Gå til innhold

Stemmer det at om man drømmer intenst om noen man kjenner så tenker de på deg eller du er i deres drømmer også?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja det kan skje. Har opplevd å drømme om en kollega samtidig som han drømte om meg. Drømte at vi hadde sex, sa dette til han. Tydligvis har han fantasert om at vi hadde sex. 

Anonymkode: 96071...8a4

image.png.ca63bfabf53ce513f2c7e18f063399ec.pngFOR en syk samtale det må ha vært 

Anonymkode: 062bc...566

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

image.png.ca63bfabf53ce513f2c7e18f063399ec.pngFOR en syk samtale det må ha vært 

Anonymkode: 062bc...566

Hvorfor er det sykt hvis man står hverandre nær??

Anonymkode: 919a3...9f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...
On 3/14/2021 at 5:35 PM, AnonymBruker said:

Hva om du drømmer mye om Elvis f.eks, tror du det er fordi Elvis tenker mye på deg?

Hallo, kom deg ned på jorda

Anonymkode: 84b08...eb5

I en annen verden er det ingen skille på oss hvem vi er basert på status. 

Anonymkode: c4073...ce9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.3.2021 den 22.41):

Overskriften taler for seg. Jeg leste om det ett sted. Hender jeg har sånne intense drømmer om folk jeg kjenner. 

Hva tenker dere?

Anonymkode: 919a3...9f2

Hva drømmer du? Jeg kan tyde. Trenger å vite symbolikken du ser i drømmene. Feks om du er i et hus, hvilket rom er det, følelsen du får. osv.

Anonymkode: 896bd...761

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan ikke stemme, for jeg har fått høre at ei drømte om meg men jeg tenkte ikke spesielt på henne. Hun hadde drømt at jeg dyttet henne ned en trapp og tok med meg crushet henne for meg selv. Det var underbevisstheten hennes som snakket. jeg ville aldri gjort det. men jeg kom godt over ens med en fyr og hun likte han. var vennskapelig fra min side. hun hatet meg fordi han virket mer interessert i meg, jeg merket det ikke. Hun hatet meg enda mer etter den drømmen, men vi forble venner. 

Men jeg har opplevd å bli forelsket etter drøm om sex med noen. Mine 3 siste forelskelser har faktisk skjedd slik.

Anonymkode: d5376...dfb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjengangeren min er at jeg kan få drømmer om noen som har gitt meg litt ekstra oppmerksomhet.
i 2012 slettet jeg facebooken min (er under dps for å sjekke mulig pf) og det var bare mamma og 1 til som tok kontakt. En kompis jeg hadde kjent i 4 år da. På sms. Noen uker etterpå drømmer jeg om han og jeg er forelsket. Jeg hadde da avvist han 1,5 år før. Han sa den gangen at forelskelsen kom så plutselig. mulig han også hadde drømt da. Men min ble værende, så gikk den over etter jeg begynte å bruke tid med han og nesten lå med han. 

Deretter så er jeg ensom på nytt fordi jeg er helt ny i en by laaaaaangt fra alt og alle jeg kjenner. En av kollegaene tar hyppig kontakt. Tar ikke lang tid før jeg er betatt. Var også en drøm som utløste det. Denne forelskelsen ble også varende lenge, men han her fikk jeg aldri gjort noe virkelighet ut av pga avstand.

Nå for ikke lenge siden drømte jeg om enda en annen mann som nylig har vist meg litt oppmerkosmhet. Greit at folk ikke lenger er så engasjert i sosiale medier, og covid hindrer folk å få gjort så mye, ikke så mye å legge ut. Jeg la ut noe, så er han en av få som svarer. Drømmer om han, og merker jeg er betatt.

Dette må da være feil?

Anonymkode: d5376...dfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff. Man får ikke akkurat mer tro på menneskeheten av å henge på dette underforumet her. 

Litt av et samlingspunkt for de mindre begavede. 

Anonymkode: 59417...f5b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.4.2021 den 16.39):

Huff. Man får ikke akkurat mer tro på menneskeheten av å henge på dette underforumet her. 

Litt av et samlingspunkt for de mindre begavede. 

Anonymkode: 59417...f5b

Ok smartass takk for informasjon. Høres kjedelig ut å være så innestengt i son lille firkanta boks😂

Anonymkode: 919a3...9f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.4.2021 den 12.16):

Hva drømmer du? Jeg kan tyde. Trenger å vite symbolikken du ser i drømmene. Feks om du er i et hus, hvilket rom er det, følelsen du får. osv.

Anonymkode: 896bd...761

Ts

lenge siden nå men drømte om en kollega som la an på meg i drømmen og jeg visste det var forbudt territorie men husker vi satt i en bil og han holdt rundt meg og jeg lente meg bare tilbake tilslutt . Vi jobber begge innenfor transport. Jeg er gammel han ung. Men han er en av mine beste kolleger. Men aldri sett slik på han da. 🙈

Anonymkode: 919a3...9f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...