Gå til innhold

✨ 89jenta prøver på nr 2

89jenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

da ble det min tur med korona… 🦠 spent på hvordan dette blir med all kvalmen og andre graviditetssymptomer 🙊🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå så gøy med 7+0! 🥰 Hver uke er en seier! Håper du ikke blir så dårlig med korona ❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

9+1 🥳 

Vi var på TUL og fikk se lille mini i går! Det var så utrolig fint! Alt så veldig fint ut enn så lenge. Vi får komme tilbake om 1 mnd. Da skal de gå igjennom og sjekke alle organer. Det er denne ultralyden jeg gleder og gruer meg mest til. Nå skal jeg prøve å nye graviditeten og de gode nyhetene vi har fått 🥰 

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig å lese at alt sto bra til 🥰❤️ nå kan sikkert skuldrene senke seg litt tenker jeg ❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10+2 

Litt brun utflod? burde jeg være bekymret ? 🥺 er livredd… orker ikke at det skal gå galt igjen…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leser dette på babyverden: 

Blødning rundt uke 10

De første ukene av svangerskapet produserer det gule legemet (corpus luteum) i eggstokkene svangerskapshormonene. Rundt uke 10 overtar morkaken. Det kan bli et lite fall i mengden av hormoner, og det kan komme en liten blødning. Som regel er ikke en slik blødning noe å bekymre seg for.

Mulig det er det som har skjedd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, 89jenta said:

10+2 

Litt brun utflod? burde jeg være bekymret ? 🥺 er livredd… orker ikke at det skal gå galt igjen…

2 hours ago, 89jenta said:

Leser dette på babyverden: 

Blødning rundt uke 10

De første ukene av svangerskapet produserer det gule legemet (corpus luteum) i eggstokkene svangerskapshormonene. Rundt uke 10 overtar morkaken. Det kan bli et lite fall i mengden av hormoner, og det kan komme en liten blødning. Som regel er ikke en slik blødning noe å bekymre seg for.

Mulig det er det som har skjedd?

Jeg hadde litt rosabrunt på 9+6 og 10+0, fikk totalt panikk og dro rett på privat UL. Der fant de lille i god behold med fin hjertelyd ❤️ Jm sa det var umulig å vite hva utfloden kom av men at det var helt normalt i første trimester.

Håper det er noe helt ufarlig og at alt står bra til med spiren din ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

89jenta skrev (16 timer siden):

10+2 

Håper ikke det betyr noe ❤️ det du delte fra babyverden virka jo veldig betryggende og høres ut som en helt normal grunn for blødningen ❤️

Endret av Elise93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Krysser fingrene for at det er helt uskyldig! Det høres jo sånn ut spes mtp på det du delte. Hvordan går det i dag? 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at det bare er uskyldig. Høres ut som det hvis man tar utgangspunkt i det som står på Babyverden 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spottet brun/beige i 3 dager nå. Kom noe som lignet tråder idag.. 
Slik begynte forrige SA hos meg også. Så jeg har gitt opp litt.. 😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

89jenta skrev (25 minutter siden):

Jeg har spottet brun/beige i 3 dager nå. Kom noe som lignet tråder idag.. 
Slik begynte forrige SA hos meg også. Så jeg har gitt opp litt.. 😭

Forstår at du er redd, men så lenge det holder seg brunt og du ikke har smerter, trenger det ikke å være noe farlig. Når skal dere på ultralyd igjen? Tenker på deg ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...