvsuger/vasker, hjemmetrening, handler litt dersom det er behov for det, videochatter med venner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter på ny uke. Helger har i alle år vært den kjedeligste tiden i uka for meg. Bortsett fra årene jeg måtte gå på skolen, som jeg hatet.

Anonymkode: ae8f4...00f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå i koronatiden tar vi en lang tur ut (flere timer) uansett om det er dårlig vær. Elsker å komme hjem og ta en varm dusj og drikke noe varmt etterpå. Deretter lager vi god mat og finner en serie eller film å se på. Før korona var det selvsagt mer variert. 

Anonymkode: 3b375...137

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdager med drittvær er bakedag her i huset :) idag baker vi grove rundstykker og sitronkake til påske, kjekt å ha på lur i fryseren - og duften av ferskt bakst er nok til å få en i godt humør

Lørdag er også dagen for å ta et dypdykk ned i en spillverden for ei stund, uten å få dårlig samvittighet for noe. Aldri vært gamer før i hele mitt liv, men kjøpte Nintendo switch for første gang som 40+ dame nå i corona-tiden, og har det mye mer gøy enn jeg trodde :) 

Anonymkode: 1ca4b...484

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, AnonymBruker said:

Har gått tom for ideer for ting å gjøre, i tillegg er det dårlig vær ute. Hva pleier dere å gjøre inne i disse tider på en lørdag?

Anonymkode: f18ac...fba

Åpner en flaske vin, leser litt, ser en tv-serie, spiller, noen ganger lager jeg noe godt til middag om jeg har lyst. Jobber noe om det trengs. Ligger på sofaen hvis uka har vært slitsom. 

Sikkert rimelig kjedelige greier, sånn egentlig, men det er nå sånn mine lørdager går.

Anonymkode: 130bf...282

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er med kjæresten somregel. Vi handler, har sex, går tur eller trener, ser tv, baker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går fint an å være ute uansett vær , vi er ute hver eneste helg uansett. 

Anonymkode: b71e0...5e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vasker/rydder, fikser litt småting i huset, ser på tv

Anonymkode: 27761...3cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gurimalla, alt dette hørtes helt fantastisk ut! Lese bok, trene, drikke vin og se serier...

På lørdager bygger jeg putefort og skrubber bord for tusjmerker. Og vasker, steller, trøster, kiler, mater, bader og koser på ungen min. Elsker han over alt på jord, men jeg skulle sykt gjerne hatt en lørdag som "i gamledager"! Da skulle jeg sovet lenge, spist lang frokost, trent, sydd og avslutta dagen med vin og seriemaraton. 

Avslutter dagen med å lage pizza og se en serie med mannen da. ❤️ Men konker som regel klokka 9.

Anonymkode: 475f3...29f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...