Gå til innhold

✨ 89jenta prøver på nr 2

89jenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk alle sammen ❤️ jeg klarer nesten ikke å tro det 🥺 nå må spira holde! jeg er allerede i dialog med jordmor i kommunen, pga vår historikk. har vært der å tatt en blodprøve, og skal inn igjen neste uke. Så får vi se om det blir noen flere etterhvert. jeg er ganske engstelig denne gangen.. jordmor henviste også til TUL i starten på mars, da er jeg ca 9 uker på vei. 

fikk også denne idag, det var en aå utrolig god følelse 🥰

1D5B8BE2-DCF5-45C9-88CC-651B069A890E.jpeg

• Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for stigning! 

Skjønner godt du er nervøs :hug: Jeg husker svangerskapet jeg hadde etter min senabort var sterkt preget av angst og frykt. Heldigvis gjenspeiler ikke følelsene man har hvordan det går. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

89jenta skrev (6 timer siden):

Tusen takk alle sammen ❤️ jeg klarer nesten ikke å tro det 🥺 nå må spira holde! jeg er allerede i dialog med jordmor i kommunen, pga vår historikk. har vært der å tatt en blodprøve, og skal inn igjen neste uke. Så får vi se om det blir noen flere etterhvert. jeg er ganske engstelig denne gangen.. jordmor henviste også til TUL i starten på mars, da er jeg ca 9 uker på vei. 

fikk også denne idag, det var en aå utrolig god følelse 🥰

1D5B8BE2-DCF5-45C9-88CC-651B069A890E.jpeg

Så fantastisk 🥰 dette lover godt! 🙏❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amatariel skrev (8 timer siden):

Hurra for stigning! 

Skjønner godt du er nervøs :hug: Jeg husker svangerskapet jeg hadde etter min senabort var sterkt preget av angst og frykt. Heldigvis gjenspeiler ikke følelsene man har hvordan det går. 

Det har du rett i. Jeg merker at jeg analyserer alt av symptomer, og hvordan formen er. Jeg har ikke følt meg så veldig gravid enda, selv om det er normalt blir jeg redd. Så i natt når brystvortene endelig kjennes veldig ømme ut, ble jeg sååå glad! Wohoo endelig et symptom 🥳😂😅 Håper dagene bare raser forbi, kjenner at jeg synes det er leeeenge igjen til Mars.. Tar gjerne i mot trips for og få dagene til å gå litt kjappere 😂 

Elise93 skrev (6 timer siden):

Så fantastisk 🥰 dette lover godt! 🙏❤️

🥰🥰🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

89jenta skrev (8 timer siden):

Det har du rett i. Jeg merker at jeg analyserer alt av symptomer, og hvordan formen er. Jeg har ikke følt meg så veldig gravid enda, selv om det er normalt blir jeg redd. Så i natt når brystvortene endelig kjennes veldig ømme ut, ble jeg sååå glad! Wohoo endelig et symptom 🥳😂😅 Håper dagene bare raser forbi, kjenner at jeg synes det er leeeenge igjen til Mars.. Tar gjerne i mot trips for og få dagene til å gå litt kjappere 😂 

🥰🥰🥰🥰

Jeg fant raskt ut at jeg måtte bedrive med noe i løpet av dagene. For min del ble det først og fremst trening. Aldri vært noe treningsdame (trente da ca. èn dag i uken), men som nygravid (etter tre aborter bak meg) økte jeg til ca. tre ganger i uken. Dro på økter som krevde litt tankegang (aerobic o.l slik at jeg ikke kunne tenke på andre ting enn trinn). Dette gjorde at jeg ble sliten og trøtt, og jeg la meg derfor tidligere på kveldene enn vanlig. Jo mer søvn jo bedre... måtte bare få dagene til å gå. Det hjalp faktisk ganske mye. Ellers finne en hobby man kan fordype seg i. For min del ble det bryllupsplanlegging :Knegg: Kanskje vanskelig å kopiere for en hver... men situasjonen min var at vi skulle ha bryllup om noen måneder, så jeg kunne bedrive noen av de gravidukene med å lage invitasjoner og pusle med masse slike småting. Jeg tvang meg mye til å tenke på bryllup i stedet for baby i lang tid.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering 🥳

Målte Hcg-nivået hos jordmor, og fikk svar på prøvene nå. 

4+0 - 181

5+0 - 2760 🥳

Formen er så som så 😅 Kjenner kvalmen veeeldig, men har ikke kastet opp (ennå) 😄 Puppene er også ømme og større! Jeg synes det er så godt å kjenne på kroppen at det skjer noe. Det beroligete meg litt 🥰

Om to uker (7+0) starter vi med vanlig ordinær jordmortime med helsekort osv. Åh som jeg gleder meg til å komme i gang! 😄 

Endret av 89jenta
  • Hjerte 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for så fin stigning da😄 sikkert litt godt å ha sånne symptomer som kvalme også fordi da vet man ting går som det skal🤗

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hurra for å ha makset digital 🤗🤩 hvor langt er du nå? 😄 

er så usikker på om jeg tørr å makse den ut, fikk aldri 3+ med jenta mi for noen år siden så da gikk jeg unødvendig med bekymring pga den. Men denne gangen så har jeg så lite symptomer så hadde vært godt å fått svar og bekreftelse, bare lurer på når du tok den nå? 😄 over 5 uker du nå?😄

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love90 skrev (2 timer siden):

Hurra for å ha makset digital 🤗🤩 hvor langt er du nå? 😄 

er så usikker på om jeg tørr å makse den ut, fikk aldri 3+ med jenta mi for noen år siden så da gikk jeg unødvendig med bekymring pga den. Men denne gangen så har jeg så lite symptomer så hadde vært godt å fått svar og bekreftelse, bare lurer på når du tok den nå? 😄 over 5 uker du nå?😄

Jeg tok den idag tidlig og idag er jeg 5+5 😊 Mulig den kunne ha slått ut om jeg hadde tatt den tidligere også.. Jeg er usikker 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...