Frøkensina Skrevet 30. oktober 2021 #1821 Del Skrevet 30. oktober 2021 Daryl Dixon skrev (2 minutter siden): Stakkar, psykoser er ikke gøy, det er jævlig. Det må være innafor å få prøve ut litt alternativt. Når koffeinet går ut så mars i seng da, unge dame! Sender over en mental valium til deg! Og en klem.. Hun får en veldig liten dose antipsykotika, men jeg vil jo ikke at de skal øke den. De forverrer sykdommen og fører til raskere dødelig utgang. Det finnes en medisin i USA som utviklet spesielt for dette som ikke skal ha de bivirkningene, men den har ikke blitt godkjent her. Haha ja jeg burde vel det! 🤪 Kommer til å få sånn angst som kommer automatisk med søvnmangel senere, men har det jo ikke nå. Sparer både valiumen og klemmen til senere, de vil nok redde meg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 30. oktober 2021 #1822 Del Skrevet 30. oktober 2021 Så leit å lese om alt din mor har vært gjennom @Frøkensina ❤ Håper dere finner en ok fast sykehjemsplass. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 30. oktober 2021 #1823 Del Skrevet 30. oktober 2021 Rumle skrev (20 minutter siden): Så leit å lese om alt din mor har vært gjennom @Frøkensina ❤ Håper dere finner en ok fast sykehjemsplass. Tusen takk ❤️ Håper du har det/hatt det bra! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 30. oktober 2021 Forfatter #1824 Del Skrevet 30. oktober 2021 Jeg kjeder meg litt i kveld. SB er borte, finner ikke noe å se på, eller gjøre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 30. oktober 2021 #1825 Del Skrevet 30. oktober 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Jeg kjeder meg litt i kveld. SB er borte, finner ikke noe å se på, eller gjøre. Hva gjør Robin på? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 30. oktober 2021 Forfatter #1826 Del Skrevet 30. oktober 2021 Rumle skrev (5 minutter siden): Hva gjør Robin på? Han er ute å katter, som katter best katte kan. Er ikke interessert i å holde meg med selskap. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 30. oktober 2021 #1827 Del Skrevet 30. oktober 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Han er ute å katter, som katter best katte kan. Er ikke interessert i å holde meg med selskap. Du kan jo dilte etter ham, eller blir han flau hvis hagekannegutten dukker opp ute i gaten? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 30. oktober 2021 Forfatter #1828 Del Skrevet 30. oktober 2021 Rumle skrev (1 minutt siden): Du kan jo dilte etter ham, eller blir han flau hvis hagekannegutten dukker opp ute i gaten? Han er nok litt flau over meg. Jeg plasket litt ekstra når han kom tassende mens jeg vasket vinduer. Men den vannkanna er nok ekstra pinlig, skulke bare mangle at den var rosa. Kanskje skaffe meg det neste år... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 30. oktober 2021 #1829 Del Skrevet 30. oktober 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Han er nok litt flau over meg. Jeg plasket litt ekstra når han kom tassende mens jeg vasket vinduer. Men den vannkanna er nok ekstra pinlig, skulke bare mangle at den var rosa. Kanskje skaffe meg det neste år... Det må du! Rosa flamingovannkanne? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 30. oktober 2021 #1830 Del Skrevet 30. oktober 2021 Denne var jo søt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 30. oktober 2021 Forfatter #1831 Del Skrevet 30. oktober 2021 Rumle skrev (1 minutt siden): Det må du! Rosa flamingovannkanne? Sånn? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 30. oktober 2021 Forfatter #1832 Del Skrevet 30. oktober 2021 Den var jo helt lik jo! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 30. oktober 2021 #1833 Del Skrevet 30. oktober 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Den var jo helt lik jo! Haha ja! Den var skjønn da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 30. oktober 2021 Forfatter #1834 Del Skrevet 30. oktober 2021 Rumle skrev (Akkurat nå): Haha ja! Den var skjønn da Veldig søt! Burde absolutt ha det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 30. oktober 2021 #1835 Del Skrevet 30. oktober 2021 Biltema har mange fine. Jeg har en rosa elefant https://www.biltema.no/fritid/lagertomming--fritid/vannkanne-2000035594 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 30. oktober 2021 Forfatter #1836 Del Skrevet 30. oktober 2021 (endret) Kanskje ha flere små stående rundt i hagen, alltid klar uansett! Endret 30. oktober 2021 av Daryl Dixon Skrivefeil. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 30. oktober 2021 #1837 Del Skrevet 30. oktober 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Kanskhe ha flere små stående rundt i hagen, alltid klar uansett! Så de hadde delfin også og dinosaur 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 30. oktober 2021 Forfatter #1838 Del Skrevet 30. oktober 2021 Sola de skrev (Akkurat nå): Så de hadde delfin også og dinosaur Den dinosauren var veldig søt. Minte meg om Lillefot. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 30. oktober 2021 #1839 Del Skrevet 30. oktober 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Den dinosauren var veldig søt. Minte meg om Lillefot. Ååååå Det likte jeg veldig godt å se på 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 30. oktober 2021 Forfatter #1840 Del Skrevet 30. oktober 2021 Sola de skrev (4 minutter siden): Ååååå Det likte jeg veldig godt å se på Jeg ble så redd for at foreldrene mine skulle dø og jeg bli helt alene etter jeg så den første gang. 🙄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå