Gå til innhold

Kjerringtanker


Gjest Trude4

Anbefalte innlegg

Finlay skrev (13 minutter siden):

Synes det er trist å se kommentarfeltet hos kjerringtanker nå. Hun har ikke skrevet ett ord om Kokkejævel på lenge, men likevel er det enkelte av hans tilhengere som ganske enkelt ikke klarer å holde seg unna, men kommer med daglige sure oppstøt der inne. Synes ikke hun fortjener det.

Nå la hun sågar bort selve konseptet sitt, som var å skrive om de som lå øverst på Blogglisten, kun fordi HAN ikke tålte at hun skrev om ham. Da skulle vel alt være greit? Nå nei. Fansen glemmer ikke. Som ikke det er nok, så kaster det seg på folk med påstått personlig kjennskap til bloggeren, og som ikke har mye godt å si. 

Synes det er trist. Blir ikke overrasket om hun går lei, og slutter å blogge. Det vil i så fall glede "noen".

https://kjerringtanker.blogg.no/

edit.Ser hun har slettet siste innlegg.

Tror ikke kjerringtanker slutter å blogge. Hun vet å bite fra seg.  Men at enkelte bare må ta ut sine sure oppstøt, -som  heller ikke er relevant til innlegget.  Det er lavmål!!  Sto da vitterlig ingen ting om kokkejævel!! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Finlay skrev (31 minutter siden):

Synes det er trist å se kommentarfeltet hos kjerringtanker nå. Hun har ikke skrevet ett ord om Kokkejævel på lenge, men likevel er det enkelte av hans tilhengere som ganske enkelt ikke klarer å holde seg unna, men kommer med daglige sure oppstøt der inne. Synes ikke hun fortjener det.

Nå la hun sågar bort selve konseptet sitt, som var å skrive om de som lå øverst på Blogglisten, kun fordi HAN ikke tålte at hun skrev om ham. Da skulle vel alt være greit? Nå nei. Fansen glemmer ikke. Som ikke det er nok, så kaster det seg på folk med påstått personlig kjennskap til bloggeren, og som ikke har mye godt å si. 

Synes det er trist. Blir ikke overrasket om hun går lei, og slutter å blogge. Det vil i så fall glede "noen".

https://kjerringtanker.blogg.no/

edit.Ser hun har slettet siste innlegg.

Det virker som det er noen som absolutt vil ha en krig fra nord! Har sagt det før, bloggverden trenger Kjærrintanker, hun skriver mye klokt.

Og hun har bevist at hun klarer seg "alene" uten å nevne noen på topp 5. Det er blitt løst topp ved å snu listen......

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finlay
elien skrev (33 minutter siden):

Det virker som det er noen som absolutt vil ha en krig fra nord! Har sagt det før, bloggverden trenger Kjærrintanker, hun skriver mye klokt.

Og hun har bevist at hun klarer seg "alene" uten å nevne noen på topp 5. Det er blitt løst topp ved å snu listen......

Ja, jeg er helt enig!

Hun har jo gjort det hun kunne for å tekkes ham og følgerne hans.

Håper hun fortsetter, men ser at hun har slettet siste innlegg, som overhodet ikke omhandlet ham. Det kom i kommentarfeltet. (Kjerringtanker skrev ingenting der) 

Endret av Finlay
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (1 time siden):

Synes det er trist å se kommentarfeltet hos kjerringtanker nå. Hun har ikke skrevet ett ord om Kokkejævel på lenge, men likevel er det enkelte av hans tilhengere som ganske enkelt ikke klarer å holde seg unna, men kommer med daglige sure oppstøt der inne. Synes ikke hun fortjener det.

Nå la hun sågar bort selve konseptet sitt, som var å skrive om de som lå øverst på Blogglisten, kun fordi HAN ikke tålte at hun skrev om ham. Da skulle vel alt være greit? Nå nei. Fansen glemmer ikke. Som ikke det er nok, så kaster det seg på folk med påstått personlig kjennskap til bloggeren, og som ikke har mye godt å si. 

Synes det er trist. Blir ikke overrasket om hun går lei, og slutter å blogge. Det vil i så fall glede "noen".

https://kjerringtanker.blogg.no/

edit.Ser hun har slettet siste innlegg.

Det er derfor hun ikke må slutte å blogge. Hun kan jo bare slette de stygge kommentarene og la de andre stå.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finlay
Honey Dew skrev (7 minutter siden):

Det er derfor hun ikke må slutte å blogge. Hun kan jo bare slette de stygge kommentarene og la de andre stå.

Eventuelt forhåndsgodkjenne kommentarene. Bedre enn å se seg nødt til å slette et godt, langt innlegg som hun sikkert har brukt litt tid på.

Men kan se for meg at gleden ved å blogge kan bli temmelig redusert når man hele tiden får disse usaklige innspillene, når man (i motsetning til en del andre) blogger uten å ville provosere noen.

Endret av Finlay
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Liker bloggen hennes, hun har en variert blogg med mye klokt. Å syns det var synd hun endret konseptet sitt selv om jeg skjønner hvorfor. 

Når man ser kommentarene fra kokkens heiagjeng kan jeg ikke skjønne at han him self kaller KG for kloakken, han trenger ikke se lenger enn til egne disipler...... 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker det kanskje er noen av KJ fansa som synes det er utrolig kjedelig at hun sluttet å kommentere avGuden deres. Så de håper å få igang litt action igjen? For ingen er vel så "korka i nøtta" at de begynner et slikt opplegg fordi de liker fred og fordragelighet? Må jo være i håp om å trigge til nye sammenstøt mellom kokk og kjerring. Håper bare Kjerringtanker holder seg for god til å bite på. Og, hvis det er sant at KJ skal slutte å blogge, så blir jo hele vitsen med slike angrep bare dumt.

Synes det er utrolig kjedelig at hun føler behov for å slette innlegg pga slike "kloakk"folk😀 Jepp, klarte ikke du meg!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjerringtanker blogger for sin egen skyld. Det er hennes fristed, har jeg lest at hun sier. Hun kunne ha gjort det svært godt som blogger, om hun virkelig ønsket å satse.

Ideen med å kommentere den øverste på bloggtoppen på en satirisk og humoristisk måte var en svært god idé. Dette ble jo litt slitsomt når den samme lå på toppen hele tiden. Og når toppbloggeren, etter å ha applaudert hennes penn, surnet fullstendig, og nærmest la henne for hat. Fikk med seg sine tilhengere, og det blir noe trumpsk over det hele når de stormer bloggen og skal ta henne.

Det spørs hvor morsomt hun synes det blir hvis hun må slite med disse folka. Veldig synd om hun legger ned pennen. Hun har stort engasjement på flere viktige samfunnsfelt, og er en blogger som farger bloggerlandet med friske farger.

Hvis hun legger litt ekstra tid på hvert blogginnlegg, kan hun eliminere skrivefeil og tastefeil. Det skjemmer av og til litt.

Etter min mening. 😊

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har klikket meg inn på kjerringtanker hver dag i det siste, for å gi henne mine klikk rett og slett. Men jeg har lest innleggene også, og hun skriver veldig godt, en fin hverdagsblogg.

Men denne vendettaen KJ-banden driver med i kommentarfeltet er jo hinsides! Egentlig burde hun stenge kommentarfeltet en periode, og vende de andre kinnet til. For dette er ikke fortjent. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brudd på regler om opphavsrett. 

Sol, admin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Meadow skrev (På 28.4.2021 den 0.21):

Jeg har klikket meg inn på kjerringtanker hver dag i det siste, for å gi henne mine klikk rett og slett. Men jeg har lest innleggene også, og hun skriver veldig godt, en fin hverdagsblogg.

 

Enig med dette. Tar en tur innom hver dag -bloggen er lettlest og hun skriver godt -en fin liten pause i hverdagens mas. Og en som ikke konstant skal gulpe opp egne bragder i annehver setning. Ingenting er så sjarmløst som folk som hele tiden må gjenta/repetere sine titler/mål/hva de er best til osv. Skulle vært flere behagelige og underholdende blogger som Kjerringtanker sin! Og et pluss for at hun nå tar for seg bunnen av listen istedenfor. Kanskje nettopp hun får en ny/ukjent blogger opp i topp 10 etterhvert -når hun kommer over en god blogg da vel og merke.

Blogg er jo en døende greie -spørs vel om blogging har noe for seg om noen få år uansett. Topptiden med de virkelig store pengene og oppmerksomheten er nok forbi for lengt..

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Leste med interesse kommentarfeltet til en av Kjerringtankers siste poster. 
Noen har der skrevet en lang forklaring og ‘beklagelse’ om flere brukernavn osv. I tillegg en tanke om at hun kanskje skylder ABD en unnskylding. 
Merkelig å bruke Kjerringtankers blogg til dette, i stedet for sin egen blogg før den ble slettet. 
Men det gir vel Kjerringtanker mer klikk også :)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CMarie skrev (7 minutter siden):

Leste med interesse kommentarfeltet til en av Kjerringtankers siste poster. 
Noen har der skrevet en lang forklaring og ‘beklagelse’ om flere brukernavn osv. I tillegg en tanke om at hun kanskje skylder ABD en unnskylding. 
Merkelig å bruke Kjerringtankers blogg til dette, i stedet for sin egen blogg før den ble slettet. 
Men det gir vel Kjerringtanker mer klikk også :)

Den var spesiell ja....

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...