Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.


Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blir ikke grønnsakene/frukten dårlige når de står utover i tallerkner i varmen da? :klo: 
Hadde ikke hatt plass uansett forsåvidt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (2 minutter siden):

Blir ikke grønnsakene/frukten dårlige når de står utover i tallerkner i varmen da? :klo: 
Hadde ikke hatt plass uansett forsåvidt.

Neida det går fint det, jeg har det ikke så veldig varmt heller, sjelden over 20 her. Må kaste lite, men jeg følger ganske godt med da :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt meg litt, har følelsen av å ha vann i øret, så tenkte å ligge på siden. Katten kom og ville ligge under dyna, så søt når han lå der og duret. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Jeg har lagt meg litt, har følelsen av å ha vann i øret, så tenkte å ligge på siden. Katten kom og ville ligge under dyna, så søt når han lå der og duret. 

🥰

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (8 minutter siden):

Neida det går fint det, jeg har det ikke så veldig varmt heller, sjelden over 20 her. Må kaste lite, men jeg følger ganske godt med da :jepp:

Så bra 😊

 

Daryl Dixon skrev (6 minutter siden):

Jeg har lagt meg litt, har følelsen av å ha vann i øret, så tenkte å ligge på siden. Katten kom og ville ligge under dyna, så søt når han lå der og duret. 

Så koselig :ninuskapus:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag savner jeg selskap og noe morsomt. Men det er godt å se at jeg har noe slags selskap likevel med rødstrupen under rekkverket  på den ene siden av balkongen og en svarttrost på den andre. De henger bare her og kikker ut i tåka. Rødstrupen er nærmest meg  (under to meter) og kikker på meg iblant. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (15 minutter siden):

I dag savner jeg selskap og noe morsomt. Men det er godt å se at jeg har noe slags selskap likevel med rødstrupen under rekkverket  på den ene siden av balkongen og en svarttrost på den andre. De henger bare her og kikker ut i tåka. Rødstrupen er nærmest meg  (under to meter) og kikker på meg iblant. 

Jeg hadde en rødstrupe på terrassen en gang, det kom snøfall sent på våren et år, og den bosatte seg under tak en periode. Den var der kanskje 2 uker. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FB_IMG_1642889039716.jpg.38d8a1bcfdefdff10aa481dcc399fb1d.jpg

Når jeg har vært hjemme en hel dag og kjedet meg, og SB kommer hjem fra jobb. 

Endret av Daryl Dixon
...
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (3 timer siden):

Jeg hadde en rødstrupe på terrassen en gang, det kom snøfall sent på våren et år, og den bosatte seg under tak en periode. Den var der kanskje 2 uker. 

Koselig! Han er her ikke om natta tror jeg, men henger her ofte på dagtid og er tidlig ute ved morgengryet. Når jeg først har en her pleier den/han å være til etter han har funnet seg dame på våren. 🧡 De passer territoriet sitt til de andre kommer tilbake og samtidig holder de seg vel der det er mat. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (3 minutter siden):

Koselig! Han er her ikke om natta tror jeg, men henger her ofte på dagtid og er tidlig ute ved morgengryet. Når jeg først har en her pleier den/han å være til etter han har funnet seg dame på våren. 🧡 De passer territoriet sitt til de andre kommer tilbake og samtidig holder de seg vel der det er mat. 

Søte fugler. Liker de godt, en av mine favoritter. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er gøy med kallenavn, hva folk kaller hverandre innad i familie, forhold og vennegjeng. Er nesten alltid en god historie bak. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen gode erfaringer med kallenavn, bare mobbenavn enten fra søstern min eller fra skolen. 
Nå begynner en serie jeg skal se på Dr1, A Very British Scandal. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal prøve å få lest ferdig den boka jeg kjøpte i sommer, om Henry Rinnan. Den er ikke så fengende, men greit å lese det man har kjøpt før jeg leter etter noe annet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Daryl Dixon skrev (3 timer siden):

Jeg skal prøve å få lest ferdig den boka jeg kjøpte i sommer, om Henry Rinnan. Den er ikke så fengende, men greit å lese det man har kjøpt før jeg leter etter noe annet. 

Jeg pleier å lese ca 10% av boken, og hvis den stadig ikke fenger da gir jeg meg, orker ikke å bruke tid på å lese bøker som ikke gir meg noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg gjort noe jeg ikke har gjort på lenge, som jeg har trodd jeg ikke klarte lenger, men i utgangspunktet liker godt. Å gå på truger. Det gikk veldig bra. Litt knall og fall i skogen når SB skulle ha oss opp en bratt bakke med mye kvist, litt tungt til tider der snøen var myk og dyp, men så nydelig vær. Ca 3 minus og knall sol. Fornøyd, roser i kinna og rød på nesa. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (39 minutter siden):

Jeg pleier å lese ca 10% av boken, og hvis den stadig ikke fenger da gir jeg meg, orker ikke å bruke tid på å lese bøker som ikke gir meg noe. 

Sant. Har bare et håp om at den tar seg opp, vil tro det er noen spennende historier i den.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (4 minutter siden):

I dag har jeg gjort noe jeg ikke har gjort på lenge, som jeg har trodd jeg ikke klarte lenger, men i utgangspunktet liker godt. Å gå på truger. Det gikk veldig bra. Litt knall og fall i skogen når SB skulle ha oss opp en bratt bakke med mye kvist, litt tungt til tider der snøen var myk og dyp, men så nydelig vær. Ca 3 minus og knall sol. Fornøyd, roser i kinna og rød på nesa. 

Det ser så tungt ut! Men jeg har aldri prøvd selv altså.

Så fint med tur i nydelig vintervær. Veldig god følelse :jepp:

 

 

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...