Daryl Dixon Skrevet 25. oktober 2021 Forfatter #1781 Del Skrevet 25. oktober 2021 Rumle skrev (12 minutter siden): Når man trodde katter ikke kunne bli pussigere 😂😂 Så flinke! Katter altså, de er medisin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 25. oktober 2021 #1782 Del Skrevet 25. oktober 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): 😂😂 Så flinke! Katter altså, de er medisin. Mhm de må ha trent lenge 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 25. oktober 2021 Forfatter #1783 Del Skrevet 25. oktober 2021 Rumle skrev (53 minutter siden): Mhm de må ha trent lenge 😂😂 Helt bevisst trening 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 26. oktober 2021 Forfatter #1784 Del Skrevet 26. oktober 2021 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 27. oktober 2021 Forfatter #1785 Del Skrevet 27. oktober 2021 Føler meg så dum og udugelig. Waste of space. Og jeg klarer ikke gjøre noe med det. Men katten vil ligge på sofaen med meg, enda godt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 27. oktober 2021 #1786 Del Skrevet 27. oktober 2021 Daryl Dixon skrev (1 time siden): Føler meg så dum og udugelig. Waste of space. Og jeg klarer ikke gjøre noe med det. Men katten vil ligge på sofaen med meg, enda godt det. Men, det er du ikke bare se på katten, den vet Katten Katten sit i tunet når du kjem. Snakk litt med katten. Det er han som er varast i garden. Olav H Hauge 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 27. oktober 2021 Forfatter #1787 Del Skrevet 27. oktober 2021 Rumle skrev (1 time siden): Men, det er du ikke bare se på katten, den vet Katten Katten sit i tunet når du kjem. Snakk litt med katten. Det er han som er varast i garden. Olav H Hauge Men han må jo elske meg, det er jeg som gir han mat.. 😑 Hva betyr varast? Jeg har ikke hatt så mye nynorsk jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 27. oktober 2021 #1788 Del Skrevet 27. oktober 2021 (endret) Daryl Dixon skrev (10 minutter siden): Men han må jo elske meg, det er jeg som gir han mat.. 😑 Hva betyr varast? Jeg har ikke hatt så mye nynorsk jeg. Det betyr vel en blanding av å være sensitiv, følsom, oppmerksom. Å være var for noe? Varast blir da den som er mest var av alle Trodde du snakket delvis nynorsk jeg? Endret 27. oktober 2021 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 27. oktober 2021 Forfatter #1789 Del Skrevet 27. oktober 2021 Rumle skrev (1 minutt siden): Det betyr vel en blanding av å være sensitiv, følsom, oppmerksom. Å være var for noe? Trodde du snakket delvis nynorsk jeg? Jeg prater østnorsk og trønder jeg, salig blanding. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 28. oktober 2021 Forfatter #1790 Del Skrevet 28. oktober 2021 Nå har jeg avtaler hver dag neste uke. Ikke hele dager da. Da er det hverfall noe som skjer, og nå er jeg i gang og ballen skal begynne å rulle. Jeg føler ikke at jeg har noe kontroll akkurat nå, bare følger beskjeder og ordre, så får vi se. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 29. oktober 2021 Forfatter #1791 Del Skrevet 29. oktober 2021 Nå er der plutselig skikkelig mildt igjen. 12 varme ute nå. Nettopp gjort leksen min, som er å gå tur. Er så trøtt! Sitter å venter på sb, vi måtte handle noe. Kommer til å sovne på butikken.. kryper opp og sovner ved hermetikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. oktober 2021 #1792 Del Skrevet 29. oktober 2021 Daryl Dixon skrev (11 minutter siden): Nå er der plutselig skikkelig mildt igjen. 12 varme ute nå. Nettopp gjort leksen min, som er å gå tur. Er så trøtt! Sitter å venter på sb, vi måtte handle noe. Kommer til å sovne på butikken.. kryper opp og sovner ved hermetikken. Du får spørre om du kan sitte oppi vognen og døse 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 29. oktober 2021 Forfatter #1793 Del Skrevet 29. oktober 2021 Rumle skrev (3 minutter siden): Du får spørre om du kan sitte oppi vognen og døse God idé! Det skal jeg gjøre. Skulle vært sånn barnesete for voksne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. oktober 2021 #1794 Del Skrevet 29. oktober 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): God idé! Det skal jeg gjøre. Skulle vært sånn barnesete for voksne. Enig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 29. oktober 2021 Forfatter #1795 Del Skrevet 29. oktober 2021 Fikk sniffen av noe i frukt avdelingen, sniffet meg frem til sommerød epler. De luktet så godt. Spist 3 allerede. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. oktober 2021 #1796 Del Skrevet 29. oktober 2021 Daryl Dixon skrev (48 minutter siden): Fikk sniffen av noe i frukt avdelingen, sniffet meg frem til sommerød epler. De luktet så godt. Spist 3 allerede. De er gode! Jeg leiter enda etter Aroma-epler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 29. oktober 2021 Forfatter #1797 Del Skrevet 29. oktober 2021 Rumle skrev (1 time siden): De er gode! Jeg leiter enda etter Aroma-epler Vet ikke om jeg har smakt de jeg. Er de harde eller myke de? Er mest glad i harde og sure, men disse sommerrød var gode. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. oktober 2021 #1798 Del Skrevet 29. oktober 2021 Er summer red i salg nå?! De er så supergode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 29. oktober 2021 Forfatter #1799 Del Skrevet 29. oktober 2021 Sola de skrev (2 minutter siden): Er summer red i salg nå?! De er så supergode Ja, de lå der og luktet veldig godt, og jeg lot meg friste. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. oktober 2021 #1800 Del Skrevet 29. oktober 2021 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Ja, de lå der og luktet veldig godt, og jeg lot meg friste. Heldig du 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå