Lakrisen Skrevet 15. september 2023 #381 Del Skrevet 15. september 2023 Så spennende med prøving på nr 2😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annabel Skrevet 15. september 2023 #382 Del Skrevet 15. september 2023 Så koselig at dere prøver på nr to😍 Blir spennende å følge med deg! Masse lykke til😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 15. september 2023 #383 Del Skrevet 15. september 2023 Så spennende med prøving på nr to! Blir stas å følge med på veien 🥰💕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie97 Skrevet 16. september 2023 #384 Del Skrevet 16. september 2023 Så gøy at dere skal prøve igjen! Husker jeg fulgte med på dagboka di med din første, og nå er jeg også igang med prøving igjen på nr 2 🥰 masse lykke til! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 18. september 2023 #385 Del Skrevet 18. september 2023 Masse lykke til med prøving på nr 2 ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 18. september 2023 Forfatter #386 Del Skrevet 18. september 2023 Julie97 skrev (På 16.9.2023 den 19.37): Så gøy at dere skal prøve igjen! Husker jeg fulgte med på dagboka di med din første, og nå er jeg også igang med prøving igjen på nr 2 🥰 masse lykke til! Så gøy at flere som har fulgt med forrige gang blir med denne gangen også 😄 Så spennende! Masse lykke til deg også 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 10. oktober 2023 Forfatter #387 Del Skrevet 10. oktober 2023 (endret) Baby nr 2 ✨ PP1 - Oktober 🍂 Syklusen etter fødselen stabiliserte seg ganske raskt. Men de siste 3 mnd har den tullet litt. usikker på hva det kommer av. Men har fanget opp at jeg har hatt eggløsning, og mensen kommer sånn ca til antatt tid. Idag er jeg 1 dpo, og har ikke helt trua 😅 Vi hadde samleie 2 dager før EL og på selve ELdagen. Mannen tror dette kommer til å gå rimelig kjapt, mens jeg er evig pessimist. Det tok en god stund før det klaffet med nr 1. Men heldigvis har vi noen travle dager/uker foran oss! 😊 Endret 10. oktober 2023 av 89jenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie97 Skrevet 10. oktober 2023 #388 Del Skrevet 10. oktober 2023 Så utrolig spennende å være i gang med prøvingen igjen! Håper det klaffer raskt for dere denne gangen 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saschi Skrevet 10. oktober 2023 #389 Del Skrevet 10. oktober 2023 Yay, du har begynt har gledet meg kjempelenge til du skal begynne igjen. Har kanskje sjekket forumet hver dag just in case 🫣 Ohh kjenner jeg gleder meg til å følge med ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 10. oktober 2023 Forfatter #390 Del Skrevet 10. oktober 2023 Julie97 skrev (2 timer siden): Så utrolig spennende å være i gang med prøvingen igjen! Håper det klaffer raskt for dere denne gangen 🥰 Tusen takk! ✨🫶🏼 Saschi skrev (1 time siden): Yay, du har begynt har gledet meg kjempelenge til du skal begynne igjen. Har kanskje sjekket forumet hver dag just in case 🫣 Ohh kjenner jeg gleder meg til å følge med ☺️ Hehe så gøy å komme inn å lese kommentaren din! 😃🫶🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saschi Skrevet 10. oktober 2023 #391 Del Skrevet 10. oktober 2023 89jenta skrev (13 minutter siden): Tusen takk! ✨🫶🏼 Hehe så gøy å komme inn å lese kommentaren din! 😃🫶🏼 Føler jeg må følge med ettersom jeg har lagt mitt eget litt på is for nå 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 17. oktober 2023 Forfatter #392 Del Skrevet 17. oktober 2023 🍂 8 dpo Tiden går veeeeldig sakte, som forventet. Jeg klarte selvfølgelig å ta en test på morgenen som var blenda, som forventet. Jeg vet jo at det er alt for tidlig å teste. Blir like irritert på meg selv hver gang jeg tester for tidlig. Hva forventet jeg liksom? 😅 Så jeg skal prøve å ikke teste i morgen og eller vente til torsdag. Jeg har også blitt skikkelig forkjølet, så det er vanskelig å ikke teste når man er hjemme. Jeg har ingen symptomer på verken graviditet eller mensen enn så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 17. oktober 2023 Forfatter #393 Del Skrevet 17. oktober 2023 OMG OMG OMG Noen fler som ser noe, eller har jeg stek-syn? Tatt nå på kvelden 8 dpo 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 17. oktober 2023 #394 Del Skrevet 17. oktober 2023 (endret) 89jenta skrev (2 minutter siden): OMG OMG OMG Noen fler som ser noe, eller har jeg stek-syn? Tatt nå på kvelden 8 dpo Jeg ser!!!! Den der vil jeg tørre å påstå er positiv! Hei forresten! Så koselig at dere prøver på nestemann ❤️ Gøy med kjente fjes som er igang igjen. Endret 17. oktober 2023 av SUPERMIRI 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 17. oktober 2023 Forfatter #395 Del Skrevet 17. oktober 2023 SUPERMIRI skrev (Akkurat nå): Jeg ser!!!! Den der vil jeg tørre å påstå er positiv! Hei forresten! Så koselig at dere prøver på nestemann ❤️ Gøy med kjente fjes som er igang igjen. Hei igjen! så koselig at du fortsatt følger med 🥰 Tror du?! Virkelig? Den jeg tok på morgenen i dag var blenda, så fikk helt sjokk nå! Streken kom etter 3 min, redd det er skygge.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 17. oktober 2023 #396 Del Skrevet 17. oktober 2023 89jenta skrev (1 minutt siden): Hei igjen! så koselig at du fortsatt følger med 🥰 Tror du?! Virkelig? Den jeg tok på morgenen i dag var blenda, så fikk helt sjokk nå! Streken kom etter 3 min, redd det er skygge.. Jeg tror! Syns den ser veldig tydelig ut jeg 🤞🏻 Det her blir spennende! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 17. oktober 2023 Forfatter #397 Del Skrevet 17. oktober 2023 SUPERMIRI skrev (1 minutt siden): Jeg tror! Syns den ser veldig tydelig ut jeg 🤞🏻 Det her blir spennende! Wæææ ja! 🥰🤭✨ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lakrisen Skrevet 17. oktober 2023 #398 Del Skrevet 17. oktober 2023 Ser absolutt en strek her! Synes også den ser rosa ut på nederste bildet🤞🏻 I min forrige graviditet hadde jeg mer hcg i urinen på ettermiddag, så jeg fikk svak strek kvelden 8 dpo, og blenda test morgenen etter. Streken var synlig mot kvelden igjen, så det er mulig det er slik for deg også🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 17. oktober 2023 Forfatter #399 Del Skrevet 17. oktober 2023 Lakrisen skrev (Akkurat nå): Ser absolutt en strek her! Synes også den ser rosa ut på nederste bildet🤞🏻 I min forrige graviditet hadde jeg mer hcg i urinen på ettermiddag, så jeg fikk svak strek kvelden 8 dpo, og blenda test morgenen etter. Streken var synlig mot kvelden igjen, så det er mulig det er slik for deg også🤩 Godt at flere enn meg ser strek 😄 Krysser fingrene for sterkere babystrek de neste dagene 🤞🏼 Såpass! Ja, det kan hende 😊 Det var så rart, jeg satt og skrev med sprittusj, også merket jeg at jeg reagerte skikkelig på lukta fra tusjen. Tenkte, skal jeg virkelig ofre en test til idag… 🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 18. oktober 2023 #400 Del Skrevet 18. oktober 2023 Ooooi den der var jo veldig lett å se!! Og det er ikke verst på en 8-dpotest. Skyggestreker vises så og si aldri gjennom kamera+pc-skjerm. Så når vi alle ser den uten problemer så er det et VELDIG godt tegn! Blir utrolig spennende i dagene fremover her daaa! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå