Gå til innhold

Til du som er ufør, hva gjør du om dagene som gjør livet lysere?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 28.3.2021 den 14.33):

Jeg er ufør og har vært det i tolv år, og må innrømme at jeg er litt overrasket over svarene i denne tråden. Har dere virkelig så mye overskudd eller er dere troll som gjør narr av uføre? 

Anonymkode: 2669b...157

Kanskje du skal ta i betraktning at ikke alle uføre er sengeliggende, og har ulike forusetninger for å overvinne hverdagen?

Selv om du ikke har overskudd til det mange andre har, betyr jo bare at du har andre forutsetninger til å takle din sykdom. Folk er forskjellig. Alle har ulikt sykdomsbilde.

Anonymkode: 5d7cd...923

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Fyller dagene med trening, gå/joggeturer, matlaging/baking, tv-serier, gaming, maling, strikking

Anonymkode: 5651c...8a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Etter mange dårlige dager med mye smerter, så ble det bakt en kake i dag.

Anonymkode: 07d00...3fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å gå mye turer i skogen. Om sommeren, når det er varmt nok, så drar ofte jeg og mannen til skogs og telter. Har noen faste, litt ukjente perler vi drar til hvor jeg slipper å gå så langt. 
Godt å bare være ute, fiske, lese en god bok, lage mat over bål 

Ellers liker jeg godt å bake, lage nye og spennende middagsretter, en en serie- og filmnerd, gamer litt, kryssord, dyr og så liker jeg faktisk veldig godt å pusle rundt hjemme - altså husarbeid, rydde i skuffer og skap, organisere osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...