Gå til innhold

Kjerringtanker


Gjest Trude4

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun skriver godt, er saklig, tar i mot kritikk på en bra måte, er ganske rett frem og gir ikke inntrykk av å være verken noe mer eller bedre enn det hun er. 

Jeg liker henne.

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trude4 skrev (15 minutter siden):

Eg synes det bør være en tråd om henne da veldig mye her er kritikkverdig. 

Jøss, en blogg du ikke forsvarer.

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trude4

Kjedelig og rotete blogg hvor hun kun sanker lesere med og skrive stygt om andre bloggere. Ikke klarer hun og ta kritikk heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kun vært innom. Synes ikke noe særlig om sladreblogger, det blir litt for dumt. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lærke skrev (6 minutter siden):

En blogg som blogger om andre bloggere? Sirkelen er fullendt 😅 

Den sirkelen har da i så fall vært fullendt lenge. Vi hadde jo Bloggomtoppbloggere. Bloggbevakning skriver jo om bloggere og andre influensere, vi har og har hatt diverse andre også,  så Kjærringtanker er absolutt ikke alene om den sjangeren.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trude4 skrev (33 minutter siden):

Kjedelig og rotete blogg hvor hun kun sanker lesere med og skrive stygt om andre bloggere. Ikke klarer hun og ta kritikk heller

Som alle andre bloggere med andre ord.

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trude4 skrev (46 minutter siden):

Kjedelig og rotete blogg hvor hun kun sanker lesere med og skrive stygt om andre bloggere. Ikke klarer hun og ta kritikk heller

Ikke enig. Synes hun har en interessant blogg. Hun skriver om hvordan hun oppfatter det som andre bloggere skriver. Ofte er det på linje med hva jeg selv har lest det som, og noen ganger får det meg til å tenke på nytt. Men, ikke alltid jeg er enig med henne da! Synes ikke hun skriver stygt om noen, jeg har i alle fall ikke lest de postene.

Hun er bedre til å ta kritikk enn de fleste andre bloggerne jeg har lest noe fra. Bla droppet hun å kommentere KJ da han var kjørt seg helt på vidda, av hensyn til hans helse. Selv om han da lå på plass 1, som var hennes konsept å kommentere. Tror mange som er veldig negativ til henne ikkje helt skjønner konseptet.

Kanskje blir det litt rotete, med at hun blander bloggposter om toppblogger, med poster om kommunal politikk feks. Men, jeg synes det bare gjør bloggen mer spennede og variert.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunabelle skrev (1 time siden):

Den sirkelen har da i så fall vært fullendt lenge. Vi hadde jo Bloggomtoppbloggere. Bloggbevakning skriver jo om bloggere og andre influensere, vi har og har hatt diverse andre også,  så Kjærringtanker er absolutt ikke alene om den sjangeren.

Ingen som blogger om bloggere som blogger om blogger? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lærke skrev (10 minutter siden):

Ingen som blogger om bloggere som blogger om blogger? 

Nei, kanskje vi skal begynne? 😂😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunabelle skrev (8 minutter siden):

Nei, kanskje vi skal begynne? 😂😂

Absolutt en tanke🤩😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloggverden trenger ei som Kjerringtanker, kunne nok vært enda mer kvass med pennen sin. Det var Kokkejævel som gjorde meg oppmerksom på henne. Han mente da at hun bare kunne gi gjernet, han tålte alt. Nå følger jegg ikke han lenger.

Og de bloggposter som kommer som regel senere på dagen, er utrolig mye smart som hun tar opp. 

Endret av elien
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MarianneE skrev (4 timer siden):

Hun skriver godt, er saklig, tar i mot kritikk på en bra måte, er ganske rett frem og gir ikke inntrykk av å være verken noe mer eller bedre enn det hun er. 

Jeg liker henne.

Signerer dette! 
En kan se på det som blogg-anmeldelser.... om enn litt ironisk og satt på spissen, tidvis veldig underholdende og jammen treffer hun spikeren på hodet. 
God på å ta i mot tilbakemeldinger er hun også 👏

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finlay

Jeg synes hun er god, selv om hun av og til skriver seg litt "bort", om både politikk og bloggere😅

Men tenker det er bare SUNT at noen tar tak i disse voksne bloggerne også, ikke bare unge influencerne på Instagram!

Kokken ja, artig at han la igjen denne kommentaren hos https://kjerringtanker.blogg.no/ i sin tid🤣:

Kokkejævel

12.10.2019, KL. 19:58

Jeg skjønner at det er litt kjedelig å skrive om meg dag etter dag, men du må IKKE være redd for å gi meg skikkelig inn! Ikke tenk på at jeg anbefalte bloggen din. Det var det en grunn til. Peis på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger Kjerringtanker, hun behersker å balansere både språk og innhold, sånn stort sett vertfall. Tenker hun har enda litt mer å gå på mht. satire samtidig som hun noen ganger kan se over teksten en gang til før det trykkes publiser. 

Og, som den skarpe observatør hun er, håper jeg at hun etter hvert kan tillate seg å generalisere litt mindre når det gjelder Kg.

Etter å ha hengt her inne ei stund ser jeg at vi finner både de sureste av de sure og det som antakelig må være profesjonelle skribenter med ordet og tastaturet i sin makt mht. saklighet, etterprøvbarhet og nyanseringer. 

Det å forstå og knekke koden til Kjerringtanker krever kanskje litt mer enn livets harde skole...? 

 

 

 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

likermegher skrev (5 timer siden):

Jøss, en blogg du ikke forsvarer.

Ja hvorfor det mon tro? 😉

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser ikke bloggen hennes, men stikker innom der når det er relevant ift å få med noe som tas opp her. Jeg syns ikke det er så interessant å lese om de som er i "bloggtoppen" nå (kan vel knapt kalles topp. Det har havnet rimelig på bånn hele greia) Da BOTB (bloggomstoppbloggere) laget veldokumenterte, velformulerte og morsomme innlegg så var det en helt annen bloggtopp å ta for seg. Morsomt og også viktig. Det var der jeg begynte å få opp øynene for både eksponering av barn, mangelfull merking av reklame ++

Det kjerringtanker gjør i forhold gir mer assosiasjoner til"bloggkrig" i 40+ gjengen for min del  (for de som husker de tidene, for ca 10 år siden - det var jo forsåvidt underholdene det også) 

Ondskapsfull, mobber osv, det syns jeg IKKE hun er. Hun skriver om det hun sitter igjen med etter å lese offentlige blogger. Hvis de omtalte bloggene ikke ønsker å bli omtalt - så anbefaler jeg de starte med yrker og hobbyer der det er mer vekt på å holde privatlivet privat. 

 

Endret av Isild
  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (17 minutter siden):

...

Det kjerringtanker gjør i forhold gir mer assosiasjoner til"bloggkrig" i 40+ gjengen for min del  (for de som husker de tidene, for ca 10 år siden - det var jo forsåvidt underholdene det også) 

...

 

Dette var samme assosiasjon jeg fikk. Den var vel mer den 40+ bloggkrigen i 2013 da, så patetisk. Vi trenger virkelig ikke en ny. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...