Gjest Jerv Skrevet 18. mars 2021 #1 Del Skrevet 18. mars 2021 Beklager lang post her, men jeg føler det er så mye å forklare for at det skal gi mening for lesere med andre erfaringer. Min kone og jeg er ca. 30 år gamle, og vi har vært gift rundt 5 år. Ekteskapet vårt er helt supert: vi har fantastisk kommunikasjon, hjelper hverandre med alt mulig både innenfor og utenfor huset, er hverandres beste venner, elsker å gjøre ting sammen, og er veldig tiltrukket av hverandre. Den eneste betydelig utfordringen i ekteskapet, har vært sexlivet. Særlig har det vært vanskelig å finne måter å håndtere det faktum at jeg har betydelig mer lyst enn henne. Hun liker sex og jeg elsker å gi henne nytelse, men ofte er bare ikke lysten hennes der. Det betyr ikke at vi ikke har sex. Men for meg er det ikke så gøy å føle på at hun må "stille opp", uten å få så mye igjen for det selv. Det går bra av og til, men om det blir en vane føler jeg at jeg bryr henne, ikke er attraktiv nok for henne eller at jeg bare er for seksuell (selv om hun forsikrer meg om alt det motsatte, og jeg egentlig vet at hun er ærligheten selv). I perioder har jeg onanert mye for å lette på trykket, slik at jeg slipper å "bry henne". Dette er nok veldig vanlig: Ifølge en spørreundersøkelse jeg kom over på en nettside om seksualitet (altså ikke noe stort vitenskapelig studium), oppgav hetrofile menn i faste forhold som jevnt over har mer lyst enn partneren, at de som regel onanerer for å "spare dama" for tilnærmelser. Problemet med denne (ut)løsningen, er at jeg i lengden bare blir lei meg og innesluttet. Jeg liker nytelsen i sex, men det viktige er likevel nærheten og kjærligheten. Gjennom sex er det som om hun hvisker "jeg elsker deg" på et språk som går rett inn til mitt innerste hjertekammer, og hver celle i kroppen min tror henne instinktivt. Kort sagt: Mye onanering -> mindre initiativ fra meg -> mindre sex (og kos/intimitet overhodet) -> jeg føler meg mindre elsket. I tillegg har det hendt at hun synes vi har for lite sex og at jeg tar for lite initiativ, som et resultat at jeg onanerer mye, og er inneslutta. Jeg identifiserte dette mønsteret allerede for noen år siden, og jeg tok det opp med henne. Hun var forståelsesfull, og vi ble til slutt enige om at jeg skulle prøve å ikke onanere og heller ta mer initiativ til sex. En ting vi snakket mye om i denne perioden, var at dersom vi skal ha mer sex (flere ganger i uka), så må noe av sexen være lavterskel og uten noen forventning om at hun nyter. Så da prøvde vi, men det gikk bare et par uker før jeg tilbake i gamle runkevaner. Her bør jeg kanskje forklare nærmere: Kona mi er faktisk den eneste jeg har hatt sex med, og oppriktig talt den eneste jeg noen sinne vil ha sex med. Når jeg har lyst på sex, så har jeg lyst på henne. En del av dette er også at jeg har lyst til å gi til henne, og vise at jeg elsker henne. Hvis jeg spør om sex, og hun virker brydd, så føler jeg meg avvist, og det kan være sårt. Men om jeg spør om sex, og hun f.eks. svarer, "så søt du er når du er kåt... det er fint at du har lyst på meg, men jeg har ikke lyst på sex nå." - da føler jeg meg overhodet ikke avvist. Jeg er kanskje skuffa over at det ikke ble sex, men jeg føler at seksualiteten min ble omfavnet og verdsatt. Jeg føler meg verdsatt. Ofte får jeg i slike situasjoner en innskytelse om å spørre om jeg kan gjøre noe annet (ikke-seksuelt) for henne, sånn at jeg får utløp for kjærligheten min til henne på en annen måte. For ett år siden tok jeg mot til meg og spurte henne rett ut om hun kunne ta kontroll over seksualiteten min: At jeg ikke fikk onanere (uten hennes tillatelse), og at hun likevel ikke måtte føle noe press på sex. Jeg ville så gjerne at seksualiteten min skulle være positiv for henne og for forholdet. Nå spurte jeg henne altså om hun ville bestemme når, hvis og hvordan jeg fikk utløsning, eller seksuell stimuli overhodet. Vi hadde allerede snakket om liknende ting såpass lenge at det kom ikke som noe sjokk på henne. Hun ville prøve, men synes det virket stort og skummelt. Jeg hadde under tidligere samtaler allerede nevnt kyskhetsbelter, og foreslo nå at vi kunne gjøre det så enkelt som at vi kjøpte meg et kyskhetsbelte, som jeg brukte to dager. Om vi likte det kunne vi utvide til en uke. Så kunne vi ta det derfra. Hun aksepterte dette, og vi bestilte en HolyTrainer (enkelt kvalitets-kyskhetsleketøy for menn). Jeg husker kvelden da kyskhetsbeltet ankom, og jeg husker skuffelsen ved å finne ut at størrelsen var feil, og at vi måtte bestille nytt. Men så, før vi skulle legge oss, spurte kona meg... "Nå kan du jo ikke bruke den... men kan du likevel holde deg til i morgen? For meg?" Det høres kanskje rart ut, men jeg ble så lykkelig at jeg knapt kan beskrive det. Jeg smilte fårete henne og sa "jaaa!", gikk bort til henne og omfavnet henne hardt, og nesten litt desperat. Hun lo. Jeg sov elendig den natta. Slet med en ereksjon som aldri ville forsvinne. Tankene raste. Men jeg var samtidig lykkelig, og jeg onanerte ikke. Da morgenen kom og hun skulle på jobb (jeg skulle være hjemme den formiddagen), spurte hun igjen, "kan du holde deg til i kveld"? Igjen følte jeg det samme rushet av lykke og litt frykt, og klemte henne, og forsikret henne om at jeg ikke skulle onanere. Og igjen lo hun. "Dette var jo ikke så vanskelig... og det er fint når du klemmer meg så desperat!" Dette ble starten på en reise jeg håper kommer til å vare i mange år fremover. Det har vært noen humper i veien, men forbudet mot onanering (for meg) har vært en kjempesuksess. Jeg bruker ikke kyskhetsbelte fast, men om jeg merker at det er vanskelig å ikke fomle er avtalen at jeg straks tar det på meg. Det er noe utrolig intimt med at hun er den eneste som kan gi meg seksuell nytelse - selv bare litt fomling. Samtidig har vi mer sex enn noen gang før, i perioder nesten daglig (noe som aldri har vært tilfelle tidligere). Men for at sexen skal være lavterskel for henne - og fordi vi begge synes det er gøy - så får jeg ikke nødvendigvis komme når vi har sex. Resultatet er at jeg er mye kåt, men selv om jeg ikke nødvendigvis blir tilfredsstilt fysisk, så føler jeg meg desto mer tilfredsstilt emosjonelt.Det er så mye å si om dette, men jeg skal nå runde av med å nevne noen av fordelene det har gitt min kone. Dette er kun noen hovedpunkter, med de mest konkrete og åpenbare momentene: 1) Hun får for første gang oppleve hvor seksuell mann hun egentlig har. Siden hun nå begynner å klare å fri seg fra pliktfølelsen om å gi meg utløsning, så er dette en kilde til mye moro og intimitet. (Jeg blir f.eks. mye mer kosete og romantisk når jeg er kåt - hvem blir vel ikke det?) 2) Siden jeg er kåtere, så gjør jeg også ting jeg ikke gjorde før. Kanskje litt flaut, men før synes jeg det var litt ekkelt å gi oralsex pga lukt. Selv om jeg prøvde for min kones skyld, så klarte jeg ikke å slippe meg løs. Nå kan jeg slippe meg lidenskapelig løs, og ikke sjelden er det jeg som ber henne pent om å få gi henne oralsex, uten å forvente noe igjen. Når vi er i det kinky hjørnet, har jeg typisk på meg kyskhetsbeltet mens jeg slikker henne. 3) Jeg har blitt mye flinkere til å bruke tid med henne, og jeg har begynt å engasjere meg i hennes hobbyer på en måte jeg helt ærlig bare ikke ville ha prioritere tidligere. Dette betyr mye for henne, ettersom tid er kjærlighetsspråket hennes. (For menn gir den fysiske oppfyllingen av prostata et pressende behov for utløsning, og man blir veldig kåt etter ca. 3-4 dager (selvsagt individuelt). Kåt mann + leken partner + litt interesse for kink (skal ikke benekte det) = en veldig kåt og hengiven mann, som gjerne setter partneren først - både i og utenfor soverommet! 4) Hun har en mye mer tilfreds mann (selv om jeg skal være den første til å innrømme at det kan være sykt utfordrende). For mer info kan jeg på det varmeste anbefale denne artikkelen: http://gweninlove.blogspot.com/2012/03/fulfilled-fantasy-male-chastity-device.html. Mye "info" på nett som er mer fantasi enn virkelighet, eller som kan virke så ekstremt at det skremmer bort folk som ikke har en godt over gjennomsnittlig interesse for BDSM (uten å si det er noe galt i BDSM). Jeg tror at dette er en livsstil som kan gi utrolig mye intimitet, lek og moro, og dessuten være en alternativ løsning for folk som sliter med veldig forskjellig lystbehov, og gitt økningen i markedet tror jeg at stadig flere utforsker dette. Derfor ville jeg høre om det er flere her som eksperimenterer med dette, eller har interesse for det? (Tenker da på kyskhet generelt, trenger ikke å være mannlig kyskhet i hetrofilt samliv.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue81 Skrevet 18. mars 2021 #2 Del Skrevet 18. mars 2021 Så flott at dere har funnet en løsning som passer for dere to. Synes du/dere har gjort en kjempejobb med å finne løsninger, i stedet for å lage nye problemer. Vi har også lekt med tanken om kyskhetsbelte(både til meg og han) men synes det er vanskelig å finne riktige belter/cage uten at de er fryktelig dyre. Tar gjerne imot linker. For oss er det mer lek enn hos dere,siden vi begge har veldig høy sexlyst,og vil bruke det som en mild for kontrollek. Hittil har det bare vært muntlig,slik som du beskriver. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #3 Del Skrevet 18. mars 2021 Veldig bra innlegg 👍 Jerv skrev (1 time siden): Jeg tror at dette er en livsstil som kan gi utrolig mye intimitet, lek og moro, og dessuten være en alternativ løsning for folk som sliter med veldig forskjellig lystbehov, Anonymkode: e0330...e09 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jerv Skrevet 18. mars 2021 #4 Del Skrevet 18. mars 2021 Blue81 skrev (9 minutter siden): Så flott at dere har funnet en løsning som passer for dere to. Synes du/dere har gjort en kjempejobb med å finne løsninger, i stedet for å lage nye problemer. Vi har også lekt med tanken om kyskhetsbelte(både til meg og han) men synes det er vanskelig å finne riktige belter/cage uten at de er fryktelig dyre. Tar gjerne imot linker. For oss er det mer lek enn hos dere,siden vi begge har veldig høy sexlyst,og vil bruke det som en mild for kontrollek. Hittil har det bare vært muntlig,slik som du beskriver. Tusen takk! Så gøy å høre at vi er flere! 😄 Og jeg kan godt tro på at dette også funker utmerket når begge har veldig høy sexlyst! Men jeg blir nysgjerrig på hvordan dere praktiserer det. F.eks. når dere har sex, bestemmer begge hvis/når den andre får komme? Eller bytter dere på hvem som bestemmer (f.eks. en viss periode hver)? Jeg er på ingen måte ekspert, og jeg vet dessverre ingenting om belter/cage for kvinner. Men det finnes mange gode guider for hva man bør tenke på om man skal kjøpe, sånn som denne https://lovegasm.co/blogs/kink/finding-your-perfect-cock-cage. Selv har vi kjøpt her https://www.holytrainer.com/male-chastity-device/male-chastity-device.asp Litt dyr, men bedre det enn at det går i stykker eller virker irriterende på mine edlere deler, tenker jeg... Fikk god hjelp ved å skrive dem og spørre litt om størrelser, men likevel måtte vi kjøpe en ny ring med én gang fordi vi hadde bestilt for liten ring. Utrolig viktig at ikke blodet stopper. En annen stor på markedet er CB-6000. Noe dårligere reviews, men den er også litt billigere, og der følger det med flere ringer, som reduserer sjansen for bomkjøp. Sinful.no har både CB og holytrainer, og er også behjelpelige med råd. Jeg ville bare brukt litt tid på å google, lese reviews, se prøvd å finne ut hva dere liker. Det finnes masse ute på markedet, i ulike prisklasser. Men personlig ville jeg unngått det aller billigste. Har hørt skrekkhistorier om skader fra kyskhetsbelter som knekker, og liknende... P.S.: Jeg hadde villet holde på med det om det kun var for "vanilla"-grunner. Men etter hvert som hun har blitt mer trygg, har hun varmet mer opp til litt lett kontroll-lek - og jeg elsker det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paramount Skrevet 18. mars 2021 #5 Del Skrevet 18. mars 2021 Dette er ganske avansert psykologi. Jeg tror også at det opplegget du beskriver kan fungere bra i forhold med ulik lyst, kanskje spesielt når det er han som har overskudd. Jeg tror mange tar feil når de tror at mannen har behov for/ har godt av hyppige orgasmer. Min erfaring er at det ikke er orgasmen som er viktig, men lysten, dvs å være kåt. En kåt mann er en omtenksom og omsorgsfull mann, med masse positiv energi. En tilfredsstilt mann er selvtilfreds, og har atskillig mindre energi. Det kan virke som det er en slags yin yang sammenheng her. En kåt mann er lykkelig, en kåt kvinne blir depressiv, en tilfredsstilt mann er tom for energi, en tilfredsstilt kvinne er i harmoni. Det skal være en spenning mellom kjønnene, det er logisk. Problemet i forhold hvor lysten er ulikt fordelt, og hvor kvinnen er den som har sjeldnere lyst, er at hun vegrer seg for å gjøre mannen kåt. Og det er veldig synd, fordi en mann elsker det, og trenger det. Hun velger bevisst å holde igjen med alt det som stimulerer mannen. Fordi hun vet at han misforstår, og tror straks at alt i den retningen betyr at hun vil ha sex, og at de må ha sex osv. Det maset ønsker ikke en kvinne som ikke er klar for det. Dersom kvinnen har full kontroll unngår de dette problemet, og begge får den mengden med sex og intimitet som de behøver. Sex er så UTROLIG mye mer enn PIV. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jerv Skrevet 18. mars 2021 #6 Del Skrevet 18. mars 2021 Paramount skrev (1 minutt siden): Dette er ganske avansert psykologi. Jeg tror også at det opplegget du beskriver kan fungere bra i forhold med ulik lyst, kanskje spesielt når det er han som har overskudd. Jeg tror mange tar feil når de tror at mannen har behov for/ har godt av hyppige orgasmer. Min erfaring er at det ikke er orgasmen som er viktig, men lysten, dvs å være kåt. En kåt mann er en omtenksom og omsorgsfull mann, med masse positiv energi. En tilfredsstilt mann er selvtilfreds, og har atskillig mindre energi. Det kan virke som det er en slags yin yang sammenheng her. En kåt mann er lykkelig, en kåt kvinne blir depressiv, en tilfredsstilt mann er tom for energi, en tilfredsstilt kvinne er i harmoni. Det skal være en spenning mellom kjønnene, det er logisk. Problemet i forhold hvor lysten er ulikt fordelt, og hvor kvinnen er den som har sjeldnere lyst, er at hun vegrer seg for å gjøre mannen kåt. Og det er veldig synd, fordi en mann elsker det, og trenger det. Hun velger bevisst å holde igjen med alt det som stimulerer mannen. Fordi hun vet at han misforstår, og tror straks at alt i den retningen betyr at hun vil ha sex, og at de må ha sex osv. Det maset ønsker ikke en kvinne som ikke er klar for det. Dersom kvinnen har full kontroll unngår de dette problemet, og begge får den mengden med sex og intimitet som de behøver. Sex er så UTROLIG mye mer enn PIV. Takk for interessant kommentar. Stemmer godt med min erfaring også. I hvert fall som en generell tendens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paramount Skrevet 18. mars 2021 #7 Del Skrevet 18. mars 2021 Jerv skrev (1 minutt siden): Takk for interessant kommentar. Stemmer godt med min erfaring også. I hvert fall som en generell tendens. Finnes helt klart 1000 unntak, som alltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue81 Skrevet 18. mars 2021 #8 Del Skrevet 18. mars 2021 Jerv skrev (47 minutter siden): Tusen takk! Så gøy å høre at vi er flere! 😄 Og jeg kan godt tro på at dette også funker utmerket når begge har veldig høy sexlyst! Men jeg blir nysgjerrig på hvordan dere praktiserer det. F.eks. når dere har sex, bestemmer begge hvis/når den andre får komme? Eller bytter dere på hvem som bestemmer (f.eks. en viss periode hver)? Jeg er på ingen måte ekspert, og jeg vet dessverre ingenting om belter/cage for kvinner. Men det finnes mange gode guider for hva man bør tenke på om man skal kjøpe, sånn som denne https://lovegasm.co/blogs/kink/finding-your-perfect-cock-cage. Selv har vi kjøpt her https://www.holytrainer.com/male-chastity-device/male-chastity-device.asp Litt dyr, men bedre det enn at det går i stykker eller virker irriterende på mine edlere deler, tenker jeg... Fikk god hjelp ved å skrive dem og spørre litt om størrelser, men likevel måtte vi kjøpe en ny ring med én gang fordi vi hadde bestilt for liten ring. Utrolig viktig at ikke blodet stopper. En annen stor på markedet er CB-6000. Noe dårligere reviews, men den er også litt billigere, og der følger det med flere ringer, som reduserer sjansen for bomkjøp. Sinful.no har både CB og holytrainer, og er også behjelpelige med råd. Jeg ville bare brukt litt tid på å google, lese reviews, se prøvd å finne ut hva dere liker. Det finnes masse ute på markedet, i ulike prisklasser. Men personlig ville jeg unngått det aller billigste. Har hørt skrekkhistorier om skader fra kyskhetsbelter som knekker, og liknende... P.S.: Jeg hadde villet holde på med det om det kun var for "vanilla"-grunner. Men etter hvert som hun har blitt mer trygg, har hun varmet mer opp til litt lett kontroll-lek - og jeg elsker det! Takk for linker😊 vi praktiserer det litt ulikt,tar det på en måte litt etter humør og sinnsstemning. Ofte når det gjelder meg,er det mye edging under oralsex (Jeg får egentlig veldig lett orgasmer )og bruk av fingre/leketøy samtidig. Og at han da har kontrollen over når jeg har lov til å komme. Det kan ta lang før jeg får lov. Plutselig (Ofte når han merker at jeg nesten gråter av konsentrasjon for ikke å komme),så får jeg lov. Da er det himmelsk å få slippe løs. Når det gjelder ham,går det oftest på at han ikke engang får røre penis,uansett hva vi gjør,bortsett fra ved toalettbesøk. At han må gå med penisring etter mine innfall,gjerne uten å få sex den dagen. Han blir også gjerne edget i løpet av dagen,gjerne med at jeg utfører oralsex eller runking . Vi driver ikke med det hele tiden,men har mye oftere edgeplay/kontroll lek enn før. Han er til vanlig veldig utholdende, så det er jo gøy når ha bare MÅ eksplodere når han får lov til å penetrere eller bli sugd til orgasme(da gir jeg beskjed om at han skal slippe seg løs,gjerne mange timer i forveien,og han bygger opp kåtheten). Men vi er ikke alltid så disiplinert, det er vi for kåte til generelt,og han elsker å få meg til å komme mange ganger,før det er hans tur. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jerv Skrevet 18. mars 2021 #9 Del Skrevet 18. mars 2021 Paramount skrev (35 minutter siden): Jeg tror mange tar feil når de tror at mannen har behov for/ har godt av hyppige orgasmer. Min erfaring er at det ikke er orgasmen som er viktig, men lysten, dvs å være kåt. En kåt mann er en omtenksom og omsorgsfull mann, med masse positiv energi. En tilfredsstilt mann er selvtilfreds, og har atskillig mindre energi. Jeg tror dette er det vanskeligste å forstå for kvinner mange kvinner, dersom de har en mann som ber om en slik ordning. Det er vanskelig å ta innover seg at det slett ikke er slemt å si at mannen ikke får utløsning når han virker helt desperat, og at det tvert imot kan være å gjøre noe veldig fint for dem begge - ikke minst ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paramount Skrevet 18. mars 2021 #10 Del Skrevet 18. mars 2021 Jerv skrev (10 minutter siden): Jeg tror dette er det vanskeligste å forstå for kvinner mange kvinner, dersom de har en mann som ber om en slik ordning. Det er vanskelig å ta innover seg at det slett ikke er slemt å si at mannen ikke får utløsning når han virker helt desperat, og at det tvert imot kan være å gjøre noe veldig fint for dem begge - ikke minst ham. Jeg tror heller at utfordringen er at dersom mannen er en pingle i utgangspunktet, så vil et slikt opplegg ødelegge det siste som er igjen av forholdet. Han vil framstå som en komplett taper. Mannen må være dominant og sterk i utgangspunktet, og villig til å gi fra seg noe til kvinnen, det må være et offer for han. Da tror jeg også det kan være mer inspirerende for kvinnen, og kanskje aldri så lite opphissende å få en slik type kontroll over han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jerv Skrevet 18. mars 2021 #11 Del Skrevet 18. mars 2021 Blue81 skrev (21 minutter siden): Takk for linker😊 vi praktiserer det litt ulikt,tar det på en måte litt etter humør og sinnsstemning. Ofte når det gjelder meg,er det mye edging under oralsex (Jeg får egentlig veldig lett orgasmer )og bruk av fingre/leketøy samtidig. Og at han da har kontrollen over når jeg har lov til å komme. Det kan ta lang før jeg får lov. Plutselig (Ofte når han merker at jeg nesten gråter av konsentrasjon for ikke å komme),så får jeg lov. Da er det himmelsk å få slippe løs. Når det gjelder ham,går det oftest på at han ikke engang får røre penis,uansett hva vi gjør,bortsett fra ved toalettbesøk. At han må gå med penisring etter mine innfall,gjerne uten å få sex den dagen. Han blir også gjerne edget i løpet av dagen,gjerne med at jeg utfører oralsex eller runking . Vi driver ikke med det hele tiden,men har mye oftere edgeplay/kontroll lek enn før. Han er til vanlig veldig utholdende, så det er jo gøy når ha bare MÅ eksplodere når han får lov til å penetrere eller bli sugd til orgasme(da gir jeg beskjed om at han skal slippe seg løs,gjerne mange timer i forveien,og han bygger opp kåtheten). Men vi er ikke alltid så disiplinert, det er vi for kåte til generelt,og han elsker å få meg til å komme mange ganger,før det er hans tur. Herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue81 Skrevet 18. mars 2021 #12 Del Skrevet 18. mars 2021 Jerv skrev (1 time siden): Herlig! Kom også på andre ting vi gjør, men det har faktisk blitt en vane,så tenker liksom ikke over det på den måten lengre. Vi masturberer alltid med den andre tilstede,enten deltagende,at han må se på meg uten å røre seg selv,og omvendt. Jeg har bare lov å bruke leketøy mens han er tilstede. Om jeg får trangen virkelig over meg,så har jeg lov å masturberer og bruke leketøy om jeg filmer det,og sender til ham.Det samme gjelder ham. Vi gir hverandre også små ordre innimellom,gjerne når vi har ryddet av bord,støvsuger etc. Det kan være; jeg vil at du skal gå med buttplug /penisring/brystvorteklyper så og så lenge,at jeg skal gå med skjørt uten undertøy/strømpebukse med fransk åpning. Også beskjeder om :Når ungene er på trening,så skal jeg binde deg fast og slikke deg /ta deg med den store dildoen etc. Gå og pump opp musen med pumpen mens jeg kjører de. Og omvendt, at jeg sier jeg kan gjøre meg klar til diverse aktiviteter/kle meg ut til han kommer tilbake😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #13 Del Skrevet 18. mars 2021 hva blir det neste ts? skal dama di ta deg bakfra med strapon? Anonymkode: fae23...d45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fioljenta Skrevet 18. mars 2021 #14 Del Skrevet 18. mars 2021 (endret) Flott at dere har funnet en metode som fungere for dere! Det er vanvittig mye moro som det er mulig å gjøre. Vi har det sånn toveis. Han bestemmer når jeg får komme og motsatt. Han har ikke samme driven som deg, men jeg elsker å suge ham litt hver morgen. Han blir så herlig oppmerksom når han er kåt. (Våre tips og Eksempel) 🤗 Gøy at dere er bevisste på kjærlighetsspråk. Det var en game-changer for oss. 💜 Endret 18. mars 2021 av Fioljenta 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jerv Skrevet 18. mars 2021 #15 Del Skrevet 18. mars 2021 Fioljenta skrev (2 timer siden): Flott at dere har funnet en metode som fungere for dere! Det er vanvittig mye moro som det er mulig å gjøre. Vi har det sånn toveis. Han bestemmer når jeg får komme og motsatt. Han har ikke samme driven som deg, men jeg elsker å suge ham litt hver morgen. Han blir så herlig oppmerksom når han er kåt. (Våre tips og Eksempel) 🤗 Gøy at dere er bevisste på kjærlighetsspråk. Det var en game-changer for oss. 💜 Hehe, det var faktisk jeg som kom med terning-ideen på bloggen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fioljenta Skrevet 18. mars 2021 #16 Del Skrevet 18. mars 2021 (endret) Jerv skrev (32 minutter siden): Hehe, det var faktisk jeg som kom med terning-ideen på bloggen din Så gøy! Da jeg la ut linken, så tenkte jeg faktisk «Tenk hvis det er han som foreslo den terning-ideen...» Men, så tenkte jeg at sjansen for det var nok dessverre veldig liten. 😜 Igjen, takk for tipset! 💜 Endret 18. mars 2021 av Fioljenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jerv Skrevet 19. mars 2021 #17 Del Skrevet 19. mars 2021 Fioljenta skrev (3 timer siden): Så gøy! Da jeg la ut linken, så tenkte jeg faktisk «Tenk hvis det er han som foreslo den terning-ideen...» Men, så tenkte jeg at sjansen for det var nok dessverre veldig liten. 😜 Igjen, takk for tipset! 💜 Hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jerv Skrevet 19. mars 2021 #18 Del Skrevet 19. mars 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): hva blir det neste ts? skal dama di ta deg bakfra med strapon? Anonymkode: fae23...d45 Hvorfor spør du om det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jerv Skrevet 19. mars 2021 #19 Del Skrevet 19. mars 2021 Jerv skrev (5 timer siden): Hihi Fioljenta: Har dere gjort terning-leken flere ganger, eller ble det med den éne gangen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
911 Skrevet 19. mars 2021 #20 Del Skrevet 19. mars 2021 (endret) Paramount skrev (På 18.3.2021 den 15.15): Dette er ganske avansert psykologi. Jeg tror også at det opplegget du beskriver kan fungere bra i forhold med ulik lyst, kanskje spesielt når det er han som har overskudd. Jeg tror mange tar feil når de tror at mannen har behov for/ har godt av hyppige orgasmer. Min erfaring er at det ikke er orgasmen som er viktig, men lysten, dvs å være kåt. En kåt mann er en omtenksom og omsorgsfull mann, med masse positiv energi. En tilfredsstilt mann er selvtilfreds, og har atskillig mindre energi. Det kan virke som det er en slags yin yang sammenheng her. En kåt mann er lykkelig, en kåt kvinne blir depressiv, en tilfredsstilt mann er tom for energi, en tilfredsstilt kvinne er i harmoni. Det skal være en spenning mellom kjønnene, det er logisk. Problemet i forhold hvor lysten er ulikt fordelt, og hvor kvinnen er den som har sjeldnere lyst, er at hun vegrer seg for å gjøre mannen kåt. Og det er veldig synd, fordi en mann elsker det, og trenger det. Hun velger bevisst å holde igjen med alt det som stimulerer mannen. Fordi hun vet at han misforstår, og tror straks at alt i den retningen betyr at hun vil ha sex, og at de må ha sex osv. Det maset ønsker ikke en kvinne som ikke er klar for det. Dersom kvinnen har full kontroll unngår de dette problemet, og begge får den mengden med sex og intimitet som de behøver. Sex er så UTROLIG mye mer enn PIV. Kloke ord @Paramount 👏👍. Jeg har ikke tenkt over dette før nå og det stemmer på en prikk. Jeg er mest tilfreds og oppmerksom om jeg kan gå kåt lenge. Endret 19. mars 2021 av 911 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå