AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #1 Skrevet 11. mars 2021 Vet ikke om jeg legger denne i riktig kategori men.. Lurer på om det er noen her som kjenner seg igjen i dette. Som har slitt med dårlig selvtillit/tunge tanker pga det? Og som har kommet ut av det, og har god selvtillit i dag? Jeg vil ikke skrive så mye om min situasjon i frykt for å få mye vonde tilbakemld. Men for meg har det vært vanskelig fordi jeg har fått et rykte etter meg og føler jeg er taperen. Jeg har isolert meg, og møter jeg på noen fra denne tiden av livet mitt så har jeg det tungt etterpå. De later som regel som de ikke kjenner meg. I dag tar jeg mye mer vare på meg selv enn jeg gjorde den gangen. Jeg føler på en skam selv om jeg ikke burde det, jeg har ikke gjort noe galt. Men føler meg som søppel likevel.... Håper noen svarer. Anonymkode: 9e47e...632 19
Labello Skrevet 11. mars 2021 #2 Skrevet 11. mars 2021 Tror kanskje alder og livserfaring spiller veldig inn her. Hvor gammel er du? Jeg har for min del hatt mange seksualpartnere, aldri angret på noe og står stødig og selvsikkert i det 😊 34
Resignert Skrevet 11. mars 2021 #3 Skrevet 11. mars 2021 Det er ingenting negativt med å ha hatt mange sexpartnere, iallefall så lenge kvinnen har hatt glede av det og er genuint glad i sex. En erfaren og sexglad kvinne står mye høyere i kurs hos meg, enn en prippen og kjip isdronning med "god moral" 37
Kremmeren Skrevet 11. mars 2021 #4 Skrevet 11. mars 2021 Det er masse negativt med å ha mange sexpartnere, men hva du var før definerer ikke nødvendigvis hvem du er i dag. Damer jeg vokste opp med som hadde dårlig rykte mistet det så fort de hadde fått seg fast type og barn Kanskje du var en hore før, men du kan godt være nonne nå 🙂 7
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #5 Skrevet 11. mars 2021 Jeg har hatt mange seksualpartnere, men angrer ikke på det. Skulle kanskje ha vært uten av noen av erfaringene jeg har gjort meg, men samtidig ikke. Det har gjort meg til den jeg er i dag. Anonymkode: 229be...227 14
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #6 Skrevet 11. mars 2021 Fortid er fortid, gå med hevet hode og fokuser på hvem du er i d a g💜 Anonymkode: 565eb...07a 25
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #7 Skrevet 11. mars 2021 Legg det bak deg. Det er fortid. Du er en annen nå. At du kanskje lette etter kjærlighet på alle de feile stedene eller forvekslet kroppslig interesse fra menn med nærhet og omtanke er en helt klassisk felle å gå i. Typisk hvis man ikke har det så bra hjemme, er mobbeoffer eller sliter med lav selvfølelse generelt. Og veldig lett for å bli utnyttet av dem som blinker seg ut et svakt offer, litt oppmerksomhet, de rette ordene, gå deg til å tro på dem, ta seg til rette, for etterpå å dit he deg og snakke dritt. I dag er du sterk, og det er her og nå som betyr noe. At ting som var negativt har skjedd med deg er ikke din skyld. Anonymkode: 63e29...bce 19
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #8 Skrevet 11. mars 2021 11 minutter siden, Resignert said: Det er ingenting negativt med å ha hatt mange sexpartnere, iallefall så lenge kvinnen har hatt glede av det og er genuint glad i sex. En erfaren og sexglad kvinne står mye høyere i kurs hos meg, enn en prippen og kjip isdronning med "god moral" Litt kjipt å da få henne som kjæreste når hun skal forsøke å øke sin verdi med å nekte deg adgang til soverommet. Og hvis du da spiller spillet hennes så minker din verdi i hennes øyner og du blir uinteressant. Så kan man jo spørre seg om hvorfor du som er hennes elsker, hvorfor du ikke får minst like mye sex som de hun ikke engang var interessert i. Anonymkode: 342eb...d34 7
Gjest O.G. Skrevet 11. mars 2021 #9 Skrevet 11. mars 2021 Ts. Det der er ikke noe du skal tenke på i dag.
M Mads Skrevet 11. mars 2021 #10 Skrevet 11. mars 2021 Vi lever i 2021, må jo være ferdige med uttrykk som løs, billig, hore og felleshøl. Jo flere sexpartnere dere kvinner har hatt jo bedre er det. 42
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #11 Skrevet 11. mars 2021 Innlegget ditt traff meg mitt i magen ts! Jeg hadde også dette ryktet da jeg var i 20-årene, og kjenner fortsatt på skam, 20 år senere. Jeg forstår som voksen at dette var en type selvskading, uten at det hjelper. Jeg var gjennom en traumatisk opplevelse og forandret meg veldig etter det. Stikkord: fest, alkohol og tilfeldig sex. I dag har jeg høy utdanning, god jobb og en fin familie, uten at det «fjerner» skammen jeg kjenner på. Jeg bor i en annen by nå, men de gangene jeg er på besøk i hjembyen min, kjenner jeg det fysisk i magen. 😔 Jeg synes også det er veldig ubehagelig å møte på folk fra «den tiden». Jeg tror jeg alltid kommer til å føle det sånn.. Anonymkode: 69d01...4b6 23
M Mads Skrevet 11. mars 2021 #12 Skrevet 11. mars 2021 Spørsmål til dere som har hatt mange. hvor mange snakker vi om ? 100-200? 4
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #13 Skrevet 11. mars 2021 Ikke rart det. Dere var jo nakne og sårbare. Menn tok føre seg. Ta vare på dere selv. Nå vet dere bedre. Å ligge rundt for begge kjønn vitner om dårlig selvtillit. Anonymkode: 1ef86...d98 10
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #14 Skrevet 11. mars 2021 M Mads skrev (3 minutter siden): Spørsmål til dere som har hatt mange. hvor mange snakker vi om ? 100-200? Ca. 50 😔 Anonymkode: 69d01...4b6 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #15 Skrevet 11. mars 2021 Satt med den samme følelsen selv for noen år tilbake, men det bleknes etterhvert. Nå er jeg godt voksen, fått barn og mann. Ungdomstiden min er i fortiden og jeg tenker at alle erfaringer jeg har bært med meg har gitt meg kunnskap. Kunnskap som å respektere kroppen min, nyte sex uten å føle skam over det og fått selvtilliten tilbake. Hvem du har sex med eller hvor mange du har sex med definerer deg ikke som menneske. Jeg er mye mer komfortabel nå enn jeg var før. Ikke tenk på det. Har sikkert glemt halvparten av de jeg har ligget med. Det er i fortiden. Du glemmer det nok du også når du får noe annet å fokusere på 😊 nå føles det ut som det var et helt annet liv og det er jeg litt glad for. Anonymkode: ff9b2...e9c 6
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #16 Skrevet 11. mars 2021 Dere som har fått mann og barn... Har mannen deres noen anelse om dette? Anonymkode: 48023...ee8 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #17 Skrevet 11. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dere som har fått mann og barn... Har mannen deres noen anelse om dette? Anonymkode: 48023...ee8 Nei, min mann vet ikke om dette, men jeg har skjønt at han heller ikke er "ukysset", for å si det sånn. Spiller jo ingen rolle. Som en annen her sier, det er jo med på å forme meg til den jeg er i dag. Jeg ligger jo ikke akkurat rundt nå som jeg er gift heller. Mannen min nyter jo godt av min erfaring nå kan man jo si Anonymkode: 6f11d...7db 9
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #18 Skrevet 11. mars 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Ca. 50 😔 Anonymkode: 69d01...4b6 Jeg har hatt sex med sikkert dobbelt 🙈 mistet tellingen. Jeg har også blitt shamet MYE! Men what ever, at de er sure på meg fordi jeg knulla eksen deres, så tenker jeg at det er de som har et problem som har så stor interesse og følelser rundt hvem eksen deres knuller k30 Anonymkode: e1bfa...91e 9
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #19 Skrevet 11. mars 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Dere som har fått mann og barn... Har mannen deres noen anelse om dette? Anonymkode: 48023...ee8 Mannen min vet hvor mange jeg hadde hatt sex med før han, fordi jeg ikke skammer meg, og ikke lyver om det heller. Anonymkode: 26e21...b6a 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #20 Skrevet 11. mars 2021 44 minutter siden, M Mads said: Spørsmål til dere som har hatt mange. hvor mange snakker vi om ? 100-200? Rundt 120. Anonymkode: 9550b...ca7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå