Gå til innhold

Var daten min frekk?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Om du snakker om at du har lyst til å gå ned i vekt, så tror jeg det kan være godt ment om noen annerkjenner dette ved å si "da tror jeg du blir sexy". Er enig i at det lett kan tolkes feil, men synes også du bør ha forståelse for at det kan være vanskelig å finne så mye lurt å si om noen forteller deg at de vil gå ned i vekt. :) Sier du noe i retning av at det høres bra ut, eller som du foreslo "stå på!", så er det jo nesten like naturlig å tolke det som at de synes du er tjukk og mener du gjør lurt i å endre på det. Er lov å si fra at du gjerne ville hørt noe annet, men ville ikke hatt noen problemer med å tro ham på at han ikke mente noe kjipt med det eller at det avslører hvordan han Egentlig tenker.

Anonymkode: 5659c...0a9

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt

-Safiye mod

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg ble ganske så fornærma nå nylig. 

Vi har møttes jevnlig i underkant av to måneder. Helt topp og alt har vært veldig bra fram til i kveld. 

Jeg sendte ham et bilde av meg fra treninga. Og han sendte masse hjerter og komplimenter som selvfølgelig gjorde meg kjempe glad. 

Så skriver jeg til han at nå er jeg seriøs med treninga igjen. Jeg skal tom trene i morra før jobb. Dette pga at jeg vil miste vekt spesielt på armer og mage. 

Så sier han: du er kjempe søt og nydelig, men når du går ned i vekt så kommer du til og bli sååå sexy.. 

Så skriver jeg. Er jeg feit? Er det det du mener? 

Neeeiii får jeg til svar. 

Nå har han sendt flere meld om at han mente det ikke sånn. Jeg har ikke svart for dette såret meg faktisk. 

Jeg trodde han allerede syntes jeg var mer enn god nok. Er det han har gitt uttrykk for. 

Hva synes dere? Er jeg hårsår? 

Anonymkode: 459ed...64a

Jeg skjønner deg godt men du må forklare han hvordan du tolket det og at du ble såret.

AnonymBruker
Skrevet

Han var bare ærlig. 

Anonymkode: d7a66...19d

Gjest Chroma
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Nei. Det var heller den at, når du går ned i vekt, Da kommer du til og bli sexy. 

Jeg trodde jo han syntes det allerede. 

Og dette såret meg. 

Jeg forstår deg godt. Han tråkket i salaten. 

Skrevet

Ok. Noen ganger så tenker man bare for mye. La være med det. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prata med han og han var veldig lei seg for hvordan ting kom ut. 

Jeg nevnte for han i dag at jeg trente før jobb, og da svarte han bare, så godt jobba. Ingenting mer😊

Så han forsto alvoret i hvor såret jeg ble, og dermed er vi ferdige med dette. 

Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg har prata med han og han var veldig lei seg for hvordan ting kom ut. 

Jeg nevnte for han i dag at jeg trente før jobb, og da svarte han bare, så godt jobba. Ingenting mer😊

Så han forsto alvoret i hvor såret jeg ble, og dermed er vi ferdige med dette. 

Ts

Det virker jo som du fisker etter respons når du hele tiden sider det, det skal jammen ikke være lett. 

Anonymkode: 42b70...46a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, han var frekk. Det er utallige ting man kan si som motivasjon og støtte. Vekt er ikke en av dem, med mindre vedkommende selv tar det opp eller man kjenner hverandre veldig godt.

Han hadde ikke fått nyte godt av min nye sexy og SLANKE kropp🤭😅

Anonymkode: 90a02...0c1

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Ja, virkelig ! 
Han prøvde jo bare å støtte deg i at du skulle intensivere treninga di, og at du da kom til å bli sååå sexy ,

Hva var galt med det ? 

Anonymkode: a4786...07a

Han mente kanskje å støtte henne, men når man sier at "da kommer du til å bli så sexy", insinuerer man jo at personen ikke er det nå. 

Litt sånn som folk som sier "Så fin du har blitt" når folk har gått ned i vekt. Meningen er kanskje god, men vil det si at de synes folk har vært stygge før? 

Stylister og sminkører lærer faktisk under utdanningen at de ikke skal si til dem de sminker at "Nå skal du bli fin!" nettopp fordi at da er det underforstått at de ikke er fine fra før ... 

AnonymBruker
Skrevet
ti10 skrev (1 minutt siden):

Han mente kanskje å støtte henne, men når man sier at "da kommer du til å bli så sexy", insinuerer man jo at personen ikke er det nå. 

Litt sånn som folk som sier "Så fin du har blitt" når folk har gått ned i vekt. Meningen er kanskje god, men vil det si at de synes folk har vært stygge før? 

Stylister og sminkører lærer faktisk under utdanningen at de ikke skal si til dem de sminker at "Nå skal du bli fin!" nettopp fordi at da er det underforstått at de ikke er fine fra før ... 

Men er det ikke litt forskjell på en person man dater og en helt tilfeldig bekjent? Man må vel kunne anerkjenne hverandres utseende (på positivt måte) uten at det er feil. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Vi har møttes jevnlig i underkant av to måneder. Helt topp og alt har vært veldig bra fram til i kveld. 

Jeg sendte ham et bilde av meg fra treninga. Og han sendte masse hjerter og komplimenter som selvfølgelig gjorde meg kjempe glad. 

Så skriver jeg til han at nå er jeg seriøs med treninga igjen. Jeg skal tom trene i morra før jobb. Dette pga at jeg vil miste vekt spesielt på armer og mage. 

Så sier han: du er kjempe søt og nydelig, men når du går ned i vekt så kommer du til og bli sååå sexy.. 

Nå har han sendt flere meld om at han mente det ikke sånn. Jeg har ikke svart for dette såret meg faktisk. 

Jeg trodde han allerede syntes jeg var mer enn god nok. Er det han har gitt uttrykk for. 

Her hadde jeg takket for meg, tatt hatten min og ruslet videre. Å bygge et forhold og en relasdjon med en person med så åpenbart store problemer hadde jeg ikke orket. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men er det ikke litt forskjell på en person man dater og en helt tilfeldig bekjent? Man må vel kunne anerkjenne hverandres utseende (på positivt måte) uten at det er feil. 

Men nå er det jo snakk om et utseende hun ikke har nå? Han snakket jo om at hun kommer til å bli sexy hvis hun trener, altså sier han egentlig at hun ikke er sexy nå. 

Ikke at jeg tror det var vondt ment, kanskje synes han til og med at hun er sexy nå, men det var veldig klønete sagt.

Skrevet

Forstår at du ble såret og lei deg, bra det ordna seg!

Stå på 💪

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

"NÅR du går ned i vekt KOMMER du til å se sååå sexy ut"?

Hehe vel.. kommer an på resten av fyren, denne formuleringen tråkka han rett i salaten med, men han hadde vel ikke dated deg i 2 mnd om han ikke likte deg og kroppen din. 

Anonymkode: 3fd05...55c

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
ti10 skrev (2 minutter siden):

Men nå er det jo snakk om et utseende hun ikke har nå? Han snakket jo om at hun kommer til å bli sexy hvis hun trener, altså sier han egentlig at hun ikke er sexy nå. 

Ikke at jeg tror det var vondt ment, kanskje synes han til og med at hun er sexy nå, men det var veldig klønete sagt.

Klønete sagt ja, men ville ikke holdt det for mye imot han når hun nesten hinter om å få kommentarer på det.. 

AnonymBruker
Skrevet

Han mente det godt. Det er jo det viktigste. 

Anonymkode: a1d4d...0fc

Skrevet (endret)

Jeg syns det hadde vært mer passende og sagt, bra jobba. Stå på, dette klarer du. DA hadde jeg blitt motivert. Nå ble jeg egentlig bare demotivert. 

Enig. Det var upassende sagt av ham.

Men om det skal være nok til å avbryte datingen vet jeg ikke. Hvis han ellers er ok og har behandlet deg bra ville jeg sett det an litt. Kanskje han bare plumpet ut med en uheldig kommentar som egentlig var ment som et komplimang. De fleste mennesker man har en relasjon til vil av og til komme til å si ting man synes de kunne spart seg for. Men ikke sikkert det er vondt ment.

Endret av Sandie
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Altså wow, snakk om å lage drama uten noenting!! Han synes du er fin allerede, men vil bli enda finere med treningen. Hva er galt med den kommentaren? Hva gjør at du automatisk tror han mener du er feit? Seriøst. Skjerp deg. 

Du selv synes du kommer til å bli finere med trening, eer jo samme det han mener. Han støtter deg jo bare. 

Anonymkode: 98c3f...63a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det hadde vært mer passende og sagt, bra jobba. Stå på, dette klarer du. DA hadde jeg blitt motivert. Nå ble jeg egentlig bare demotivert. 

altså, folk har ulik måte å utrykke seg på, han sitter inni ditt hode og vet hva slags kommentarer vil passe i alle situasjoner liksom.

Anonymkode: 98c3f...63a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...