AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #41 Skrevet 13. mars 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Yes, og det selvvalgt. Fri som fuglen og ingen mas og fjas 👌😎 Anonymkode: 82dc5...a16 Til å være så fri og lykkelig er du merkelig opphengt i hva kvinner gjør og mener. Anonymkode: 40706...d6e 4
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #42 Skrevet 13. mars 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hihihi, jeg tror «vi» nordmenn har en tendens til å overvurdere hvor attraktivt dette typisk nordiske utseendet er (blond, blåøyd, etc.). Og også andre ting ved typisk nordisk væremåte. Anonymkode: 0354a...9d2 Det tror jeg også 😁 Anonymkode: 2614d...1f3 3
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #43 Skrevet 13. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det tror jeg også 😁 Anonymkode: 2614d...1f3 For å si det slik, de vakreste mennene jeg har sett, har IKKE hatt et nordisk utseende. De mest sjarmerende mennene jeg har møtt, har IKKE vært norske. Anonymkode: 0354a...9d2 4
venus24 Skrevet 13. mars 2021 #44 Skrevet 13. mars 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Yes, og det selvvalgt. Fri som fuglen og ingen mas og fjas 👌😎 Anonymkode: 82dc5...a16 Spennende at du både mener kvinner maser for mye og ikke tar nok initiativ til å holde samtalen i gang 4
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #45 Skrevet 13. mars 2021 Ting som skal fikses i huset, klippe gress, måke snø, fikse bilen, male er oppgaver som fortsatt er forbeholdt mannen. De er ikke damene interessert i. What??? Jeg klippa gresset allerede som barn jeg. Min søster gjør alle disse tingene selv selvom hun har mann hjemme. Hva faen prater du om? Anonymkode: cb540...8ad 2
WonderWomaan Skrevet 13. mars 2021 #46 Skrevet 13. mars 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): For å si det slik, de vakreste mennene jeg har sett, har IKKE hatt et nordisk utseende. De mest sjarmerende mennene jeg har møtt, har IKKE vært norske. Anonymkode: 0354a...9d2 Helt enig! 3
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #47 Skrevet 13. mars 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Nordiske menn er utrolig populære...? Jeg er utenlandsk og jeg liker ikke nordiske menn. Så der tar du feil. Anonymkode: 2614d...1f3 Handler bare om $$$ og troen på et enkelt liv her i Norge. Anonymkode: 756ea...59f 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #48 Skrevet 13. mars 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg traff visst en nerve her... Haha Gleder meg å lese Hadde de tingene jeg har skrevet vært løgn så hadde du ikke reagert på den måten der 🤣 Anonymkode: 82dc5...a16 Det er sant at damer er trege i samtalen, men da snakker du med en dame som ikke tør å si at dere ikke har kjemi, eller ikke er tiltrukket av deg. Du snakker eller skriver med damer som egentlig ikke er intressert!! Finn en dame på ditt nivå og som Du har kjemi med og som vil ha deg. Jeg opplever dette hele tiden. De jeg ikke svarer, er jeg ikke intressert i. Anonymkode: 56e8a...c85 3
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #49 Skrevet 13. mars 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Nordiske menn er utrolig populære...? Jeg er utenlandsk og jeg liker ikke nordiske menn. Så der tar du feil. Anonymkode: 2614d...1f3 Hva du liker representerer ikke hva majoriteten liker i verden heller. Og hvordan veit vi at du ikke er ei norsk dame som prøver å trekke ned norske menn da? Jeezes Anonymkode: 82dc5...a16
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #50 Skrevet 13. mars 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Ting som skal fikses i huset, klippe gress, måke snø, fikse bilen, male er oppgaver som fortsatt er forbeholdt mannen. De er ikke damene interessert i. What??? Jeg klippa gresset allerede som barn jeg. Min søster gjør alle disse tingene selv selvom hun har mann hjemme. Hva faen prater du om? Anonymkode: cb540...8ad Så morsomt at enkelt av damene her gjør disse såkalte "manne oppgavene", føler at alle andre damer gjør disse også... Yea right Hvordan kan dere konkludere med det? Det er som om noen få damer i Norge liker meg så sier jeg her på KG at alle damene i Norge liker meg.. Kanskje dårlig eksempel men dere ser tegninga Anonymkode: 82dc5...a16
Perleugla Skrevet 13. mars 2021 #51 Skrevet 13. mars 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Ingen kvinne skal bestemme når eller hvor mye jeg skal vaske/rydde hjemme. Jeg tar det når jeg føler for det og hvis hun synes det er for rotete eller møkkete kan hun bare ta det selv. Og jeg skal ikke ha noe sutring over at hun da vasker eller rydder mer enn meg. Hun kan velge å la være. Anonymkode: 8f65d...f04 Eller hun kan velge at hun ikke gidder å bo med en slabbedask akkurat som hun i linken fra nrk. Voksne manne-barn orker færre og færre kvinner å bo med. 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #52 Skrevet 13. mars 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Så morsomt at enkelt av damene her gjør disse såkalte "manne oppgavene", føler at alle andre damer gjør disse også... Yea right Hvordan kan dere konkludere med det? Det er som om noen få damer i Norge liker meg så sier jeg her på KG at alle damene i Norge liker meg.. Kanskje dårlig eksempel men dere ser tegninga Anonymkode: 82dc5...a16 Dette er ikke manneoppgaver: Ting som skal fikses i huset, klippe gress, måke snø, fikse bilen, male Dette er oppgaver som er for begge kjønn, men mannen tror at han er fysisk bedre laget for dette arbeidet og mener at det er manne arbeid, men det er det ikke. Vaske hjemme er mer slitsomt enn måke snø eller klippe gress. Anonymkode: cb540...8ad 3
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #53 Skrevet 14. mars 2021 venus24 skrev (17 timer siden): Spennende at du både mener kvinner maser for mye og ikke tar nok initiativ til å holde samtalen i gang Ja rart med det...Sånne som han blir aldri fornøyde og ingen er noensinne god nok. Finnes det et problem? Ja,da får noen andre ta skylda for det er ihvertfall ikke hans egen feil..han vil jo ikke ha kvinner i det hele tatt fordi vi både MASER og snakker IKKE så vanskelig å gjøre en sånn kar til lags da. Anonymkode: 28c58...2bb 3
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #54 Skrevet 14. mars 2021 On 3/12/2021 at 1:57 PM, AnonymBruker said: Yes, og det selvvalgt. Fri som fuglen og ingen mas og fjas 👌😎 Anonymkode: 82dc5...a16 Hvorfor klager du sånn på kvinner da? Anonymkode: cd4bd...d1d 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #55 Skrevet 14. mars 2021 Jeg opplever ikke oss norske damer som storforlangende i det hele tatt. Min man er snill og trofast, det er det eneste kriteriet jeg har. Ikke er han ansett som hverken kjekk, morsom eller en interessant samtalepartner blant andre, han er bare ansett for å være "hel ved". Vi jobber begge 100%, jeg tar alt husarbeidet, alt av logistikk og utfordringer med barnet (f.eks trass), han leker litt inne med barnet og blir med på tur 1 av 4 helger jeg og barnet er på tur, snømåking og gressklipping tar han noe av, men jeg gjør også mest der. Det eneste han er alene om, er å skifte dekk et par ganger i året. Vi har forøvrig separat økonomi og tjener og jobber ca.like mye. Jeg har fått nok nå, selv om han er såkalt "snill". Anonymkode: 4ea0e...74f 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #56 Skrevet 15. mars 2021 ALLE norske kvinner klager IKKE og kritiserer menn. Det er "venstre radikale feminister" som ønsker oppmerksomhet for sitt ego " som vil at alle skal se på meg" og som klager og syter som kvinne for å få oppmerksomhet og sympati som "stakkars meg" for noe et mindretall av unntak av dumme menn har gjort eller sagt. Anonymkode: edb51...7e2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #57 Skrevet 15. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 12.3.2021 den 14.36): Nordiske menn er utrolig populære...? Jeg er utenlandsk og jeg liker ikke nordiske menn. Så der tar du feil. Anonymkode: 2614d...1f3 Mhm. For det er sånn det funker. Når en, du, ikke liker nordiske menn, da gjelder det for alle utlendinger. Det er ingen utenfor Norden som liker nordiske menn. Dette vet vi fordi du ikke liker dem. Anonymkode: da679...c2b 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #58 Skrevet 15. mars 2021 Skjønner ikke hvorfor du ikke bare finner deg dame i utlandet. Hvis det er der du blir satt mest pris på, hvorfor ikke bare finne seg dame der da? Anonymkode: 9ac55...59f 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå