Gå til innhold

Har du noengang bæsjet på deg under joggetur?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jepp.. Jeg sliter med irritabel tarm. Men det var ikke joggetur, var gåtur med ungene i skogen. Vi var ca 3 km hjemme ifra, og med to barn under 5 år. Bare måtte jeg ta tak i ungene og løpe vekk fra stien! Ga beskjed til ungene om at dette trengte dem ikke å si i barnehagen.. Tror faktisk dem ikke har fortalt noe, for min søster jobber i den barnehagen. Så jeg hadde nok fått høre det. 

Anonymkode: 5f844...d43

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, men veldig nærme på et par ganger. Jogger stort sett i skogen, så sånn sett ikke så vanskelig å finne seg et tre eller en busk. (med fare for å bli liiiiitt vel detaljert, det er sjeldent så fast det som kommer ut hvis jeg skikkelig må gå på do på joggetur...) Litt mose ble brukt som papir. Får nesten alltid vondt i magen hvis jeg glemmer å "tømme" meg før tur. Så fast rutine nå er inn på do for å presse ut noe før jeg løper av sted....

Anonymkode: 6d07d...41f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp men da i en busk/bak et tre...opptil 10 ganger...., jeg sliter med tarm som blir svææært aktiv under jogging derfor har jeg nå mølle hjemme jeg må bruke hvis det er en stund siden do. 💩

Har jeg derimot fått gjort fra meg bra før trening kan jeg trygt løpe ute🙈🤣

Har alltid litt dopapir i lomma in case

Anonymkode: fb449...172

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å gå litt lange, raske turer i skogen, og har måttet sette meg ned bak en busk et par ganger. Forferdelig. Har begynt å vente lenger mellom måltid og tur, minst tre timer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle vi med hund har sett at hunden gjerne løper litt først før den bæsjer, men jeg har aldri opplevd dette selv. 

Anonymkode: 828ee...02f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, noe så kvalmt 🤮 Håper dere har med pose og tar opp dritten etter dere, sånn at vi andre slipper å tråkke i mannskjit 🤮 Tenker med gru på om ungen min eller hunden min skulle finne på å leke oppi dette..... skjerp dere, å drit hjemme i deres egen do, eller i det minste ta opp dritten etter dere! Og folk klager på hundemøkk?????

Anonymkode: 75678...09f

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. Mange ganger.

Alle bæsjer. Ikke noe farlig. Har bæsjet på meg mange ganger når jeg har løpt maraton. Folk rynker litt på nesen, men det driter jeg i. Jeg skal løpe maraton.

Anonymkode: 06570...793

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må alltid etter løpetur. Har avbrutt en tur, og funnet ut at tidlig morgen løpetur ikke er forenlig med min kropp 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Æsj, noe så kvalmt 🤮 Håper dere har med pose og tar opp dritten etter dere, sånn at vi andre slipper å tråkke i mannskjit 🤮 Tenker med gru på om ungen min eller hunden min skulle finne på å leke oppi dette..... skjerp dere, å drit hjemme i deres egen do, eller i det minste ta opp dritten etter dere! Og folk klager på hundemøkk?????

Anonymkode: 75678...09f

Man kan også kjøpe UP & Go-trusebleie på apoteket. 

Anonymkode: c99b2...ace

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja. Mange ganger.

Alle bæsjer. Ikke noe farlig. Har bæsjet på meg mange ganger når jeg har løpt maraton. Folk rynker litt på nesen, men det driter jeg i. Jeg skal løpe maraton.

Anonymkode: 06570...793

Du løper maraton med bæsj i trusa? Det er noe av det ekleste jeg har lest her inne 😳

Anonymkode: fec46...3e7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer desverre ofte..  Har forsøkt "alt" og konkludert med at jeg må enten løpe på mølle med kort vei til do, trene alternative utholdenhetsøvelser eller løpe i skogen utenfor stien med nok papir i lommen.. 

Anonymkode: 9a6c0...b68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Du løper maraton med bæsj i trusa? Det er noe av det ekleste jeg har lest her inne 😳

Anonymkode: fec46...3e7

Skal jeg liksom avslutte maratonet fordi jeg har bæsjet på meg? Trener jo hele tiden for å løpe disse maratonene og lar ikke litt bæsj stoppe meg.

Anonymkode: 06570...793

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Skal jeg liksom avslutte maratonet fordi jeg har bæsjet på meg? Trener jo hele tiden for å løpe disse maratonene og lar ikke litt bæsj stoppe meg.

Anonymkode: 06570...793

Ja! Det er veldig veldig spesielt at et voksent menneske løper lange distanser med fersk luktende bæsj i trusa frivillig 😳

Anonymkode: fec46...3e7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja! Det er veldig veldig spesielt at et voksent menneske løper lange distanser med fersk luktende bæsj i trusa frivillig 😳

Anonymkode: fec46...3e7

Det er heldigvis ikke så altfor vanlig, men det skjer i ny og ne med folk som løper maraton. 

Når man kanskje har trent seg opp til å løpe maraton (noe mange bare gjør én gang i livet), avslutter man ikke løpet for å gå på do. Har sett folk bæsje, tisse og mense seg ut i maraton. 

Anonymkode: 4502f...7ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Ja! Det er veldig veldig spesielt at et voksent menneske løper lange distanser med fersk luktende bæsj i trusa frivillig 😳

Anonymkode: fec46...3e7

Gosh, det er så kvalmt at jeg har ikke ord...mennesker er faen meg verre enn dyr noen gang kommer til å bli 🤮

Anonymkode: 75678...09f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.3.2021 den 18.06):

Æsj, noe så kvalmt 🤮 Håper dere har med pose og tar opp dritten etter dere, sånn at vi andre slipper å tråkke i mannskjit 🤮 Tenker med gru på om ungen min eller hunden min skulle finne på å leke oppi dette..... skjerp dere, å drit hjemme i deres egen do, eller i det minste ta opp dritten etter dere! Og folk klager på hundemøkk?????

Anonymkode: 75678...09f

Kan bare snakke for meg selv, men når jeg de få gangene har gjort det har jeg selvsagt gått langt unna stien, så ulendt jeg klarer. Så akkurat det er jeg ikke så redd for. Dessuten dekker jeg det alltid til med noe mose eller steiner. Men nå jogger jeg utelukkende i skogen her, så litt enklere å finne steder enn i en bypark...

Anonymkode: 6d07d...41f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 3/27/2021 at 7:50 PM, AnonymBruker said:

Gosh, det er så kvalmt at jeg har ikke ord...mennesker er faen meg verre enn dyr noen gang kommer til å bli 🤮

Anonymkode: 75678...09f

Et mål er et mål. Lar ikke dine fisefine liksom-illusjonistiske tanker om at vi lever i et sivilisert samfunn stoppe meg.

Anonymkode: 06570...793

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Meadow skrev (På 27.3.2021 den 18.00):

Jeg liker å gå litt lange, raske turer i skogen, og har måttet sette meg ned bak en busk et par ganger. Forferdelig. Har begynt å vente lenger mellom måltid og tur, minst tre timer. 

Den erfaringen kjenner jeg igjen. Når jeg er ute på tur og det er litt fart på bevegelsene (går raskt, jogger, sykler...), må jeg nesten alltid på do etter ca. 1-2 timer. Jeg har aldri hatt noen "uhell", men utallige ganger har jeg vært nødt til å gå bort fra stien/veien og sette meg på huk bak en busk eller sten. Har derfor alltid med toalettpapir i tursekken/rumpetaska. Føles litt pinlig der og da. 

Anonymkode: 3e0ec...762

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Skjedde en gang når jeg var student og bodde i Oslo. Bodde på Ullern og tok t-bane til Frognerseteren. Skulle jogge hjem igjen. Nesten hjemme begynte magen min å krangle og jeg greide ikke holde meg. Fant en fin hage i Montebello hvor jeg satte meg på huk og tømte en svær klase tyktflytende kloakk. Husker jeg irriterte meg over at plenen var for striglet uten mose. Ble vanskelig å tørke meg bak siden etasjehusmose er det beste. 😀 Håper ikke hageeieren tok det for ille opp at jeg gjødslet hortensiaen. 

Anonymkode: 050fe...a73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...