Gå til innhold

Til dere som ghoster

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Feiging!

Anonymkode: ac9b7...ff8

Ja. Jeg orker ikke dramaet ...

Anonymkode: 0e350...42a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Hvor vanskelig er det å gi en grunn eller gjøre det slutt som et skikkelig menneske?

Ghosting er bare jævla egoistiskt og feigt, ganske ynkelig å ghoste folk.

Anonymkode: cdf36...079

Hvis ghosting er å slutte å svare på meldinger, så er det feigt.

Hvis ghosting er å ikke skrive nye meldinger, og gradvis la relasjonen ebbe ut (det som egentlig heter fading), er det litt mindre problematisk. Det er ofte mindre vondt for begge parter å bare la en date eller ff gradvis forsvinne, uten at man skal ha et jævla oppvaskmøte hvor man setter hard mot mykt og sier at "det er ferdig". Vi mennesker kommuniserer på mange måter. Sist gang jeg traff en tidligere ff bare følte jeg at det var siste gang. Og sånn ble det, uten at vi trengte å si noe. Vet at den personen følte det samme.

Anonymkode: 262d2...b96

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Hvis du ikke har baller nok til å gjøre det slutt på en annen måte enn å ghoste en person så bør du ikke gå inn i noe forhold. Er du klar over jævelig vondt det er når noen du trodde var glad i deg bare ghoster deg? At du istedenfor å gjøre det slutt på en ordentlig måte heller bare forsvinner fra en persons liv som sitter igjen med masse spørsmål er så sykt dårlig stil.

Gro deg noen baller! 

Anonymkode: ac9b7...ff8

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Ser på ghosting som en naturlig endring i dating-kulturen. Tenker de fleste tar tegninga nå, og anser det for å være en alternativ kommunikasjonsform.

Anonymkode: 77ee6...7b9

Skrevet

Har ghostet en gang, rett og slett fordi jeg ikke gadd en «diskusjon» eller spørsmål om hvorfor jeg ikke ville fortsette. Han var jævlig innpåsliten og ville bare ha han vekk med en gang. Litt slemt men man overlever lol

• Liker 1
Skrevet

Svaret fra de som ghoster her sier veldig mye om de som mennesker, de er konfliktsky og feige. Slike mennesker vil aldri passe inn i noe forhold uansett. De har det bare ikke i seg hvordan et mellommenneskelig forhold skal være. Det er bare så lett å si ifra om at man ikke passer sammen og at de går videre i livet sitt. Tidlig i en datingprosess så holder det med en enkel melding,  i et forholdt snakker man sammen om det under 4 øyne. 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Er jo den som ghoster som dramatiserer bruddet.

Anonymkode: 6b082...15b

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er respektløs å ghoste et menneske som kanskje har brukt mye tid og energi på deg og dere har vært på en eller flere dates. Kanskje har den som blir ghostet begynt å få følelser og gleder seg til å få svar på siste melding.. men svaret kommer aldri?!

Hvor vanskelig kan det være å bare sende en melding dere man skriver at man ikke føler for å ta det videre? Man må ikke gi en konkret begrunnelse for hvorfor personen blir dumpet. 

Anonymkode: 00a6b...0a4

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Ynkelige folk ghoster

Anonymkode: b6152...a63

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ser på ghosting som en naturlig endring i dating-kulturen. Tenker de fleste tar tegninga nå, og anser det for å være en alternativ kommunikasjonsform.

...mangel på kommunikasjon vil nå jeg si...og mangel på kommunikasjonasjon er hva gjør folk kronisk single

AnonymBruker
Skrevet

Synes folk som ghoster er patetiske og egoistiske drittfolk. Som nevnt tidligere bør de holde seg unna andre mennesker frem til de lærer seg folkeskikk og respekt for andre mennesker. 

Har aldri ghostet eller blitt ghostet, men hadde isåfall lagd et helvette på pur faen. Slippe drama du liksom, skal gi deg drama jeg din pingle.

Anonymkode: 1899a...6fb

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det verste er ikke ghosting, men når de "levende døde" dukker opp igjen og tror de kan ta opp tråden som ingenting. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.3.2021 den 16.53):

Ja, men jeg slipper å være den som gjør det slutt.

Du er både egoistisk og hensynsløs. Gratulerer.

Anonymkode: 614a2...abb

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Har vel ghosted et par fyrer. De har maset vel mye og var ganske innpåslitne. Ikke tatt helt hintet vil jeg tro. 
De har spurt om å møtes og jeg har sagt at jeg har vært opptatt. Ikke svart på telefoner og slikt. Bare håpte at de sluttet å kontakte meg. 
Nå er jeg mer voksen og skjønner at det er bedre å si det som det er. 

Anonymkode: 97b0f...c6e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
On 3/18/2021 at 6:47 PM, AnonymBruker said:

Lykke til i et forhold. Hold deg heller unna dating fremfor dette. Å ghoste er faktisk mer realt enn å fade syns jeg. Med mindre personen er en skummel stalker eller drittsekk. Men drama for deg er vel normale samtaler

37 minutter siden, AnonymBruker said:

Det verste er ikke ghosting, men når de "levende døde" dukker opp igjen og tror de kan ta opp tråden som ingenting. 

Jepp. Jeg har faktisk aldri blitt ghosted sånn totalt. For det har aldri skjedd at noen har forsvunnet brått ut av relasjonen - uten å dukke opp med kjærlighetserklæringer 6 mnd etterpå, som om ingenting har skjedd. Patetiske er de, og relasjonsskadd 

Anonymkode: 51c5c...cf6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.3.2021 den 7.49):

...mangel på kommunikasjon vil nå jeg si...og mangel på kommunikasjonasjon er hva gjør folk kronisk single

Det er jo ikke mangel på kommunikasjon. Med ghosting så sier man jo at en ikke er interessert, entydig. Hvis det er skjevhet i interessen mellom to parter, er det også den enkleste måten å avslutte noe på, for begge parter.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er jo ikke mangel på kommunikasjon. Med ghosting så sier man jo at en ikke er interessert, entydig. Hvis det er skjevhet i interessen mellom to parter, er det også den enkleste måten å avslutte noe på, for begge parter.

Men plutselig dukker spøkelset opp og spøker litt mer....

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker said:

Og så er de alltid «kjempeinteressert» 6 mnd etter de ghostet, og later som ingenting. Og gir seg ikke når den andre himler med øynene og overser de. Da er de egoistiske, og mangler tydelig kommunikasjonsevner 

Anonymkode: 51c5c...cf6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fordi det er en enkel og grei måte å ende ting og tang på.

Anonymkode: 42bed...b27

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fordi jeg forelsker meg i andre. 

Anonymkode: c183a...279

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...