Gå til innhold

Oss som har vært "felleshøl"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om jeg legger denne i riktig kategori men..  Lurer på om det er noen her som kjenner seg igjen i dette. Som har slitt med dårlig selvtillit/tunge tanker pga det?  Og som har kommet ut av det, og har god selvtillit i dag? 

Jeg vil ikke skrive så mye om min situasjon i frykt for å få mye vonde tilbakemld. Men for meg har det vært vanskelig fordi jeg har fått et rykte etter meg og føler jeg er taperen. Jeg har isolert meg, og møter jeg på noen fra denne tiden av livet mitt så har jeg det tungt etterpå. De later som regel som de ikke kjenner meg. 

I dag tar jeg mye mer vare på meg selv enn jeg gjorde den gangen. 

Jeg føler på en skam selv om jeg ikke burde det, jeg har ikke gjort noe galt. Men føler meg som søppel likevel....

Håper noen svarer. 

Anonymkode: 9e47e...632

• Liker 19
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror kanskje alder og livserfaring spiller veldig inn her.

Hvor gammel er du? 

Jeg har for min del hatt mange seksualpartnere, aldri angret på noe og står stødig og selvsikkert i det 😊 

• Liker 34
Skrevet

Det er ingenting negativt med å ha hatt mange sexpartnere, iallefall så lenge kvinnen har hatt glede av det og er genuint glad i sex. En erfaren og sexglad kvinne står mye høyere i kurs hos meg, enn en prippen og kjip isdronning med "god moral"

• Liker 37
Skrevet

Det er masse negativt med å ha mange sexpartnere, men hva du var før definerer ikke nødvendigvis hvem du er i dag.

Damer jeg vokste opp med som hadde dårlig rykte mistet det så fort de hadde fått seg fast type og barn

Kanskje du var en hore før, men du kan godt være nonne nå 🙂

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt mange seksualpartnere, men angrer ikke på det. Skulle kanskje ha vært uten av noen av erfaringene jeg har gjort meg, men samtidig ikke. Det har gjort meg til den jeg er i dag.

Anonymkode: 229be...227

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Fortid er fortid, gå med hevet hode og fokuser på hvem du er i d a g💜

Anonymkode: 565eb...07a

• Liker 25
AnonymBruker
Skrevet

Legg det bak deg. Det er fortid. Du er en annen nå. At du kanskje lette etter kjærlighet på alle de feile stedene eller forvekslet kroppslig interesse fra menn med nærhet og omtanke er en helt klassisk felle å gå i. Typisk hvis man ikke har det så bra hjemme, er mobbeoffer eller sliter med lav selvfølelse generelt. Og veldig lett for å bli utnyttet av dem som blinker seg ut et svakt offer, litt oppmerksomhet, de rette ordene, gå deg til å tro på dem, ta seg til rette, for etterpå å dit he deg og snakke dritt. I dag er du sterk, og det er her og nå som betyr noe. At ting som var negativt har skjedd med deg er ikke din skyld. 

Anonymkode: 63e29...bce

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Resignert said:

Det er ingenting negativt med å ha hatt mange sexpartnere, iallefall så lenge kvinnen har hatt glede av det og er genuint glad i sex. En erfaren og sexglad kvinne står mye høyere i kurs hos meg, enn en prippen og kjip isdronning med "god moral"

Litt kjipt å da få henne som kjæreste når hun skal forsøke å øke sin verdi med å nekte deg adgang til soverommet. Og hvis du da spiller spillet hennes så minker din verdi i hennes øyner og du blir uinteressant. Så kan man jo spørre seg om hvorfor du som er hennes elsker, hvorfor du ikke får minst like mye sex som de hun ikke engang var interessert i.

Anonymkode: 342eb...d34

• Liker 7
Skrevet

Ts.

Det der er ikke noe du skal tenke på i dag.

Skrevet

Vi lever i 2021, må jo være ferdige med uttrykk som løs, billig, hore og felleshøl. Jo flere sexpartnere dere kvinner har hatt jo bedre er det.

• Liker 42
AnonymBruker
Skrevet

Innlegget ditt traff meg mitt i magen ts! Jeg hadde også dette ryktet da jeg var i 20-årene, og kjenner fortsatt på skam, 20 år senere. Jeg forstår som voksen at dette var en type selvskading, uten at det hjelper. Jeg var gjennom en traumatisk opplevelse og forandret meg veldig etter det. Stikkord: fest, alkohol og tilfeldig sex. 

I dag har jeg høy utdanning, god jobb og en fin familie, uten at det «fjerner» skammen jeg kjenner på. Jeg bor i en annen by nå, men de gangene jeg er på besøk i hjembyen min, kjenner jeg det fysisk i magen. 😔 Jeg synes også det er veldig ubehagelig å møte på folk fra «den tiden». Jeg tror jeg alltid kommer til å føle det sånn.. 

Anonymkode: 69d01...4b6

• Liker 23
Skrevet

Spørsmål til dere som har hatt mange.

hvor mange snakker vi om ? 100-200?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ikke rart det. Dere var jo nakne og sårbare. Menn tok føre seg. Ta vare på dere selv. Nå vet dere bedre. Å ligge rundt for begge kjønn vitner om dårlig selvtillit. 

Anonymkode: 1ef86...d98

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
M Mads skrev (3 minutter siden):

Ca. 50 😔

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Satt med den samme følelsen selv for noen år tilbake, men det bleknes etterhvert. 

Nå er jeg godt voksen, fått barn og mann. Ungdomstiden min er i fortiden og jeg tenker at alle erfaringer jeg har bært med meg har gitt meg kunnskap. Kunnskap som å respektere kroppen min, nyte sex uten å føle skam over det og fått selvtilliten tilbake. 

Hvem du har sex med eller hvor mange du har sex med definerer deg ikke som menneske. Jeg er mye mer komfortabel nå enn jeg var før. 

Ikke tenk på det. Har sikkert glemt halvparten av de jeg har ligget med. Det er i fortiden. Du glemmer det nok du også når du får noe annet å fokusere på 😊 nå føles det ut som det var et helt annet liv og det er jeg litt glad for. 

Anonymkode: ff9b2...e9c

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Dere som har fått mann og barn...

Har mannen deres noen anelse om dette?

Anonymkode: 48023...ee8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei, min mann vet ikke om dette, men jeg har skjønt at han heller ikke er "ukysset", for å si det sånn. Spiller jo ingen rolle. Som en annen her sier, det er jo med på å forme meg til den jeg er i dag. Jeg ligger jo ikke akkurat rundt nå som jeg er gift heller. Mannen min nyter jo godt av min erfaring nå kan man jo si ;) 

Anonymkode: 6f11d...7db

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Ca. 50 😔

Jeg har hatt sex med sikkert dobbelt 🙈 mistet tellingen. Jeg har også blitt shamet MYE! Men what ever, at de er sure på meg fordi jeg knulla eksen deres, så tenker jeg at det er de som har et problem som har så stor interesse og følelser rundt hvem eksen deres knuller

k30

Anonymkode: e1bfa...91e

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Mannen min vet hvor mange jeg hadde hatt sex med før han, fordi jeg ikke skammer meg, og ikke lyver om det heller. 

Anonymkode: 26e21...b6a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
44 minutter siden, M Mads said:

Rundt 120. 

Anonymkode: 9550b...ca7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...