Smurfii Skrevet 19. mars 2021 #21 Del Skrevet 19. mars 2021 Know that feel..😓🖕🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #22 Del Skrevet 19. mars 2021 Kjetil E skrev (På 14.3.2021 den 22.40): Jeg bruker å ta to kjappe trykk på bremsepedalen hvis de blir for nærgående. Da er dem stort sett kjappe til å legge seg lenger bak. Jeg og. Fungerer utmerket! En skikkelig god bråbrems gjør underverker hvis de ikke tar hintet første gang. HOLD. AVSTAND! Anonymkode: 40441...f93 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madli Skrevet 19. mars 2021 #23 Del Skrevet 19. mars 2021 Jeg blir også stressa av å ha en bil kjørende rett bak meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 19. mars 2021 #24 Del Skrevet 19. mars 2021 Noen er jo sånn at de skal kjøre i ræva på bilen foran, men jeg vet også om folk som alltid lurte på hvorfor de samlet opp biler bak seg, enda de holdt fartsgrensen, som har fått seg en aha opplevelse når de har målt hastigheten med GPS, det er ikke uvanlig med opptil 10% feilmargin på speedometeret, kjører du da i 80km så er reel hastighet 72km. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #25 Del Skrevet 19. mars 2021 On 3/14/2021 at 10:47 PM, AnonymBruker said: Jeg er som skrevet ikke en sinke, det er ikke mitt problem at du har det så travelt. Som du skriver videre, det er jo nettopp det som er saken her, det er ditt problem. Og sannsynligvis ikke et stort problem for den bak. Hvis du kjører som du sier, litt over fartsgrensen, så bør ikke dette skje veldig ofte. Jeg kjører over 25k i året, år ut og år inn, og opplever dette rimelig sjeldent. Hvis de er veldig masete, så slipper jeg de forbi, som blir si fem ganger i året. Ikke noe problem for meg. Du bør gjøre noen tiltak for å få ned stresset, det er ikke bra at du kjører rundt i trafikken og er stresset på denne måten. Anonymkode: 90e88...34c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #26 Del Skrevet 19. mars 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg og. Fungerer utmerket! En skikkelig god bråbrems gjør underverker hvis de ikke tar hintet første gang. HOLD. AVSTAND! Anonymkode: 40441...f93 DET ER ULOVLIG Å BRÅBREMSE PÅ DENNE MÅTEN. Du må ha en grunn til å bråbremse slik du beskriver, og du oppfordrer faktisk til noe kriminelt her. Du kan ikke bråbremse, som igjen skaper en farlig situasjon, uten annen grunn enn at du blir sur eller stresset over bilen bak. En kriminell handling (ligge for nærme) gjør ikke en annen kriminell handling (bråbremse, skape farlig situasjon) lovlig. Anonymkode: 90e88...34c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #27 Del Skrevet 19. mars 2021 De kjører slik fordi det fungerer. Mange som blir lykkelige av å påføre andre stress. Anonymkode: eca27...18a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 20. mars 2021 #28 Del Skrevet 20. mars 2021 Når slikt skjer ser jeg ofte en katt, sau eller annet vesen komme gående over veien, slik at jeg må bremse hardt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #29 Del Skrevet 20. mars 2021 Opplevde det i dag, skikkelig fin Mercedes bak meg, nyvaska og nypolert og alt. Kjører en litt gammel bil. Måtte stanse for en fotgjenger midt i en litt stor fartsdump, så starta i en liten "motbakke". Hadde jeg kontrollert klutsjen dårlig der, ville jeg trilt bak og truffet bilen. Øvelseskjører også. Hadde en L bak i bilen. Men noen områder er det helt seriøst vanskelig å holde fartsgrensa, da det er fotgjengere som skal forbi, så man kan ikke gasse på til 50 hele veien. Man må senke farten før man nærmer seg fotgjengeren så den ikke blir skremt. Og dette hadde den Mercedesen lite forståelse for. Anonymkode: 76d8b...7c6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #30 Del Skrevet 20. mars 2021 Elsker å kjøre ekstra sakte om jeg får en sånn idiot bak meg. 😇 Anonymkode: ffc98...ffe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå