Gå til innhold

✨ 89jenta prøver på nr 2

89jenta

Anbefalte innlegg

Amatariel skrev (39 minutter siden):

Ooooi den der var jo veldig lett å se!! glad1.gif.5a36b7004bb2860ce25d3d4a419ab275.gif
Og det er ikke verst på en 8-dpotest. Skyggestreker vises så og si aldri gjennom kamera+pc-skjerm. Så når vi alle ser den uten problemer så er det et VELDIG godt tegn! :D Blir utrolig spennende i dagene fremover her daaa!

Så gøy at flere ser streken 😄 Så får vi håpe den klamrer seg fast 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så spennende, jeg ser en tydelig strek der 🥰🥰 man hører jo ofte at man prøver så lenge på nr 1 også går det så fort med nr 2! Veldig gøy isåfall at det klaffer på deres første (?) pp med nr 2 😍 det er jo helt vilt når man tenker på det, er ikke så lett å forstå seg på hva som skjer i disse kroppene altså. Men gøy er det! 😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser streken på testen på fra i går kveld😍 De testene jeg tok når jeg var gravid, så var det alltid kveldstestene som var sterkest ☺️ Gratulerer ❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig å høre fra dere alle sammen! Og at dere er så positive 🥰 Skal prøve å ta en digital i morgen, håper den er like positiv som dere er 🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke 🥹❤️ Hold deg fast lille frø! 

Tørr liksom ikke helt å tro på det enda.. Jeg har ingen symptomer enda, men det er ko ganske tidlig enda.. 

IMG_4540.jpeg

Endret av 89jenta
  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye kjære 89jenta!! Du fortjener så inderlig å slippe å ha en lang prøveperiode hjerte.gif.0cd26df9fac99879c38e5acdc7419357.gif Så dette er bare helt magisk fint, Ønsker deg masse lykke til videre! ❤️ Og prøv å nyt manglenede symptomer. Med mitt yngste barn fikk jeg ikke symptomer før i uke 22 (babyspark) :fnise:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...
Annonse
  • 2 uker senere...

7+1  

I dag skal vi skal vi inn å se om det er et lite hjerte som slår ❤️ Jeg kjenner jeg er skikkelig nervøs! Ultralyd har jo ikke alltid vært en god opplevelse for oss.. 

Også er jeg utrolig spent på om det faktisk er en eller to inni der 🤭 For formen min har vært såå sinnsykt dårlig. Også er jo faktisk bestemor tvilling! 

Huff, da er det bare å telle ned timene 🤞🏼

Endret av 89jenta
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...