Gå til innhold

Ting du ler av som du egentlig ikke er stolt over 😅


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gøy å høre hva folk ler av som egentlig ikke er greit å le av 😆 Jeg ler av små barn som banner, rare navn og overvektige folk som danser. Det er litt flaut, men sånn er det. Hva ler dere av som dere egentlig ikke liker å innrømme? 

Anonymkode: 54400...f33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ler av folk som tryner og slår seg. Det er ikke bra, og absolutt ikke passende.

Anonymkode: e8c7a...d0e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg ler av folk som tryner og slår seg. Det er ikke bra, og absolutt ikke passende.

Anonymkode: e8c7a...d0e

Samme gjør jeg 👍 

Jeg synes dog ikke at det er så ille og synes det er passende faktisk, skal ta alt med godt humør 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ler av folk som faller, men selvsagt ikke om de slår seg ille og blabla. Jeg ler av meg selv når jeg faller på glatta feks. 

 

Anonymkode: aea5d...e32

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg ler av folk som faller, men selvsagt ikke om de slår seg ille og blabla. Jeg ler av meg selv når jeg faller på glatta feks. 

 

Anonymkode: aea5d...e32

Det er her jeg sliter litt, fordi jeg ler av handlingen uten å vite utfallet. Og noen ganger så går det jo riktig ille, og jeg sitter igjen med en dårlig følelse. Overgangen fra latter til vondt i magen er kjent. Mens andre umiddelbart reagerer med sjokk, reagerer jeg med latter.

Ikke bra!

Anonymkode: e8c7a...d0e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ler også av folk som detter, sklir, går på ting osv. Synes det er hysterisk morsomt. Og har store problemer med å holde tilbake latteren dersom personen skadet seg. Jeg ler jo ikke av smertene personen har, bare selve fallet. 

Når jeg selv faller ser jeg det for meg utenfra og ler av meg selv også. Hvis det er et morsomt fall må jeg fortelle søsteren min om det, for hun synes det er like morsomt som meg. 

Anonymkode: 2d7f9...143

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ler av "døde barn" og steriotypiske vitser om nasjoner og raser. Jeg mener jo aldri vondt men skjønner at vitsene kan såre andre så det er mange år siden jeg har fortalt noen av dem høyt.

Anonymkode: 7c9ca...502

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når folk krangler og det ikke er ironisk så kan jeg bli litt fnisete. 

Anonymkode: 024da...cae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Når folk krangler og det ikke er ironisk så kan jeg bli litt fnisete. 

Anonymkode: 024da...cae

Ja, det kan jeg bli og når jeg tenker meg om 😅

Anonymkode: 54400...f33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ler av folk med dyseleksi (eller skrivefeil generelt). Jeg leser teksten med en teit stemme inni hodet sånn at det høres ekstra dumt ut. Vet at jeg ikke burde, vet at det er slemt og urettferdig fordi dysletikere kan ikke noe for det, men.... klarer bare ikke å la vær 😂😆

Anonymkode: 8fc84...06f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ler av klipp på YouTube hvor hester sparker mennesker 🙈. Ikke hvis de blir skadet da vel og merke 

Anonymkode: dcb2b...8d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ler av folk med "galgenhumor". Feks, snakket med en gammel dame på butikken før jul. Hun fortalte at brannalarmen hadde gått den dagen, og styreleder hadde forsøkt å få henne ut. Men hun nektet og sa en sånn gammel dame som henne var det ikke så nøye med, og låst døren. Jeg tok det med glimt i øyet og lo hjertelig, men etterpå innså jeg at det lå noe stakkarslig og ensomt bak ordene hennes. 

Men folk som ikke tar seg selv høytidelig og er friske i kjeften elsker jeg. Fordi jeg kjenner meg så godt igjen i budskapet og klarer ikke la være å le. Om de så forteller at de ikke har dusjet på en uke, og naboen klager på lukten- så kan jeg finne på og le. For det kunne likegjerne vært meg de snakket om. Ikke mye høflighet fra meg om andre får det med seg. Men jeg synes det er så frigjørende!

Anonymkode: 2e726...60c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg ler av folk med dyseleksi (eller skrivefeil generelt). Jeg leser teksten med en teit stemme inni hodet sånn at det høres ekstra dumt ut. Vet at jeg ikke burde, vet at det er slemt og urettferdig fordi dysletikere kan ikke noe for det, men.... klarer bare ikke å la vær 😂😆

Anonymkode: 8fc84...06f

Hm

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå lest en del i den tråden om folk som har fått slemme/ufine kommentarer fra helsepersonell på "kropp og helse"-underforumet, og innser at jeg absolutt ikke kan bli helsepersonell. Jeg syns flere av kommentarene er ganske artige, og liker å komme med sånne sarkastiske kommentarer selv iblant. 

Anonymkode: 9d113...4c4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

At jeg lurer en jeg kjenner godt trill rundt her inne.

Anonymkode: 3b73e...554

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hva som er gøy med folk som faller, sånn ja alle har forskjellig humor. Blir heller ikke "brydd" av det sånn det skader meg ikke, men hva er så gøy med det? 

Forstår ikke !! 🙉

Anonymkode: 06fa1...f34

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan le når jeg blir sint.. slitsomt for både meg og andre 😉

Anonymkode: d29a7...b66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/18/2021 at 10:50 PM, AnonymBruker said:

Jeg har nå lest en del i den tråden om folk som har fått slemme/ufine kommentarer fra helsepersonell på "kropp og helse"-underforumet, og innser at jeg absolutt ikke kan bli helsepersonell. Jeg syns flere av kommentarene er ganske artige, og liker å komme med sånne sarkastiske kommentarer selv iblant. 

Anonymkode: 9d113...4c4

Tror tvert om at det er bra jeg, og det finnes nok mange som deg i helsevesenet. Det snakkes naturligvis ikke om rundt pårørende, men man MÅ jo ha litt humor og galgenhumor skal man greie å stå i en slik jobb uten å bli suicidal. Tenk bare på alle de livene de ikke klarer å redde, og barn som dør(helt grusomt og meningsløst)

Å ha evnen til å le og ikke ta ting så alvorlig trur jeg er helt nødvendig i en slik jobb. Og det synes jeg faktisk er helt fint! De gjør en fantastisk innsats. 

Den tråden du refererer til, der tror jeg det er en del helsepersonell som får ufortjent mye kritikk, det smøres på kombinert med ekstremt nærtakende pasienter. Men selvfølgelig ikke alt

Anonymkode: 49292...dd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...