Gå til innhold

✨ 89jenta prøver på nr 2

89jenta

Anbefalte innlegg

Åh, så vondt med disse bekymringene 🥺 Heldigvis er det veldig normalt med blødninger i første trimester! Jeg hadde ganske mye brun utflod rundt uke 6 i mitt vellykkede svangerskap. Som du sa selv tar morkaken over rundt uke 10, og det gir ofte blødninger. Med fraværende smerter og frisk blødning, har jeg troen på at dette går fint ❤️ Veldig lett for meg som utenforstående å si, men det er det som kan gjøre det litt godt å ha utenforstående, for de kan gi en litt håp når en selv har hodet litt nede i gjørma. Tenker på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker på deg 🤞💗 Som de andre over sier betyr ikke dette nødvendigvis det du frykter! Gode muligheter for at dette går bra 🤞💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

89jenta skrev (55 minutter siden):

Jeg har spottet brun/beige i 3 dager nå. Kom noe som lignet tråder idag.. 
Slik begynte forrige SA hos meg også. Så jeg har gitt opp litt.. 😭

Krysser alt jeg har for at det ikke betyr noe 🤞❤️ Skjønner at du blir bekymret 😔 men som de andre skriver, så lenge det ikke er friskt blod og du ikke har smerter så er jo det et veldig godt tegn 💕

Endret av Elise93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver2021 skrev (29 minutter siden):

Forstår at du er redd, men så lenge det holder seg brunt og du ikke har smerter, trenger det ikke å være noe farlig. Når skal dere på ultralyd igjen? Tenker på deg ❤️

Takk ❤️ Neste ultralyd for oss er 7/4. 

SUPERMIRI skrev (27 minutter siden):

Åh, så vondt med disse bekymringene 🥺 Heldigvis er det veldig normalt med blødninger i første trimester! Jeg hadde ganske mye brun utflod rundt uke 6 i mitt vellykkede svangerskap. Som du sa selv tar morkaken over rundt uke 10, og det gir ofte blødninger. Med fraværende smerter og frisk blødning, har jeg troen på at dette går fint ❤️ Veldig lett for meg som utenforstående å si, men det er det som kan gjøre det litt godt å ha utenforstående, for de kan gi en litt håp når en selv har hodet litt nede i gjørma. Tenker på deg!

Godt å høre at det går bra med noen tross blødninger ❤️ Takk for at du legger igjen spor, og deler! 

Katrin94 skrev (14 minutter siden):

Tenker på deg 🤞💗 Som de andre over sier betyr ikke dette nødvendigvis det du frykter! Gode muligheter for at dette går bra 🤞💕

❤️❤️❤️ 

Elise93 skrev (2 minutter siden):

Krysser alt jeg har for at det ikke betyr noe 🤞❤️ Skjønner at du blir bekymret 😔 men som de andre skriver, så lenge det ikke er friskt blod og du ikke har smerter så er jo det et veldig godt tegn 💕  

Håper du har rett! ❤️ 

Blir bare så lei meg og redd, pga vår historikk. Og dette minner meg mye om hvordan min forrige SA startet.. Sendte melding til JM idag, så håper hun ringer meg i morgen. Så får vi se hva hun sier. Vi får jo tett oppfølgning, så mulig det blir en UL før den som er satt opp i April. Det er bare så uutholdelig og bare gå å vente liksom. Samtidig blir jeg litt flau over hvor sterkt jeg reagerer. Jeg går liksom rett i kjelleren. Sletter alt av apper, bilder osv jeg har på telefonen. Vil ikke se noe som har med graviditet å gjøre. Er vel en slags forsvarsmekanisme.. 

Får vel bare vente å se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, skjønner deg så godt det det med bekymringene og å havne rett i kjelleren med en gang man ser brunt utflod😔 

jeg fikk brunt utflod i slutten av uke 7 og varte i en ukes tid. Var på ultralyd i uke 8 og da var alt bra, og legen jeg var hos da sa der var veldig vanlig med brunt utflod og det var som regel helt ufarlig❤️ Om det får det til å bli roligere❤️ Jeg trodde jeg var ferdig med den brune utfloden for stoppet opp i 4 dager, men idag våknet jeg med brunt utflod igjen, og ikke like sjokk som sist det kom, har blitt vant til det, men samtidig så liker jeg det ikke. Jeg håper og tror det er helt uskyldig his begge oss! Og at det kan ha noe med at morkaken begynner å ta over rundt den tiden vi er i❤️ 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har seriøst verdensbeste jordmor! Jeg sendte melding til henne i går, allerede kl 0830 har hun snakket med sykehuset og ordnet med time hos gyn. 

Alt var bare bra ❤️😭 Fikk se en liten en som sprellet og tok salto og mere med 🥺 Hjerte slo fint også! Nå er jeg 10 kg lettere.. Og har ikke hatt noen tegn til blødning siden i går 🤞🏼 

Da er det bare 9 dager igjen til jeg er kommet til uke 12 🥳 

& 17 dager igjen til neste ultralyd 🤰🏼

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

89jenta skrev (1 time siden):

Jeg har seriøst verdensbeste jordmor! Jeg sendte melding til henne i går, allerede kl 0830 har hun snakket med sykehuset og ordnet med time hos gyn. 

Alt var bare bra ❤️😭 Fikk se en liten en som sprellet og tok salto og mere med 🥺 Hjerte slo fint også! Nå er jeg 10 kg lettere.. Og har ikke hatt noen tegn til blødning siden i går 🤞🏼 

Ååå, for en fantastisk beskjed! Så herlig at du fikk se den lille og at bebisen var så aktiv!! Ingenting som er bedre enn det 😍🥳

hurra, masse å se fram til nå 😍

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

89jenta skrev (1 time siden):

Så fantastisk! 😄😄🥰 det er som de sier at brunt utflod stort sjett er helt uskyldig🥰 godt å se at alt var bra og at du bare kan nyte nå❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk!! 🥰🥰 Det er så viktig å ha god støtte rundt seg. Glad for at alt var i skjønneste orden 🥰🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...
Annonse
89jenta skrev (1 minutt siden):

Endelig! Uke 12 🥰 

Så fantastisk!! Gratulerer 🥰🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...