Gå til innhold

✨ 89jenta prøver på nr 2


89jenta

Anbefalte innlegg

Dame1989 skrev (7 timer siden):

Infoen jeg går etter er at fhi ønsker at man skal vente 2 uker etter siste dose med vaksine før man prøver å bli gravid. OUS (Oslo universitetssykehus) anbefaler at man venter 4 uker etter andre dose vaksine før man prøver å bli gravid. 

jeg har EL akkurat 14 dager etter siste dose, så deg går nok fint! 😊 

ift det du skriver om OUS, veldig rart at hverken min lege eller jordmor ikke har sagt noe om det. 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

89jenta skrev (14 minutter siden):

@Dame1989 Hvor finner du den informasjonen du nevner med ous? :klo:

Fant det i et e-håndbok vedlegg til når jeg fikk innkalling til første dose med vaksine. 

Ser nå at de har gått tilbake til 2 uker de også. 

E-håndboken Vaksinasjon av ansatte mot covid-19

:)

 

Endret av Dame1989
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du får andre dose sånn at det klaffer så fint med eggløsning! Skjønner at det er godt å ha en dato å forholde seg til. Og det er jo ikke så mange uker du må vente. Håper ventetiden går fort 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

CD 1 

der kom mensen, en dag for tidlig. da er det ca 1 mnd igjen før vi starter prøvinga! 🥳 jeg skal teste etter EL denne mnd bare for å sjekke 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for en måned nærmere prøving! 😄  Håper tiden frem går fort ☺️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en tøff start du har hatt på vegen til å få en liten en ❤ Så spennende at det nærmer seg prøve tid igjen 😄🥳

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SUPERMIRI skrev (20 timer siden):

Hurra for en måned nærmere prøving! 😄  Håper tiden frem går fort ☺️

Det håper jeg også 🥳

MissB skrev (16 timer siden):

For en tøff start du har hatt på vegen til å få en liten en ❤ Så spennende at det nærmer seg prøve tid igjen 😄🥳

Huff ja, det har vært en kronglete vei.. Håper virkelig jeg slipper flere nedturer nå.. 🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smart å vaksinere seg :) Vis jeg ikke blir gravid denne runden skal jeg høre med jobben/bydelen om mulighet for vaksine dose 2. Vis jeg tar den ca når jeg får mensen slipper jeg å hoppe over en syklus :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde et skikkelig sammenbrudd i går.. Tror det at termindatoen er rundt hjørnet gjør noe med meg.. 🥺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

89jenta skrev (2 timer siden):

Hadde et skikkelig sammenbrudd i går.. Tror det at termindatoen er rundt hjørnet gjør noe med meg.. 🥺

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

89jenta skrev (4 timer siden):

Hadde et skikkelig sammenbrudd i går.. Tror det at termindatoen er rundt hjørnet gjør noe med meg.. 🥺

Huff, føler med deg 🙂 Vet selv hvordan det er. Prøv å finn på noe så tankene er opptatt med noe hyggelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

89jenta skrev (4 timer siden):

Hadde et skikkelig sammenbrudd i går.. Tror det at termindatoen er rundt hjørnet gjør noe med meg.. 🥺

Åå det er helt jævlig ja... finnes faktisk ingen ord som kan trøste mot det. Det er helt naturlig å tenke på hva som skulle ha vært... og livet er sååå urettferdig over at slike ting kan skje! :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk @Lianne @Dame1989 @Amatariel og @SUPERMIRI 💚 

Har fått samlet meg litt nå. Men kjenner at jeg er veldig skjør.. Psyken svinger noe veldig. Jeg tåler ingenting, en skeiv kommentar så kan jeg begynne å gråte. Men de i rundt meg er klar over situasjonen, så de har en viss forståelse. ♥️

Jeg prøver å finne noe positivt hver dag. Prøver å holde meg opptatt slik at dagene og ukene skal gå litt kjappere. Så om noen har noe tips så tar jeg gjerne i mot 😅😊

🔹Har nå startet nedtelling! Selvom det kun er vaksikedatoen jeg er 100% sikker på, er det godt å kunne se fremover, og telle ned. 

▪️ 21 dager til ny syklus 

▪️ 23 dager til vaksinering (dose 2) 

▪️ 34 dager til EL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Godt at du forsøker å finne positive holdepunkter, og så fint å ha noen datoer å se frem til. Det trenger man oppe i det hele ❤️  Sender deg en god klem 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper alt går bra med deg❤️ Så trist å lese at termindatoen nærmer seg, forstår at det må føles utrolig tøft 😣 Veldig bra at du forsøker å rette fokuset mot det som er positivt, det er jo faktisk mye av det også selv om det ikke alltid føles sånn ut…

Jeg er veldig glad i vin, sushi og oster (generelt mye som ikke er «babyvennlig») så jeg fokuserer på å nyte så mye av disse tingene som mulig mens jeg fremdeles kan🙊

Lykke til med vaksineringen og neste prøveperiode! Måtte det bli den siste i denne omgang❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

🥰🥰 @Annabel @MissB 

CD 15

✔️ positiv el-test 

kan se ut som at dose 1 av vaksinen ikke gjorde noe med syklusen denne gang.  har hørt den kan forskyve syklusen litt hos noen, og det var derfor jeg ville teste etter el denne mnd selv om vi ikke prøver denne mnd. 

637E73DA-39D3-4266-8F0F-70AD34A29718.jpeg

Endret av 89jenta
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...