AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #1 Del Skrevet 13. mars 2021 Alle vet det er usunt å være fiksert på kropp og utseendet. Og at kroppene på instagram er delvis manipulert og ofte et resultat av dop. Samtidig jeg vil påstå det er motiverende likevel sålenge man begrenser eksponeringen. Er man et voksent menneske klarer man å ta det ansvaret. Anonymkode: 72e90...ba1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinneguide Skrevet 13. mars 2021 #2 Del Skrevet 13. mars 2021 Jeg er kanskje rar, men jeg finner ikke motivasjon av andres kropp. Og jeg synes det er latterlig at de som har stort ekponeringsbehov begrunner det med at de elsker å motivere andre. For noe tull, de elsker oppmerksomhet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #3 Del Skrevet 13. mars 2021 Problemet er jo de som lar seg påvirke av dette. Er du selv som bestemmer hvordan du skal la deg påvirke. Mange tror det er enkelt å få en veltrent og definert kropp, at det ikke krever noe. Jeg vet at dette krever VELDIG MYE av både trening OG kosthold. Denne jobben er det svært få som orker. Så sitter disse latsabbene å scroller på instagram, syter og klager over livet sitt. Anonymkode: 4b16f...b06 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #4 Del Skrevet 13. mars 2021 Jeg liker når veltrente kvinner legger ut bilder av seg selv, for det synes jeg gir et bra budskap - f.eks. vise at jenter også han ha muskler og løfte tunge vekter. Jeg ser ikke noe galt i det (selv om de digger seg selv) hvis det kan inspirere flere kvinner til å gjøre det samme. Anonymkode: 9bfc1...f63 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #5 Del Skrevet 13. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg liker når veltrente kvinner legger ut bilder av seg selv, for det synes jeg gir et bra budskap - f.eks. vise at jenter også han ha muskler og løfte tunge vekter. Jeg ser ikke noe galt i det (selv om de digger seg selv) hvis det kan inspirere flere kvinner til å gjøre det samme. Anonymkode: 9bfc1...f63 For et latterlig svar. Anonymkode: 4b16f...b06 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #6 Del Skrevet 13. mars 2021 Jeg bryr meg null om instagrambilder. Det eneste som motiverer meg er min egen helse og kropp. Anonymkode: 7fd05...b5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #7 Del Skrevet 13. mars 2021 sofie elise har inspirert meg mye, jeg har vært 3 turer til tykia og gjort forskjellige operasjoner ❤️ tenker og gjøre en brasillian buttlift neste gang 😄 Anonymkode: 17bac...6ad 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #8 Del Skrevet 13. mars 2021 Jeg blir inspirert av idrettsutøvere, der man ser muskler og resultatet av hardt arbeid. Har faktisk en mappe på Instagram for treningsmotivasjon med bilder for å kunne overbevise med selv om at det er mulig. Anonymkode: 4180d...6d2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå