Gå til innhold

Til dere som ghoster

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

voks opp du også.. folk er forskjellige og måten du løser konflikter på , trenger ikke å være den riktige for alle.

Anonymkode: 3fce5...841

Man løser ikke en konflikt, man unngår den. Umoden avgjørelse, fordi man er for feig til å stå i noe som er ubehagelig. Man er ikke moden nok til å date om man gjør slikt.

Anonymkode: 482f5...8e9

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg syntes det faktisk er bedre å bli ghostet. Ghosting kan bety så mye. at det har skjedd noe med personen eller at personen sliter psykisk. Hvis jeg blir avvist med ord er det mer som et slag midt i trynet. og jeg tenker .. hvorfor ville han ikke ha meg ? hvis han ghoster meg kan det være andre ting som har skjedd også. Og at det ikke nødvendigvis handler om meg. Jeg har blitt ghostet før og det viste seg i ett tilfelle at det var grunnet personen var alvorlig psykisk syk og hadde blitt tvangsinnlagt. Dette skjedde med ei venninne en gang også. vi er alle forskjellige og det må være ok å regaere på forskjelllige måter. selv om du trives best med å si det rett ut , kan andre ha andre måter å takle situasjonen på. uten å være en drittsekk  eller undermenneske.

Jeg har skrevet flere ganger at jeg forakter ghosting, men er faktisk enig med deg så lenge det skjer helt i starten og det fremdeles er useriøst. Men etter en relasjon har begynt å ta mer form syns jeg det er grusomt gjort. 

Anonymkode: 51c5c...cf6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

voks opp du også.. folk er forskjellige og måten du løser konflikter på , trenger ikke å være den riktige for alle.

Ghosting løser ikke en konflikt. Ghosting UNNGÅR konflikten på en feig og nedrig måte.

Anonymkode: 614a2...abb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Du lar tydeligvis trivialiteter påvirke deg når å avvise er et uoverstigelig hinder. 

Anonymkode: 6b082...15b

Ghosting kan brukes til dette. Det er en mer og mer vanlig måte å gjøre det på. Om noen år finnes ikke denne diskusjonen.

Anonymkode: 42bed...b27

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Ghosting kan brukes til dette. Det er en mer og mer vanlig måte å gjøre det på. Om noen år finnes ikke denne diskusjonen.

Anonymkode: 42bed...b27

Om noen år vil alle blokkere etter tegn til andres ghosting, sånn at problemet med "levende døde som står opp igjen og vil ta opp tråden" forsvinner. 

Anonymkode: 6b082...15b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.3.2021 den 14.07):

Hvorfor ghoster dere?

Anonymkode: 31c7f...519

Hva er å ghoste?

Anonymkode: 200f6...f37

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva er å ghoste?

Anonymkode: 200f6...f37

Man slutter å svare, sletter dem på sosiale medier osv :) 

Anonymkode: e08f3...868

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Snakker om sola, der ble jeg ghostet, blokkert også.. denne gangen av en som ikke bare er en jeg har noe på gang med, men som også har vært en god venn først så det føles ekstra jævelig ut. Tror virkelig jeg må slutte å bekymre meg for hva andre menn tenker siden jeg selv er livredd for å såre andre og dermed aldri ghoster, for da blir det ekstra vondt når ingen tar samme hensyn til meg. Folk flest bryr seg bare om seg selv, på tide å innse det :( 

Anonymkode: 51c5c...cf6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...