Gå til innhold

Uwu's første og siste prøverdagbok


uwu

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei dere!! Testet på fredag og idag, det er de mest negative testene jeg noen gang har sett😂 Så den jeg tok orginalt var nok defekt desverre. Uansett så er jeg jo DPO 3(?) tror jeg, går litt i surr her nå. Så får jo sett om det gikk i PP1 da😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uwu skrev (På 4.4.2021 den 23.42):

Hei dere!! Testet på fredag og idag, det er de mest negative testene jeg noen gang har sett😂 Så den jeg tok orginalt var nok defekt desverre. Uansett så er jeg jo DPO 3(?) tror jeg, går litt i surr her nå. Så får jo sett om det gikk i PP1 da😁

Da er det heldigvis masse håp igjen 👏🏻 Hvordan er det med symptomene nå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, Lykkee said:

Da er det heldigvis masse håp igjen 👏🏻 Hvordan er det med symptomene nå? 

Ja, stresser faktisk mye mindre enn det jeg trodde😂 Er faktisk helt rolig og tenker "om det går så går det". Symptomene er 50/50, tisser ikke like mye som tidligere denne uka men humøret er ikke helt normalt. Har veldig ømme bryster, men så husker jeg jo ikke om det er normalt eller ikke rundt denne tiden. Er plutselig så usikker på hvordan kroppen min vanligvis er😄

Men uansett, DPO 6 idag, så tester på mandag tror jeg. Eller søndag?😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende! 🤗 Vi er akkurat like langt. Jeg vet jeg burde vente til mandag med å teste, men tror ikke det vil gå. Så planen er søndag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!!! Nå har jeg det ganske normalt igjen. Alle tester er helt hvite og mensen er 2 dager for sen. Satser den kommer snart så vi kan starte en pp igjen😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg endelig på CD1 igjen. Helt ærlig er jeg ikke veldig fornøyd. Forrige måned var mensen noen dager forsinket og nå var den 4 dager forsinket fra den datoen. Siden februar har syklusen (?) min flyttet seg 8 dager. Har alltid hatt stabil syklus så dette liker jeg ikke😔Er så redd at noe skal være galt slik at vi ikke får det til.

Ellers er det mye annet som skjer, ny jobb neste måned og vi ser etter hus nå! Utrolig gøy. Egentlig hadde vi ikke planer om å kjøpe hus siden mannen er fra utlandet (kanskje flytte dit i fremtiden), men vi fant ut at det er litt lurt allikevel😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig med stadig forlenging av syklusen da... Får satse på at den slutter med det snarest! Husk å kartlegge EL nøye da... Om mensen din er 4 dager sen hver syklus, så er nok EL det også. Kjedelig om du tror det er feil dag og sex da blir tilpasset feil. 

Så spennende med ny jobb og husjakt da! Gode ting kommer ofte samtidig, så satser på at du snart får en positiv test også 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/20/2021 at 7:13 PM, Amatariel said:

Kjedelig med stadig forlenging av syklusen da... Får satse på at den slutter med det snarest! Husk å kartlegge EL nøye da... Om mensen din er 4 dager sen hver syklus, så er nok EL det også. Kjedelig om du tror det er feil dag og sex da blir tilpasset feil. 

Så spennende med ny jobb og husjakt da! Gode ting kommer ofte samtidig, så satser på at du snart får en positiv test også 😊

Håper det jeg også! Liker ikke når ting går ut av "rutinen" sin. Synes det er skikkelig kjedelig fordi jeg lå likt med blant annet deg og noen andre. Er så gøy å følge når man er helt likt!

Appene jeg bruker har lagt EL 4 dager senere enn sist måned, så tror den er grei. Om vi ikke treffer denne PP så skal jeg ordne litt EL-tester tenker jeg. 

Takk💗Det hadde vært gøy med jobb, hus og baby på en gang. Masse mas! 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uwu skrev (15 timer siden):

Synes det er skikkelig kjedelig fordi jeg lå likt med blant annet deg og noen andre. Er så gøy å følge når man er helt likt!

Ja enig, det er veldig fint å ligge likt :Nikke: Men vi er så mange her inne med forskjellig syklus og EL-dag, så vips kan man være likt i dpo-land selv om man startet forskjellig på syklusen. Blir spennende å følge med videre! Håper dagene fremover går raskt for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...