Rumle Skrevet 30. oktober 2021 #1801 Del Skrevet 30. oktober 2021 Daryl Dixon skrev (10 timer siden): Vet ikke om jeg har smakt de jeg. Er de harde eller myke de? Er mest glad i harde og sure, men disse sommerrød var gode. Godt spørsmål, de er i alle fall ikke myke, mye smak, friske 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 30. oktober 2021 Forfatter #1802 Del Skrevet 30. oktober 2021 Rumle skrev (1 minutt siden): Godt spørsmål, de er i alle fall ikke myke, mye smak, friske Tidlig oppe du. Da skal Jeg se om jeg finner sånne og få smakt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 30. oktober 2021 #1803 Del Skrevet 30. oktober 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Tidlig oppe du. Da skal Jeg se om jeg finner sånne og få smakt. Du og! Håper du finner de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 30. oktober 2021 #1804 Del Skrevet 30. oktober 2021 Har et eple i kjøleskapet, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 30. oktober 2021 Forfatter #1805 Del Skrevet 30. oktober 2021 Rumle skrev (11 minutter siden): Du og! Håper du finner de Katten vekte meg ved å hoppe på meg, så skvatt og baset rundt før jeg skjønte hva som skjedde. Så da våknet jeg da. Frøkensina skrev (7 minutter siden): Har et eple i kjøleskapet, tror jeg. Hva slags eple? Her har det gått mye i eplesorter.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 30. oktober 2021 #1806 Del Skrevet 30. oktober 2021 Daryl Dixon skrev (5 minutter siden): Katten vekte meg ved å hoppe på meg, så skvatt og baset rundt før jeg skjønte hva som skjedde. Så da våknet jeg da. Hva slags eple? Her har det gått mye i eplesorter.. Bra Robin holder på med triksene sine enda Ikke helt sikker, det var noen av de norske Norske røde? Det heter de sikkert ikke da 😅 Jeg har ikke sovet og nå klarer jeg liksom ikke. Tror jeg skal dra på butikken når den åpner snart, handle sånn at jeg ikke trenger å gjøre det når ting blir enda verre senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 30. oktober 2021 #1807 Del Skrevet 30. oktober 2021 Får vel ta meg et -vente på å gå svimete på butikken eple- 🍎 Kan sannsynligvis ikke identifisere det ut fra smaken heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 30. oktober 2021 #1808 Del Skrevet 30. oktober 2021 Nå ble jeg veldig usikker på om det var noe lurt å komme på kg igjen. Ikke din eller noens feil altså, men alt virker bare så rart og fremmed Er mye tungt ellers og så har jeg ikke sovet da så kanskje det går bedre en annen gang. Godt å se at en del av «de gamle» er her iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 30. oktober 2021 Forfatter #1809 Del Skrevet 30. oktober 2021 Frøkensina skrev (28 minutter siden): Nå ble jeg veldig usikker på om det var noe lurt å komme på kg igjen. Ikke din eller noens feil altså, men alt virker bare så rart og fremmed Er mye tungt ellers og så har jeg ikke sovet da så kanskje det går bedre en annen gang. Godt å se at en del av «de gamle» er her iallefall. Jeg og Rumle, og Sola bl.a er jo de samme gamle da. Er nok mye nytt ellers. Det er jo godt å se deg, har tenkt på hvordan du har det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 30. oktober 2021 Forfatter #1810 Del Skrevet 30. oktober 2021 Frøkensina skrev (1 time siden): Bra Robin holder på med triksene sine enda Ikke helt sikker, det var noen av de norske Norske røde? Det heter de sikkert ikke da 😅 Jeg har ikke sovet og nå klarer jeg liksom ikke. Tror jeg skal dra på butikken når den åpner snart, handle sånn at jeg ikke trenger å gjøre det når ting blir enda verre senere. Robin holder på, fått seg noen nye aktiviteter og. Litt nattlig jukking blandt annet, og det på meg. Så han holder seg aktiv. Norske Epler er stort sett godt. Jeg plantet epletrær i år, så ble nye epleprat. Rumle og Sola bidrog med litt eplekunnskap i valget. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 30. oktober 2021 #1811 Del Skrevet 30. oktober 2021 Daryl Dixon skrev (1 time siden): Jeg og Rumle, og Sola bl.a er jo de samme gamle da. Er nok mye nytt ellers. Det er jo godt å se deg, har tenkt på hvordan du har det. Tenkt på dere jeg og! Har skjedd mye med mamma og det er veldig vanskelig å takle i blant. Ellers er jeg jo ok tror jeg 🤪 Du da? Daryl Dixon skrev (1 time siden): Robin holder på, fått seg noen nye aktiviteter og. Litt nattlig jukking blandt annet, og det på meg. Så han holder seg aktiv. Norske Epler er stort sett godt. Jeg plantet epletrær i år, så ble nye epleprat. Rumle og Sola bidrog med litt eplekunnskap i valget. 🤣 Jaja sann, bra han er aktiv Så hyggelig at du plantet epletrær! Rumle har jo flere gamle husker jeg. Har ikke plantet så mye i sommer, men det ble to nye asaleabusker og litt sommerblomster. Så ble det også litt stress å få passet og vannet på alt på hytta for jeg ble skviset ut fire uker midt på sommern. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 30. oktober 2021 #1812 Del Skrevet 30. oktober 2021 Vi hadde forresten et helt grusomt katteproblem i sommer. En nabokatt jaktet babyfugler for fulle mugger og jeg måtte plukke døde unger som jeg hadde nesten håndmatet tidligere stadig vekk 😭 Døde fugler og klaser av fjær, en unge hadde katta lagt midt oppå det store utespisebordet sånn bare for litt ekstra liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 30. oktober 2021 #1813 Del Skrevet 30. oktober 2021 Den fineste opplevelsen i sommer var kanskje at jeg så kometen på hytta, sammen med familien da for noen dager. Men bare jeg så den skikkelig, vi satt ute og jeg så rett den veien Tenkte først om det var noe kjempefyrverkeri, kulen var jo oransje og halen var hvit/grønn. Men så så vi på nettet at politiet hadde fått masse tlf inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 30. oktober 2021 Forfatter #1814 Del Skrevet 30. oktober 2021 Frøkensina skrev (41 minutter siden): Tenkt på dere jeg og! Har skjedd mye med mamma og det er veldig vanskelig å takle i blant. Ellers er jeg jo ok tror jeg 🤪 Du da? 🤣 Jaja sann, bra han er aktiv Så hyggelig at du plantet epletrær! Rumle har jo flere gamle husker jeg. Har ikke plantet så mye i sommer, men det ble to nye asaleabusker og litt sommerblomster. Så ble det også litt stress å få passet og vannet på alt på hytta for jeg ble skviset ut fire uker midt på sommern. Har tenkt på mamman din og! Jeg har vært litt opp og ned. Etter en tøff vår hadde jeg en kjempe sommer, og litt verre nå igjen. Men planen er å jobbe for å fungere bedre da. Frøkensina skrev (32 minutter siden): Vi hadde forresten et helt grusomt katteproblem i sommer. En nabokatt jaktet babyfugler for fulle mugger og jeg måtte plukke døde unger som jeg hadde nesten håndmatet tidligere stadig vekk 😭 Døde fugler og klaser av fjær, en unge hadde katta lagt midt oppå det store utespisebordet sånn bare for litt ekstra liksom. Det er trist, stakkars fugler. Robin fanger heldigvis ikke fugler, ikke som jeg ser hverfall. Det er vel for mye jobb å ta de. Men sånne store rotter eller mus som bor like ved bekken har han tatt, med inn og.. 🤨 Frøkensina skrev (Akkurat nå): Den fineste opplevelsen i sommer var kanskje at jeg så kometen på hytta, sammen med familien da for noen dager. Men bare jeg så den skikkelig, vi satt ute og jeg så rett den veien Tenkte først om det var noe kjempefyrverkeri, kulen var jo oransje og halen var hvit/grønn. Men så så vi på nettet at politiet hadde fått masse tlf inn. Så heldig du var. Høres fint ut! Så den ikke jeg. Fikk ikke med meg det flotte nordlyset som skulle være over Østlandet heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 30. oktober 2021 #1815 Del Skrevet 30. oktober 2021 Daryl Dixon skrev (30 minutter siden): Har tenkt på mamman din og! Jeg har vært litt opp og ned. Etter en tøff vår hadde jeg en kjempe sommer, og litt verre nå igjen. Men planen er å jobbe for å fungere bedre da. Det er trist, stakkars fugler. Robin fanger heldigvis ikke fugler, ikke som jeg ser hverfall. Det er vel for mye jobb å ta de. Men sånne store rotter eller mus som bor like ved bekken har han tatt, med inn og.. 🤨 Så heldig du var. Høres fint ut! Så den ikke jeg. Fikk ikke med meg det flotte nordlyset som skulle være over Østlandet heller... ❤️ Tusen takk. Hun hadde en ulykke hvor hun slo hodet og havnet på akutten/sykehuset noen dager. Etter det har hun vært på helsehus hvor hun fikk korona sammen med mange andre. Da kom hun på et «koronasykehjem» en stund og så tilbake igjen og jeg måtte krangle på nytt for at de skulle gi henne en dusj. Nå ser det ut som at hun aldri kommer hjem igjen og vi må finne et sykehjem, men det i nærheten har skikkelig dårlig rykte. Har hatt så mye angst og vært så lei meg for henne i det siste at jeg har blitt helt nervevrak. Tar han med døde rotter ugh 😅 Bra han ikke tar småfugler da Det flotte nordlyset skal være i dag? 🧐 Men du mener kanskje et annet, det har ikke jeg fått med meg heller. Ja det var litt sånn en gang i livet opplevelse den kometen Bra du har hatt en fin sommer! Jeg synes også det er vanskeligere nå. Lettere å tenke på andre ting/mer positivt på sommeren. Da trodde jeg mamma kunne komme hjem igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 30. oktober 2021 Forfatter #1816 Del Skrevet 30. oktober 2021 Frøkensina skrev (9 minutter siden): ❤️ Tusen takk. Hun hadde en ulykke hvor hun slo hodet og havnet på akutten/sykehuset noen dager. Etter det har hun vært på helsehus hvor hun fikk korona sammen med mange andre. Da kom hun på et «koronasykehjem» en stund og så tilbake igjen og jeg måtte krangle på nytt for at de skulle gi henne en dusj. Nå ser det ut som at hun aldri kommer hjem igjen og vi må finne et sykehjem, men det i nærheten har skikkelig dårlig rykte. Har hatt så mye angst og vært så lei meg for henne i det siste at jeg har blitt helt nervevrak. Tar han med døde rotter ugh 😅 Bra han ikke tar småfugler da Det flotte nordlyset skal være i dag? 🧐 Men du mener kanskje et annet, det har ikke jeg fått med meg heller. Ja det var litt sånn en gang i livet opplevelse den kometen Bra du har hatt en fin sommer! Jeg synes også det er vanskeligere nå. Lettere å tenke på andre ting/mer positivt på sommeren. Da trodde jeg mamma kunne komme hjem igjen. Nei, stakkar! Var det milde symptomer? Hun rakk å få første dose med vaksine? Skjønner at det har vært og er tungt. Sykehjem er ingen drøm, og man blir jo skremt av rykter.. man vil jo bare det beste for de man er glad i. Skulle være nordlys for noen uker siden, var mye bilder på Instagram, men mulig jeg får muligheten i kveld da!! Da skal jeg være på utkikk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 30. oktober 2021 #1817 Del Skrevet 30. oktober 2021 Hun (og alle de andre pasientene tror jeg) var fullvaksinerte Det sa de at de ansatte var også, tror ikke de fant ut hvor det kom fra. Ansatte ble også smittet. Ja heldigvis fikk hun bare milde symptomer, feber og sånn. Men sykdommen hennes tåler ikke sånne påkjenninger og den blir jo stadig verre😢 Var en eldre person tilknyttet utbruddet (men bodde hjemme) som døde. Veldig glad for at det ikke gikk sånn med mamma da, kan bare tenke meg at det at hun fikk siste dose litt sent for en i hennes kategori virkelig hjalp der. Kunne ikke se henne på ca tre uker for det var koronastengt for besøk når hun kom tilbake på helsehuset også. Hadde hun ikke vært så dårlig så burde hun ha byttet ut hele hoften med både kulen og beinbiten, jeg fulgte henne til ortoped. Det er helt råttent av artrose. Men det er for farlig å operere sa legen. Ja da burde jeg jo virkelig sove noen timer i dag, hadde helt glemt nordlyset Skrev om det i den andre tråden. Du som kanskje bor uten så mye lysforurensing OG har sovet må få det med deg! https://www.nrk.no/nordland/kp-indeks-pa-syv-etter-kraftig-solstorm-_-varsler-nordlys-over-hele-norge-og-ned-mot-danmark-1.15709711 Jeg prøver å kjøpe flere kosttilskudd som kan hjelpe henne. Men vet jo aldri hva de vil godkjenne og lanhenne få selv om jeg har funnet ting som er forsket på i forhold til sykdommen. Uff håper ikke jeg har utlevert for mye nå Vi får heller ta en sletterunde en annen dag kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 30. oktober 2021 Forfatter #1818 Del Skrevet 30. oktober 2021 Frøkensina skrev (2 minutter siden): Hun (og alle de andre pasientene tror jeg) var fullvaksinerte Det sa de at de ansatte var også, tror ikke de fant ut hvor det kom fra. Ansatte ble også smittet. Ja heldigvis fikk hun bare milde symptomer, feber og sånn. Men sykdommen hennes tåler ikke sånne påkjenninger og den blir jo stadig verre😢 Var en eldre person tilknyttet utbruddet (men bodde hjemme) som døde. Veldig glad for at det ikke gikk sånn med mamma da, kan bare tenke meg at det at hun fikk siste dose litt sent for en i hennes kategori virkelig hjalp der. Kunne ikke se henne på ca tre uker for det var koronastengt for besøk når hun kom tilbake på helsehuset også. Hadde hun ikke vært så dårlig så burde hun ha byttet ut hele hoften med både kulen og beinbiten, jeg fulgte henne til ortoped. Det er helt råttent av artrose. Men det er for farlig å operere sa legen. Ja da burde jeg jo virkelig sove noen timer i dag, hadde helt glemt nordlyset Skrev om det i den andre tråden. Du som kanskje bor uten så mye lysforurensing OG har sovet må få det med deg! https://www.nrk.no/nordland/kp-indeks-pa-syv-etter-kraftig-solstorm-_-varsler-nordlys-over-hele-norge-og-ned-mot-danmark-1.15709711 Jeg prøver å kjøpe flere kosttilskudd som kan hjelpe henne. Men vet jo aldri hva de vil godkjenne og lanhenne få selv om jeg har funnet ting som er forsket på i forhold til sykdommen. Uff håper ikke jeg har utlevert for mye nå Vi får heller ta en sletterunde en annen dag kanskje Jeg skriver nok generelt for mye selv, er litt uten filter til tider. Men er helt innenfor dette da. Og det er litt terapi å få skrive det ut og! Den sykdommen er virkelig en pine! Har all forståelse for dere begge! ❤❤ Her er det bekmørkt om kvelden, så mulig jeg får se. Kanskje reise litt på i høyden i kveld og om samboeren min kommer hjem. Håper du får sove litt!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 30. oktober 2021 #1819 Del Skrevet 30. oktober 2021 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Jeg skriver nok generelt for mye selv, er litt uten filter til tider. Men er helt innenfor dette da. Og det er litt terapi å få skrive det ut og! Den sykdommen er virkelig en pine! Har all forståelse for dere begge! ❤❤ Her er det bekmørkt om kvelden, så mulig jeg får se. Kanskje reise litt på i høyden i kveld og om samboeren min kommer hjem. Håper du får sove litt!! ❤️ Ja det er jo det Det mentale er vanskeligst synes jeg. Men hun varierer veldig på dagsform og om hun har sovet godt eller dårlig. P-psykoser kommer og går. De kosttilskuddene som hjalp i våres hjelper enda, men ikke like mye bare. Så jeg ser blant annet etter kraftigere antioksidanter for å prøve å stagge sykdommen litt. Irriternde at ingen leger eller spesialister er interesserte i å snakke om det når det ikke er noe de har på resept, for jeg har jo sett at noe virkelig virker og jeg vil jo bare prøve å finne mer som virker. Har null og niks interresse av «mumbojumbo» og «snakeoil» selv, men har virkelig behov for å prøve ut litt for å gjøre ting bedre for henne. Skulle hatt nordlysparty hos deg da Veldig gode sjanser for dere om det ikke er helt tett med skyer Tenk om du får se kronenordlys 🤩 Nja har drukket en trippelespresso med melk nå 😂 Er utrolig dårlig på å sove på dagen selv om det trengs! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 30. oktober 2021 Forfatter #1820 Del Skrevet 30. oktober 2021 Frøkensina skrev (1 minutt siden): ❤️ Ja det er jo det Det mentale er vanskeligst synes jeg. Men hun varierer veldig på dagsform og om hun har sovet godt eller dårlig. P-psykoser kommer og går. De kosttilskuddene som hjalp i våres hjelper enda, men ikke like mye bare. Så jeg ser blant annet etter kraftigere antioksidanter for å prøve å stagge sykdommen litt. Irriternde at ingen leger eller spesialister er interesserte i å snakke om det når det ikke er noe de har på resept, for jeg har jo sett at noe virkelig virker og jeg vil jo bare prøve å finne mer som virker. Har null og niks interresse av «mumbojumbo» og «snakeoil» selv, men har virkelig behov for å prøve ut litt for å gjøre ting bedre for henne. Skulle hatt nordlysparty hos deg da Veldig gode sjanser for dere om det ikke er helt tett med skyer Tenk om du får se kronenordlys 🤩 Nja har drukket en trippelespresso med melk nå 😂 Er utrolig dårlig på å sove på dagen selv om det trengs! Stakkar, psykoser er ikke gøy, det er jævlig. Det må være innafor å få prøve ut litt alternativt. Når koffeinet går ut så mars i seng da, unge dame! Sender over en mental valium til deg! Og en klem.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå