Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Og med deg? Har du merket noe mer etter behandling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rumle skrev (5 minutter siden):

Sliiiten! Har visst blitt standardsvaret mitt for tiden, men sånn er det. Ikke så mye spennende som skjer her. 

Skjønner. Like greit det ikke er så mye spennende som skjer når man er sliten. Forstår deg godt.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (12 timer siden):

Null program i morgen da? Blir sikkert bra med en avslappende dag :jepp:

forstår godt at det må være tøft alt sammen! 

Nydelige blåveis! 😍

🤣 < jeg får ikke denne bort! :bond: Trykket feil og nå går den ikke bort, helt umulig å slette? :vetikke:

Det trodde jeg og! :jepp: 

Nei, vent! Jeg trodde du skrev blåveis først! :ler: Hmmm har aldri hørt at blåklokker er fredet, er de?

Nå surrer jeg ekstra mye her, sorry! :ninja:

Er du sikker?! Liiiiiitt skeptisk haha :ler: Artig hvis det faktisk bare har vært en myte da :nikke:

Hvordan går det med deg  @Rainstorm2.0 Bedre dag i dag? :blomst2:

Hehe ja jeg surret visst og. Ser for meg myten har vokst fordi en bestemor sa det til barnebarnet for hun syntes de var for fin for å plukke, også har bare ballen rullet derfra. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Purple_Pixiedust skrev (8 timer siden):

Hehe ja jeg surret visst og. Ser for meg myten har vokst fordi en bestemor sa det til barnebarnet for hun syntes de var for fin for å plukke, også har bare ballen rullet derfra. 

Det er helt sikkert noe sånt som har skjedd, ja :nikke:

Her regner det skikkelig i dag, og det er egentlig litt godt, for det trenger hagen virkelig nå :regn:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (3 minutter siden):

Her regner det skikkelig i dag, og det er egentlig litt godt, for det trenger hagen virkelig nå :regn:

Har regnet masse her og. Gikk til og fra butikken. Er sånn 900 meter dit eller noe. Var søkke våt. 

Ellers en meget kjedelig dag som jeg er glad for at er over. :)

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Purple_Pixiedust skrev (4 minutter siden):

Har regnet masse her og. Gikk til og fra butikken. Er sånn 900 meter dit eller noe. Var søkke våt. 

Kjedelig å bli våt, ellers er jeg glad i regnværsdager, bare det ikke blir for mange av de. 

Lange dager der? Det er vel ekstra stille på sånne dager som i dag, vil jeg tro. Det er jo ofte det. Har du noe bra å se på/lese som du kan bruke litt tid på? :)

Endret av Rumle
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (45 minutter siden):

Kjedelig å bli våt, ellers er jeg glad i regnværsdager, bare det ikke blir for mange av de. 

Lange dager der? Det er vel ekstra stille på sånne dager som i dag, vil jeg tro. Det er jo ofte det. Har du noe bra å se på/lese som du kan bruke litt tid på? :)

Ja det et skikkelig lange dager på sykehuset. Spesielt på fridager. 

Ja, akkurat nå ser jeg på manifest på Netflix. Jeg trodde den var dårlig, men har funnet ut at jeg liker den. Har nettbrett så kikker på den. Det er fire sesonger. :)

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Purple_Pixiedust skrev (29 minutter siden):

Ja det et skikkelig lange dager på sykehuset. Spesielt på fridager. 

Ja, akkurat nå ser jeg på manifest på Netflix. Jeg trodde den var dårlig, men har funnet ut at jeg liker den. Har nettbrett så kikker på den. Det er fire sesonger. :)

Bra du har funnet noe du liker :jepp:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (3 timer siden):

Regnet på dagen her, men ble veldig fint på aften. Ser ut til å bli fint i morgen.

Purple_Pixiedust skrev (3 timer siden):

Det å bli søkkvåt på veg til og fra minner meg om da vi var små. På tunge regnværsdager fikk vi leie video og sykle på kiosken. Kom ofte kliss våte hjem, så var det å tørke seg og varme seg mens vi satt forran tv. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (32 minutter siden):

Regnet på dagen her, men ble veldig fint på aften. Ser ut til å bli fint i morgen.

Det å bli søkkvåt på veg til og fra minner meg om da vi var små. På tunge regnværsdager fikk vi leie video og sykle på kiosken. Kom ofte kliss våte hjem, så var det å tørke seg og varme seg mens vi satt forran tv. 

Så bra :jepp:

Er så koselig med sånne minner. I min oppvekst ble det ofte bakedager når det regnet skikkelig. Ikke hver gang det skjedde da, det hadde blitt mye baking når man bor i Bergen :ler:

Men, hvis alle var hjemme, eller på ferie :nikke:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (7 minutter siden):

Så bra :jepp:

Er så koselig med sånne minner. I min oppvekst ble det ofte bakedager når det regnet skikkelig. Ikke hver gang det skjedde da, det hadde blitt mye baking når man bor i Bergen :ler:

Men, hvis alle var hjemme, eller på ferie :nikke:

Ja, det er sant. Alle fra Bergen hadde blitt rene proffbakere. Men regner det ofte hele dager, eller mest skurer? Hadde dere noe fast dere bakte?

Jeg får så nostalgi når det lukter sommerregn. Var mye kjærlighet på pinne, søte energidrikker, mr freeze is, og skrekkfilmer som egentlig var altfor skumle for oss. Men så mange gode minner! 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Ja, det er sant. Alle fra Bergen hadde blitt rene proffbakere. Men regner det ofte hele dager, eller mest skurer? Hadde dere noe fast dere bakte?

Jeg får så nostalgi når det lukter sommerregn. Var mye kjærlighet på pinne, søte energidrikker, mr freeze is, og skrekkfilmer som egentlig var altfor skumle for oss. Men så mange gode minner! 

Haha, ikke sant? Det hadde vært noe! :ler:

Begge deler egentlig. Men, det kan være laaange perioder hvor det bare aldri gir seg, nonstop vått!

Veldig koselig! Er skikkelig var for sånne lukter jeg og, på null komma niks er jeg tilbake i barndommen, rene tidsmaskinen det der faktisk :jepp:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (41 minutter siden):

Haha, ikke sant? Det hadde vært noe! :ler:

Begge deler egentlig. Men, det kan være laaange perioder hvor det bare aldri gir seg, nonstop vått!

Veldig koselig! Er skikkelig var for sånne lukter jeg og, på null komma niks er jeg tilbake i barndommen, rene tidsmaskinen det der faktisk :jepp:

Sånne lange perioder er så dryge.

Enig! Lukt er noe helt spesielt, som du sier tidsreise. Både på godt og vondt egentlig.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Sånne lange perioder er så dryge.

Enig! Lukt er noe helt spesielt, som du sier tidsreise. Både på godt og vondt egentlig.

Sant det, det er ikke bare positivt.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SVK

God helg! 

Koser meg med pannekaker :kokk:

Hva liker dere å ha på pannekakene? Jeg har på sukker og kanel.  Er glad i kombinasjonen sukker og kanel, blir som julegrøt. 

Tenkte også på å ha noe mindre søtt, men jeg har tomt kjøleskap så blir ikke bacon i pannekakene. 

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God helg ja. :)

Jeg liker sukker og bacon eller syltetøy eller bare sukker. Eller sukker og kanel. Litt av hvert ser jeg. 😃

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Favoritten på pannekaker er lønnesirup og smør, gjerne bacon, men så usunn som det går. Ellers liker jeg smør og brunost på og faktisk. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SVK

Har faktisk aldri hatt brunost på pannekakene mine, men jeg har jo spist det på vafler og vafler er jo omtrent det samme som pannekaker. Vafler med brunost er jeg glad i. :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

God helg :hallo:

God helg herfra og :blomst2:

SVK skrev (1 time siden):

God helg! 

Koser meg med pannekaker :kokk:

Hva liker dere å ha på pannekakene? Jeg har på sukker og kanel.  Er glad i kombinasjonen sukker og kanel, blir som julegrøt. 

Tenkte også på å ha noe mindre søtt, men jeg har tomt kjøleskap så blir ikke bacon i pannekakene. 

Sukker! :spise:

Nyrørte blåbær og en god vaniljeiskrem er digg til og :jepp:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...