Gjest Mysticgirl Skrevet 15. mars 2021 #41 Skrevet 15. mars 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Nei. Det var heller den at, når du går ned i vekt, Da kommer du til og bli sexy. Jeg trodde jo han syntes det allerede. Og dette såret meg. Anonymkode: 459ed...64a Skjønner deg velig godt ❤️ Mannfolk kan plumpe ut med ting som ikke alltid faller i god jord. Men de bruker å lære etter hvert ,hva som er lurt å si til kvinner eller ikke 😂
WonderWomaan Skrevet 15. mars 2021 #42 Skrevet 15. mars 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Om du snakker om at du har lyst til å gå ned i vekt, så tror jeg det kan være godt ment om noen annerkjenner dette ved å si "da tror jeg du blir sexy". Er enig i at det lett kan tolkes feil, men synes også du bør ha forståelse for at det kan være vanskelig å finne så mye lurt å si om noen forteller deg at de vil gå ned i vekt. Sier du noe i retning av at det høres bra ut, eller som du foreslo "stå på!", så er det jo nesten like naturlig å tolke det som at de synes du er tjukk og mener du gjør lurt i å endre på det. Er lov å si fra at du gjerne ville hørt noe annet, men ville ikke hatt noen problemer med å tro ham på at han ikke mente noe kjipt med det eller at det avslører hvordan han Egentlig tenker. Anonymkode: 5659c...0a9
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #43 Skrevet 15. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har prata med han og han var veldig lei seg for hvordan ting kom ut. Jeg nevnte for han i dag at jeg trente før jobb, og da svarte han bare, så godt jobba. Ingenting mer😊 Så han forsto alvoret i hvor såret jeg ble, og dermed er vi ferdige med dette. Ts Anonymkode: 459ed...64a Mulig, men kan hende du satte kroken på døra for videre komplimenter nå. Du må også regne med at han IKKE kommer til å kommentere det om du faktisk går ned i vekt. Når du fisker etter komplimenter på den måten du gjorde så lokka du han jo inn i et minefelt. Jeg skjønner at kommentaren kanskje kunne virke sårende men du har stukket kjepper i hjula for din egen del. Når du sier til en mann som liker deg at du trener for å gå ned i vekt og miste fett på armer og mage, så tolker han det som at han må gi et kompliment, oppmuntre deg og lignende. Hans kompliment kom noe skeivt ut. Igjen, jeg skjønner deg godt. Men du må forvente at reaksjonen din vil skape konsekvenser, blant annet at han vil bli mer tilbakeholden på komplimentene. Anonymkode: e34fa...a27 3
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #44 Skrevet 15. mars 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg syns det hadde vært mer passende og sagt, bra jobba. Stå på, dette klarer du. DA hadde jeg blitt motivert. Nå ble jeg egentlig bare demotivert. Anonymkode: 459ed...64a Da kunne du droppa å nevne at du trener for å gå ned i vekt og fordi du skal få bort fett på mage og armer. Du får det til å høres ut som du trener for utseendet sin del. Du kunne jo bare sagt at du skulle trene, og at nå skal du trene mer for å komme i bedre form. Han hadde neppe sagt det samme da. Anonymkode: e34fa...a27 3
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #45 Skrevet 15. mars 2021 Alle menn her i Norge på vei ut på date Anonymkode: 001b2...8f2
Perelandra Skrevet 16. mars 2021 #46 Skrevet 16. mars 2021 Tråden er ryddet for brukerdebatt Perelandra, mod.
Uredd Skrevet 17. mars 2021 #47 Skrevet 17. mars 2021 On 3/14/2021 at 11:32 PM, AnonymBruker said: Jeg ble ganske så fornærma nå nylig. Vi har møttes jevnlig i underkant av to måneder. Helt topp og alt har vært veldig bra fram til i kveld. Jeg sendte ham et bilde av meg fra treninga. Og han sendte masse hjerter og komplimenter som selvfølgelig gjorde meg kjempe glad. Så skriver jeg til han at nå er jeg seriøs med treninga igjen. Jeg skal tom trene i morra før jobb. Dette pga at jeg vil miste vekt spesielt på armer og mage. Så sier han: du er kjempe søt og nydelig, men når du går ned i vekt så kommer du til og bli sååå sexy.. Så skriver jeg. Er jeg feit? Er det det du mener? Neeeiii får jeg til svar. Nå har han sendt flere meld om at han mente det ikke sånn. Jeg har ikke svart for dette såret meg faktisk. Jeg trodde han allerede syntes jeg var mer enn god nok. Er det han har gitt uttrykk for. Hva synes dere? Er jeg hårsår? Anonymkode: 459ed...64a Dette kan jo bli riktig underholdende. Ikke ukjent tema i komedier gjennom hele historien. Klassisk kommunikasjonsfelle og feiltenking. En mann tenker ikke som en kvinne og det er heller ikke realt å forvente at han gjør det. Hvilket er akkurat hva du gjør her, og i tillegg kritiserer ham for ikke å være inni hodet ditt. Les tråden om hint. Menn tar ikke hint, og de hinter heller ikke. Derfor er det ingen mann som mener at et kompliment for noe, er en insinuasjon av at andre ting er feil. Det er det kvinner som gjør. Etterhvert i livet lærer mann seg å kommunisere bedre. De menn som ikke går i den fella har lært. De er ikke sånn naturlig. De kvinner i denne tråden som ser at han faktisk ønsket å gi deg et kompliment, støtte deg i det gjør, har også lært noe om menn. Du TS, og de som støtter deg i at han insinuerer at du er feit, har ikke lært hvordan menn tenker. Forventer du at han skal kommunisere med deg som en vennine vil du gå på samme nedturen mange ganger inntil du eller han har lært. Jeg ser mange tegn på at han har lært, men ingen på at du tar til deg dette, og prøver å forstå hva det var han forsøkte på. Når du sier at du trener for å miste vekt, har du jo selv sagt at du er feit? Eller? Dette er klassisk shit testing hvor du fisker etter respons av typen: "Men du er jo flott allerede og trenger ikke miste noe vekt". Han gikk i fella stakkars, og hvordan skulle et slikt savr motivere for å endre noe som man later som ikke trenger å endre. Hvis du ønsker å endre noe er det jo bare tull å forvente at andre skal late som at du ikke gjør det. Han synes garantert at du er flott som du er. Ellers hadde han ikke valgt deg. Tror du ikke han er med deg fordi han liker deg? Tror du virkelig at han nå grep en anledning til å trykke deg ned? Shit testing er en type drama som ødelegger utrolig mye. Slutt med det! Han vil nå forsøke å gjøre ting bedre, men hvis ikke du snur tankegangen din, kommer han til å gå i fella igjen. Og igjen. Etterhvert vil han bli bedre, og kanskje unngå helt, men da er det mest sannsynlig en annen kvinne som får glede av det. 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #48 Skrevet 17. mars 2021 Snakk om å overtenke! Uansett hva vi sier, vrir og vender dere alt i verste mening, holder vi kjeft er det feil også, makan!! Anonymkode: 6b977...1af
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #49 Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Snakk om å overtenke! Uansett hva vi sier, vrir og vender dere alt i verste mening, holder vi kjeft er det feil også, makan!! Anonymkode: 6b977...1af Det var da veldig. Anonymkode: 459ed...64a
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #50 Skrevet 17. mars 2021 Uff, tråkka i salaten,helt klart...det er slik de er,de som mangler antenner. Som faktisk klarer å fornærme folk ,når de gir et kompliment 🤪 Blir som jeg skal si til en av sangelevene mine: Det blir nok vakkert,når du øvd litt,med ditt potensiale...🙄,,,skikkelig oppbyggende... Anonymkode: 90bc8...431
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #51 Skrevet 17. mars 2021 Gud bedre, jeg blir helt oppgitt over at alt skal tolkes i verste mening hele tiden. Anonymkode: 6079b...b4b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå