AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #1 Del Skrevet 18. mars 2021 Dette er tabutema føler jeg. Det har skjeddd noen ganger at jeg har måttet sette meg ned et sted i skogkanten. Situasjonen var akutt. Viktig å passe på å ikke overspise før man jogger. Anonymkode: 52772...68a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #2 Del Skrevet 18. mars 2021 Det er en kjent problemstilling. Jeg har også løpt inn i skogen ved et par anledninger. Oftere har jeg avbrutt økta og gått hjem. Det roer seg når jeg slutter å løpe. Stort sett går det heldigvis greit. 😊 Anonymkode: 1f9de...7f7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #3 Del Skrevet 18. mars 2021 Hvorfor jogge når man har vondt i magen? Anonymkode: 3f94d...7f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #4 Del Skrevet 18. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor jogge når man har vondt i magen? Anonymkode: 3f94d...7f4 Det er noen ganger det kommer brått på. Det er lett å unngå som regel. Man noen ganger har det skjedd likevel. Jogger 3 ganger i uken og har gjort det i noen år. Det har skjedd maks 5 ganger. Anonymkode: 52772...68a 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cleo88 Skrevet 18. mars 2021 #5 Del Skrevet 18. mars 2021 (endret) . Endret 10. mai 2021 av Cleo88 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Råååsa Skrevet 18. mars 2021 #6 Del Skrevet 18. mars 2021 Det har skjedd ja😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #7 Del Skrevet 18. mars 2021 Har aldri hørt om dette og har aldri skjedd med meg. Lurer på hva enkelte trykker i seg før en joggetur ass 😂 Anonymkode: 78880...240 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #8 Del Skrevet 18. mars 2021 Cleo88 skrev (1 minutt siden): Dette er en kjent problemstilling?? 😝 Det fine med KG er at alt kan diskuteres. Alle skal med... Ja, det kalles runners diahrrea eller runners trots. Det er veldig naturlig i og med at tarmen blir veldig aktiv når man løper. Jeg har det sånn ofte. Har ofte måttet nesten løpe fra møllen og på do, men aldri hatt noen uhell da. Anonymkode: fa182...f61 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #9 Del Skrevet 18. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har aldri hørt om dette og har aldri skjedd med meg. Lurer på hva enkelte trykker i seg før en joggetur ass 😂 Anonymkode: 78880...240 Evt at noen har høyere tarmperistaltikk enn deg? Man trenger ikke å "trykke i seg" noe som helst før jogging for å få runners diahorrea. Anonymkode: fa182...f61 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #10 Del Skrevet 18. mars 2021 Har ikke opplevd det nei.. Nærmeste jeg kommer noe slikt er når jeg og en venninne var på tur og så måtte hun virkelig på do, måtte bare tisse da... Men så var det ingen plasser hun kunne gå så hun sprang som en gal mot sjøen og hoppet i. Dere skulle sette de blikkene vi fikk for jeg sprang jo etter og ropte "ah du vant"... Hun sleit litt med kontroll på blæra etter fødsel, derfor det ble så akutt. Anonymkode: ac216...2ed 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spell Skrevet 18. mars 2021 #11 Del Skrevet 18. mars 2021 Har ikke bæsjet på meg, men har plutselig måttet på do noen ganger. Vurdert å gå i et kratt eller skog når jeg har vært langt unna hjemme, men ikke gjort det enda og har kommet meg til en do hver gang. Noen ganger har det vært pga litt dårlig planlagt inntak av mat på forhånd. Reagerer ikke på mye mat, men når man jogger merker man mye bedre om maten har vært litt ekstra godt krydra f.eks. 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #12 Del Skrevet 18. mars 2021 Handler ikke nødvendigvis så mye om mat for min del tror jeg. Er mer om jeg er ferdig med dagens litt lengre dobesøk eller ikke. Må enten løpe litt tidlig før frokost (det gidder jeg sjelden) eller vente til lenger utpå dagen. Men noen dager blir det bare litt krøll på systemet og så reagerer ikke kroppen før jeg har ristet på den et par km. 🤣 Har heldigvis aldri gått galt og det er ikke et problem som kommer ofte. Har lært meg å skjønne at det skjer og at jeg da bare må stoppe og komme meg hjem, for jeg vet at det ikke går over. Anonymkode: 1f9de...7f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #13 Del Skrevet 18. mars 2021 Har aldri skjedd, men må si jogging virkelig får i gang systemet! det er jo helt toppers for meg som alltid er forstoppet 🤣 Anonymkode: e70de...ae2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #14 Del Skrevet 18. mars 2021 Nei men jeg har tissa meg totalt ut Anonymkode: e6ebb...54e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #15 Del Skrevet 18. mars 2021 Har ikke løpt så lenge. Men i vinter har jeg måtte spurte fra tredemølla til do et par ganger, ja. Anonymkode: 310f4...d6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 19. mars 2021 #16 Del Skrevet 19. mars 2021 Det har ikke skjedd meg, men det har vært nære. Det hjelper å trene på å spise mens man jogger og passe på hva slags mat man får i seg i forkant 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #17 Del Skrevet 19. mars 2021 ikke når jeg jogger, men har endt opp å måtte gå kjapt på do når jeg har gjort dø løft på treningssenteret Anonymkode: 37017...050 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #18 Del Skrevet 19. mars 2021 JA, har skjedd 2 ganger! Anonymkode: 249d1...7ba 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #19 Del Skrevet 19. mars 2021 Det har skjedd flere ganger at jeg har måttet sette meg ned bak et tre for å bæsje, og en gang klarte jeg ikke å holde meg, så jeg bæsja meg ut. Anonymkode: 59e1c...e90 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #20 Del Skrevet 19. mars 2021 To ganger, heldigvis på løpetur i skogen og ikke i bynære strøk 😅 Ikke bæsjet PÅ meg da, men måtte ut av stien og ned på huk ja. Det verste er egentlig å få tørket seg. Første gang ofra jeg trusa (ikke string). Andre gangen hadde jeg på stringtruse, da røk sokkene. Anonymkode: ba93d...7a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå