AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #1 Skrevet 14. mars 2021 Jeg ble ganske så fornærma nå nylig. Vi har møttes jevnlig i underkant av to måneder. Helt topp og alt har vært veldig bra fram til i kveld. Jeg sendte ham et bilde av meg fra treninga. Og han sendte masse hjerter og komplimenter som selvfølgelig gjorde meg kjempe glad. Så skriver jeg til han at nå er jeg seriøs med treninga igjen. Jeg skal tom trene i morra før jobb. Dette pga at jeg vil miste vekt spesielt på armer og mage. Så sier han: du er kjempe søt og nydelig, men når du går ned i vekt så kommer du til og bli sååå sexy.. Så skriver jeg. Er jeg feit? Er det det du mener? Neeeiii får jeg til svar. Nå har han sendt flere meld om at han mente det ikke sånn. Jeg har ikke svart for dette såret meg faktisk. Jeg trodde han allerede syntes jeg var mer enn god nok. Er det han har gitt uttrykk for. Hva synes dere? Er jeg hårsår? Anonymkode: 459ed...64a
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #2 Skrevet 14. mars 2021 Ja, virkelig ! Han prøvde jo bare å støtte deg i at du skulle intensivere treninga di, og at du da kom til å bli sååå sexy , Hva var galt med det ? Anonymkode: a4786...07a 49
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #3 Skrevet 14. mars 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg ble ganske så fornærma nå nylig. Vi har møttes jevnlig i underkant av to måneder. Helt topp og alt har vært veldig bra fram til i kveld. Jeg sendte ham et bilde av meg fra treninga. Og han sendte masse hjerter og komplimenter som selvfølgelig gjorde meg kjempe glad. Så skriver jeg til han at nå er jeg seriøs med treninga igjen. Jeg skal tom trene i morra før jobb. Dette pga at jeg vil miste vekt spesielt på armer og mage. Så sier han: du er kjempe søt og nydelig, men når du går ned i vekt så kommer du til og bli sååå sexy.. Så skriver jeg. Er jeg feit? Er det det du mener? Neeeiii får jeg til svar. Nå har han sendt flere meld om at han mente det ikke sånn. Jeg har ikke svart for dette såret meg faktisk. Jeg trodde han allerede syntes jeg var mer enn god nok. Er det han har gitt uttrykk for. Hva synes dere? Er jeg hårsår? Anonymkode: 459ed...64a Wow.. Himmel. La nå stakkaren få litt kred her. Han ga deg jo kompliment etter kompliment og så leser du bare mellom linjene hva DU tror.. Han prøvde nok bare å gi deg enda en liten dytt. Anonymkode: fddfb...d8b 38
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #4 Skrevet 14. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, virkelig ! Han prøvde jo bare å støtte deg i at du skulle intensivere treninga di, og at du da kom til å bli sååå sexy , Hva var galt med det ? Anonymkode: a4786...07a Jeg syns det hadde vært mer passende og sagt, bra jobba. Stå på, dette klarer du. DA hadde jeg blitt motivert. Nå ble jeg egentlig bare demotivert. Anonymkode: 459ed...64a 9
Mezzosoprena Skrevet 14. mars 2021 #5 Skrevet 14. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg syns det hadde vært mer passende og sagt, bra jobba. Stå på, dette klarer du. DA hadde jeg blitt motivert. Nå ble jeg egentlig bare demotivert. Anonymkode: 459ed...64a Da er det du som er problemet, ikke han... 38
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #6 Skrevet 14. mars 2021 Du er bare du som er vanskelig her Anonymkode: fc1a4...e35 11
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #7 Skrevet 14. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg syns det hadde vært mer passende og sagt, bra jobba. Stå på, dette klarer du. DA hadde jeg blitt motivert. Nå ble jeg egentlig bare demotivert. Anonymkode: 459ed...64a Skjønner deg godt! Men menn har ikke alltid de største sosiale antennene på slikt 😉 Anonymkode: 23082...881 12
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #8 Skrevet 14. mars 2021 Stakkars fyr 😅 Hadde jeg vært han så hadde jeg 🏃♂️.... Anonymkode: c9620...b3e 19
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #9 Skrevet 14. mars 2021 Hei gikk han i en slags felle som du la opp til. Ingenting vondt ment, det var heller ment som et kompliment, og han synes det er sexy at du trener. Bra det vel. Anonymkode: 42b70...46a 12
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #10 Skrevet 14. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Skjønner deg godt! Men menn har ikke alltid de største sosiale antennene på slikt 😉 Anonymkode: 23082...881 Takk😊 Godt med forståelse. Anonymkode: 459ed...64a 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #11 Skrevet 14. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hei gikk han i en slags felle som du la opp til. Ingenting vondt ment, det var heller ment som et kompliment, og han synes det er sexy at du trener. Bra det vel. Anonymkode: 42b70...46a Nei. Det var heller den at, når du går ned i vekt, Da kommer du til og bli sexy. Jeg trodde jo han syntes det allerede. Og dette såret meg. Anonymkode: 459ed...64a 3
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #13 Skrevet 14. mars 2021 Haha, høres ut som eksen min. Han mente det ikke noe vondt men snakker rett fra levra uten filter og uten evne til å tenke gjennom det han sier. Anonymkode: e271c...402 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #14 Skrevet 14. mars 2021 Jeg hadde også blitt demotivert av det... jeg kunne aldri sagt det til en mann jeg holdt på med... skjønner ikke hvorfor du får så mange negative svar her, ts. Han mente det nok ikke noe vondt, og han mente det nok ikke som at han ikke syns du er sexy nok fra før. Men det var ekstremt klønete sagt og varsler om dårlige sosiale antenner. Kunne aldri falt meg inn å svare sånn. Er jo bedre å si noe sånn: det får du til vettu, men du er babe uansett 😘 Anonymkode: 07694...6fe 5
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #15 Skrevet 14. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei. Det var heller den at, når du går ned i vekt, Da kommer du til og bli sexy. Jeg trodde jo han syntes det allerede. Og dette såret meg. Anonymkode: 459ed...64a Du går jo ned i vekt av å trene Anonymkode: fc1a4...e35 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #17 Skrevet 14. mars 2021 Hva er det med den tiden vi lever i? Man kan jo ikke si noe som helst uten at man blir krenka! Anonymkode: b0902...460 6
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #18 Skrevet 14. mars 2021 Ts, du får tenke på hun fra jakten på kjærligheten som satt å hørte på dikt fra ene beundreren om at han likte store damer best. Som hun sa: følte meg ikke akkurat nett der jeg satt. Anonymkode: 07694...6fe 6
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #19 Skrevet 14. mars 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Nei. Det var heller den at, når du går ned i vekt, Da kommer du til og bli sexy. Jeg trodde jo han syntes det allerede. Og dette såret meg. Anonymkode: 459ed...64a Men blir det ikke litt som å si at "du kommer til å bli fin med ny frisyre?" Det betyr ikke at man er stygg med den man har nå. Anonymkode: 42b70...46a 8
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #20 Skrevet 14. mars 2021 I utgangspunktet syns jeg det er veldig feil å kommentere andres kropper, men når man åpner opp for det og inviterer til en samtale om din vekt, kropp og trening ser jeg ikke at han har gjort noe galt? Som en allerede har skrevet, det handler om ditt selvbilde, hvordan du tolker hva han skrev, og hvordan det reflekterer din opplevelse. Hva med å fortelle han du ble såret, hvorfor du ble det, og hvor du tar ansvar for dine følelser, samtidig som du hjelper han å forstå «hvordan du fungerer» ? Anonymkode: d4c97...457 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå